-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПЗЗ-24Т_731_ВО: Покриви для підлоги шаруваті (ламінат)
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
Завершена
2 987 455.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 29 874.56 UAH
мін. крок: 1% або 29 874.56 UAH
Період оскарження:
30.09.2024 09:44 - 05.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірну дискваліфікацію Скаржника
Номер:
9e27ddb75fd34bdcbcd1dcfdc1759859
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-30-001007-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію Скаржника
Скарга:
ТОВ ТЕНДЕР ПРО приймає участь у закупівлі UA-2024-09-30-001007-a. За результатами розгляду Замовником нашу пропозицію було відхилено та опубліковано протокол рішення Уповноваженої особи Замовника. Скаржник не погоджується з рішенням Уповноваженої особи замовника та вважає рішення про відхилення не обґрунтованим, та таким що не відповідає вимогам Тендерної документації та Особливостям. У зв’язку з цим, ми звертаємось до Органу оскарження зі скаргою
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Декларація відповідності ламінату.pdf 02.11.2024 21:10
- ДСТУ ISO IEC 17050-1_2006. Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги.pdf 02.11.2024 21:10
- Скарга до Антимонопольного комітету України_02_11_2024_ТОВ ТЕНДЕР ПРО.pdf 02.11.2024 21:10
- sign.p7s 02.11.2024 21:11
- рішення від 05.11.2024 № 17855.pdf 05.11.2024 18:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2024 № 18271.pdf 13.11.2024 12:04
- рішення від 12.11.2024 № 18271.pdf 15.11.2024 14:35
- Пояснення по суті скарги UA-2024-09-30-001007-a.docx 07.11.2024 16:39
- Пояснення по суті скарги UA-2024-09-30-001007-a.pdf 07.11.2024 16:39
- 1. Декларація відповідності ламінату.pdf 07.11.2024 16:39
- ДСТУ ISO_IEC 17050-1_2006.pdf 07.11.2024 16:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.11.2024 21:16
Дата розгляду скарги:
12.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 18:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.11.2024 14:35
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5e36461b663743529f5ef80244f78596
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне рішення щодо невідповідності технічним вимогам
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою вказано наступне:
1. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТЕНДЕР ПРО". За результатами розгляду встановлено наступне: Тендерна пропозиція ТОВ "ТЕНДЕР ПРО" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - декларація про відповідність, надана учасником у складі тендерної пропозиції (файл "1. Декларація відповідності ламінату.pdf"), не відповідає вимогам Розділу 6 "Зміст декларації про відповідність" ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, оскільки не містить обмеження чинності декларації
про відповідність.
На підставі викладеного, керуючись пунктом 44 Особливостей, вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТЕНДЕР ПРО".
Скаржник не погоджується з висновками та рішеннями уповноваженої особи, виходячи з наступного:
1. Згідно вимог тендерної документації, Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» підпункт 1 таблиці «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації»:
1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Документи про відповідність повинні бути чинні за терміном дії на момент подання тендерної пропозиції учасником та залишатися чинними на весь термін постачання товару. Якщо термін дії документу про відповідність закінчується до завершення терміну постачання товару, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.
Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
1. Скаржник надав у складі тендерної пропозиції документ – «Декларації про відповідність постачальника ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006» вих. 08/10-1 від 08.10.2024 р. який складений згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
1.1 В розділі 6 «6 ЗМІСТ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ» ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 вказано: «Емітент декларації про відповідність повинен забезпечити, щоб декларація містила обґрунто¬вану інформацію, яка дасть можливість одержувачу декларації про відповідність ідентифікувати емі¬тента декларації, об’єкт декларації, стандарти або інші встановлені вимоги, відповідність яким заде¬кларована, а також особу, що підписала декларацію про відповідність від імені емітента.
Щонайменше декларація про відповідність повинна містити:
a) однозначну ідентифікацію декларації про відповідність;
b) назву та контактну адресу надавача декларації про відповідність;
c) ідентифікацію об'єкта декларації про відповідність (наприклад назву, тип, дату виготовлення або серійний номер виробу, опис процесу, системи управління, персоналу або органу, та/або іншу по¬трібну додаткову інформацію);
d) заяву про відповідність;
e) повний та чіткий перелік стандартів або інших встановлених вимог, а також можливі версії, якщо такі є;
f) дату та місце надання декларації про відповідність;
д) підпис (або рівнозначну ознаку затвердження), прізвище та посаду уповноваженої особи (осіб), що діє від імені емітента;
h) будь-яке обмеження чинності декларації про відповідність.»
Отже, виходячи з положень підпункту h розділу 6 даного ДСТУ вказується обмеження чинності декларації про відповідність, у разі якщо таке обмеження існує.
При складанні декларації про відповідність, Скаржник декларував відповідність окремої партії товару, запропонованої до закупівлі Замовнику - Ламінату ТМ FloorPan, колекція Classic, яка відповідає вимогам ДСТУ EN 13329:2009 «Покриви для підлоги шаруваті - ЕЛЕМЕНТИ З ЛИЦЬОВИМ ШАРОМ НА ТЕРМОРЕАКТИВНИХ СМОЛАХ АМІНОПЛАСТУ - Технічні вимоги та методи випробування. Редакція перша, чинний від 30.12.2009 року. У зв’язку з тим, що ДСТУ EN 13329:2009 є чинним, а партія що запропонована до постачання є обмеженою за кількістю вимогами тендерної документації - 10 830,0 м2, Скаржник не встановлював ніяких обмежень чинності декларації про відповідність постачальника.
Таким чином, Скаржник не порушив правил складання Декларації про відповідність постачальника не вказавши обмежень чинності, у зв’язку з тим, що не існує обмежень чинності на вже виготовлену партію товару яка відповідає вимогам діючого ДСТУ EN 13329:2009.
Виходячи з вказаного, уповноважена особа прийшла до помилкового рішення про невідповідність Декларації про відповідність постачальника Скаржника вимогам Розділу 6 "Зміст декларації про відповідність" ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, оскільки не існувало ніяких обмежень чинності даного документу, тому і не було вказаного ніяких обмежень чинності у тексті документу.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, в протоколі уповноваженої особи вказано що це зроблено на підставі п. 44 Особливостей. В п. 44 Особливостей вказано: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;»
Отже, якщо навіть допустити, що в документі Скаржника «Декларації про відповідність постачальника ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006» вих. 08/10-1 від 08.10.2024 р. є невідповідності, такі невідповідності підлягають виправленню згідно п. 43 Особливостей, так як документ (інформація) присутня у складі тендерної пропозиції Скаржника та виправлення невідповідності не призводить до зміни предмету закупівлі. Текст п. 43 Особливостей: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Тобто, уповноважена особа повинна була кваліфікувати вказану нею невідповідність як таку, яка підлягає виправленню згідно п. 43 Особливостей та надати можливість виправлення протягом 24 годин.
1. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТЕНДЕР ПРО". За результатами розгляду встановлено наступне: Тендерна пропозиція ТОВ "ТЕНДЕР ПРО" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - декларація про відповідність, надана учасником у складі тендерної пропозиції (файл "1. Декларація відповідності ламінату.pdf"), не відповідає вимогам Розділу 6 "Зміст декларації про відповідність" ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, оскільки не містить обмеження чинності декларації
про відповідність.
На підставі викладеного, керуючись пунктом 44 Особливостей, вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТЕНДЕР ПРО".
Скаржник не погоджується з висновками та рішеннями уповноваженої особи, виходячи з наступного:
1. Згідно вимог тендерної документації, Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» підпункт 1 таблиці «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації»:
1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Документи про відповідність повинні бути чинні за терміном дії на момент подання тендерної пропозиції учасником та залишатися чинними на весь термін постачання товару. Якщо термін дії документу про відповідність закінчується до завершення терміну постачання товару, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.
Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
1. Скаржник надав у складі тендерної пропозиції документ – «Декларації про відповідність постачальника ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006» вих. 08/10-1 від 08.10.2024 р. який складений згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
1.1 В розділі 6 «6 ЗМІСТ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ» ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 вказано: «Емітент декларації про відповідність повинен забезпечити, щоб декларація містила обґрунто¬вану інформацію, яка дасть можливість одержувачу декларації про відповідність ідентифікувати емі¬тента декларації, об’єкт декларації, стандарти або інші встановлені вимоги, відповідність яким заде¬кларована, а також особу, що підписала декларацію про відповідність від імені емітента.
Щонайменше декларація про відповідність повинна містити:
a) однозначну ідентифікацію декларації про відповідність;
b) назву та контактну адресу надавача декларації про відповідність;
c) ідентифікацію об'єкта декларації про відповідність (наприклад назву, тип, дату виготовлення або серійний номер виробу, опис процесу, системи управління, персоналу або органу, та/або іншу по¬трібну додаткову інформацію);
d) заяву про відповідність;
e) повний та чіткий перелік стандартів або інших встановлених вимог, а також можливі версії, якщо такі є;
f) дату та місце надання декларації про відповідність;
д) підпис (або рівнозначну ознаку затвердження), прізвище та посаду уповноваженої особи (осіб), що діє від імені емітента;
h) будь-яке обмеження чинності декларації про відповідність.»
Отже, виходячи з положень підпункту h розділу 6 даного ДСТУ вказується обмеження чинності декларації про відповідність, у разі якщо таке обмеження існує.
При складанні декларації про відповідність, Скаржник декларував відповідність окремої партії товару, запропонованої до закупівлі Замовнику - Ламінату ТМ FloorPan, колекція Classic, яка відповідає вимогам ДСТУ EN 13329:2009 «Покриви для підлоги шаруваті - ЕЛЕМЕНТИ З ЛИЦЬОВИМ ШАРОМ НА ТЕРМОРЕАКТИВНИХ СМОЛАХ АМІНОПЛАСТУ - Технічні вимоги та методи випробування. Редакція перша, чинний від 30.12.2009 року. У зв’язку з тим, що ДСТУ EN 13329:2009 є чинним, а партія що запропонована до постачання є обмеженою за кількістю вимогами тендерної документації - 10 830,0 м2, Скаржник не встановлював ніяких обмежень чинності декларації про відповідність постачальника.
Таким чином, Скаржник не порушив правил складання Декларації про відповідність постачальника не вказавши обмежень чинності, у зв’язку з тим, що не існує обмежень чинності на вже виготовлену партію товару яка відповідає вимогам діючого ДСТУ EN 13329:2009.
Виходячи з вказаного, уповноважена особа прийшла до помилкового рішення про невідповідність Декларації про відповідність постачальника Скаржника вимогам Розділу 6 "Зміст декларації про відповідність" ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, оскільки не існувало ніяких обмежень чинності даного документу, тому і не було вказаного ніяких обмежень чинності у тексті документу.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, в протоколі уповноваженої особи вказано що це зроблено на підставі п. 44 Особливостей. В п. 44 Особливостей вказано: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;»
Отже, якщо навіть допустити, що в документі Скаржника «Декларації про відповідність постачальника ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006» вих. 08/10-1 від 08.10.2024 р. є невідповідності, такі невідповідності підлягають виправленню згідно п. 43 Особливостей, так як документ (інформація) присутня у складі тендерної пропозиції Скаржника та виправлення невідповідності не призводить до зміни предмету закупівлі. Текст п. 43 Особливостей: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Тобто, уповноважена особа повинна була кваліфікувати вказану нею невідповідність як таку, яка підлягає виправленню згідно п. 43 Особливостей та надати можливість виправлення протягом 24 годин.
×
-
Назва доказу:
Текст ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ ISO IEC 17050-1_2006. Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація про відповідність постачальника
-
Повʼязаний документ:
1. Декларація відповідності ламінату.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕНДЕР ПРО». 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕНДЕР ПРО».