-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція вузлів обліку та очищення газу газорозподільної станції № 7 м. Дніпро з облаштуванням вузла визначення фізико-хімічних показників газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-09-24-007408-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 237 робочих днів
74 229 867.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 742 298.68 UAH
мін. крок: 1% або 742 298.68 UAH
Період оскарження:
26.09.2024 15:05 - 18.10.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного скасування процедури закупівлі
Номер:
e8785e8de6864ec7a32bc92562a6381a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-26-009557-a.c1
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного скасування процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 23.12.2024 № 20410.pdf 24.12.2024 17:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2024 № 20410.pdf 24.12.2024 10:57
- рішення від 16.12.2024 № 19899.pdf 16.12.2024 15:38
- кларіті 2-2.png 18.12.2024 16:29
- 5. Наказ про призначення директора 20042023.pdf 18.12.2024 16:29
- _Анонімний лист.pdf 18.12.2024 16:29
- Пояснення на скаргу UA-2024-09-26-009557-a.docx 18.12.2024 16:29
- Пояснення на скаргу UA-2024-09-26-009557-a.pdf 18.12.2024 16:29
- _Витяг з протоколу.pdf 18.12.2024 16:29
- Скарга UA-2024-09-26-009557-a.pdf 12.12.2024 16:52
- sign.p7s 12.12.2024 16:54
- Скарга UA-2024-09-26-009557-a.pdf.p7s 12.12.2024 16:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.12.2024 18:09
Дата розгляду скарги:
23.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.12.2024 15:38
Дата прийняття рішення по скарзі:
24.12.2024 17:52
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2cfe7f1983f64216871b3b62e5cbccff
Заголовок пункту скарги:
ТОВ «ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП» стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірної відміни процедури закупівлі на підставі Протоколу №24-2248-в від 03.12.2024, інформація про який оприлюднена Замовником на веб-порталі Prozorro.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №24-2248-в від 03.12.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
По-перше, щодо цієї процедури закупівлі не було подано жодної скарги до органу оскарження, а саме до Антимонопольного комітету України, зокрема і до Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. На офіційному веб-порталі уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-26-009557-a відсутні скарги.
Таким чином, твердження Замовника щодо наявності скарг, у зв’язку з якими він прийняв рішення скасувати цю закупівлі, не відповідають дійсності, оскільки такі скарги відсутні.
По-друге, по цій закупівлі було проведено моніторинг процедури закупівлі Державною аудиторською службою України на підставі Наказу від 11.11.2024 р. № 308. За результатами проведеного моніторингу було прийнято рішення, яке оприлюднено 29.11.2024 р., що порушень не установлено.
Оскільки, Державною аудиторською службою України не було виявлено ніяких порушень у проведенні цієї процедури закупівлі, не зрозуміло, на які порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель посилається Замовник, через неможливість усунення яких виникла необхідність відмінити ці торги?
У оприлюдненому Замовником файлі «02.1 Підстави прийняття рішення про відміну торгів 24-2248-в.docx», відсутній опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які він не може усунути, що суперечить нормам підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
По-третє, Замовник аргументує відміну цієї закупівлі наступною інформацією – «проблемних питань щодо учасників закупівель (ТОВ «Турботехсервіс» та ТОВ «Газойлтехнопайп») та їх гіпотетична пов’язаність, про що висвітлено в анонімному листі на офіційні адреси працівників ТОВ «Оператор газотранспортної системи України»».
Це твердження Замовника не може бути підставою для прийняття рішення про скасування закупівлі, оскільки існує лише припущення, а не рішення уповноваженого органу.
Згідно зі статтею 62 Конституції України, особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.
Оскільки уповноваженим на це органом не було встановлено наявність пов’язаності між ТОВ «Турботехсервіс» та ТОВ «Газойлтехнопайп», Замовник не може спиратися лише на свої припущення у прийнятті рішень, зокрема і в прийнятті рішення про скасування цієї закупівлі.
Таким чином, Замовник безпідставно та порушуючи норми законодавства України прийняв рішення про скасування цієї процедури закупівлі, чим порушив права Скаржника, як потенційного переможця закупівлі UA-2024-09-26-009557-a.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що під час відміни закупівлі Замовник не надав опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які він не може усунути, чим порушив норми підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Внаслідок протизаконних дій Змовника було грубо порушено право ТОВ «ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП» бути обраним переможцем процедури закупівлі.
Так, у діях Замовника містяться ознаки порушення норм законодавства України та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а перш за все: відкритості та прозорості на всіх стадіях публічних закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/прощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішенням Замовника щодо скасування процедури закупівлі було порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП» та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
По-перше, щодо цієї процедури закупівлі не було подано жодної скарги до органу оскарження, а саме до Антимонопольного комітету України, зокрема і до Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. На офіційному веб-порталі уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-26-009557-a відсутні скарги.
Таким чином, твердження Замовника щодо наявності скарг, у зв’язку з якими він прийняв рішення скасувати цю закупівлі, не відповідають дійсності, оскільки такі скарги відсутні.
По-друге, по цій закупівлі було проведено моніторинг процедури закупівлі Державною аудиторською службою України на підставі Наказу від 11.11.2024 р. № 308. За результатами проведеного моніторингу було прийнято рішення, яке оприлюднено 29.11.2024 р., що порушень не установлено.
Оскільки, Державною аудиторською службою України не було виявлено ніяких порушень у проведенні цієї процедури закупівлі, не зрозуміло, на які порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель посилається Замовник, через неможливість усунення яких виникла необхідність відмінити ці торги?
У оприлюдненому Замовником файлі «02.1 Підстави прийняття рішення про відміну торгів 24-2248-в.docx», відсутній опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які він не може усунути, що суперечить нормам підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
По-третє, Замовник аргументує відміну цієї закупівлі наступною інформацією – «проблемних питань щодо учасників закупівель (ТОВ «Турботехсервіс» та ТОВ «Газойлтехнопайп») та їх гіпотетична пов’язаність, про що висвітлено в анонімному листі на офіційні адреси працівників ТОВ «Оператор газотранспортної системи України»».
Це твердження Замовника не може бути підставою для прийняття рішення про скасування закупівлі, оскільки існує лише припущення, а не рішення уповноваженого органу.
Згідно зі статтею 62 Конституції України, особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.
Оскільки уповноваженим на це органом не було встановлено наявність пов’язаності між ТОВ «Турботехсервіс» та ТОВ «Газойлтехнопайп», Замовник не може спиратися лише на свої припущення у прийнятті рішень, зокрема і в прийнятті рішення про скасування цієї закупівлі.
Таким чином, Замовник безпідставно та порушуючи норми законодавства України прийняв рішення про скасування цієї процедури закупівлі, чим порушив права Скаржника, як потенційного переможця закупівлі UA-2024-09-26-009557-a.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що під час відміни закупівлі Замовник не надав опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які він не може усунути, чим порушив норми підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Внаслідок протизаконних дій Змовника було грубо порушено право ТОВ «ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП» бути обраним переможцем процедури закупівлі.
Так, у діях Замовника містяться ознаки порушення норм законодавства України та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а перш за все: відкритості та прозорості на всіх стадіях публічних закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/прощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішенням Замовника щодо скасування процедури закупівлі було порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП» та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, яке оприлюднено на офіційному веб-порталі PROZORRO з посиланням на Протокол №24-2248-в від 03.12.2024.