-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Ліжко армійське, 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Закупівля проводиться в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)
Завершена
726 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 631.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 631.20 UAH
Період оскарження:
30.09.2024 12:38 - 04.10.2024 08:00
Вимога
Відхилено
не правомірне обрання переможцем
Номер:
950f643e6d0542d196722acd634d8916
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-30-004420-a.a1
Назва:
не правомірне обрання переможцем
Вимога:
Керуючись частиною 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаюсь щодо неправомірного визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ПАСКАЛЬ" у спрощеній закупівлі Ліжко армійське, 39150000-8 Меблі та приспособи різні (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-30-004420-a) з наступних підстав:
1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ЩОДО НАДАННЯ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ:
1.1. Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема Додатку 2, сертифікат відповідності мав бути виданий виключно такими державними органами:
• Державний орган стандартизації, метрології та сертифікації України;
• Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.
1.2. Натомість, учасник надав сертифікат, виданий ТОВ «ВЕС» «УКРЕКСПЕРТИЗА», яке не являється державним органам, що є прямим порушенням встановлених вимог закупівлі.
1.3. Важливо зазначити, що надані учасником сертифікати не можуть бути кваліфіковані як "інші документи, що підтверджують якість товару" з наступних причин:
"Інші документи" в контексті оголошення про проведення спрощеної закупівлі не можуть включати сертифікати відповідності, видані недержавними органами, оскільки для сертифікатів відповідності встановлено окрему, специфічну вимогу. Сертифікати відповідності, надані учасником, не відповідають встановленим вимогам, оскільки вони не видані зазначеними державними органами. Надані сертифікати не можуть бути розглянуті як "інші документи, що підтверджують якість товару", оскільки вони є саме сертифікатами відповідності, для яких встановлено конкретні вимоги. Сертифікати відповідності, надані учасником, не можуть бути прийняті як такі, що відповідають вимогам, і не можуть бути розглянуті як "інші документи" Беручи до уваги вищезазначене пропозиція Учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2. ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ЩОДО ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
2.1. Учасник не виконав вимоги стовпця 5 п.1 Додатку 2 до оголошення, а саме:
• Не зазначив нормативно-технічний документ (ДСТУ/ТУ)
3.
- Відповідно до умов закупівлі, зокрема п. 3.1 "Відхилення пропозиції учасника", Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
- Згідно з частиною 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник спрощеної закупівлі має право звернутися до замовника з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
ВИМОГИ:
На підставі вищевикладеного та керуючись законодавством України про публічні закупівлі, ПРОШУ:
1. Розглянути дане звернення.
2. Скасувати рішення про визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ПАСКАЛЬ".
3. Відхилити пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ПАСКАЛЬ" як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Додатки:
1. Копії документів, що підтверджують викладені в скарзі обставини
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Технічні характеристики (2).pdf 22.10.2024 09:31
- СВ UA.276.026.06-24_Енжин АП_ліжка (2).pdf 22.10.2024 09:31
- 10276 Атестат.pdf 25.10.2024 19:45
Дата подачі:
22.10.2024 09:31
Вирішення:
- Шановний учасник! Вимога відхилена , оскільки:
1) Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Фактом подання пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в документації замовника, а також підтверджує можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами такої документації.
ТОВ "КОМПАНІЯ "ПАСКАЛЬ" надав всі документи , які вимагалися оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та додатками до нього, а також згоду з технічними і якісними вимогами та згоден і підтверджує свою можливість, і готовність виконувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у його документації у разі прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та укладення Договору із Замовником про поставку товару даної документації, що підтверджується: файлом «16. Гарантійний лист щодо товару.pdf», «2. Технічні характеристики.pdf», в якому Учасник дійсно не вказав (нормативно технічний документ (ДСТУ/ТУ)зазначається замовником/учасником), але оскільки дана інформація присутня в інших документах у складі пропозиції Учасника, дана невідповідність відноситься до формальних(несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції (у відповідності до вимог п. 3.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі), а також наданням сертифікату відповідності (файл «СВ UA.276.026.06-24_Енжин АП_ліжка.pdf») виданий ТОВ «ВЕС» «УКРЕКСПЕРТИЗА», який є Акредитованим органом з сертифікації.
З 2018 року поняття «обов'язкова сертифікація» та «перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації» було замінено на «обов'язкову відповідність технічним регламентам», а підставою для цього послужило прийняття Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». За нормами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII визначається порядок проведення сертифікації. Цим же законом визначено, що сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Також відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
Виходячи з вищевикладеного, відповідно до чинного законодавства України, на даний час, існує два види сертифікатів Державної Системи сертифікації — обов'язкові (згідно з законодавством) та добровільні. Видавати сертифікати відповідності в Україні може уповноважений на це орган з сертифікації. Саме він несе відповідальність за правдивість та достовірність інформації, зазначеної у даному юридичному документі. Отже, Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначена вимога, щодо надання копії оригіналів документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат (паспорт) якості/ відповідності на виріб (товар) (виданий Державним органом стандартизації, метрології та сертифікації України або Міністерством економічного розвитку і торгівлі України) для прикладу, але не виключно. В свою чергу Учасник може надати сертифікат від цих центрів (зазначених замовником), але не обмежуючись цим у відповідності до чинного законодавства. А так, як орган сертифікації «ВЕС» Укрекспертиза» пропонує послуги з добровільної сертифікації на відповідність вимогам чинних нормативних документів України і є уповноважений на це органом з сертифікації відповідно до законодавства (атестат про акредитацію додається), - ТОВ "КОМПАНІЯ "ПАСКАЛЬ" дотримуючись вимог чинного законодавства України, виконав всі вимоги Замовника.
2) Відповідно до частини 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Критеріями оцінки є ціна. Ціна: питома вага – 100%.
Отже, Замовник послідовно перевіряє отримані пропозиції, починаючи з найменшої запропонованої ціни до найвищої. Якщо пропозиція Учасника з найменшою ціною відповідає вимогам Замовника, така пропозиція оголошується переможцем. Якщо не відповідає - Замовник дискваліфікує таку пропозицію і оцінює наступну;
якщо на етапі кваліфікації декілька пропозицій в черзі (від найнижчої ціни до найвищої), Замовник не може брати до розгляду пропозицію другого за ціною Учасника в торгах, доки не прийме рішення по першому Учаснику. Спочатку відхиляє пропозицію першого Учасника, потім розглядає другого. Якщо ж пропозиція першого в черзі Учасника Замовнику підходить, інші пропозиції він вже не розглядає. Отже Замовник не зобов’язаний розглядати документи, наступного Учасника, за ціною в торгах.
3) Щодо зазначення переваг пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ПАСКАЛЬ" порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення – є ціна (максимальна економія, ефективність та пропорційність).
Дякуємо!
Статус вимоги:
Відхилено