-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Торги відмінено
982 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 821.40 UAH
мін. крок: 1% або 9 821.40 UAH
Період оскарження:
04.07.2018 14:37 - 19.07.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Не відповідність категорії працівників
Номер:
df28c4a609204c4f86267b03a36ffd3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-04-001221-a.a9
Назва:
Не відповідність категорії працівників
Вимога:
У додатку 3 до тендерної документації на закупівлю охоронних послуг (код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги), Технічні вимоги визначено, що охоронні заходи здійснюють працівники категорії охоронець, що не відповідає класифікаційним вимогам до посади і предмету Договору та суперечить умовам класифікаційних критеріїв таблиця 4 п. 1 підпункт 2.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2018 13:33
Вирішення:
Для надання послуг необхідне залучення охоронників, не нижче 3-го розряду.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
усунення дискримінаційних умов
Номер:
5581e85c138242269962f8805c5eee79
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-04-001221-a.b8
Назва:
усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Додатком 3 до Тендерної документації «Технічні вимоги» у розділі «Вимоги до учасника» Вами визначено, що учасником має бути: юридична особа, платник НДС (українською ПДВ).
Дана вимога є дискримінаційною, такою яка порушує добросовісну конкуренцію серед учасників, звужує коло потенційних учасників, що є порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
П. 35 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»визначено, що учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, учасниками, згідно Закону мають бути не тільки юридичні особи, як це визначено вами у ТД.
Окрім того, учасники можуть бути не тільки платниками ПДВ, а і НЕ платниками ПДВ, також платниками єдиного податку, тощо.
З огляду на зазначене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги і в нести зміни до додатку 3 у розділі «Вимоги до учасника» та привести у відповідність но норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2018 14:55
Вирішення:
В Тендерній документації, в п. 5 Недискримінація учасників зазначається, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, крім іноземних учасників з Російської федерації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога до зміни додатку №4
Номер:
2a038e9b38d9430a97902d1ecd01829b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-04-001221-a.b7
Назва:
вимога до зміни додатку №4
Вимога:
В оцінці тендерних пропозицій замовник вимагає, що Учасник визначає ціну на послугу, яку він пропонує надати за Договором з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також до розрахунку ціни входять усі види послуг та ПДВ.
Однак, у додатку 4 до тендерної документації «Орієнтована калькуляція охоронних послуг» в розділі найменування статей, відсутня інформація про податок на прибуток (18%), військовий збір (1,5%) та єдиний податок (5%).
З огляду на зазначене, вимагаємо привести додаток 4 до тендерної документації у відповідність до вимог тендерної документації та податкового законодавству України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.07.2018 17:30
Вирішення:
Надана в тендерній документації калькуляція є ОРІЄНТОВНОЮ, а тому, Учасник самостійно визначає та вказує усі статті витрат, з врахуванням та дотриманням вимог чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
стосовно вимоги п. 5 технічних вимог додатку 3 до ТД
Номер:
580678cfc36d43178925558daac1a96a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-04-001221-a.a6
Назва:
стосовно вимоги п. 5 технічних вимог додатку 3 до ТД
Вимога:
Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином Замовник не має законодавчих підстав вимагати від Учасника підтвердження стажу роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років (вимога пункту 5 технічних вимог, додатку 3 до тендерної документації). Також незрозуміло чому саме не менше 5 років, а не наприклад 3 роки або 7 років.
Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 5 технічних вимог, додатку 3 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з технічного завдання до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.07.2018 15:27
Вирішення:
Вимога щодо досвіду роботи 5 років на ринку охоронних послуг зумовлена тим, що охорона НК «Експоцентр України» відрізняється від охорони звичайного об’єкту та потребує додаткових знань та умінь, а тому охоронні компанії, що не мають відповідного досвіду не зможуть якісно надати послуги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційної вимоги п.п. Д пункту 1 таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації
Номер:
bbfafff118ab454aa8b4fae2a80f6058
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-04-001221-a.c5
Назва:
щодо дискримінаційної вимоги п.п. Д пункту 1 таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації
Вимога:
Довожу до відома Замовника, що охоронна сигналізація, пожежна сигналізація, комп’ютерна мережа, домофони, відноситься до слабкострумових електросистем з напругою нижче 36 Вольт, тобто сигнали передаються за допомогою слабких, безпечних для людини струмів. Для підтримання в робочому стані діючої у Замовника технічних систем охорони, шляхом проведення обслуговування та виконання ремонтних робіт не потрібно наявність спеціалістів які мають допуск до роботи на електроустановках з потужністю до 1000 Вольт.
Вимога замовника щодо надання учасниками копій свідоцтв про допуск до роботи в електроустановках з потужністю до 1000В, на працівників які будуть виконувати технічне обслуговування систем охорони (п.п. Д пунтку 1 таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації) суттєво звужує коло учасників, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п.п. Д пункту 1 таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації, щодо надання учасниками копій свідоцтв про допуск до роботи в електроустановках з потужністю до 1000В, порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.07.2018 15:13
Вирішення:
На теритрії НК «Експоцентр України» деякі технічні засоби охорони розташовані в безпосередній близькості з розподільчими щитками та/або електроустановками великої напруги, а тому обслуговуючий персонал повинен знати та вміти працювати у зазначених умовах.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
критерії ціна
Номер:
c40e1b56c1734f709c0e61417d3b6743
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-04-001221-a.b4
Назва:
критерії ціна
Вимога:
В тендерні документації, в розділі оцінка тендерних пропозицій, зазначено: «тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де:
PP – приведена ціна;
P – ціна;
F1…Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV – питома вага критерію “ціна”.
Запитання: що ви мали на увазі під питомою вагою інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником? та питома вага критерію “ціна”?
Які критерії оцінки може запропонувати Учасник?
У відповідності до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Охоронні послуги не вимагають наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт, а мають постійно діючий ринок то і критерієм оцінки може бути тільки ціна з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, усіх інших витрат, передбачених для послуг такого виду.
Вимагаємо привести розділ «оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.07.2018 11:29
Вирішення:
Пропозиції будуть оцінюватись за наступними критеріями: Ціна – 90%; Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність обладнання та матеріально-технічної бази – 10%
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
d885318a7b864cb5a42d0f7d6f5ef2a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-04-001221-a.c3
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
У пункті 7 Технічих вимог Додатку № 3 Ви вимагаєте від учасників «наявність зброї та спецзасобів». Маємо до Вас питання з приводу даної вимоги. По-перше, дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавства право на носіння зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", суб’єкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). По-друге, дана вимога є неправомірною, бо окрім того, що Ви вимагаєте зброю, так Ви ще й хочете, щоб вона була власністю учасника. На підставі чого Ви висуваєте таку вимогу? Законодавець чітко передбачає перелік спецзасобів, яких достатньо суб’єкту охоронної діяльності для виконання своїх функцій, і про обов’язкову власну зброю там не йдеться.
Також, п. 9 ст. 46 Закону України «Про національну поліцію», забороняє застосовувати вогнепальну зброю у місцях де маже бути завдано шкоди іншим особам, в місцях масового скупчення людей, а саме на території НК «Експоцентр України».
Отже, враховуючи все вищевикладене, ВИМАГАЄМО виключити ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу про наявність власної зброї, внести зміни до Тендерної документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2018 17:13
Вирішення:
Тендерною документацією не вимагається використання вогнепальної зброї. У попередніх роз’ясненнях до умов тендеру повідомлялось, що Службою Безпеки України в своїх листах до НК «Експоцентр України», неодноразово вказувалось та вимагалось вжиття заходів адміністративного та організаційно-штатного впливу на ситуацію щодо попередження проникнення до місць масового скупчення людей терористичних груп, а також попередження можливих надзвичайних та аварійних ситуацій на території НК «Експоцентр України» та об’єктів, що розташовані на його території, у зв’язку із ситуацією у країні, що пов’язана із ескалацією конфлікту в українсько-російських міждержавних відносинах, відкритою військовою агресією з боку Російської Федерації, активізацією дій підтриманих Росією озброєних екстремістських та сепаратистських груп на Південному Сході України, та як наслідок зростання рівня терористичної та диверсійної загрози у місті Києві.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 затверджено перелік спеціальних засобів придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, де включено газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони. Окрім того, пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони використовуються суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження, а послуги з охорони НК «Експоцентр України» передбачають залучення транспорту реагування та пунктів централізованого спостереження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
виключення дискримінаційного пункту
Номер:
ea0ae55a7d3643dea23252c734f52a51
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-04-001221-a.c2
Назва:
виключення дискримінаційного пункту
Вимога:
Підпунктом «д» пункту 1 частини 1 таблиці 4 додатку 1 Тендерної документації «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», Вами визначена вимога до Учасника, відкритих торгів на закупівлю послуг: Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) - наявність власного технічного персоналу (не менше 2-х осіб) для обслуговування систем технічної охорони. Підтверджується наказами про призначення на посаду, копиями трудових книжок, копією свідотства про освіту, про проходження навчання з питань охорони праці, робіт на висоті, робіт в діючих електроустановках потужністю до 1000 в.
Ця вимога, являється не обґрунтованою, оскільки не являється предметом закупівлі та обслуговування систем технічної охорони не передбачена жодним пунктом тендерної документації, зокрема Вимогами до учасника.
Вимагаємо: виключити підпункт «д» пункту 1 частини 1 таблиці 4 додатку 1 Тендерної документації, як такий, що є дискримінаційним та не відповіщаючий предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2018 12:07
Вирішення:
На території НК «Експоцентр України» є три об’єкти, які охороняються технічними засобами охорони та відео нагляду. До кінця 2018 року планується облаштувати ще три таких об’єкти. Реагування на спрацювання сигналізації покладено на групи охорони території, тому для обслуговування даних систем охорони необхідний технічний персонал в кількості двох осіб.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога щодо виключення дискримінаційних вимог
Номер:
595e9d89f90d4d26b4234189cc6aa839
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-04-001221-a.a1
Назва:
вимога щодо виключення дискримінаційних вимог
Вимога:
Пунктом «г» частини 1 таблиці 4 додатку 1 Тендерної документації, Вами визначено, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник має надати копію дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системпи, та копію дозволу на придбання зброї.
По-перше, дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників.
Прописуючи вимогу щодо наявності у учасника кімнати для зберігання зброї та її наявність, а також пристроїв для відстрілу патронів з гумовими кулями, Ви обмежуєте коло потенційних учасників.
По-друге, жодним нормативним документом, що регламентує охоронну діяльність не вимагається обов’язкової наявності у Учасника кімнати для зберігання зброї та пристроїв для відстрілу патронів з гумовими кулями.
По-третє, саме надання копії дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи, та копії дозволу на придбання зброї – не підтверджує наявність кімнати для зберігання зброї та пристроїв для відстрілу патронів з гумовими кулями, а також не підтверджує право на носіння, використання та зберігання зброї охоронниками Учасника.
Тому, даною вимогою Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Законодавець чітко передбачає перелік спецзасобів, яких достатньо суб’єкту охоронної діяльності для виконання своїх функцій, і про обов’язкову наявність кімнати для зберігання зброї, пристроїв для відстрілу патронів з гумовими кулями там не йдеться та вимогами до учасника додатку 3 до ТД наявність кімнати для зберігання зброї та наявність кімнати для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, немає.
Дана вимога має ознаки корупційних дій замовника та змови з конкретним учасником, зокрема з ТОВ «Комсервіс», який протягом 2017 та 2018 роках надав Вам послуги з охорони.
Отже, враховуючи все вищевикладене, ВИМАГАЄМО виключити ДИСКРИМІНАЦІЙНУ та НЕПРАВОМІРНУ вимогу про наявність кімнати для зберігання зброї, пристроїв для відстрілу патронів з гумовими кулями, внести зміни до Тендерної документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі згідно чинного законодавства України!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2018 17:44
Вирішення:
Даний пункт внесено в Додаток 4 до Тендерної документації у зв’язку із ситуацією у країні, що пов’язана із ескалацією конфлікту в українсько-російських міждержавних відносинах, відкритою військовою агресією з боку Російської Федерації, активізацією дій підтриманих Росією озброєних екстремістських та сепаратистських груп на Південному Сході України, та як наслідок зростання рівня терористичної та диверсійної загрози у місті Києві. На це було неодноразово вказано Службою Безпеки України в своїх листах до НК «Експоцентр України», яка вимагає вжиття заходів адміністративного та організаційно-штатного впливу на ситуацію щодо попередження проникнення до місць масового скупчення людей терористичних груп, а також попередження можливих надзвичайних та аварійних ситуацій на території НК «Експоцентр України» та об’єктів, що розташовані на його території.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дикримінаційні вимоги у ТД
Номер:
1f32ee92a1064641b82a9ec5bcef2d58
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-04-001221-a.c10
Назва:
Скарга на дикримінаційні вимоги у ТД
Скарга:
Скарга на дикримінаційні вимоги у тендерній документації та додані документи у прикріплених файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 18.07.2018 18:54
- Скан-копія платіжного доручення 18.07.2018 18:54
- запитання та вимоги 18.07.2018 18:54
- Рішення від 23.07.2018 № 7354 (+лист Замовнику).pdf 23.07.2018 16:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.08.2018 № 7937.pdf 07.08.2018 14:35
- Рішення від 06.08.2018 № 7937.pdf 09.08.2018 17:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.07.2018 18:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.08.2018 17:59
Дата виконання рішення Замовником:
14.08.2018 11:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу дочірнього підприємства "Легіон-Безпека"
від 18.07.2018 № UA-2018-07-04-001221-a.c10 постановила: Зобов'язати Національний комплекс "Експоцентр України" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-07-04-001221-a, з метою усунення порушень.