-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт проїжджої частини по вул. Променева СДТ «Весна» в с.Агрономічне, Вінницького району, Вінницької області»
1 робота
Торги відмінено
5 129 853.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 299.00 UAH
мін. крок: 1% або 51 299.00 UAH
Період оскарження:
12.07.2018 15:51 - 24.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність визначення переможця ЗУ України "Про публічні закупівлі"
Номер:
00981aee1a14427d8318ca62301c99c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-12-001548-b.c1
Назва:
Невідповідність визначення переможця ЗУ України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
30.07.2018 р. були проведені торги у системі публічних закупівель «ProZorro» Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-12-001548-b «Капітальний ремонт проїжджої частини по вул. Променева СДТ «Весна» в с.Агрономічне, Вінницького району, Вінницької області».
Електронною системою Фізична особа-підприємець Халоян Гагік Оганесович був визнаний переможцем.
Повідомлення про намір укласти договір з Фізичною особою-підприємцем «Халоян Гагік Оганесович» не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та має ознаки корупції.
Згідно п.15 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»
15) переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі;
Згідно Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» п.3. Відхилення тендерних пропозицій Тендерної документації замовника.
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
-відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
По-перше:
Згідно Статті 7. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності:
9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками.
Перелік таких об’єктів зазначений в Постанові КМ України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». А саме:
3.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ:
3.02.00 доріг автомобільних.
Фізична особа-підприємець Халоян Гагік Оганесович не надав ліцензії на впровадження такої діяльності, а своїм листом поясненням ввів в оману замовника.
Відсутність ліцензії є грубим порушенням законодавства.
По-друге:
Копії договорів оренди на техніку не оформлені та завірені належним чином, що не дає змогу чітко визначитись чи дійсно ця техніка існує, що порушує вимоги ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наразі нагадуємо, що згідно Статті 38. Закону України «Про публічні закупівлі» - Відповідальність за порушення вимог цього Закону:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Кодекс України про адміністративні правопорушення.
Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 1508.jpg 15.08.2018 10:44
Дата подачі:
12.08.2018 17:29
Вирішення:
Відміна закупівлі згідно статті 31 Закону "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено