• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Стенд розвал-сходження

Завершена

672 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 360.00 UAH
Період оскарження: 27.09.2024 20:03 - 03.10.2024 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА щодо відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі щодо закупівлі Стенд розвал-сходження код за ДК 021:2015 31720000-9 (Електромеханічне обладнання) ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності

Номер: e4c0559e304f479b9e3ca8315424992b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-27-011909-a.a1
Назва: ВИМОГА щодо відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі щодо закупівлі Стенд розвал-сходження код за ДК 021:2015 31720000-9 (Електромеханічне обладнання) ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності
Вимога:
Адресати: Військова частина А0216 Одеська область Біляївський рн, 67625 с.Дачне вул. Польова, 51 просп. Повітряних Сил, 28, м. Київ, 03049, 26622472_3628107549@mail.gov.ua Міністерство оборони України Повітрофлотський просп., 6, м. Київ, 03168, admou@post.mil.gov.ua Офіс Генерального прокурора вул. Різницька, 13/15, м. Київ, 01011, office@gp.gov.ua Державне бюро розслідувань вул. Симона Петлюри, буд. 15, м. Київ, 01032 info@dbr.gov.ua Заявник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ» код ЄДРПОУ: 425045025 вул. Юлії Здановської, 27, м. Київ, 03127 номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) та назва предмету закупівлі: UA-2024-09-27-011909-a Стенд розвал-сходження код за ДК 021:2015 31720000-9 (електромеханічне обладнання). ВИМОГА щодо відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі щодо закупівлі Стенд розвал-сходження код за ДК 021:2015 31720000-9 (Електромеханічне обладнання) ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ», код ЄДРПОУ: 425045025 (далі за текстом - Товариство) стало учасником тендеру з пропозицією закупівлі електромеханічного обладнання (Стенд розвал-сходження), очікувана вартість закупівлі 672 000,00 грн з ПДВ, оприлюдненого на веб-порталі prozorro.gov.ua - UA-2024-09-27-011909-a, замовником якого є Військова частина А0216 (далі за текстом - Замовник). В ході проведення вказаної закупівлі протоколом без номеру від 14.10.2024 пропозицію Товариства було пропозицію Товариства було відхилено на підставі п.1 ч.13 ст 14 Закону, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі . Учасником закупівлі перевірено документи тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі та надано письмовий документ щодо її невідповідності вимогам замовника, а саме у додатку 2 до тендерної документації вимагалось: Компенсація коліс: Прокат назад-вперед, Вивішування; Товариством у складі пропозиції у файлі «порівняльна таблиця 0216.pdf» надано технічну специфікацію предмета закупівлі та порівняльну таблицю, де вказано: Компенсація коліс: прокат ТІЛЬКИ назад, Вивішування; Що є кращою характеристикою, адже, за рахунок зменшеної зони прокатки Ви економите час та площу, а значить збільшуєте кількість авто з більшою колісною базою, з якими можете працювати. Також, міжосьова відстань розвалу сходження, запропонованого ТОВ «Велл Крафт» є 6,5 м, у розвалу Hunter- 3.5 м. Що дає міжосьова відстань 6,5 м: є можливість працювати з авто, які мають відстань між осями 6,5 м. Також, можна побачити, що технічну характеристику під тендер брали із сайту https://hunter-ukraine.com.ua/ru/products/wheelaligment/wa510e-hs221ml2e/, де вказано, що у розвала cходження WA 510E-HS221ML2e Hunter Камери сумарно мають 20 Мегапікселів, що є обманом, адже сумарно, їхні камери становлять 10 Мг. Навіть не володіючи спеціальними знаннями в технічній сфері, чітко видно, що технічні вимоги до товарів, які запропоновані Товариством явно кращі за технічні вимоги, які вимагаються Замовником. Незважаючи на це, Замовником відхилено пропозицію ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" з остаточною пропозицією 385 000 грн з ПДВ Наголошуємо, що Товариство вживатиме вичерпних і достатніх заходів щоб вимоги закону і конкурентна політика були дотримані і в майбутньому не мали місця. Відомості, які зазначені у даній скарзі, а також інші фактичні обставини, наводять на думку про можливі антиконкурентні і узгоджені дії організатора закупівлі і окремих учасників. Натомість, інші військові частини, а також і багато інших державних органів і установ при закупівлі обладнання організовують конкурентні, чесні закупівлі і навіть якщо надають перевагу тому чи іншому виробнику або конкретним технічним вимогам, то відображають інформацію про можливість постачання відповідних аналогів. Як наслідок пропагується не тільки чесна, конкурентна гра, а й суттєво виграє державний бюджет, конкретні організатори і загалом держава, при цьому не отримується товар гіршої якості. За таких належних умов організації тендерних закупівель ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» неодноразово ставало переможцем тендерних закупівель, в тому числі і в період воєнного стану, і на цьому вигравали всі сторони. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація Військова частина А0216 є дискримінаційною та такою, що не забезпечує конкуренцію учасників і зважаючи на аналіз поняття конкуренції, що надано в Законі України «Про захист економічної конкуренції» як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Окрім цього, переможцем спрощеної закупівлі Військова частина А0216 має на меті визнати ТОВ «ЛАУНЧ Україна», код ЄДРПОУ 39803574 з ціновою пропозицією 671 499,6 грн з ПДВ що на 286 499,60 грн. більше ніж пропозиція ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ». Таким чином, держава в особі Військова частина А0216, в період воєнного стану, за умови крайнього дефіциту грошових коштів, необхідності міжнародних запозичень державою, і інших багатьох негативних факторів сьогодення, за рахунок неправильної організації тендерної закупівлі або внаслідок особистої зацікавленості окремих суб’єктів, на одній тендерній закупівлі може втратити 286 499,60 грн., що враховуючи загальний бюджет закупівлі є особливо значною сумою. Вказаними протиправними діями посадових осіб Військової частини А0216, може бути завдано шкоди державному бюджету України в особі Військової частини А0216на суму 286 499,60 грн. У вказаних діях вбачаються ознаки розтрати майна службовими особами Національного університету оборони України шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України, що караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО: - Військову частини А0216: - відхилити пропозицію учасника відкритих торгів - ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, обрати переможцем ТОВ «Велл Крафт», пропозиція якого відповідає запиту Замовника і є кращим по ряду параметрів обладнання або відмінити вказану закупівлю; Міністерство оборони України: - провести службову перевірку за фактом можливих неправомірних дій службових осіб Військову частини А0216 щодо підготовки та проведення закупівлі; Офіс Генерального прокурора Державне бюро розслідувань: - внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо вчинення кримінального правопорушення - розтрати майна службовими особами Військову частини А0216 шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України. Директор ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» І.М. Чубко 16.10.2024
Вирішення: Відповідно до абз. 1 п. 7, ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до абз. 3 п. 7, ст. 14 Закону Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Проте, Учасник ТОВ «Велл Крафт» не звертався до Замовника за роз’ясненнями, а отже вимоги Замовника зазначені в оголошенні про проведення спрощеної Закупівлі Учаснику були зрозумілі. Відповідно до п. 13, ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до абзацу 2, п. 14, ст. 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до пп. 3, ч. 3, ст. 25 Закону України «Про оборонні закупівлі» щодо Особливостей проведення спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі здійснюється з урахуванням вимог п. 3, ч. 2, ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» в якому зазначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначаються Замовником. Військовою частиною А0216 визначено оптимальні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, з урахуванням специфіки завдань. Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначені наступні характеристики: Компенсація коліс: прокат назад-вперед, Вивішування; Товариством у складі пропозиції у файлі "Порівняльна таблиця 0216.pdf" надано технічну специфікацію предмета закупівлі та порівняльну таблицю, де вказано: Компенсація коліс: прокат ТІЛЬКИ назад, Вивішування; Таким чином, виходячи зі змісту документів пропозиції ТОВ «Велл Крафт» Учасником запропоновано товар із параметрами, що не відповідають вимогам Замовника.
Статус вимоги: Відхилено