-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
Вугілля кам’ яне (Марка ДГ 13-100 – 50 тонн)
ДСТУ 7146
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 245 робочих днів
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
30.09.2024 13:27 - 06.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Номер:
6495f685f60f44ffb44323446bbf87b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-30-005099-a.b2
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» звертається зі скаргою щодо незаконної дискваліфікації учасника ПП «Вуглепостачання».
Інформація щодо закупівлі: код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне)
Оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-30-005099-a
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-30-005099-a
Протоколом щодо прийняття рішення №257 від 04 листопада 2024 року уповноваженою особою Богданом Плахотним було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» (код ЄДРПОУ 44432238) на підставі абзацу п.п1. п 44 Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір Оренди Мирноград.pdf 07.11.2024 11:48
- рішення від 25.06.2024 № 11059.pdf 07.11.2024 11:48
- ДУ-113. Лист до ПП Вуглепостачання від 15.10.2024.pdf 07.11.2024 11:48
- Пояснення ПП ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ.pdf 07.11.2024 11:48
- Скарга №1-07 АМКУ ПП Вуглепостачання (щодо дискваліфікації).pdf 07.11.2024 11:48
- Скарга №1-07 АМКУ ПП Вуглепостачання (щодо дискваліфікації).docx 07.11.2024 11:48
- sign.p7s 07.11.2024 11:53
- рішення від 11.11.2024 № 18119.pdf 11.11.2024 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2024 № 18489.pdf 18.11.2024 18:34
- рішення від 18.11.2024 № 18489.pdf 19.11.2024 19:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.11.2024 13:54
Дата розгляду скарги:
18.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2024 16:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.11.2024 19:17
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c2cdfd25028c4b478ec3c31956ae1ace
Заголовок пункту скарги:
І. Щодо тверджень Замовника, про відсутність у Учасника статуту Виробника та відповідно надання недостовірної інформації, зазначаємо наступне:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник у Протоколі зазначає:
« ході розгляду питання порядку денного:
«09» жовтня 2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій процедури відкритих торгів за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля
Розглянувши тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" було встановлено, що Переможцем у складі своєї пропозиції надано недостовірну інформацію про те, що він є виробником запропонованого вугілля, що підтверджується наступним.
У Додатку 5 до тендерної документації передбачено Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
- довідку (складену учасником в довільній формі) про виробника вугільної продукції (назва, країна, Код ЄДРПОУ, місцезнаходження) або посвідчення якості на вугільну продукцію, що є предметом закупівлі, в якому зазначено назву підприємства - виробника (в розумінні даної документації «виробником вугілля» вважається особа (юридична чи фізична), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує та/або сортує вугілля);
- сертифікат(-и) генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі, виданий (-і) ТЇС-92 "Вугілля та продукти його перероблення" або ВП "УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ" ДП "НТЦ "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ". Сертифікат (-и) повинні бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій, містити дату видачі та термін (строк) його дії, видані на виробника вугільної продукції.
В складі пропозиції ПП "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" надано довідку про виробника від 08.10.2024 року, де Переможцем зазначено, що виробником є ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ», код ЄДРПОУ 44432238, країна: Україна, адреса: 61054, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, буд.120, тел.: +380661595792.
Також, в складі пропозиції надано сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик № 36 від травня 2024 року на вугілля марки ДГ 13-100, виданий на ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ».
17.10.2024 року ТОВ "ПРИВАТМАРКЕТ." було подано скаргу до Органу оскарження щодо незаконно прийнятих рішень Замовником.
Відповідно до відповіді, отриманої на запит ТОВ "ПРИВАТМАРКЕТ.", Північно- Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 23.10.2024 № ПНС/2/15679-24:
«повідомляємо, що згідно відомостей з реєстру дозволів, оприлюдненого на вебсайті Іиір://сГр.цо\-.иа. який ведуть Держпраці та її територіальні органи, згідно пункту 20 Порядку, Міжрегіональним управлінням не видавалися Дозволи ПП "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" (код згідно з ЄДРПОУ 44432238). Також інформуємо, що Міжрегіональним управлінням не здійснювалася реєстрація Декларацій МТБ ПП "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" (код згідно з ЄДРПОУ 44432238)».
Відповідно до відповіді, отриманої на запит ТОВ "ПРИВАТМАРКЕТ.", Департаменту екологічної оцінки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 22.10.2024 № 21/21-03/5082-24:
«Наразі, матеріали необхідні для отримання висновку з оцінки впливу на довкілля щодо вищезазначеного суб’єкта господарювання у Реєстрі відсутні, відтак висновок з оцінки впливу на довкілля ПП "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" (код ЄДРПОУ 44432238) не видавався».
На підставі наданих доказів, рішенням Органу оскарження встановлено: «Враховуючи викладене, у тому числі, надані Скаржником на розгляд Комісії документи, Переможцем у складі Пропозиції надано недостовірну інформацію (зокрема, в частині інформації про виробника запропонованого Переможцем товару).
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 1 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей».
За результатами розгляду скарги ТОВ "ПРИВАТМАРКЕТ." зобов'язано державну установу "Крижопільський виправний центр (№ 113)" (код ЄДРПОУ: 14316862) скасувати рішення про визначення ПП "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" (код ЄДРПОУ: 44432238) переможцем процедури закупівлі — "Вугілля кам’яне (Марка ДГ 13-100 - 50 тонн)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № ПА-2024-09-30- 005099-а».»
Вважаємо, що рішення Замовника не відповідає положенням діючого законодавства України, від так є незаконним з огляду на наступне:
Дійсно, відповідно до статті 21 Закону роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науковотехнічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання.
Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 24 березня 2022 року №357 на період дії воєнного стану дозволяється виконувати роботи підвищеної небезпеки на підставі Декларації, крім пунктів 1, 2, 3, 5, 6, 10, 22, 28 Групи A Додатку 2 (Перелік робіт що виконуються на підставі Дозволу). Також дозволяється експлуатація (застосування) машин, механізмів, на підставі Декларації, крім п. 1 та п. 10 з групи A переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Після скасування воєнного стану потрібно протягом одного місяця отримати на відповідні пункти Дозволу Держпраці.
Так, установлено:
1) на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
2) на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
Таким чином, на сьогоднішній день обовʼязок отримання Дозволу Держпраці закріплений після скасування воєнного стану. Тобто, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» як виробник на сьогоднішній день звільнений від отримання такого дозволу, а може працювати на підставі Декларації
А відповідно до вимог ст. 17 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" тимчасово, на період дії воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, громадські слухання, передбачені статтею 7 цього Закону, проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. У цей період оцінка впливу на довкілля планованої діяльності, що провадитиметься на територіях територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), не здійснюється, строки розгляду поданої документації зупиняються, висновки з оцінки впливу на довкілля щодо такої планованої діяльності не видаються.
Учасником зазначено, що він є виробником вугільної продукції. На сьогоднішній день, з урахуванням Особливостей, військового стану, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» не може бути віднесено до відкритих реєстрів, оскільки здійснює свою діяльність з переробки вугільної продукції у місті Мирноград Донецької області, яке знаходиться в зоні бойових дій відповідно до Затвердженого Наказом №309 від 22.12.2022 року Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій. Так, Мирноградська міська територіальна громада, до якої входить місто Мирноград є в даному переліку. Площадка із сортування та переробки вугілля ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» (додається Договір оренди).
Ні наявність дозволів, ані наявність підприємства у реєстрах не передбачена самим ДСТУ, а чинним законодавством введено певні особливості, які дозволяють працювати дещо спрощено підприємствам, які здійснюють діяльність на території проведення бойових дій. Єдиним документом, який дійсно свідчить про належну якість вугілля, а відтак і виробника, є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. Тому, вважаємо, що твердження Замовника є безпідставними, а тому рішення про дискваліфікацію підлягає скасуванню.
Відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Так, Замовником не здійснено жодних дій для уточнення подібного роду інформації, а також не зазначено інформації, яким чином Учасник повинен підтверджувати свій статус виробника, оскільки такі дії прямо суперечать законодавству, що і призвело до неналежної оцінки пропозиції Учасника з її відхиленням.
Водночаас, Замовником замовник звернувся до Учасника з листом №16/2719 від 15.10.2024року (копія додається) щодо надання висновку на довкілля про що отримав довідку пояснення №01/15 від 15.10.2024 року (копія додається), надане пояснення було надано до подання скарги ТОВ «ПРИВАТМАРКЕТ», а від так Замовник мав змогу додати довідку-пояснення до відповіді щодо скарги ТОВ «ПРИВАТМАРКЕТ», але чомусь «забув» це зробити.
Дані позиції підтвердженні Рішенням АМКУ №11059 від 25.06.2024року (закупівля UA-2024-05-27-007526-a). (копія рішення додається)
Вважаємо, що дана причина дискваліфікації не відповідає нормам чинного законодавства, а відтак є безпідставною.
« ході розгляду питання порядку денного:
«09» жовтня 2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій процедури відкритих торгів за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля
Розглянувши тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" було встановлено, що Переможцем у складі своєї пропозиції надано недостовірну інформацію про те, що він є виробником запропонованого вугілля, що підтверджується наступним.
У Додатку 5 до тендерної документації передбачено Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
- довідку (складену учасником в довільній формі) про виробника вугільної продукції (назва, країна, Код ЄДРПОУ, місцезнаходження) або посвідчення якості на вугільну продукцію, що є предметом закупівлі, в якому зазначено назву підприємства - виробника (в розумінні даної документації «виробником вугілля» вважається особа (юридична чи фізична), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує та/або сортує вугілля);
- сертифікат(-и) генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі, виданий (-і) ТЇС-92 "Вугілля та продукти його перероблення" або ВП "УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ" ДП "НТЦ "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ". Сертифікат (-и) повинні бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій, містити дату видачі та термін (строк) його дії, видані на виробника вугільної продукції.
В складі пропозиції ПП "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" надано довідку про виробника від 08.10.2024 року, де Переможцем зазначено, що виробником є ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ», код ЄДРПОУ 44432238, країна: Україна, адреса: 61054, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, буд.120, тел.: +380661595792.
Також, в складі пропозиції надано сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик № 36 від травня 2024 року на вугілля марки ДГ 13-100, виданий на ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ».
17.10.2024 року ТОВ "ПРИВАТМАРКЕТ." було подано скаргу до Органу оскарження щодо незаконно прийнятих рішень Замовником.
Відповідно до відповіді, отриманої на запит ТОВ "ПРИВАТМАРКЕТ.", Північно- Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 23.10.2024 № ПНС/2/15679-24:
«повідомляємо, що згідно відомостей з реєстру дозволів, оприлюдненого на вебсайті Іиір://сГр.цо\-.иа. який ведуть Держпраці та її територіальні органи, згідно пункту 20 Порядку, Міжрегіональним управлінням не видавалися Дозволи ПП "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" (код згідно з ЄДРПОУ 44432238). Також інформуємо, що Міжрегіональним управлінням не здійснювалася реєстрація Декларацій МТБ ПП "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" (код згідно з ЄДРПОУ 44432238)».
Відповідно до відповіді, отриманої на запит ТОВ "ПРИВАТМАРКЕТ.", Департаменту екологічної оцінки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 22.10.2024 № 21/21-03/5082-24:
«Наразі, матеріали необхідні для отримання висновку з оцінки впливу на довкілля щодо вищезазначеного суб’єкта господарювання у Реєстрі відсутні, відтак висновок з оцінки впливу на довкілля ПП "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" (код ЄДРПОУ 44432238) не видавався».
На підставі наданих доказів, рішенням Органу оскарження встановлено: «Враховуючи викладене, у тому числі, надані Скаржником на розгляд Комісії документи, Переможцем у складі Пропозиції надано недостовірну інформацію (зокрема, в частині інформації про виробника запропонованого Переможцем товару).
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 1 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей».
За результатами розгляду скарги ТОВ "ПРИВАТМАРКЕТ." зобов'язано державну установу "Крижопільський виправний центр (№ 113)" (код ЄДРПОУ: 14316862) скасувати рішення про визначення ПП "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" (код ЄДРПОУ: 44432238) переможцем процедури закупівлі — "Вугілля кам’яне (Марка ДГ 13-100 - 50 тонн)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № ПА-2024-09-30- 005099-а».»
Вважаємо, що рішення Замовника не відповідає положенням діючого законодавства України, від так є незаконним з огляду на наступне:
Дійсно, відповідно до статті 21 Закону роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науковотехнічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання.
Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 24 березня 2022 року №357 на період дії воєнного стану дозволяється виконувати роботи підвищеної небезпеки на підставі Декларації, крім пунктів 1, 2, 3, 5, 6, 10, 22, 28 Групи A Додатку 2 (Перелік робіт що виконуються на підставі Дозволу). Також дозволяється експлуатація (застосування) машин, механізмів, на підставі Декларації, крім п. 1 та п. 10 з групи A переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Після скасування воєнного стану потрібно протягом одного місяця отримати на відповідні пункти Дозволу Держпраці.
Так, установлено:
1) на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
2) на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
Таким чином, на сьогоднішній день обовʼязок отримання Дозволу Держпраці закріплений після скасування воєнного стану. Тобто, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» як виробник на сьогоднішній день звільнений від отримання такого дозволу, а може працювати на підставі Декларації
А відповідно до вимог ст. 17 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" тимчасово, на період дії воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, громадські слухання, передбачені статтею 7 цього Закону, проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. У цей період оцінка впливу на довкілля планованої діяльності, що провадитиметься на територіях територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), не здійснюється, строки розгляду поданої документації зупиняються, висновки з оцінки впливу на довкілля щодо такої планованої діяльності не видаються.
Учасником зазначено, що він є виробником вугільної продукції. На сьогоднішній день, з урахуванням Особливостей, військового стану, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» не може бути віднесено до відкритих реєстрів, оскільки здійснює свою діяльність з переробки вугільної продукції у місті Мирноград Донецької області, яке знаходиться в зоні бойових дій відповідно до Затвердженого Наказом №309 від 22.12.2022 року Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій. Так, Мирноградська міська територіальна громада, до якої входить місто Мирноград є в даному переліку. Площадка із сортування та переробки вугілля ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» (додається Договір оренди).
Ні наявність дозволів, ані наявність підприємства у реєстрах не передбачена самим ДСТУ, а чинним законодавством введено певні особливості, які дозволяють працювати дещо спрощено підприємствам, які здійснюють діяльність на території проведення бойових дій. Єдиним документом, який дійсно свідчить про належну якість вугілля, а відтак і виробника, є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. Тому, вважаємо, що твердження Замовника є безпідставними, а тому рішення про дискваліфікацію підлягає скасуванню.
Відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Так, Замовником не здійснено жодних дій для уточнення подібного роду інформації, а також не зазначено інформації, яким чином Учасник повинен підтверджувати свій статус виробника, оскільки такі дії прямо суперечать законодавству, що і призвело до неналежної оцінки пропозиції Учасника з її відхиленням.
Водночаас, Замовником замовник звернувся до Учасника з листом №16/2719 від 15.10.2024року (копія додається) щодо надання висновку на довкілля про що отримав довідку пояснення №01/15 від 15.10.2024 року (копія додається), надане пояснення було надано до подання скарги ТОВ «ПРИВАТМАРКЕТ», а від так Замовник мав змогу додати довідку-пояснення до відповіді щодо скарги ТОВ «ПРИВАТМАРКЕТ», але чомусь «забув» це зробити.
Дані позиції підтвердженні Рішенням АМКУ №11059 від 25.06.2024року (закупівля UA-2024-05-27-007526-a). (копія рішення додається)
Вважаємо, що дана причина дискваліфікації не відповідає нормам чинного законодавства, а відтак є безпідставною.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №257 від 04 листопада 2024.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
099588814fb34f65b7e2c119bb7c718a
Заголовок пункту скарги:
ІІ. Щодо вимоги замовника надати висновок оцінки впливу на довкілля, вважаємо, що така вимога є незаконною, а також такою, що порушує Порядок проведення відкритих торгів, які визначено Особливостями, з огляду на наступне:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник у протоколі про дискваліфікацію посилається на наступне:
«Відповідно до відповіді, отриманої на запит ТОВ "ПРИВАТМАРКЕТ.", Департаменту екологічної оцінки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 22.10.2024 № 21/21-03/5082-24:
«Наразі, матеріали необхідні для отримання висновку з оцінки впливу на довкілля щодо вищезазначеного суб’єкта господарювання у Реєстрі відсутні, відтак висновок з оцінки впливу на довкілля ПП "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" (код ЄДРПОУ 44432238) не видавався».
На підставі наданих доказів, рішенням Органу оскарження встановлено: «Враховуючи викладене, у тому числі, надані Скаржником на розгляд Комісії документи, Переможцем у складі Пропозиції надано недостовірну інформацію (зокрема, в частині інформації про виробника запропонованого Переможцем товару).»
Відповідно до п. 17 Особливостей та ст. 41 Закону України про публічні закупівлі:
«Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.»
Відповідно до п. 28 Особливостей:
«Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.»
В Додатку 5 ТД «Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та в Додатку 2 ТД «Перелік документів/та або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі на підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» відсутня вимога щодо надання висновку оцінки впливу на довкілля.
Відповідно до пп.3. п.44 Особливостей:
«Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту»
Тобто, Замовник був зобов’язнанй внести висновок оцінки впливу на довкілля до переліку документів в окремому додатку, але не здійснив це, чим порушив п.28 Особливостей, тому рішення про дискваліфікацію є незаконним.
Відповідно до абз.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
«Відповідно до відповіді, отриманої на запит ТОВ "ПРИВАТМАРКЕТ.", Департаменту екологічної оцінки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 22.10.2024 № 21/21-03/5082-24:
«Наразі, матеріали необхідні для отримання висновку з оцінки впливу на довкілля щодо вищезазначеного суб’єкта господарювання у Реєстрі відсутні, відтак висновок з оцінки впливу на довкілля ПП "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" (код ЄДРПОУ 44432238) не видавався».
На підставі наданих доказів, рішенням Органу оскарження встановлено: «Враховуючи викладене, у тому числі, надані Скаржником на розгляд Комісії документи, Переможцем у складі Пропозиції надано недостовірну інформацію (зокрема, в частині інформації про виробника запропонованого Переможцем товару).»
Відповідно до п. 17 Особливостей та ст. 41 Закону України про публічні закупівлі:
«Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.»
Відповідно до п. 28 Особливостей:
«Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.»
В Додатку 5 ТД «Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та в Додатку 2 ТД «Перелік документів/та або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі на підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» відсутня вимога щодо надання висновку оцінки впливу на довкілля.
Відповідно до пп.3. п.44 Особливостей:
«Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту»
Тобто, Замовник був зобов’язнанй внести висновок оцінки впливу на довкілля до переліку документів в окремому додатку, але не здійснив це, чим порушив п.28 Особливостей, тому рішення про дискваліфікацію є незаконним.
Відповідно до абз.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №257 від 04 листопада 2024
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможця
Номер:
fbb8d96b935c4b48aff33faac236853d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-30-005099-a.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 26.10.2023 № 17183.pdf 17.10.2024 14:57
- Лист від Інституту.pdf 17.10.2024 14:57
- запит висновок ПП ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ.docx.asice(1).zip 17.10.2024 14:57
- СКАРГА.pdf 17.10.2024 14:57
- запит дозвіл ПП ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ.docx.asice(1).zip 17.10.2024 14:57
- рішення No17089 від 25.10.2023.pdf 17.10.2024 14:57
- додаток_4.docx 17.10.2024 14:57
- додаток_5.docx 17.10.2024 14:57
- СКАРГА НА АМКУ ПРИВАТ.docx 17.10.2024 14:57
- СКАРГА.pdf.asice.zip 17.10.2024 14:57
- sign.p7s 17.10.2024 15:00
- ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ЦА-5237.pdf 18.10.2024 14:44
- Відповідь на запит 15679.pdf 23.10.2024 09:52
- Відповідь МІНДОВКІЛЛЯ.pdf 25.10.2024 10:08
- Доповнення до Скарги.pdf 25.10.2024 11:08
- Доповнення до Скарги.pdf.asice.zip 25.10.2024 11:08
- доповнення до Скарги.docx 25.10.2024 11:08
- Рішення від 21.10.2024 № 17114.pdf 21.10.2024 17:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.10.2024 № 17554.pdf 30.10.2024 13:46
- Рішення від 29.10.2024 № 17554.pdf 01.11.2024 17:17
- ДУ-113. Пояснення до АМКУ від 23.10.2024 № 16-2792.pdf 23.10.2024 12:17
- ДУ-113 Лист до Північний офіс Держаудитслужби 16.10.2024 — копия.docx 25.10.2024 09:45
- ДУ-113. Пояснення кваліфікація АМКУ від 23.10.2024.doc 25.10.2024 09:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.10.2024 15:26
Дата розгляду скарги:
29.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.10.2024 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.11.2024 17:17
Дата виконання рішення Замовником:
05.11.2024 00:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вирішено відхилити тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" на закупівлю код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо ("Вугілля кам’яне (Марка ДГ 13-100 – 50 тонн)") (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-30-005099-a) з наступних підстав: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей (відповідно до пп.1 п.44 Особливостей).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c2f2116c733d4081aa4656f3311239cf
Заголовок пункту скарги:
Пункт 1: Переможець не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Переможцем були завантажені файли «Заповнений та погоджений проект договору додаток_4.pdf» та «Проект договору додаток_4.pdf», де відсутній висновок з оцінки впливу на довкілля, який передбачений законом україни «про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ», вугілля якого пропонується за даними торгами.
Отже, Переможець не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пп.1 пункту 44 Особливостей, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, Переможець не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пп.1 пункту 44 Особливостей, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
×
-
Назва доказу:
додаток 5 тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
додаток_5.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
додаток_4.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможця торгів ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» №236 від 11.10.2024 р. за процедурою закупівлі код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-09-30-005099-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0a0ac5067d274e619044337c72d545ac
Заголовок пункту скарги:
Пункт 2:Переможцем у складі своєї пропозиції надано недостовірну інформацію про те, що він є виробником запропонованого вугілля, адже вказане підприємство не має дозволів Держпраці та декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, не має висновку з оцінки впливу на довкілля .
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Переможцем у складі своєї пропозиції надано недостовірну інформацію про те, що він є виробником запропонованого вугілля, адже вказане підприємство не має дозволів Держпраці та декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, не має висновку з оцінки впливу на довкілля .
×
-
Назва доказу:
рішення Органу оскарження N 17183-р/пк-пз від 26.10.2023.
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 26.10.2023 № 17183.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення Органу оскарження N 17089-р/пк-пз від 25.10.2023;
-
Повʼязаний документ:
рішення No17089 від 25.10.2023.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист відокремленого підрозділу "Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут по збагаченню та брикетуванню вугілля" державного підприємства "Науково-технічний центр "Вуглеінновація";
-
Повʼязаний документ:
Лист від Інституту.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит до Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 15.10.2024;
-
Повʼязаний документ:
запит висновок ПП ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ.docx.asice(1).zip
-
-
Назва доказу:
Запит до Державної служби України з питань праці та Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 15.10.2024 р;
-
Повʼязаний документ:
запит дозвіл ПП ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ.docx.asice(1).zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможця торгів ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» №236 від 11.10.2024 р. за процедурою закупівлі код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-09-30-005099-a.
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга, на прийняте рішення щодо відміни торгів
Номер:
9c00b46032734d7ea204c04a72a78db1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-30-005099-a.a3
Назва:
Скарга, на прийняте рішення щодо відміни торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- ДУ-113. Повідомлення АМКУ про оскарження рішення № 20287-р-пк-пз від 19.12.2024.pdf 17.01.2025 15:41
- Дод 5 Довідка зміни плану асиг.pdf 13.12.2024 14:10
- Дод 4 Копія довідки про зміни кошторису від 11.12.2024.pdf 13.12.2024 14:05
- Дод. 3 Лист Гендерекції від 09.12.2024.pdf 13.12.2024 14:03
- Дод 2 Лист до Гендерекції від 04.12.2024 № 7-3264.pdf 13.12.2024 14:02
- ДУ-113. Пояснення по скарзі АМКУ від 13.12.2024 — копия.doc 13.12.2024 14:02
- ДУ-113. Пояснення по скарзі до АМКУ від 13.12.2024 № 16-3347.pdf 13.12.2024 14:02
- Квитанція про направлення матеріалів на КОА суд від 17.01.2025.pdf 17.01.2025 15:42
- Дод 1 Рапорт від 27.11.2024.pdf 13.12.2024 15:01
- Дод 2 Лист до Гендерекції від 28.11.2024 № 7-3197.pdf 13.12.2024 14:02
- рішення від 19.12.2024 № 20287.pdf 20.12.2024 18:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.12.2024 № 20287.pdf 20.12.2024 13:01
- рішення від 11.12.2024 № 19715.pdf 11.12.2024 17:09
- Скарга Криж ВК Відміна.docx 09.12.2024 14:22
- Скарга.pdf 09.12.2024 14:22
- Скарга.pdf.asice.zip 09.12.2024 14:22
- sign.p7s 09.12.2024 14:24
- Протокол № 291 від 05.12.2024 (скасування закупівлі).pdf 09.12.2024 14:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.12.2024 15:00
Дата розгляду скарги:
19.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.12.2024 17:09
Дата прийняття рішення по скарзі:
20.12.2024 18:22
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
12a72ba1f7b7434783149890cf1ef45b
Заголовок пункту скарги:
Замовником неправомірно застосовано підстави для відміни торгів, не доведено та документально не підтверджено неможливість завершити закупівлю з підстав зазначених у Протоколі від 05.12.2024 року та в електронній системі закупівель.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник приймає рішення про відміну торгів на закупівлю вугілля кам’яного, але разом з тим не надає жодного документального підтвердження щодо проведення закупівлі деревини твердих порід (дрова різані) та тирсобрикету.
Також, Замовник не надає жодних розрахунків щодо ефективності застосування дров та тирсобрикету в порівнянні з вугіллям, а лише зазначає, що вони “нададуть можливість забезпечити обігрів об’єктів установи та якісну роботу твердопаливних котлів.”
Вважаємо, що Замовник не може робити такі необгрунтовні висновки та використовувати їх як підставу для прийняття рішення про скасування торгів.
Зауважимо, що вугілля є більш ефективним джерелом енергії порівняно з дровами, а його використання дозволяє забезпечити необхідну енергію за менших сировинних витрат і при цьому зменшити негативний вплив на довкілля.
Якщо, у Замовника і виникла додаткова потреба у закупівлі деревини твердих порід (дрова різані) та тирсобрикету, це має бути документально відображено в бухгалтерському обліку Замовника, але таких документів теж не додано до протокольного рішення від 05.12.2024 року.
Таким чином, Замовником неправомірно застосовано підстави для відміни торгів, не доведено та документально не підтверджено неможливість завершити закупівлю з підстав зазначених у Протоколі від 05.12.2024 року та в електронній системі закупівель.
Також, Замовник не надає жодних розрахунків щодо ефективності застосування дров та тирсобрикету в порівнянні з вугіллям, а лише зазначає, що вони “нададуть можливість забезпечити обігрів об’єктів установи та якісну роботу твердопаливних котлів.”
Вважаємо, що Замовник не може робити такі необгрунтовні висновки та використовувати їх як підставу для прийняття рішення про скасування торгів.
Зауважимо, що вугілля є більш ефективним джерелом енергії порівняно з дровами, а його використання дозволяє забезпечити необхідну енергію за менших сировинних витрат і при цьому зменшити негативний вплив на довкілля.
Якщо, у Замовника і виникла додаткова потреба у закупівлі деревини твердих порід (дрова різані) та тирсобрикету, це має бути документально відображено в бухгалтерському обліку Замовника, але таких документів теж не додано до протокольного рішення від 05.12.2024 року.
Таким чином, Замовником неправомірно застосовано підстави для відміни торгів, не доведено та документально не підтверджено неможливість завершити закупівлю з підстав зазначених у Протоколі від 05.12.2024 року та в електронній системі закупівель.
×
-
Назва доказу:
Протокол №291 від 05.12.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Протокол № 291 від 05.12.2024 (скасування закупівлі).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про скасувння торгів від 05.12.2024 року №291 за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 09110000-3 Вугілля кам’яне (Марка ДГ 13-100), оголошення № UA-2024-09-30-005099-а.