-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Паливо
Завершена
1 045 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 453.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 453.00 UAH
Період оскарження:
26.09.2024 23:51 - 01.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
f5175917bccd4503becb0d2cda55f857
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-26-014239-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-09-26-014239-a.docx 16.10.2024 13:52
- Скарга UA-2024-09-26-014239-a.pdf 16.10.2024 13:52
- Додаток 1 до тендерної документації.docx 16.10.2024 13:52
- Протокол №121-2024.pdf 16.10.2024 13:52
- sign.p7s 16.10.2024 13:55
- рішення від 18.10.2024 № 17061.pdf 18.10.2024 15:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2024 № 17483.pdf 29.10.2024 11:56
- рішення від 28.10.2024 № 17483.pdf 30.10.2024 18:50
- Інформація для Комісії АМКУ (Паливо)_Validation_Report.pdf 22.10.2024 23:39
- Інформація для Комісії АМКУ (Паливо).pdf 22.10.2024 23:39
- Інформація для Комісії АМКУ (Паливо).orig.pdf 22.10.2024 23:39
- Інформація для Комісії АМКУ (Паливо).docx 22.10.2024 23:40
- Протокол №150-2024.docx.asice.zip 01.11.2024 14:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2024 15:41
Дата розгляду скарги:
28.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.10.2024 15:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.10.2024 18:50
Дата виконання рішення Замовником:
01.11.2024 15:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.10.2024 № 17483-р/пк-пз Миронівською міською радою скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» (код ЄДРПОУ 38744775) від «11» жовтня 2024 № 121-2024 щодо процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-01-012788-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
90dc87baaa254406821c48201b94f87a
Заголовок пункту скарги:
Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі", а саме не надавши 24 години на виправлення виявлених невідповідностей у пропозиції ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
За результатами проведеного аукціону, тендерна пропозиція ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» була визначена як найбільш економічно вигідна пропозиція.
Проте, рішенням Замовника від 11.10.2024 р., оформлене протоколом уповноваженої особи №121-2024, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» була відхилена.
Своє рішення про відхилення Замовник обґрунтовував тим, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В своєму рішенні Замовник аргументує підстави для відхилення та зазначає наступне:
учасник у складi тендерної пропозиції не надав документи, що вимагалися відповідно до зазначених вимог: - довідку в довiльнiй формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом».
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Отже, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Щодо зазначених у протоколі №121-2024 від 11.10.2024 року підстав відхилення повідомляємо.
Пунктом 43 Особливостей, встановлено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналогічні вимоги містяться у пункті 15 частини першої Додатку 1 Тендерної документації до закупівлі UA-2024-09-26-014239-a.
Пунктом 13 «Інша інформація» частини першої Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічні вимоги, відповідно до тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає згідно розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації.
Отже, вищезазначена довідка довільної форми відноситься до розділу тендерної документації «інша інформація».
Таким чином, на виконання вимог тендерної документації, інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, була подана відповідно до та у спосіб передбачений розділом «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації.
Підстави відхилення, зазначені Замовником у протоколі №121-2024 від 11.10.2024 року не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Враховуючи зазначене, вказані Замовником підстави відхилення є невідповідностями в розумінні пункту 43 Особливостей та підлягають виправленню протягом 24 годин.
Таким чином, у випадку, якщо Замовник виявив вказані невідповідності, Замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин.
Отже, не надавши можливості на виправлення виявлених у пропозиції ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» невідповідностей замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178.
ЩОДО ПОРУШЕНИХ ПРАВ СКАРЖНИКА ТА ПІДСТАВ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГИ.
Права Скаржника порушені тим, що під час розгляду тендерної пропозиції Замовником торгів було допущено порушення Закону України «Про Публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд таких пропозицій.
Пунктом 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону.
Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушення прав Скаржника.
Підставою для подання скарги являються неправомірні рішення Замовника торгів, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Проте, рішенням Замовника від 11.10.2024 р., оформлене протоколом уповноваженої особи №121-2024, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» була відхилена.
Своє рішення про відхилення Замовник обґрунтовував тим, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В своєму рішенні Замовник аргументує підстави для відхилення та зазначає наступне:
учасник у складi тендерної пропозиції не надав документи, що вимагалися відповідно до зазначених вимог: - довідку в довiльнiй формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом».
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Отже, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Щодо зазначених у протоколі №121-2024 від 11.10.2024 року підстав відхилення повідомляємо.
Пунктом 43 Особливостей, встановлено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналогічні вимоги містяться у пункті 15 частини першої Додатку 1 Тендерної документації до закупівлі UA-2024-09-26-014239-a.
Пунктом 13 «Інша інформація» частини першої Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічні вимоги, відповідно до тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає згідно розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації.
Отже, вищезазначена довідка довільної форми відноситься до розділу тендерної документації «інша інформація».
Таким чином, на виконання вимог тендерної документації, інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, була подана відповідно до та у спосіб передбачений розділом «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації.
Підстави відхилення, зазначені Замовником у протоколі №121-2024 від 11.10.2024 року не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Враховуючи зазначене, вказані Замовником підстави відхилення є невідповідностями в розумінні пункту 43 Особливостей та підлягають виправленню протягом 24 годин.
Таким чином, у випадку, якщо Замовник виявив вказані невідповідності, Замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин.
Отже, не надавши можливості на виправлення виявлених у пропозиції ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» невідповідностей замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178.
ЩОДО ПОРУШЕНИХ ПРАВ СКАРЖНИКА ТА ПІДСТАВ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГИ.
Права Скаржника порушені тим, що під час розгляду тендерної пропозиції Замовником торгів було допущено порушення Закону України «Про Публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд таких пропозицій.
Пунктом 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону.
Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушення прав Скаржника.
Підставою для подання скарги являються неправомірні рішення Замовника торгів, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол №121-2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до тендерної документації.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати МИРОНІВСЬКУ МІСЬКУ РАДУ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення уповноваженої особи від 11.10.2024 року, оформлене протоколом №121-2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП». 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.