• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 031698 Адамчуки – Голядин – Згорани – /Т-03-02/- Нудиже – Стара Гута – Стара Вижівка км 38+000 - км 41+200 Старовижівського району Волинської області (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 031698 Адамчуки – Голядин – Згорани – /Т-03-02/- Нудиже – Стара Гута – Стара Вижівка км 38+000 - км 41+200 Старовижівського району Волинської області

Торги відмінено

13 823 103.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 138 231.04 UAH
Період оскарження: 11.06.2018 14:55 - 08.07.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ВАТ "ДБТ №4 м. Брест" після аукціону та визначення перемоцем іншого учасника

Номер: 050d1089b7984643bcd818eb4fd32393
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-000498-c.b4
Назва: Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ВАТ "ДБТ №4 м. Брест" після аукціону та визначення перемоцем іншого учасника
Скарга:
За процедурою відкритих торгів №UA-2018-06-11-000498-c на Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 031698 Адамчуки – Голядин – Згорани – /Т-03-02/- Нудиже – Стара Гута – Стара Вижівка км 38+000 - км 41+200 Старовижівського району Волинської області (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДОРОЖНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ТРЕСТ № 4 М. БРЕСТ» вважає рішення Департаменту інфраструктури та туризму Волинської обласної державної адміністрації від 27.07.2018 про відхилення тендерної пропозиції скаржника та рішення від 02.08.2018 р. про визначення переможцем ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" неправомірними через порушення замовником порядку розгляду та оцінки пропозицій, у зв"язку з чим просимо скасувати такі рішення з підстав, наведених у скарзі (додається).
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.08.2018 19:52
Дата виконання рішення Замовником: 04.08.2018 12:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Розглянувши дану вимогу, тендерний комітет прийняв рішення від 03.08.2018 року №72 щодо скасування рішень №67 від 27.07.2018 р. та №70 від 02.08.2018 р. по даній процедурі та визнати переможцем учасника ВАТ «ДБТ №4 м.Брест».
Автор: ОАО "ДСТ № 4 г.Брест", Шугаєв Ігор Миколайович o.zheltova@belautodor-ua.com
Вимога
Без відповіді

Вимога про скасуваня рішення про визначення переможця та рішення про відхилення пропозиції ВАТ "ДБТ №4 м. Брест"

Номер: 81930493565d4a4e9e151a189822dd12
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-000498-c.b3
Назва: Вимога про скасуваня рішення про визначення переможця та рішення про відхилення пропозиції ВАТ "ДБТ №4 м. Брест"
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ПрАТ "Ковельське ШБУ-63", прийняте Замовником 02.08.2018 р. Протоколом №70 у зв’язку з тим, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ВАТ «ДБТ №4 м. Брест». Розгляд тендерної пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам здійснюється виключно до аукціону, на етапі прекваліфікації. Відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції за процедурою «євроторгів» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації в частині відповідності технічним кількісним, якісним характеристикам Закон не передбачає та це є порушенням ст.25, ч. 5 ст. 28, ч. 6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Договірна ціна, що надається після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції учасника та невідповідність документів, наданих після кінцевого строку подання пропозицій, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Протоколом №51 від 17.07.2018 р. тендерна пропозиція ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» була допущена до аукціону а також підтверджена кваліфікація. Відповідно до ч. 6 ст. 28 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Отже, Замовник був зобов’язаний визначити ВАТ «ДБТ №4 м. Брест», так як розгляд і оцінка пропозицій відбулись 23.07.2018 р. Натомість, Замовник відхилив наше тендерну пропозицію та визнав переможцем учасника з більшою ціною. Окремо звертаємо увагу Замовника на дискримінаційний підхід при розгляді пропозицій, оскільки в договірній ціні ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" відсутній розрахунок заробітної плати, який вимагався документацією, але Замовник його тендерну пропозицію не відхилив, на відміну від пропозиції ВАТ "ДБТ №4 м. Берст". Враховуючи вищевикладене, вимагаємо самостійно усунути вчиненні порушення Закону, скасувати рішення про визначення ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" переможцем процедури закупівлі, рішення про відхилення тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» та визначити останнє переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

вимога скасувати рішення про відхилення пропозиції ВАТ "ДБТ №4 м. Брест"

Номер: 2f71092e9bdd482489ff7cf0aecb4654
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-000498-c.a1
Назва: вимога скасувати рішення про відхилення пропозиції ВАТ "ДБТ №4 м. Брест"
Вимога:
Відповідно до ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі", розгляд тендерної пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам здійснюється виключно ДО АУКЦІОНУ, на етапі прекваліфікації. Відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції за процедурою «євроторгів» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації в частині відповідності технічним кількісним, якісним характеристикам Закон не передбачає. Поряок подання пропозицій визначений ст. 25 Закону, відповідно до якого тендерні пропозиції подаються до закінчення кінцевого строку їх подання. Кінцевим строком для подання тендерних пропозицій було встановлено 12.07.2018 00:00 год. ТАКИМ ЧИНОМ, ДОГОВІРНА ЦІНА, ЩО НАДАЄТЬСЯ ПІСЛЯ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ, НЕ Є СКЛАДОВОЮ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА І ВІДСУТНІСТЬ ЧИ НЕВІДПОВІДНІСТЬ ЗАЗНАЧЕНОГО ВИЩЕ ДОКУМЕНТА, НАДАНОГО ПІСЛЯ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ, НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА (рішення АМКУ від 03.05.2018 р. №4146-р/пк-пз). Замовник взагалі не мав права вимагати від учасників на стадії подання тендерної пропозиції Договірної ціни та розрахунків (їх не видно до аукцоіну) , як і на етапі пост-кваліфікації. Договірна ціна повинна узгоджуватись між Замовником і переможцем на стадії укладання Договору (лист Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06). 2. Щодо «порушень». Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не враховано так як це виключне право учасника на їх врахування чи не врахування при складанні договірної ціни. Відповідно до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені для відшкодування вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яке МОЖЕ відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі СТРОКІВ БУДІВНИЦТВА, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів. Відповідно до п.4.4 тендерної документації встановлено строк виконання робіт – 2018 рік, тобто виконати роботи необхідно до кінця поточного року. Враховуючи незначні обсяги основних робіт, а саме роботи з улаштування верхнього шару дорожнього одягу в обсязі 19200 м2, для улаштування яких необхідно 2334 тони асфальтобетонної суміші при темпі укладання 500 т/зміну, основні роботи можливо виконати за 5 робочих днів. ВРАХОВУЮЧИ ТАКІ КОРОТКІ СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ, ТА ПОВ’ЯЗАНІ З ЦИМ ВИТРАТИ, НА ЗРОСТАННЯ ВАРТОСТІ ЯКИХ І ПРИЗНАЧЕНА СТАТТЯ ДОДАТКОВИХ ВИТРАТ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ІНФЛЯЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ, НАМИ БУЛО ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ ВИКЛЮЧИТИ ЦІ ВИТРАТИ З ДОГОВІРНОЇ ВАРТОСТІ РОБІТ, оскільки ці кошти підряник може не доотримати, що призведе до факичного зменшення вартості наданих послуг. Щодо не включення об’ємів до розрахунку договірної ціни. Договірна ціна відповідно до п. 3.15 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена замовником і підрядником та обумовлена у договорі підряду. У складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист від 11.07.2018 року № 03-13/2091, яким гарантовано виконання повного обсягу робіт за предметом закупівлі, а також лист від 11.07.2018 року № 03-13/2092 у якому зазначено, що договірна ціна враховує повний комплекс послуг згідно додатку 3 до тендерної документації. Ціною пропозиції учасника за результатом аукціону враховано вартість робіт із планування узбіч в обсязі 19200 м2 і вони будуть виконані без збільшення вартості послуг. Вимагаємо скасувати незаконне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» та визначити його переможцем, як учасника, ціна якого визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна. В іншому випадку будемо змушені звернутись до АМКУ за захистом своїх порушених прав та інтересів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Учасник торгів - ВАТ «ДБТ №4 м.Брест», (надалі - Учасник) 27 липня 2018 року о 18:19 надав вимогу про незгоду з прийнятим рішенням тендерного комітету від 27 липня 2018 року та просить переглянути це рішення про дискваліфікацію. 1. Щодо порушення порядку розгляду та оцінки тендерної пропозиції. Відповідно до ст.27 Закону в разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до ст. 28 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом, що й було зроблено Замовником. Протокольним рішенням від 17 липня 2018 року №51 тендерний комітет замовника розглянув тендерні пропозиції учасників та прийняв рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям та допущення їх до аукціону. Щодо суті порушень Відповідно до ст. 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Після проведення аукціону Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника з найбільш економічно вигідною ціною за результатами аукціону та виявив, що у розділі тендерної документації п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» Інструкції з підготовки тендерної документації зазначено, що до складу ціни пропозиції учасникам процедури закупівлі включати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у відповідності до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. У переліку документів, які подаються в складі розрахунку ціни з-поміж інших документів необхідно було подати розрахунок витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Учасник ВАТ «ДБТ №4 м.Брест» у своїй пропозиції не надав даних документів, чим порушив вимоги тендерної документації. - відповідно до вимог тендерної документації, а саме п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної документації Учасник у своїй тендерній пропозиції надав гарантійний лист від 11.07.2018 року №03-13/2091, що Відкрите акціонерне товариство «Дорожньо-будівельний трест №4 м.Брест» гарантує надання послуг (виконання робіт) згідно предмету закупівлі у чіткій відповідності до кількості та обсягів, що визначені Додатком 3 до тендерної документації. Однак, при перевірці локального кошторису, де зазначено об’єми робіт, було виявлено відсутність роботи з планування узбіч, ґрунтів 1 у кількості 19200 м2, чим порушив вимоги тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Без відповіді

щодо відхилення пропозиції

Номер: 8dddaab966c944b5afb0a6653f0dda65
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-000498-c.c2
Назва: щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної прпозиції ВАТ "ДБТ №4 м. Брест" з підстав, наведених у додатку.
Пов'язані документи: Учасник