-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт в Окружному опорному закладі «Борівська ЗОШ I-III ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»
Капітальний ремонт в Окружному опорному закладі «Борівська ЗОШ I-III ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»
Торги відмінено
31 389 687.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 156 948.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 156 948.44 UAH
Період оскарження:
09.07.2018 17:34 - 21.07.2018 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Скарга
Номер:
2487041870f3429793a3f06c6abcaef0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-09-001387-c.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
На рішення Замовника, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 30 липня 2018 № 114 відповідно до якого було прийнято рішення визначити переможцем торгів ПП«Енергомир». Відділом освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області(далі-Замовник)оголошено процедуру відкритих торгів,предмет закупівлі: по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 45000000-7—Будівельні роботи та поточний ремонт(Капітальний ремонт в Окружному опорному закладі «Борівська ЗОШ I-III ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»),оголошення № UA-2018-07-09-001387-c.Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету відділу освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області від 30 липня 2018 року № 114 було прийнято рішення визначити переможцем торгів ПП«Енергомир».Вважаємо що тендерна пропозиція ПП«Енергомир» не відповідає умовам тендерної документації та повинна була бути відхилена,виходячи з наступного.1.Відповідно до пункту 3.6.розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, який містить згоду з порядком формування ціни тендерної пропозиції.У складі тендерної пропозиції ПП"ЕНЕРГОМИР"не наданий гарантійний лист,який містить згоду з порядком формування ціни пропозиції, що не відповідає умовам пункту 3.6.розділу ІІІ Тендерної документації.2.Відповідно до абз.5 п.3.1.розділу ІІІ.Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасники надають у складі своєї тендерної пропозиції документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Згідно з пунктом 3 Додатку 1 Тендерної документації учасники надають довідку в довільній формі про службову(посадову)особу учасника,яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.У складі тендерної пропозиції Учасника ПП"ЕНЕРГОМИР"не надана довідка в довільній формі про службову(посадову)особу учасника,яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, що не відповідає умовам пункту 3Додатку 1 Тендерної документації.1.Відповідно до пункту 5.2 розділуV.«Оцінка тендерної пропозиції»Тендерної документації Учасники витрати Учасника,пов’язані з підготовкою,поданням тендерної пропозиції та укладанням договору не включаються до ціни пропозиції та не відшкодовуються(в тому числі і в разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).Ціна пропозиції підрядника формується згідно з пунктом 6.2.3.Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт та витрат,з урахуванням робіт,що виконуються субпідрядними організаціями.Усі витрати Учасника пов’язані з підготовкою тендерної пропозиції,в тому числі з отриманням дозволів,ліцензій,сертифікатів тощо,та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються,зокрема й у разі відміни торгів,визнання торгів такими,що не відбулись та у разі відхилення пропозиції Учасника.На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист.У складі тендерної пропозиції Учасника ПП"ЕНЕРГОМИР" не наданий зазначений гарантійний лист, що не відповідає умовам пункту 5.2.розділуV«Оцінка тендерної пропозиції»Тендерної документації.1.Відповідно до абз.17 п.3.1.розділу ІІІ«Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»Тендерної документації Учасники подають оформлені документи, що вимагаються цією тендерною документацією та додатками до неї.Учасник повинен розмістити(завантажити)в електронній системі закупівель(далі–Система)до кінцевого строку подання тендерних пропозицій сканованому вигляді–формат PDF,з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису(ЕЦП)посадової особи, що має такі повноваження,та що підписала документи тендерної пропозиції.Учасник ПП"ЕНЕРГОМИР"пода
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 08.08.2018 17:28
- Скрін шот з сайту Центрального засвідчувального органу.pdf 08.08.2018 17:28
- платіжне доручення №12061.pdf 08.08.2018 17:28
- Рішення від 10.08.2018 № 8136+ лист Замовнику.pdf 10.08.2018 16:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.08.2018 17:28
Вимога
Вирішена
забезпечення виконання договору
Номер:
6a0e29845b694f75b845dffffe4b9d43
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-09-001387-c.b3
Назва:
забезпечення виконання договору
Вимога:
Враховуючи опубліковані вище запитання,з метою уникнення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести наступні зміни до умов тендерної документації:згідно п. 6.6. Розділу VI тендерної документації Переможець повинен надати забезпечення виконання договору- оригінал СТРАХОВОЇ гарантії. Але відповідно до проекту договору, що викладений в Додатку № 5 до тендерної документації п. 9.4. "Підрядник до дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Вид забезпечення – банківська гарантія, безвідклична, безумовна. Гарантія покрита Вид забезпечення - Страхова гарантія, безумовна та безвідклична (оригінал)" З метою уникнення не вірного розуміння умов тендерної документації, просимо внести відповідні зміни або в проект договору або в п.6.6. Розділу VI тендерної документації, вказавши який саме вид забезпечення виконання договору має на увазі Замовник (СТРАХОВУ ЧИ БАНКІВСЬКУ) та в якій формі повинно бути надане забезпечення (електронній або в паперовій ) Оскільки оригінал гарантії це і паперова форма і електронна.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 15.07.2018 12:20
Дата подачі:
15.07.2018 12:35
Вирішення:
Учасник-переможець повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору. Вид забезпечення – страхова гарантія безумовна та безвідклична (оригінал) на суму, що становить 2% суми, визначеної у результаті аукціону. Термін дії гарантії до 31 грудня 2018 року. Звертаємо увагу, що відповідно до примітки Додатку 5 до тендерної документації зазначений проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства, законодавства, що регламентує взаємовідносини по предмету закупівлі і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Номер:
2cf27ff6bf0543a0bfa2b7a280464671
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-09-001387-c.b2
Назва:
Підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Вимога:
1. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Учасники повинні надати:"Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази *Документально підтверджена відповідними офіційними документами, інформаційна довідка, складена по формі Таблиці №1, за підписом уповноваженої особи учасника, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази." Просимо Замовника внести зміни, вказати детальний ПЕРЕЛІК офіційних документів, якими повинно бути підтверджена наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 15.07.2018 12:18
Дата подачі:
15.07.2018 12:18
Вирішення:
В складі своєї пропозиції учасник підтверджує наявність обладнання та матеріально технічної бази вказаної в Таблиці 1, шляхом надання документів, які підтверджують право використання (якщо власна – накладні, інвентарізаційні відомості, бухгалтерські довідки, обротно сальдові відомості, тощо), або оренди (договори оренди чи надання послуг). Замовник вимагає підтвердження від Учасника наявності у нього обладнання та матеріально технічної бази, яке буде використовуватися під час виконання робіт.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога (аналогічний договір)
Номер:
85242efe7c6c49d2853152e0c1af4e44
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-09-001387-c.b1
Назва:
Вимога (аналогічний договір)
Вимога:
Згідно умов тендерної документації розділ III п.3.5. Кваліфікаційні критерії до Учасників- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак, Замовником не вказано якими саме документами повинен підтвердити свій досвід у виконанні аналогічних договорів Учасник. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, просимо Замовника внести відповідні зміни до п.3.5. розділу III вказавши поняття аналогічного договору із зазначенням коду ДК 021:2015 відповідно до якого, з точки зору Замовника, договір буде вважатися аналогічним та перерахувавши документи, які повинні надати Учасники в підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 15.07.2018 12:18
Дата подачі:
15.07.2018 12:11
Вирішення:
Документальне підтвердження кваліфікаційних критерієв доведено в Додатку №1. Учасник в складі пропозиції надає ті документи які вказані для підтвердження:
1. наявності обладнання та матеріально-технічної бази та документи,
2. наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовником не вимагається надання документів що підтверджують виконання аналогічного договору.
Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості тощо, щодо виконання умов, що є предметом закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено