• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дрова паливні твердих порід

Торги не відбулися

1 815 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 075.00 UAH
Період оскарження: 24.09.2024 17:46 - 29.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Щодо неправомірного визнання переможцем тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО"

Номер: 93846d52e4f949fe830e14ea551b7f86
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-24-014660-a.c1
Назва: Щодо неправомірного визнання переможцем тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО"
Скарга:
Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-09-24-014660-a. ФОП ШУТКО В.О. подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП ШУТКО В.О. подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визнання переможцем тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО". ФОП ШУТКО В.О. вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини Протоколом від 10.10.2024 було визнано переможцем тендерну пропозицію ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО". Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Щодо неправомірного визнання переможцем тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 2 Додатку №1 тендерної пропозиції Замовника, встановлено вимогу наступного змісту: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань отриманий/виданий не раніше дати оголошення та не пізніше кінцевого строку подання тендерної документації». 1.1. Учасником ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" у складі тендерної пропозиції, яка завантажена до електронної системи закупівель – 30.09.2024 року, НЕ БУЛО НАДАНО ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань отриманий/виданий не раніше дати оголошення та не пізніше кінцевого строку подання тендерної документації. 1.2. Замовником, після розкриття тендерних пропозицій було надано учаснику ДЕРЖАВНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" вимогу усунути невідповідність (з 08.10.2024 16:24 до 09.10.2024 16:24). В своїй вимозі на 24 години, Замовник зазначив: «При розгляді пропозиції встановлено: 1. Учасник ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" на підтвердження підпункту 4 пункту 2 додатку 1 Тендерної документації повинен був завантажити витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманий/виданий не раніше дати оголошення та не пізніше кінцевого строку подання тендерної документації. Однак документ не завантажено до електронної системи, натомість завантажено документ – «Нова Виписка.pdf», яка містить виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 10.04.2024 року.». 1.3. Учасником ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" станом на 09.10.2024 року, було дозавантажено до електронної системи закупівель Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформований (виданий) 09.10.2024 року)). ЩОДО НАЯВНОСТІ ПОРУШЕННЯ ПО ПЕРШОМУ ПУНКТУ СКАРГИ: Отже, Замовником встановлено вимогу у пп.4 п.2 Додатку №1 про те, що ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань МАЄ БУТИ отриманий/виданий не раніше дати оголошення та не пізніше кінцевого строку подання тендерної документації. 1) Щодо вимоги: «Не раніше дати оголошення», дата оголошення закупілі: 24.09.2024 року. Таким чином, Витяг, який отриманий, наприклад, 23.09.2024 року вважався б таким, що виданий РАНІШЕ дати оголошення закупівлі, а отже, виходячи з конкретно прописаної вимоги замовника, такий Витяг не міг би бути прийнятим до уваги, адже порушував би вимоги пп.4 п.2. Додатку №1 тендерної документації. 2) Щодо вимоги: «Та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій», кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.10.2024 року. Таким чином, Витяг, який отриманий, наприклад, 03.10.2024 року вважався б таким, що виданий ПІЗНІШЕ кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а отже, виходячи з конкретно прописаної вимоги замовника, такий Витяг не міг би бути прийнятим до уваги, адже порушував би вимоги пп.4 п.2. Додатку №1 тендерної документації. ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" у складі тендерної пропозиції: - від 30.09.2024 року – Витяг з ЄДР не надано в складі пропозиції. - На усунення невідповідностей: завантажено в ЕСЗ від 09.10.2024 року, Витяг з ЄДР, який датований ПІЗНІШЕ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, А САМЕ, 09.10.2024, ЧИМ ПОРУШЕНО ВИМОГУ ПП.4 П.2 Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА. Виходячи з описаного вище, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" на підставі п.44 Особливостей, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене вище, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, адже завантажений в електронну систему закупівель Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ОТРИМАНИЙ/ВИДАНИЙ ПІЗНІШЕ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, що не відповідає вимогам пп.4 п.2 Додатку №1 тендерної документації Замовника. 2. Відповідно до пп.9 п.7 Додатку № 2 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Сертифікат якості виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника. - Протокол випробування виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника. Інформуємо орган оскарження про те, що ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" у складі тендерної пропозиції НЕ НАДАНО АНІ: - СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника; АНІ: - ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника. Беручи до уваги інформацію, яка зазначена вище, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" на підставі п.44 Особливостей, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Дані документи: - СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника; - ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника – стосуються товару, а отже, не можуть бути виправлені протягом 24 годин, відповідно до пункту 43 Особливостей адже можуть призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару. Отже, враховуючи надану інформацію, тендерна пропозиція ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" є такою, що неправомірно визначена переможною, а рішення щодо визнання переможцем тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua). ФОП ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина, Дрова паливні твердих порід, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-09-24-014660-a. 3) Зобов’язати Замовника Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради – скасувати Протокол від 10.10.2024 стосовно визнання переможцем тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО". Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.10.2024 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.10.2024 13:59
Дата виконання рішення Замовником: 29.10.2024 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.10.2024 року № 17320-р/пк-пз Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради повідомляє: - протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.10.2024 року скасовано рішення уповноваженої особи замовника - управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради від 10.10.2024 року щодо визначення переможця відкритих торгів за предметом закупівлі «Дрова паливні твердих порід» за кодом ДК 021:2015: 03413000-8 Паливна деревина по закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-24-014660-a; - керуючись статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник повернувся до кваліфікації учасників відкритих торгів за предметом закупівлі «Дрова паливні твердих порід» за кодом ДК 021:2015: 03413000-8 Паливна деревина за ідентифікатором UA-2024-09-24-014660-a та перейшов до розгляду тендерної пропозиції від фізичної особи- підприємця Волошина Степана Михайловича (код ЄДРПОУ 3057700090).
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ, Віталій Шутко 380737732480 vitalijsutko81@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 65656b1d37954b66aad6ce9f24b84af0
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного визнання переможцем тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-09-24-014660-a.
ФОП ШУТКО В.О. подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП ШУТКО В.О. подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визнання переможцем тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО".

ФОП ШУТКО В.О. вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

Фактичні обставини
Протоколом від 10.10.2024 було визнано переможцем тендерну пропозицію ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО".
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного визнання переможцем тендерної пропозиції
ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО"

1. Відповідно до підпункту 4 пункту 2 Додатку №1 тендерної пропозиції Замовника, встановлено вимогу наступного змісту:
«Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань отриманий/виданий не раніше дати оголошення та не пізніше кінцевого строку подання тендерної документації».

1.1. Учасником ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" у складі тендерної пропозиції, яка завантажена до електронної системи закупівель – 30.09.2024 року, НЕ БУЛО НАДАНО ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань отриманий/виданий не раніше дати оголошення та не пізніше кінцевого строку подання тендерної документації.

1.2. Замовником, після розкриття тендерних пропозицій було надано учаснику ДЕРЖАВНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" вимогу усунути невідповідність (з 08.10.2024 16:24 до 09.10.2024 16:24). В своїй вимозі на 24 години, Замовник зазначив:

«При розгляді пропозиції встановлено:
1. Учасник ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" на підтвердження підпункту 4 пункту 2 додатку 1 Тендерної документації повинен був завантажити витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманий/виданий не раніше дати оголошення та не пізніше кінцевого строку подання тендерної документації. Однак документ не завантажено до електронної системи, натомість завантажено документ – «Нова Виписка.pdf», яка містить виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 10.04.2024 року.».

1.3. Учасником ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" станом на 09.10.2024 року, було дозавантажено до електронної системи закупівель Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформований (виданий) 09.10.2024 року)).


ЩОДО НАЯВНОСТІ ПОРУШЕННЯ ПО ПЕРШОМУ ПУНКТУ СКАРГИ:

Отже, Замовником встановлено вимогу у пп.4 п.2 Додатку №1 про те, що ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань МАЄ БУТИ отриманий/виданий не раніше дати оголошення та не пізніше кінцевого строку подання тендерної документації.

1) Щодо вимоги: «Не раніше дати оголошення», дата оголошення закупілі: 24.09.2024 року.




Таким чином, Витяг, який отриманий, наприклад, 23.09.2024 року вважався б таким, що виданий РАНІШЕ дати оголошення закупівлі, а отже, виходячи з конкретно прописаної вимоги замовника, такий Витяг не міг би бути прийнятим до уваги, адже порушував би вимоги пп.4 п.2. Додатку №1 тендерної документації.

2) Щодо вимоги: «Та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій», кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.10.2024 року.




Таким чином, Витяг, який отриманий, наприклад, 03.10.2024 року вважався б таким, що виданий ПІЗНІШЕ кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а отже, виходячи з конкретно прописаної вимоги замовника, такий Витяг не міг би бути прийнятим до уваги, адже порушував би вимоги пп.4 п.2. Додатку №1 тендерної документації.

ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" у складі тендерної пропозиції:
- від 30.09.2024 року – Витяг з ЄДР не надано в складі пропозиції.
- На усунення невідповідностей: завантажено в ЕСЗ від 09.10.2024 року, Витяг з ЄДР, який датований ПІЗНІШЕ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, А САМЕ, 09.10.2024, ЧИМ ПОРУШЕНО ВИМОГУ ПП.4 П.2 Додатку №1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА.

Виходячи з описаного вище, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" на підставі п.44 Особливостей, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Враховуючи викладене вище, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, адже завантажений в електронну систему закупівель Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ОТРИМАНИЙ/ВИДАНИЙ ПІЗНІШЕ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, що не відповідає вимогам пп.4 п.2 Додатку №1 тендерної документації Замовника.



2. Відповідно до пп.9 п.7 Додатку № 2 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Сертифікат якості виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника.
- Протокол випробування виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника.

Інформуємо орган оскарження про те, що ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" у складі тендерної пропозиції НЕ НАДАНО АНІ:
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника;
АНІ:
- ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника.

Беручи до уваги інформацію, яка зазначена вище, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" на підставі п.44 Особливостей, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Дані документи:
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника;
- ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника – стосуються товару, а отже, не можуть бути виправлені протягом 24 годин, відповідно до пункту 43 Особливостей адже можуть призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару.
Отже, враховуючи надану інформацію, тендерна пропозиція ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" є такою, що неправомірно визначена переможною, а рішення щодо визнання переможцем тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
ФОП ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ просить:

1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина, Дрова паливні твердих порід, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-09-24-014660-a.
3) Зобов’язати Замовника Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради – скасувати Протокол від 10.10.2024 стосовно визнання переможцем тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УЖГОРОДСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО".

Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір