-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з утилізації відпрацьованих люмінесцентних ламп
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018)
Завершена
39 697.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 390.00 UAH
мін. крок: 1% або 390.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2018 10:23 - 09.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження повідомлення про відхилення
Номер:
7281e054373b48a4a470b578a188afe6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000317-a.b2
Назва:
Оскарження повідомлення про відхилення
Вимога:
Доброго дня! Ми, дочірнє підприємство "Боднарівка", не погоджуємося з відхиленням нашої пропозиції від 26.07.2018, оскільки наша тендерна документація відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. У файлі поданому з пропозицією "Довідки на підтвердж. квал. умов.pdf" міститься підтвердження наявності потужностей по утилізації небезпечних відходів та документальне підтвердження вимог п. 1.4, п. 1.5 додатку 1 тендерної документації, чого немає у двох інших учасників закупівлі. Файл додаємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідки на підтвердж. квал. умов.pdf 30.07.2018 16:58
Дата подачі:
30.07.2018 16:58
Вирішення:
Тендерний комітет розглянувши вимоги учасника прийшов до висновку, що вимоги UA-2018-06-27-000317-a.a1, UA-2018-06-27-000317-a.b2 не відповідають вимогам ст. 18, ч. 3 ст. 30 та абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що процедура оскарження встановлена в ст. 18 ЗУ «про публічні закупівлі».
Вимоги UA-2018-06-27-000317-a.a1, UA-2018-06-27-000317-a.b2 залишити без розгляду.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
СКАРГА НА ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
a29745e4f7b049e9a5dea43f0791fb9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000317-a.a1
Назва:
СКАРГА НА ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 47-22-1/07/18 від 26.07.2018 року Замовник торгів прийняв рішення щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" УКРЕКОПРОМ (далі – «Учасник») так як Учасник не відповідає вимогам п. 1.4., п. 1.5. додатку 1 тендерної документації.
Згідно вищезазначеного додатку 1 Тендерної документації Замовника п. 1.4. вимагає «У разі, якщо в Учасника відсутні необхідні потужності по утилізації небезпечних відходів, що містять сполуки ртуті, то Учасник надає договір (-и) з контрагентом (-ами), який (-і ) здійснює (-ють) утилізацію небезпечних відходів, дійсний (-і) на період надання послуг.»
п.1.5. «Лист (-и) від контрагента (-ів), договори з якими надано Учасником на вимогу п. 1.4., із зазначенням кількості переданих Учасником на утилізацію відпрацьованих люмінесцентних ламп протягом 2017-2018 рр.»
З чого полягає висновок, що Замовник не знайшов в Тендерній пропозиції Учасника ЛІЦЕНЗІЮ МІНІСТРЕСТВА ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ, а також НАКАЗ 386 ВІД 19.10.2017 РОКУ МІНІСТРЕСТВА ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ щодо розширення ліцензії Учасника, в якому зазначено що Учасник розширює свою ліцензію та отримує право на збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, видалення, знешкодження ртуті, сполуки ртуті, що дає право на надання послуг за відходами, що зазначені в Тендерній документації, а саме лампи люмінесцентні та відходи, які містять ртуть, інші зіпсовані або відпрацьовані, що говорить про те що Учасник є КІНЦЕВИМ УТИЛІЗАТОРОМ, та в нього наявна матеріально-технічна база для надання послуг за предметом закупівлі. Тимпаче, що тендерною документацією Замовника прямо не передбачено надавати документальне підтвердження матеріально-технічної бази, що не має і в ПЕРЕМОЖЦЯ який обраний Замовником. Тому досить ЛОГІЧНО, якщо учасник не надає договори з субпідрядникими, він є КІНЦЕВИМ УТИЛІЗАТОРОМ, що підтверджує його надані ліцензії, а також що це не суперечить тендерній документації.
Інформацію щодо чинності ліцензій можливо перевірити на офіційному сайті Міністерства Екології та природних ресурсів України у ліцензійному реєстрі (поводження з небезпечними відходами) де у Учасника чітко зазначено право утилізувати ртуть та сполуки ртуті (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, видалення, знешкодження), що говорить про те що учасник є КІНЦЕВИМ УТИЛІЗАТОРОМ, а тому не може бути дискваліфікований на підставі не відповідності п. 1.4. та 1.5. тендерної документації.
Полягає тільки питання в тому, чому Замовник дискваліфікує Учасника який подав економічно вигіднішу пропозицію та яким чином був визначений ПЕРЕМОЖЕЦЬ торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛЕСТАС ЕКО" який надав саму економічно невигідну тендерну пропозицію, та має такий саме склад документів в своїй пропозиції? Який документ наданий в пропозиції переможця підтверджує належність до п. 1.4. та 1.5. та відсутній у пропозиції нашого товариства?
Але окрім того, шановний Замовнику, яким чином ви приймаєте рішення про дискваліфікацію Учасника торгів на підставі Закону «Про публічні закупівлі», якщо на підставі цього ж закону прийняли рішення про дискваліфікацію учасників торгів на підставі непідписаних протоколів засідання тендерного комітету, що суперечить чинному законодавству України? Доводимо до вашого відома, що ч.4 ст 11. Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що «Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.»
На підставі вищевикладеного, ми вимагаємо скасувати Протокол № 47-23-1/07/18 від 26.07.2018 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2018 15:38
Вирішення:
Тендерний комітет розглянувши вимоги учасника прийшов до висновку, що вимоги UA-2018-06-27-000317-a.a1, UA-2018-06-27-000317-a.b2 не відповідають вимогам ст. 18, ч. 3 ст. 30 та абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що процедура оскарження встановлена в ст. 18 ЗУ «про публічні закупівлі».
Вимоги UA-2018-06-27-000317-a.a1, UA-2018-06-27-000317-a.b2 залишити без розгляду.
Статус вимоги:
Відхилено