-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
18440000-5 Капелюхи та головні убори
Кепки, шапки зимові, каски, підшоломники утеплені
Завершена
529 421.19
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 294.21 UAH
мін. крок: 1% або 5 294.21 UAH
Період оскарження:
24.09.2024 15:06 - 30.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірне визначення переможця торгів
Номер:
e8bb7cc36f574a2a99306c12f5c3c11c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-24-010556-a.c1
Назва:
СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірне визначення переможця торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 19.07.2023 № 11009.pdf 14.10.2024 16:19
- Декларація UA.131.D.2641-24.pdf 14.10.2024 16:19
- Сертифікат UA.023.B.00020-23.pdf 14.10.2024 16:19
- Сертифікат UA.TR.131.B.1630-24 .pdf 14.10.2024 16:19
- 10.10.2024 Порт каски Скарга.docx 14.10.2024 16:19
- Скарга.pdf 14.10.2024 16:19
- sign.p7s 14.10.2024 16:22
- Рішення від 16.10.2024 № 16923.pdf 16.10.2024 15:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.10.2024 № 17366.pdf 25.10.2024 15:38
- Рішення від 24.10.2024 № 17366.pdf 29.10.2024 14:10
- Відповідь на скаргу за закупівлею UA-2024-09-24-010556-a.docx 18.10.2024 14:09
- Відповідь на скаргу за закупівлею UA-2024-09-24-010556-a.pdf 18.10.2024 14:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.10.2024 16:48
Дата розгляду скарги:
24.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.10.2024 15:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.10.2024 14:10
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fa3613ffc80649fd99a7fbb26cc891a6
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника-переможця вимогам тендерної документації Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
По-перше:
Тендерною документацією Замовника встановлено вимоги щодо документів на товар, які повинен надати Учасник на момент подання тендерних пропозицій. Так відповідно до п.3. Розділ ІІІ «Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи, що підтверджують відповідність пропонованого Товару вимогам, що встановлені в технічній специфікації Замовника, а саме:
1) по позиціях 1,2,5 таблиці 1 Технічної специфікації:
- Паспорт якості, або сертифікат, або декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту;
2) по позиціях 3,4,6 таблиці 1 Технічної специфікації:
- Декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту;
- Сертифікат про експертизу зразка, на підставі якого було видано декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту.
На відповідність вище зазначеному пункту ТОВ "ЗАХИСТ ЛТД" надав у складі тендерної пропозиції документ (файл «Документи якості (2).PDF»), у якому містяться по позиціях 1,2,5 таблиці 1 – Паспорти якості; по позиціях 3,4 – Сертифікат про експертизу зразка (модуль В) № UA.TR.131.B.1630-24 від 07.03.2024р. та Декларацію про відповідність № UA.131.D.2641-24 від 07.03.2024р.; по позиції 6 таблиці 1 – Сертифікат про експертизу зразка (модуль В) № UA.023.B.00035-23 від 28 серпня 2023р., Сертифікат про експертизу зразка (модуль В) № UA.023.B.00020-23 від 26 червня 2023р., Сертифікат про експертизу зразка (модуль В) № UA.023.B.00036-23 від 28 серпня 2023р., Декларацію про відповідність № UA.023.D.00066-23 від 28.08.2023р., Декларацію про відповідність № UA.023.D.00039-23 від 26.06.2023р., Декларацію про відповідність № UA.023.D.00067-23 від 28.08.2023р.
По позиції 3:
Згідно наданого документу «Інформація про товар, запропонований для постачання» (файл «Інформація про товар.pdf») ТОВ "ЗАХИСТ ЛТД" по позиції 3 пропонує до постачання Каска захисна BBU SP 200 нова.
Проте, згідно наданих документів якості, а саме Сертифікату про експертизу зразка (модуль В) № UA.TR.131.B.1630-24 від 07.03.2024р. та Декларації про відповідність № UA.131.D.2641-24 від 07.03.2024р. відсутня модель каски захисної BBU SP 200 нова.
Крім того, згідно наданих Сертифікату про експертизу зразка та Декларації про відповідність, каска моделі SP 200 є в декільках модифікаціях, в залежності від артиклю.
Таким чином, яка саме каска захисна пропонується до постачання невідомо.
По позиції 4:
Згідно наданого документу «Інформація про товар, запропонований для постачання» (файл «Інформація про товар.pdf») ТОВ "ЗАХИСТ ЛТД" по позиції 4 пропонує до постачання Каска захисна BBU SP 200 з світловідбивними елементами нова.
Проте, згідно наданих документів якості, а саме Сертифікату про експертизу зразка (модуль В) № UA.TR.131.B.1630-24 від 07.03.2024р. та Декларації про відповідність № UA.131.D.2641-24 від 07.03.2024р., каска такої моделі відсутня у переліку продукції.
Таким чином, яка саме каска захисна пропонується до постачання невідомо.
Інших документів які б підтверджували відповідність запропонованого до постачання Товару, тендерна документація ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД»., не містить.
Відтак Скаржник вбачає, що учасник ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД» у складі своєї Пропозиції, всупереч вимог Документації по позиції 3 – Каска захисна BBU SP 200 нова, по позиції 4 - Каска захисна BBU SP 200 з світловідбивними елементами нова, не було надано:
- Декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту;
- Сертифікат про експертизу зразка, на підставі якого було видано декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту.
Згідно правового висновку, викладеного в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМК України №11009-р/пк-пз від 19.07.2023 року, зроблено висновок _ «…у складі Пропозиції Переможця відсутні, зокрема, копії діючих сертифікатів перевірки (експертизи) типу або сертифікатів про експертизу зразка та декларацій про відповідність (з додатками – у разі наявності) Товару ДСТУ, зазначених у опису до кожної одиниці Товару та вимогам Технічного регламенту ЗІЗ та протоколи випробувань (не раніше 2020р.), що видані відповідними сертифікованими органами/організаціями України на відповідність технічним характеристикам Товару саме на QUARTZUP3.
Оскільки в тендерній документації, Замовником, було належним чином прописано вимоги до переліку документів, що обумовлюють якість товару, то саме такі документи з якості мали бути підтверджено Учасником, документально, шляхом надання відповідної Декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту та Сертифіката про експертизу зразка, на підставі якого було видано декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту саме на запропоновані моделі касок по позиціях 3,4 - каска захисна BBU SP 200 нова, каска захисна BBU SP 200 з світловідбивними елементами нова.
По-друге:
Відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації «Технічна специфікація» Вимоги до предмета закупівлі: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовником визначено вичерпний опис товарів, характеристики.
Так, по позиції 6 – Каска з захисним екраном та навушниками складається з корпусу каски з вентиляційними отворами, підборідного ременя, внутрішньої текстильної оснастки з амортизатором, що регулюється в залежності від розміру голови від 53 см до 64 см (наявність трьохрівневого регулювання по глибині посадки у чотирьох точках), навушників, з рівнем захисту від 26 до 106 dB, захисного екрану з полікарбонату.
Згідно наданого документу «Інформація про товар, запропонований для постачання» (файл «Інформація про товар.pdf») ТОВ "ЗАХИСТ ЛТД" по позиції 6 пропонує до постачання Комплект захисний (Каска SAFE-GUARD 3210 з захисним екраном X-ARMOR 3288 та навушниками OPTIUM-HELM 3050) новий.
ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД» у складі пропозиції надано Сертифікат про експертизу зразка (модуль В) № UA.023.B.00020-23 від 26 червня 2023р. та Додаток до сертифіката про експертизу зразка, відповідно якого пропонований до постачання захисний екран модель - X-ARMOR є сітчастим екраном, що суперечить вимогам Замовника згідно Додатку 1 «Технічна специфікація».
За таких обставин, Замовник під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД» та прийняття рішення про визнання даного учасника переможцем відкритих торгів знехтував своїми ж вимогами, чим допустив порушення вимог тендерної документації так і норм законодавства.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД», ЄДРПОУ 37221412 повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на підставі підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості), а саме - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД», Замовник грубо порушив наші права, щодо можливості розгляду нашої пропозиції та у разі її відповідності вимогам Замовника бути визначеним переможцем.
Враховуючи вище наведене, вважаємо що підхід Замовника щодо упередженої оцінки
кваліфікації тендерних пропозицій обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації
учасників, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та стає приводом для
оскарження цієї закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:
Тендерною документацією Замовника встановлено вимоги щодо документів на товар, які повинен надати Учасник на момент подання тендерних пропозицій. Так відповідно до п.3. Розділ ІІІ «Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи, що підтверджують відповідність пропонованого Товару вимогам, що встановлені в технічній специфікації Замовника, а саме:
1) по позиціях 1,2,5 таблиці 1 Технічної специфікації:
- Паспорт якості, або сертифікат, або декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту;
2) по позиціях 3,4,6 таблиці 1 Технічної специфікації:
- Декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту;
- Сертифікат про експертизу зразка, на підставі якого було видано декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту.
На відповідність вище зазначеному пункту ТОВ "ЗАХИСТ ЛТД" надав у складі тендерної пропозиції документ (файл «Документи якості (2).PDF»), у якому містяться по позиціях 1,2,5 таблиці 1 – Паспорти якості; по позиціях 3,4 – Сертифікат про експертизу зразка (модуль В) № UA.TR.131.B.1630-24 від 07.03.2024р. та Декларацію про відповідність № UA.131.D.2641-24 від 07.03.2024р.; по позиції 6 таблиці 1 – Сертифікат про експертизу зразка (модуль В) № UA.023.B.00035-23 від 28 серпня 2023р., Сертифікат про експертизу зразка (модуль В) № UA.023.B.00020-23 від 26 червня 2023р., Сертифікат про експертизу зразка (модуль В) № UA.023.B.00036-23 від 28 серпня 2023р., Декларацію про відповідність № UA.023.D.00066-23 від 28.08.2023р., Декларацію про відповідність № UA.023.D.00039-23 від 26.06.2023р., Декларацію про відповідність № UA.023.D.00067-23 від 28.08.2023р.
По позиції 3:
Згідно наданого документу «Інформація про товар, запропонований для постачання» (файл «Інформація про товар.pdf») ТОВ "ЗАХИСТ ЛТД" по позиції 3 пропонує до постачання Каска захисна BBU SP 200 нова.
Проте, згідно наданих документів якості, а саме Сертифікату про експертизу зразка (модуль В) № UA.TR.131.B.1630-24 від 07.03.2024р. та Декларації про відповідність № UA.131.D.2641-24 від 07.03.2024р. відсутня модель каски захисної BBU SP 200 нова.
Крім того, згідно наданих Сертифікату про експертизу зразка та Декларації про відповідність, каска моделі SP 200 є в декільках модифікаціях, в залежності від артиклю.
Таким чином, яка саме каска захисна пропонується до постачання невідомо.
По позиції 4:
Згідно наданого документу «Інформація про товар, запропонований для постачання» (файл «Інформація про товар.pdf») ТОВ "ЗАХИСТ ЛТД" по позиції 4 пропонує до постачання Каска захисна BBU SP 200 з світловідбивними елементами нова.
Проте, згідно наданих документів якості, а саме Сертифікату про експертизу зразка (модуль В) № UA.TR.131.B.1630-24 від 07.03.2024р. та Декларації про відповідність № UA.131.D.2641-24 від 07.03.2024р., каска такої моделі відсутня у переліку продукції.
Таким чином, яка саме каска захисна пропонується до постачання невідомо.
Інших документів які б підтверджували відповідність запропонованого до постачання Товару, тендерна документація ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД»., не містить.
Відтак Скаржник вбачає, що учасник ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД» у складі своєї Пропозиції, всупереч вимог Документації по позиції 3 – Каска захисна BBU SP 200 нова, по позиції 4 - Каска захисна BBU SP 200 з світловідбивними елементами нова, не було надано:
- Декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту;
- Сертифікат про експертизу зразка, на підставі якого було видано декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту.
Згідно правового висновку, викладеного в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМК України №11009-р/пк-пз від 19.07.2023 року, зроблено висновок _ «…у складі Пропозиції Переможця відсутні, зокрема, копії діючих сертифікатів перевірки (експертизи) типу або сертифікатів про експертизу зразка та декларацій про відповідність (з додатками – у разі наявності) Товару ДСТУ, зазначених у опису до кожної одиниці Товару та вимогам Технічного регламенту ЗІЗ та протоколи випробувань (не раніше 2020р.), що видані відповідними сертифікованими органами/організаціями України на відповідність технічним характеристикам Товару саме на QUARTZUP3.
Оскільки в тендерній документації, Замовником, було належним чином прописано вимоги до переліку документів, що обумовлюють якість товару, то саме такі документи з якості мали бути підтверджено Учасником, документально, шляхом надання відповідної Декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту та Сертифіката про експертизу зразка, на підставі якого було видано декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту саме на запропоновані моделі касок по позиціях 3,4 - каска захисна BBU SP 200 нова, каска захисна BBU SP 200 з світловідбивними елементами нова.
По-друге:
Відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації «Технічна специфікація» Вимоги до предмета закупівлі: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовником визначено вичерпний опис товарів, характеристики.
Так, по позиції 6 – Каска з захисним екраном та навушниками складається з корпусу каски з вентиляційними отворами, підборідного ременя, внутрішньої текстильної оснастки з амортизатором, що регулюється в залежності від розміру голови від 53 см до 64 см (наявність трьохрівневого регулювання по глибині посадки у чотирьох точках), навушників, з рівнем захисту від 26 до 106 dB, захисного екрану з полікарбонату.
Згідно наданого документу «Інформація про товар, запропонований для постачання» (файл «Інформація про товар.pdf») ТОВ "ЗАХИСТ ЛТД" по позиції 6 пропонує до постачання Комплект захисний (Каска SAFE-GUARD 3210 з захисним екраном X-ARMOR 3288 та навушниками OPTIUM-HELM 3050) новий.
ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД» у складі пропозиції надано Сертифікат про експертизу зразка (модуль В) № UA.023.B.00020-23 від 26 червня 2023р. та Додаток до сертифіката про експертизу зразка, відповідно якого пропонований до постачання захисний екран модель - X-ARMOR є сітчастим екраном, що суперечить вимогам Замовника згідно Додатку 1 «Технічна специфікація».
За таких обставин, Замовник під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД» та прийняття рішення про визнання даного учасника переможцем відкритих торгів знехтував своїми ж вимогами, чим допустив порушення вимог тендерної документації так і норм законодавства.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД», ЄДРПОУ 37221412 повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на підставі підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості), а саме - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД», Замовник грубо порушив наші права, щодо можливості розгляду нашої пропозиції та у разі її відповідності вимогам Замовника бути визначеним переможцем.
Враховуючи вище наведене, вважаємо що підхід Замовника щодо упередженої оцінки
кваліфікації тендерних пропозицій обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації
учасників, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та стає приводом для
оскарження цієї закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти та розглянути цю скаргу по суті. 2. Визнати протиправними дії та скасувати Протокол прийняття рішення Уповноваженою особою ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ» № 117-3УО від 09.10.2024р. щодо розгляду тендерної пропозиції та про намір укласти договір з ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД», код ЄДРПОУ 37221412, щодо процедури відкритих торгів на закупівлю товарів 18440000-5 Капелюхи та головні убори, ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-24-010556-a.