-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з добровільного страхування відповідальності членів наглядової ради та директора
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Завершена
1 315 033.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 600.00 UAH
Період оскарження:
24.09.2024 15:50 - 20.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Дискримінаційни вимоги ТД 2
Номер:
658c77f2773944f18e863832e1781535
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-24-012078-a.a2
Назва:
Дискримінаційни вимоги ТД 2
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг_ЄДР_UA_2024_09_27.pdf 19.10.2024 13:43
- S0100115 Ф1. Баланс.pdf 19.10.2024 13:43
- Скарга до АМКУ - Фонд розвитку іновацій після змін.docx 19.10.2024 13:43
- Скарга до АМКУ - Фонд розвитку іновацій після змін.pdf 19.10.2024 13:43
- Скарга до АМКУ - Фонд розвитку іновацій після змін.pdf.p7s 19.10.2024 13:43
- S0100215 Ф2. Звіт про фінансові результати.pdf 19.10.2024 13:43
- sign.p7s 19.10.2024 13:45
- рішення від 22.10.2024 № 17189.pdf 22.10.2024 17:56
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2024 № 17651.pdf 30.10.2024 17:32
- рішення від 30.10.2024 № 17651.pdf 04.11.2024 15:05
- Відповідь на АМКУ від 24.10.2024.pdf 24.10.2024 15:17
- Відповідь на скаргу від 24.10.2024.docx 24.10.2024 15:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.10.2024 14:14
Дата розгляду скарги:
30.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.10.2024 17:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.11.2024 15:05
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9272f0864bf64885a65d59d5baf18e21
Заголовок пункту скарги:
Підпунктом 4.10 пункту 4 Додатку № 4 та пп. 6.1.11 п. 6 розд ІІІ Таблиці «Порядок заповнення тендерної документації» до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові умови, які на думку Скаржника є дискримінаційними
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Підпунктом 4.10 пункту 4 Додатку № 4 та пп. 6.1.11 п. 6 розд ІІІ Таблиці «Порядок заповнення тендерної документації» до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові умови, які повинен виконати Учасник закупівлі, а саме: Учасник повинен надати документ на підтвердження можливості перестрахування страхових ризиків (у розмірі сукупного ліміту відшкодування), що є предметом закупівлі, у перестраховика-нерезидента, а саме: лист від страховика (учасника) за підписом із зазначенням такої інформації:
• посади, імені і прізвища посадової особи перестраховика-нерезидента, з яким страховик (учасник) планує укласти договір перестрахування щодо перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі (у розмірі сукупного ліміту відшкодування);
• найменування і контактних даних такого перестраховика-нерезидента;
• наявність рейтингу, присвоєного такому перестраховику-нерезиденту міжнародним рейтинговим агентством (із зазначенням найменування рейтингового агентства та присвоєного ним рейтингу);
• гарантування того, що договір перестрахування передбачатиме перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі, у розмірі сукупного ліміту відшкодування не менше 1 000 000 дол. США (сума в гривнях еквівалентна за курсом НБУ на день укладання договору), протягом всього строку дії договору про закупівлю, який буде укладений за результатом цієї процедури.
Із вищенаведених умов Тендерної документації Замовника випливає, що укладення і подальше виконання договору добровільного страхування напряму ставиться в залежність від наявності у страховика-учасника закупівлі укладених договорів перестрахування з перестраховиком-нерезидентом, про що додатково необхідно надати підтверджуючий документ (лист) щодо можливості такого перестрахування із зазначенням посади, імені і прізвища посадової особи перестраховика-нерезидента, з яким страховик (учасник) планує укласти договір перестрахування щодо перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі (у розмірі сукупного ліміту відшкодування); найменування і контактних даних такого перестраховика-нерезидента; наявності рейтингу, присвоєного такому перестраховику-нерезиденту міжнародним рейтинговим агентством (із зазначенням найменування рейтингового агентства та присвоєного ним рейтингу); гарантуванням того, що договір перестрахування передбачатиме перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі, у розмірі сукупного ліміту відшкодування не менше 1 000 000 дол. США (сума в гривнях еквівалентна за курсом НБУ на день укладання договору), протягом всього строку дії договору про закупівлю, який буде укладений за результатом цієї процедури.
Отже, прийняти участь у даній процедурі закупівлі може лише той страховик (учасник), який фактично має укладені договори перестрахування (про співпрацю) із перестраховиками-нерезидентами та може надати про це підтверджуючий документ (лист) із зазначенням вищенаведених відомостей.
Між тим, чинним законодавством (ЗУ «Про страхування» в редакції від 01.07.2024 р.) не передбачено обов’язку з перестрахування саме у страховиків-нерезидентів.
Абсолютна більшість страхових компаній України, у тому числі і Скаржник, не мають договорів перестрахування ризиків (договорів про співпрацю) з перестраховиками-нерезидентами, адже, у більшості страховиків сума страхових сум за договорами страхування вкладаються у власне утримання страховика.
Не маючи договорів перестрахування ризиків (договорів про співпрацю) з перестраховиками-нерезидентами, Скаржник фактично не може надати про це підтверджуючий документ (лист) із зазначеними в ньому Замовником відомостей, а тому і не може прийняти участь у даній закупівлі!
Замовник ніяким чином не пояснив та законодавчо не обґрунтував обовязковість перестраховувати зазначені у тендерній документації ризики саме у страховиків-нерезидентів.
Ця вимога є дискримінаційною по відношенню і до перестраховиків-резидентів, адже Скаржник має право (а не обов’язок), відповідно до діючого законодавства, перестраховувати ризики у страховиків-резидентів, що забезпечить розрахунки у гривні, а не витік валюти за кордон, особливо під час повномасштабного вторгнення російської федерації.
Отже, вищезазначені умови Тендерної документації Замовника є дискримінаційними і суперечать чинному законодавству України, зокрема і у сфері публічних закупівель, що значно обмежило (звузило) кількість учасників закупівлі, у тому числі і права та законні інтереси на участь у процедурі закупівлі й самого Скаржника.
Звертаємо увагу АМКУ на той факт, що АМКУ неодноразово розглядав скарги по повністю аналогічним вимогам тендерних документацій різних замовників і визнала подібні вимоги дискримінаційними. Такі висновки Колегії АМКУ викладені, зокрема, і в рішеннях № 15955-р/пк-пз від 13.07.2021 р., № 15645-р/пк-пз від 23.09.2024 р. та є усталеними.
Слід також зауважити на тому, що 12.07.2022 р. Окружним адміністративним судом м. Києва у своєму рішенні від 12.07.2022 р. у справі № 640/23532/21 зробив правовий висновок про те, що умови тендерної документації про обов’язкову наявність у учасника закупівлі договору перестрахування із іншим страховиком (в тому числі і з перестраховиками-нерезидентами) та/або з обов’язком перестрахування ризику є нічим іншим, як дискримінаційними умовами.
Отже, вище встановлені у Тендерній документації умови порушують положення ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
• посади, імені і прізвища посадової особи перестраховика-нерезидента, з яким страховик (учасник) планує укласти договір перестрахування щодо перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі (у розмірі сукупного ліміту відшкодування);
• найменування і контактних даних такого перестраховика-нерезидента;
• наявність рейтингу, присвоєного такому перестраховику-нерезиденту міжнародним рейтинговим агентством (із зазначенням найменування рейтингового агентства та присвоєного ним рейтингу);
• гарантування того, що договір перестрахування передбачатиме перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі, у розмірі сукупного ліміту відшкодування не менше 1 000 000 дол. США (сума в гривнях еквівалентна за курсом НБУ на день укладання договору), протягом всього строку дії договору про закупівлю, який буде укладений за результатом цієї процедури.
Із вищенаведених умов Тендерної документації Замовника випливає, що укладення і подальше виконання договору добровільного страхування напряму ставиться в залежність від наявності у страховика-учасника закупівлі укладених договорів перестрахування з перестраховиком-нерезидентом, про що додатково необхідно надати підтверджуючий документ (лист) щодо можливості такого перестрахування із зазначенням посади, імені і прізвища посадової особи перестраховика-нерезидента, з яким страховик (учасник) планує укласти договір перестрахування щодо перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі (у розмірі сукупного ліміту відшкодування); найменування і контактних даних такого перестраховика-нерезидента; наявності рейтингу, присвоєного такому перестраховику-нерезиденту міжнародним рейтинговим агентством (із зазначенням найменування рейтингового агентства та присвоєного ним рейтингу); гарантуванням того, що договір перестрахування передбачатиме перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі, у розмірі сукупного ліміту відшкодування не менше 1 000 000 дол. США (сума в гривнях еквівалентна за курсом НБУ на день укладання договору), протягом всього строку дії договору про закупівлю, який буде укладений за результатом цієї процедури.
Отже, прийняти участь у даній процедурі закупівлі може лише той страховик (учасник), який фактично має укладені договори перестрахування (про співпрацю) із перестраховиками-нерезидентами та може надати про це підтверджуючий документ (лист) із зазначенням вищенаведених відомостей.
Між тим, чинним законодавством (ЗУ «Про страхування» в редакції від 01.07.2024 р.) не передбачено обов’язку з перестрахування саме у страховиків-нерезидентів.
Абсолютна більшість страхових компаній України, у тому числі і Скаржник, не мають договорів перестрахування ризиків (договорів про співпрацю) з перестраховиками-нерезидентами, адже, у більшості страховиків сума страхових сум за договорами страхування вкладаються у власне утримання страховика.
Не маючи договорів перестрахування ризиків (договорів про співпрацю) з перестраховиками-нерезидентами, Скаржник фактично не може надати про це підтверджуючий документ (лист) із зазначеними в ньому Замовником відомостей, а тому і не може прийняти участь у даній закупівлі!
Замовник ніяким чином не пояснив та законодавчо не обґрунтував обовязковість перестраховувати зазначені у тендерній документації ризики саме у страховиків-нерезидентів.
Ця вимога є дискримінаційною по відношенню і до перестраховиків-резидентів, адже Скаржник має право (а не обов’язок), відповідно до діючого законодавства, перестраховувати ризики у страховиків-резидентів, що забезпечить розрахунки у гривні, а не витік валюти за кордон, особливо під час повномасштабного вторгнення російської федерації.
Отже, вищезазначені умови Тендерної документації Замовника є дискримінаційними і суперечать чинному законодавству України, зокрема і у сфері публічних закупівель, що значно обмежило (звузило) кількість учасників закупівлі, у тому числі і права та законні інтереси на участь у процедурі закупівлі й самого Скаржника.
Звертаємо увагу АМКУ на той факт, що АМКУ неодноразово розглядав скарги по повністю аналогічним вимогам тендерних документацій різних замовників і визнала подібні вимоги дискримінаційними. Такі висновки Колегії АМКУ викладені, зокрема, і в рішеннях № 15955-р/пк-пз від 13.07.2021 р., № 15645-р/пк-пз від 23.09.2024 р. та є усталеними.
Слід також зауважити на тому, що 12.07.2022 р. Окружним адміністративним судом м. Києва у своєму рішенні від 12.07.2022 р. у справі № 640/23532/21 зробив правовий висновок про те, що умови тендерної документації про обов’язкову наявність у учасника закупівлі договору перестрахування із іншим страховиком (в тому числі і з перестраховиками-нерезидентами) та/або з обов’язком перестрахування ризику є нічим іншим, як дискримінаційними умовами.
Отже, вище встановлені у Тендерній документації умови порушують положення ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
3. Звіт про фінансовий стан (Ф-2)
-
Повʼязаний документ:
S0100215 Ф2. Звіт про фінансові результати.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Звіт (баланс Ф-1);
-
Повʼязаний документ:
S0100115 Ф1. Баланс.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Витяг з ЄДР;
-
Повʼязаний документ:
Витяг_ЄДР_UA_2024_09_27.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати ФОНД РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙ внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційни вимоги ТД
Номер:
39e31e2dce7645a989f2d677340f9052
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-24-012078-a.c1
Назва:
Дискримінаційни вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- S0100115 Ф1. Баланс.pdf 27.09.2024 10:57
- S0100215 Ф2. Звіт про фінансові результати.pdf 27.09.2024 10:57
- Скарга до АМКУ - Фонд розвитку іновацій.docx 27.09.2024 10:57
- Витяг_ЄДР_UA_2024_09_27.pdf 27.09.2024 10:57
- Скарга до АМКУ - Фонд розвитку іновацій.pdf.p7s 27.09.2024 10:57
- Скарга до АМКУ - Фонд розвитку іновацій.pdf 27.09.2024 10:57
- sign.p7s 27.09.2024 10:58
- рішення від 01.10.2024 № 16100.pdf 01.10.2024 17:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2024 №16593.pdf 10.10.2024 13:45
- рішення від 09.10.2024 № 16593.pdf 14.10.2024 16:21
- Відповідь на скаргу від 03.10.24.pdf 03.10.2024 12:04
- відповідь на скаргу від 03.10.24.docx 03.10.2024 12:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2024 15:18
Дата розгляду скарги:
09.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.10.2024 17:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.10.2024 16:21
Дата виконання рішення Замовником:
18.10.2024 18:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16593-р/пк-пз від 09.10.2024 Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7bc438c3113142ddb6219e882bb9429b
Заголовок пункту скарги:
Підпунктом 4.10 пункту 4 Додатку № 4 та пп. 6.1.11 п. 6 розд ІІІ Таблиці «Порядок заповнення тендерної документації» до Тендерної документації Замовником встановлені дискримінаційні вимоги.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Підпунктом 4.10 пункту 4 Додатку № 4 та пп. 6.1.11 п. 6 розд ІІІ Таблиці «Порядок заповнення тендерної документації» до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові умови, які повинен виконати Учасник закупівлі, а саме: Учасник повинен надати Гарантійний лист щодо наявності перестрахування страхових ризиків (у розмірі сукупного ліміту відшкодування), що є предметом закупівлі, у перестраховика-нерезидента з рейтингом не нижче рівня «А» за міжнародними стандартами, за підписом і із зазначенням:
• посади, імені і прізвища посадової особи страховика;
• найменування і контактних даних перестраховика-нерезидента;
• номера та дати укладеного договору перестрахування та строку його дії;
• підтвердження та гарантування того, що зазначений договір перестрахування передбачає перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі, у розмірі сукупного ліміту відшкодування не менше 1 000 000 дол. США (сума в гривнях еквівалентна за курсом НБУ на день укладання договору), протягом всього строку дії договору про закупівлю, який буде укладений за результатом цієї процедури.
Із вищенаведених умов Тендерної документації Замовника випливає, що укладення і подальше виконання договору добровільного страхування напряму ставиться в залежність від наявності у страховика-учасника закупівлі укладених договорів перестрахування з перестраховиком-нерезидентом із зазначеними Замовником рейтингами міжнародних рейтингових агенств, про що додатково необхідно надати гарантійний лист із зазначенням посади, імені і прізвища посадової особи страховика; найменування і контактних даних перестраховика-нерезидента; номера та дати укладеного договору перестрахування та строку його дії; підтвердження та гарантування того, що зазначений договір перестрахування передбачає перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі, у розмірі сукупного ліміту відшкодування не менше 1 000 000 дол. США (сума в гривнях еквівалентна за курсом НБУ на день укладання договору), протягом всього строку дії договору про закупівлю, який буде укладений за результатом цієї процедури.
Отже, прийняти участь у даній процедурі закупівлі може лише той страховик (учасник), який фактично має укладені договори перестрахування (про співпрацю) із перестраховиками-нерезидентами з рейтингом не нижче рівня «А» за міжнародними стандартами та може надати про це гарантійний лист із зазначенням вищенаведених відомостей.
Між тим, чинним законодавством (ЗУ «Про страхування» в редакції від 01.07.2024 р.) не передбачено обов’язку з перестрахування саме у страховиків-нерезидентів, тим більше із визначеними Замовником міжнародними рейтингами.
Абсолютна більшість страхових компаній України, у тому числі і Скаржник, не мають договорів перестрахування ризиків (договорів про співпрацю) з перестраховиками-нерезидентами із рівнем рейтингу за класифікацією з рейтингом не нижче рівня «А» за міжнародними стандартами, адже, у більшості страховиків сума страхових сум за договорами страхування вкладаються у власне утримання страховика.
Не маючи договорів перестрахування ризиків (договорів про співпрацю) з перестраховиками-нерезидентами із рівнем рейтингу не нижче рівня «А» за міжнародними стандартами, Скаржник фактично не може надати гарантійний лист із зазначеними в ньому Замовником відомостей, а тому і не може прийняти участь у даній закупівлі!
Замовник ніяким чином не пояснив та законодавчо не обґрунтував необхідність перестраховувати зазначені у тендерній документації ризики саме у страховиків-нерезидентів з рейтингом не нижче рівня «А» за міжнародними стандартами.
Ця вимога є дискримінаційною по відношенню і до перестраховиків-резидентів, адже Скаржник має право (а не обов’язок), відповідно до діючого законодавства, перестраховувати ризики у страховиків-резидентів, що забезпечить розрахунки у гривні, а не витік валюти за кордон, особливо під час повномасштабного вторгнення російської федерації.
Отже, вищезазначені умови Тендерної документації Замовника є дискримінаційними і суперечать чинному законодавству України, зокрема і у сфері публічних закупівель, що значно обмежило (звузило) кількість учасників закупівлі, у тому числі і права та законні інтереси на участь у процедурі закупівлі й самого Скаржника.
Звертаємо увагу АМКУ на той факт, що АМКУ неодноразово розглядав скарги по повністю аналогічним вимогам тендерних документацій різних замовників і визнала подібні вимоги дискримінаційними. Такі висновки Колегії АМКУ викладені, зокрема, і в рішеннях № 15955-р/пк-пз від 13.07.2021 р., № 15645-р/пк-пз від 23.09.2024 р. та є усталеними.
Слід також зауважити на тому, що 12.07.2022 р. Окружним адміністративним судом м. Києва у своєму рішенні від 12.07.2022 р. у справі № 640/23532/21 зробив правовий висновок про те, що умови тендерної документації про обов’язкову наявність у учасника закупівлі договору перестрахування із іншим страховиком (в тому числі і з певними рейтингами міжнародних агентств) та/або з обов’язком перестрахування ризику є нічим іншим, як дискримінаційними умовами.
Отже, вище встановлені у Тендерній документації умови порушують положення ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
• посади, імені і прізвища посадової особи страховика;
• найменування і контактних даних перестраховика-нерезидента;
• номера та дати укладеного договору перестрахування та строку його дії;
• підтвердження та гарантування того, що зазначений договір перестрахування передбачає перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі, у розмірі сукупного ліміту відшкодування не менше 1 000 000 дол. США (сума в гривнях еквівалентна за курсом НБУ на день укладання договору), протягом всього строку дії договору про закупівлю, який буде укладений за результатом цієї процедури.
Із вищенаведених умов Тендерної документації Замовника випливає, що укладення і подальше виконання договору добровільного страхування напряму ставиться в залежність від наявності у страховика-учасника закупівлі укладених договорів перестрахування з перестраховиком-нерезидентом із зазначеними Замовником рейтингами міжнародних рейтингових агенств, про що додатково необхідно надати гарантійний лист із зазначенням посади, імені і прізвища посадової особи страховика; найменування і контактних даних перестраховика-нерезидента; номера та дати укладеного договору перестрахування та строку його дії; підтвердження та гарантування того, що зазначений договір перестрахування передбачає перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі, у розмірі сукупного ліміту відшкодування не менше 1 000 000 дол. США (сума в гривнях еквівалентна за курсом НБУ на день укладання договору), протягом всього строку дії договору про закупівлю, який буде укладений за результатом цієї процедури.
Отже, прийняти участь у даній процедурі закупівлі може лише той страховик (учасник), який фактично має укладені договори перестрахування (про співпрацю) із перестраховиками-нерезидентами з рейтингом не нижче рівня «А» за міжнародними стандартами та може надати про це гарантійний лист із зазначенням вищенаведених відомостей.
Між тим, чинним законодавством (ЗУ «Про страхування» в редакції від 01.07.2024 р.) не передбачено обов’язку з перестрахування саме у страховиків-нерезидентів, тим більше із визначеними Замовником міжнародними рейтингами.
Абсолютна більшість страхових компаній України, у тому числі і Скаржник, не мають договорів перестрахування ризиків (договорів про співпрацю) з перестраховиками-нерезидентами із рівнем рейтингу за класифікацією з рейтингом не нижче рівня «А» за міжнародними стандартами, адже, у більшості страховиків сума страхових сум за договорами страхування вкладаються у власне утримання страховика.
Не маючи договорів перестрахування ризиків (договорів про співпрацю) з перестраховиками-нерезидентами із рівнем рейтингу не нижче рівня «А» за міжнародними стандартами, Скаржник фактично не може надати гарантійний лист із зазначеними в ньому Замовником відомостей, а тому і не може прийняти участь у даній закупівлі!
Замовник ніяким чином не пояснив та законодавчо не обґрунтував необхідність перестраховувати зазначені у тендерній документації ризики саме у страховиків-нерезидентів з рейтингом не нижче рівня «А» за міжнародними стандартами.
Ця вимога є дискримінаційною по відношенню і до перестраховиків-резидентів, адже Скаржник має право (а не обов’язок), відповідно до діючого законодавства, перестраховувати ризики у страховиків-резидентів, що забезпечить розрахунки у гривні, а не витік валюти за кордон, особливо під час повномасштабного вторгнення російської федерації.
Отже, вищезазначені умови Тендерної документації Замовника є дискримінаційними і суперечать чинному законодавству України, зокрема і у сфері публічних закупівель, що значно обмежило (звузило) кількість учасників закупівлі, у тому числі і права та законні інтереси на участь у процедурі закупівлі й самого Скаржника.
Звертаємо увагу АМКУ на той факт, що АМКУ неодноразово розглядав скарги по повністю аналогічним вимогам тендерних документацій різних замовників і визнала подібні вимоги дискримінаційними. Такі висновки Колегії АМКУ викладені, зокрема, і в рішеннях № 15955-р/пк-пз від 13.07.2021 р., № 15645-р/пк-пз від 23.09.2024 р. та є усталеними.
Слід також зауважити на тому, що 12.07.2022 р. Окружним адміністративним судом м. Києва у своєму рішенні від 12.07.2022 р. у справі № 640/23532/21 зробив правовий висновок про те, що умови тендерної документації про обов’язкову наявність у учасника закупівлі договору перестрахування із іншим страховиком (в тому числі і з певними рейтингами міжнародних агентств) та/або з обов’язком перестрахування ризику є нічим іншим, як дискримінаційними умовами.
Отже, вище встановлені у Тендерній документації умови порушують положення ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
3. Звіт про фінансовий стан (Ф-2)
-
Повʼязаний документ:
S0100215 Ф2. Звіт про фінансові результати.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Звіт (баланс Ф-1);
-
Повʼязаний документ:
S0100115 Ф1. Баланс.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Витяг з ЄДР;
-
Повʼязаний документ:
Витяг_ЄДР_UA_2024_09_27.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати ФОНД РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙ внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.