-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Товар має відповідати технічним та якісним характеристикам. Тендерні пропозиції та документи до пропозиції подаються учасниками на українській мові.
Торги не відбулися
52 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 520.00 UAH
Період оскарження:
24.09.2024 17:00 - 29.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
f4789ca00da545b7906ff2762c6bd283
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-24-014039-a.c1
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Відхилення.pdf 14.10.2024 23:25
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 14.10.2024 23:25
- sign.p7s 14.10.2024 23:26
- рішення від 16.10.2024 № 16920.pdf 16.10.2024 15:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.10.2024 № 17364.pdf 25.10.2024 15:12
- рішення від 24.10.2024 № 17364.pdf 29.10.2024 17:14
- Документи до скарги.pdf 19.10.2024 13:39
- Відповідь на скаргу.doc 19.10.2024 13:40
- Додаток 2.docx 19.10.2024 13:40
- Додаток 3.docx 19.10.2024 13:41
- Інформація про відхилення тендерної пропозиції.doc 19.10.2024 13:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.10.2024 23:28
Дата розгляду скарги:
24.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.10.2024 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.10.2024 17:15
Дата виконання рішення Замовником:
20.12.2024 23:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення прийнято та затверджено: Протокол № 220 від 20.12.24
09.10.2024 року пропозицію ФОП “ЧЕРНИХ М.О” щодо закупівлі товару (UA-2024-09-24-014039-a) за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: “Електричні побутові прилади” код національного класифікатора України 34330000-9“ Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів” (запасні частини до транспортних засобів) було відхилено.
На виконання Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель № 17364-р/пк-пз від 24.10.2024 рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП “ЧЕРНИХ М.О” від 09.10.2024 № 88 скасовано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a62ff6e8a6934f0d9b1cb90c61ba90a7
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію єдиного учасника ФОП Черних Максима Олександровича. Рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.10.2024, висвітленого в протоколі б/н, (далі – Рішення) вирішено: Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію учасника ФОП “ЧЕРНИХ М.О”. відхилено у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Серед невідповідностей Замовником зокрема зазначено:
За результатом проведеного аналізу поданих в складі тендерної пропозиції документів встановлено наступне: - згідно Додатку 3 до тендерної документації Учасником не надано Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання учасником аналогічних*, раніше укладених, договорів у тому числі вимагвлось надатии самі Договори (не менше двох) документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення незаконними, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо невідповідностей вказаних в протоколі відхиленння, то зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів є кваліфікаційним критерієм а не технічними вимогами. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Однак Замовником не було опубліковано вимогу про усунення вказаних невідповідностей.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України та навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Серед невідповідностей Замовником зокрема зазначено:
За результатом проведеного аналізу поданих в складі тендерної пропозиції документів встановлено наступне: - згідно Додатку 3 до тендерної документації Учасником не надано Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання учасником аналогічних*, раніше укладених, договорів у тому числі вимагвлось надатии самі Договори (не менше двох) документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення незаконними, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо невідповідностей вказаних в протоколі відхиленння, то зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів є кваліфікаційним критерієм а не технічними вимогами. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Однак Замовником не було опубліковано вимогу про усунення вказаних невідповідностей.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України та навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Черних Максим Олександрович зазначене у протоколі б/н від 09.10.2024р.