-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
37530000-2 – Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання та встановлення обладнання для дитячих ігрових майданчиків)
Торги не відбулися
2 916 847.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 584.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 584.24 UAH
Період оскарження:
27.09.2024 16:48 - 04.10.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
d9a5c73724654425ad835bd1e50a2d22
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-27-011225-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
25.10.2024 16:37
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ffb09b416d6446d09e6e637d22fba9e3
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП"Деревообробний завод "БРАМА"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями № UA-2024-09-27-011225-a.
Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: 37530000-2 – Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання та встановлення обладнання для дитячих ігрових майданчиків).
22-10-2024, 15:40:50 за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА» ( Протокольне рішення (протокол) №211- уповноваженої особи управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради від 22 жовтня 2024 р. ). BИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2.Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника зазначено наступне:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено надання інформації, яка не відповідає вимогам, встановленим у пункті 1 «Зміст i спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо необхідних кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначено у Додатку №2 до тендерної документації «Технічна специфікація», а саме:
умовами визначеними додатком № 2 до тендерної документації («Технічна специфікація на закупівлю товару»), Учасник повинен надати копії паспортів виробів на кожну одиницю товару, що відповідають вимогам щодо технічних характеристик елементів дитячих ігрових майданчиків, визначених Замовником, та які включають розміри товару з підтвердженням креслень, зокрема, із зазначенням висоти кріплення гірки до платформи ігрових комплексів «Kapaпуз-NEW», «Гномик- NEW» та «Малюк-NEW», що входить до комплекту елементів дитячих ігрових майданчиків визначених Замовником, тоді як в наданих Учасником копіях паспортів дитячих спортивно-ігрових комплексів M-07130, M-07131 та M-07132 (Паспорт M-07130.pdf, Паспорт M-07131.pdf, Паспорт M-07132.pdf) на кресленнях вищезазначених виробів взагалі не назначено висоту кріплення гірки до платформи даних ігрових комплексів, що не відповідає вимогам Замовника, визначеним додатком № 2 «Технічна специфікація», а саме: «Гірка, що кріпиться до платформи висотою не менше 1,5 метри» (гр. «Опис технічних характеристик елементів дитячих ігрових майданчиків», п.п.1-3 Таблиці № 2 «Технічні характеристики елементів дитячих ігрових майданчиків»).
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне:
В Тендерній документації, в Додатку №2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю товару, вказано що учасник надає: Копію паспортів виробів на кожну одиницю товару, які включають розміри товару з підтвердженням креслень, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, схему бетонування обладнання, гарантійні зобов’язання від виробника.
Нами, ПП «Деревообробний завод «БРАМА», було надано файл Паспорт М-07130.pdf від 04-10-2024, 15:38:12 , Паспорт М-07131.pdf від 04-10-2024, 15:38:12 та Паспорт М-07132.pdf від 04-10-2024, 15:38:12 , в яких було вказано габаритні розміри виробів згідно запиту Замовника.
Замовником в Додатку №2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю товару, не було вказано вимоги, що на кресленнях вищезазначених виробів повинна бути зазначена висота кріплення гірки до платформи ігрових комплексів.
Нами, ПП «Деревообробний завод «БРАМА», було надано файл 01.11 Додаток 2 Технічна специфікація.pdf від 04-10-2024, 15:33:48 де в Таблиці 2 під № 1 Ігровий комплекс "Карапуз-NEW" або еквівалент «Комплекс дитячий спортивно-ігровий» (М-07130), №2 Ігровий комплекс "Гномик-NEW" або еквівалент «Комплекс дитячий спортивно-ігровий» (М-07131) , №3 Ігровий комплекс "Карапуз-NEW" або еквівалент «Комплекс дитячий спортивно-ігровий» (М-07132) вказано: Гірка, що кріпиться до платформи висотою 1,5 метри, виконана з полірованої нержавіючої сталі товщиною 1,5 мм.; сам спуск має борти безпеки з вологостійкої фанери (товщина 18 мм.); висота бортів спуску 150 мм.; ширина спуску між бортами 460 мм. Висота стартового майданчика (платформи) для спускання з гірки від рівня землі становить 1,50 м. Стартова платформа обладнана горизонтальним поручнем з труби (діаметр 33,5 мм. товщина стінки 2,8 мм.). Для безпечного гальмування ділянка ковзання з вертикального положення переходити в горизонтальне.
Отже, з вищевикладеної інформації, ми вважаємо що Замовником було неправомірно відхиллено нашу пропозицію.
Скаржник вважає, що він може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 5, 22, 28, 29, 31 Закону.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси і свідчить про упереджене та дискримінаційне ставлення до нього, як до учасника. Також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та призводять до неефективного витрачання державних коштів.
А також, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель встановлених ст. 5 і ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА», відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: 37530000-2 – Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання та встановлення обладнання для дитячих ігрових майданчиків).
22-10-2024, 15:40:50 за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА» ( Протокольне рішення (протокол) №211- уповноваженої особи управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради від 22 жовтня 2024 р. ). BИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2.Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника зазначено наступне:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено надання інформації, яка не відповідає вимогам, встановленим у пункті 1 «Зміст i спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо необхідних кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначено у Додатку №2 до тендерної документації «Технічна специфікація», а саме:
умовами визначеними додатком № 2 до тендерної документації («Технічна специфікація на закупівлю товару»), Учасник повинен надати копії паспортів виробів на кожну одиницю товару, що відповідають вимогам щодо технічних характеристик елементів дитячих ігрових майданчиків, визначених Замовником, та які включають розміри товару з підтвердженням креслень, зокрема, із зазначенням висоти кріплення гірки до платформи ігрових комплексів «Kapaпуз-NEW», «Гномик- NEW» та «Малюк-NEW», що входить до комплекту елементів дитячих ігрових майданчиків визначених Замовником, тоді як в наданих Учасником копіях паспортів дитячих спортивно-ігрових комплексів M-07130, M-07131 та M-07132 (Паспорт M-07130.pdf, Паспорт M-07131.pdf, Паспорт M-07132.pdf) на кресленнях вищезазначених виробів взагалі не назначено висоту кріплення гірки до платформи даних ігрових комплексів, що не відповідає вимогам Замовника, визначеним додатком № 2 «Технічна специфікація», а саме: «Гірка, що кріпиться до платформи висотою не менше 1,5 метри» (гр. «Опис технічних характеристик елементів дитячих ігрових майданчиків», п.п.1-3 Таблиці № 2 «Технічні характеристики елементів дитячих ігрових майданчиків»).
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне:
В Тендерній документації, в Додатку №2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю товару, вказано що учасник надає: Копію паспортів виробів на кожну одиницю товару, які включають розміри товару з підтвердженням креслень, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, схему бетонування обладнання, гарантійні зобов’язання від виробника.
Нами, ПП «Деревообробний завод «БРАМА», було надано файл Паспорт М-07130.pdf від 04-10-2024, 15:38:12 , Паспорт М-07131.pdf від 04-10-2024, 15:38:12 та Паспорт М-07132.pdf від 04-10-2024, 15:38:12 , в яких було вказано габаритні розміри виробів згідно запиту Замовника.
Замовником в Додатку №2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю товару, не було вказано вимоги, що на кресленнях вищезазначених виробів повинна бути зазначена висота кріплення гірки до платформи ігрових комплексів.
Нами, ПП «Деревообробний завод «БРАМА», було надано файл 01.11 Додаток 2 Технічна специфікація.pdf від 04-10-2024, 15:33:48 де в Таблиці 2 під № 1 Ігровий комплекс "Карапуз-NEW" або еквівалент «Комплекс дитячий спортивно-ігровий» (М-07130), №2 Ігровий комплекс "Гномик-NEW" або еквівалент «Комплекс дитячий спортивно-ігровий» (М-07131) , №3 Ігровий комплекс "Карапуз-NEW" або еквівалент «Комплекс дитячий спортивно-ігровий» (М-07132) вказано: Гірка, що кріпиться до платформи висотою 1,5 метри, виконана з полірованої нержавіючої сталі товщиною 1,5 мм.; сам спуск має борти безпеки з вологостійкої фанери (товщина 18 мм.); висота бортів спуску 150 мм.; ширина спуску між бортами 460 мм. Висота стартового майданчика (платформи) для спускання з гірки від рівня землі становить 1,50 м. Стартова платформа обладнана горизонтальним поручнем з труби (діаметр 33,5 мм. товщина стінки 2,8 мм.). Для безпечного гальмування ділянка ковзання з вертикального положення переходити в горизонтальне.
Отже, з вищевикладеної інформації, ми вважаємо що Замовником було неправомірно відхиллено нашу пропозицію.
Скаржник вважає, що він може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 5, 22, 28, 29, 31 Закону.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси і свідчить про упереджене та дискримінаційне ставлення до нього, як до учасника. Також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та призводять до неефективного витрачання державних коштів.
А також, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель встановлених ст. 5 і ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА», відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Скасувати рішення Замовника про відхилення учасника Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА»