-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
КОД ДК 021:2015 42130000-9 - АРМАТУРА ТРУБОПРОВІДНА: КРАНИ, ВЕНТИЛІ, КЛАПАНИ ТА ПОДІБНІ ПРИСТРОЇ (ЗАСУВКИ)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
СКАРГА на дії замовника (в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.55-67 Особливостей)
- Відхилення (1).docx 15.10.2024 11:22
- Скарга.pdf 15.10.2024 11:22
- sign.p7s 15.10.2024 11:35
- рішення від 17.10.2024 № 16998.pdf 17.10.2024 16:14
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 25.10.2024 № 1762.pdf 28.10.2024 15:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2024 №17729.pdf 01.11.2024 16:25
- рішення від 31.10.2024 № 17729.pdf 04.11.2024 17:34
- Відповідь на скаргу.doc 21.10.2024 17:15
- Додаток 2.docx 21.10.2024 17:15
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx 21.10.2024 17:15
- Протокол відхилення.docx 21.10.2024 17:15
- Відповідь на скаргу.pdf 21.10.2024 17:15
- виконання рішення АМКУ.pdf 15.11.2024 10:43
Пункт скарги
14.10.2024 року ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 14.10.2024 року, вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СУШИНОЇ МАРИНИ СЕРГІЇВНИ ЄДРПОУ 2924610224.
Як на підставу відхилення Учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СУШИНОЇ МАРИНИ СЕРГІЇВНИ ЄДРПОУ 2924610224, Замовник зазначив наступне: «В той час, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не надав копію відомостей з ЄДРПОУ, датовані не раніше дати оголошення про проведення цієї процедури. Учасник пояснює це тим, що на вищевказану вимогу було надано Витяг ЄДРПОУ, однак Витяг ЄДРПОУ та відомості з ЄДРПОУ це різні документи, різні реєстри та видаються різними установами.
Відповідно , Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.».
Із ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 14.10.2024 року, яким вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СУШИНОЇ МАРИНИ СЕРГІЇВНИ ЄДРПОУ 2924610224 не погоджуємося у повному обсязі, та вважаємо, що вказане рішення підлягає скасуванню з огляду на наступне.
По суті скарги:
Замовник відхилив тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СУШИНОЇ МАРИНИ СЕРГІЇВНИ ЄДРПОУ 2924610224 на підставі того, що нею не було надано копію відомостей з ЄДРПОУ, датовану не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Натомість Учасником, ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ СУШИНОЮ МАРИНОЮ СЕРГІЇВНОЮ ЄДРПОУ 2924610224, було надано витяг з ЄДРПОУ, датований не раніше дати оголошення процедури закупівлі, який є більш повним документом, ніж відомості з ЄДРПОУ.
1. Витяг з ЄДРПОУ — це офіційний документ, що видається за запитом суб'єкта господарювання або фізичної особи. Він містить повний перелік даних про юридичну особу або фізичну особу-підприємця (ФОП), які є в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (ЄДРПОУ). Витяг може знадобитися для подання в інші органи або організації, для участі в тендерах, підписання договорів, чи виконання інших юридичних дій. Він має офіційний статус і може містити більше деталізовану інформацію.
2. Відомості з ЄДРПОУ — це загальна інформація, яку можна отримати з реєстру без запиту на офіційний документ. Вони можуть бути доступні в електронному вигляді через відкриті ресурси і зазвичай включають основні дані про суб'єкт (наприклад, назву, код ЄДРПОУ, адресу, керівника). Відомості надаються для ознайомлення і не мають офіційного статусу. Вони не використовуються для підтвердження юридичних фактів, на відміну від витягу.
Отже, головна відмінність полягає в тому, що витяг є офіційним документом, який має юридичну силу, а відомості — це загальні відкриті дані, що не підтверджують юридичні факти.
Таким чином, витяг з ЄДРПОУ повністю охоплює інформацію, що зазначена у відомостях, і навіть надає більше даних. Тому надання витягу з ЄДРПОУ не лише відповідає вимогам тендерної документації, а й забезпечує більш повну прозорість та правдивість інформації про суб'єкта господарювання.
З огляду на те, що витяг з ЄДРПОУ є більш повним документом, відмова прийняти цей документ виглядає як дискримінація по відношенню до Скаржника. Замовник фактично створив необґрунтовані бар'єри для участі, вимагаючи конкретний документ, тоді як Скаржник надав документ, що перевищує вимоги за змістом, але був формально відхилений лише через його назву.
У контексті публічних закупівель важливим є не лише точне виконання формальних вимог, але й розумність і пропорційність цих вимог. Якщо учасник надав документ, який містить усю необхідну інформацію і навіть більше, замовник міг би вважати це виправленням невідповідності, оскільки суть вимоги виконана.
Відмова прийняти витяг з ЄДРПОУ може виглядати як надмірно формалізоване ставлення до процедурних вимог. Це може призводити до обмеження конкуренції, якщо замовник вимагав саме відомості, а не витяг, хоча обидва документи є юридично рівноцінними у частині підтвердження статусу учасника. Така практика може створювати необґрунтовані перешкоди для учасників.
Відповідно до практики АМКУ, надмірне формальне ставлення до вимог тендерної документації може призвести до порушення принципу рівності учасників та недискримінації. Наприклад, у рішенні АМКУ у справі № 21079-р/пк-пз від 29.06.2020 р., комітет зазначив, що замовник не має права відхиляти пропозицію учасника виключно через формальні причини, якщо сутність вимог тендерної документації була виконана.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі повинні здійснюватися за принципами недискримінації учасників, рівного ставлення до них, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Замовник порушив ці принципи, оскільки дискримінував Скаржника через надання більш повного документа, який повністю відповідав суті вимог тендерної документації.
Скаржник надав уточнені документи, які відповідають змісту вимог Замовника, однак Замовник формально відхилив пропозицію через невідповідність назви документа.
Окрім того, варто зазначити, що на сьогоднішній день реєстр ЄДРПОУ є відкритим та загальнодоступним, і вся необхідна інформація щодо суб’єктів господарювання, зокрема юридичних осіб та ФОПів, знаходиться у вільному доступі. Замовник може самостійно отримати цю інформацію в будь-який час без необхідності вимагати окремих документів від учасників закупівлі.
Згідно з ч. 7 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовникам забороняється вимагати від учасників надання документів або інформації, яка є у відкритих державних реєстрах та може бути перевірена самостійно через електронні засоби. Таким чином, вимога Замовника надати копію відомостей з ЄДРПОУ є надмірною, оскільки ця інформація вже є у публічному доступі та могла бути перевірена безпосередньо Замовником.
Матеріальна частина
Відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено основні принципи публічних закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 Розділу Х «Прикінцеві та Перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Вважаємо, що замовником не було дотримано основних принципів здійснення закупівлі в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, забезпечення рівних умов для всіх учасників.
Замовник упереджено оцінив тендерну пропозицію Учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СУШИНОЇ МАРИНИ СЕРГІЇВНИ ЄДРПОУ 2924610224 та дійшов неправомірних висновків про невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, що призвело до прийняття протиправного ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 14.10.2024 року, яким вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СУШИНОЇ МАРИНИ СЕРГІЇВНИ ЄДРПОУ 2924610224.
З огляду на викладене, вимушені звернутися до органу оскарження в особі Антимонопольного комітету України у порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.52-56 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з метою захисту наших прав та інтересів.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови ( у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси ФОП Сушиної Марини Сергіївни можуть бути захищені шляхом:
1) Скасування ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯМ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 14.10.2024 року, яким вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА ЄДРПОУ 29246102242.
Так, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», надано право подати скаргу до органу оскарження, що подається у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством, а саме: Конституцією України, ст.18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п.52-56 особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2024-09-26-005418-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 14.10.2024 року, яким вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА ЄДРПОУ 29246102242.
ДОДАТКИ:
. ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 14.10.2024 року, яким вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА ЄДРПОУ 29246102242.
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 14.10.2024 року, яким вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА ЄДРПОУ 29246102242
-
Повʼязаний документ:
Відхилення (1).docx
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2024-09-26-005418-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 14.10.2024 року, яким вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА ЄДРПОУ 29246102242.