• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій покрівлі будівель Смілянського дитячого будинку-інтернату по вул. осавула Василя Бурки, 40 в м. Сміла Черкаської області (поточний ремонт)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягів видатків замовника на фінансування закупівлі до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги послуг визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 530.00 UAH
Період оскарження: 24.09.2024 11:15 - 05.10.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

скарга на дискримінаційні вимоги

Номер: 20f721305b0a486ab1430bef60bf586d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-24-004484-a.c1
Назва: скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
Дата розгляду скарги: 09.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.10.2024 18:04
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 14.10.2024 11:27
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 14.10.2024 11:27
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: bbc96cd4630640849466e6ce7076c654
Заголовок пункту скарги: Неправомірна вимога щодо аналогічних договорів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: У пункті 2 розділу 1 Додатку 4 Тендерної документації Замовник встановив вимогу:
«Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- копії аналогічних договорів* (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо їх змісту, кількості, тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) документів, що згідно змісту кожного з вказаних договорів підтверджують приймання-передачу сторонами аналогічного договору виконаних робіт / або послуг; позитивні відгуки від замовників робіт / послуг згідно виконання кожного з аналогічних договорів, копії яких надано у складі тендерної пропозиції, при цьому такі відгуки мають бути складені на фірмовому бланку замовника робіт / послуг (за наявності), завірені підписом уповноваженої посадової (службової) особи замовника, повинні бути датовані, окрім цього кожен відгук повинен містити інформацію про: реквізити договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), та / або найменування виконуваних робіт / послуг згідно договору, інформацію про належне виконання учасником умов договору. Відгук згідно виконання аналогічного договору вважатиметься позитивним, якщо його зміст не міститиме інформацію щодо порушення учасником в якості підрядника (виконавця) умов такого договору.
* учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів. Кожен з аналогічних договорів має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.);»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати саме не менше трьох аналогічних за предметом закупівлі договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, ТОВ «ТОП ФАЄР», адже ТОВ «ТОП ФАЄР» має один договір від l5 жовтня 2022 р. (Договір та супровідні документи долучаємо в додатках), предметом цього договору було «Послуги з вогнезахисного просочування дерев'яних конструкцій будівлі площею 897 м. кв. за адресою| м. Кременчук, вул. Соборна 17 (за ДК 02l:2015: 45440000-З - Фарбування та скління), ТОВ «ТОП ФАЄР» добросовісно виконали роботу, яка стосувалася предмету договору, про що засвідчено у відгуці до договору, зараз хоче ТОВ «ТОП ФАЄР» мати можливість розширити надання цих послуг на ринку, проте наше право обмежується дискримінаційною вимогою щодо наявності конкретної кількості (не менше ніж трьох одиниць) аналогічних договорів. Ми розуміємо, даною вимогою Замовник закупівлі хотів переконати в тому, наскільки якісно суб’єкти можуть виконати домовленості і надати послуги щодо яких укладений договір, проте вимога щодо кількості є фактично необґрунтованою, адже в якості, добросовісності і своєчасності виконаних зобов’язань щодо нас як Учасника закупівлі можна переконатися із ознайомившись із наданими нами договором, відгуком та іншими супровідними документами. Саме тому вимога щодо кількості є необґрунтованою і дискримінаційною щодо ТОВ «ТОП ФАЄР».
Окрім того в даній вимозі учасника є посилання на те, що кожен з аналогічних договорів має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), тобто коло замовників даною вимогою звужується виключно до обмеженого переліку осіб. Договір ТОВ «ТОП ФАЄР» був укладений із Замовником, який не підпадає під визначення замовника, яке міститься в п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р.) та п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії до 19.04.2020р.), адже є Замовник є суб’єктом приватного, а не публічного права, що є дискримінаційною вимогою щодо ТОВ «ТОП ФАЄР», адже фактично аналогічна робота з надання послуг з вогнезахисного просочування і обробки дерев'яних конструкцій будівлі була добросовісно і якісно виконана ТОВ «ТОП ФАЄР», проте ми як Учасник, не можемо послуговуватися цим договором, тому що Замовник обмежив коло подачі можливих аналогічних договорів, ввівши дискримінаційну вимогу.


Як доказ порушення нашого права надаємо копію:
- Договір №5/10 від 15.10.2022 р.

А також на підтвердження порушення прав та законних інтересів ТОВ «ТОП ФАЄР» дискримінаційною вимогою Замовника посилаємося на релевантну практику АМКУ:
- Рішення від 12.09.2024 № 15208
- Рішення від 08.04.2021 №7347
- Рішення від 10.09.2024 № 15078
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 3abc2c896a4e4402a1b3c4c37319f643
Заголовок пункту скарги: Акт обстеження об’єкту
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Пунктом 5 розділу 1 Додатку 4 Тендерної документації передбачено: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію: … акт обстеження об’єкту поточного ремонту, щодо якого мають бути виконані послуги згідно цієї тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на прийом тендерних пропозицій, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівельного майданчику та ознайомлення учасника (представника учасника) з кошторисною документацією згідно об’єкту. Повноваження представника учасника підтверджуються шляхом пред’явлення під час огляду уповноваженому представнику замовника оригіналу документу, що підтверджує посаду керівника учасника та документу, що посвідчує особу такого керівника, а у випадку, якщо учасника представляє інша особа – шляхом пред’явлення під час огляду уповноваженому представнику замовника оригіналу довіреності, виданої керівником учасника для уповноваженого представника учасника та документу, що підтверджує особу такого представника. Акт огляду складається згідно форми додатку 3 цієї тендерної документації. Обстеження об’єкту ремонту здійснюється в робочі дні (понеділок-п’ятниця) та в межах робочого часу з 09:00 год. до 16:00 год.;»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, А НЕ ПРИ ОСОБИСТІЙ ЗУСТРІЧІ, з складанням паперового АКТУ обстеження. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики)
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Замовник визначив час, в який (понеділок-п’ятниця) та в межах робочого часу з 09:00 год. до 16:00 год.; проте у разі, якщо представник ТОВ «ТОП ФАЄР» приїде до Замовника з метою скласти спільно із Замовником акт обстеження об’єкту поточного ремонту, щодо якого мають бути виконані послуги згідно цієї тендерної документації, та учасником до завершення часу на прийом тендерних пропозицій, він (представник) і як наслідок ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбавлений можливості підписати у представника об’єкту виконання робіт АКТУ огляду об’єкту, з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких учасників як ТОВ «ТОП ФАЄР».
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання АКТУ огляду об'єкта, із Замовником до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 06.09.2022 №5702
5. Рішення від 29.04.2022 № 4172
6. Рішення від 22.02.2022 № 3635
7. Рішення від 10.04.2023 №4466
8. Рішення від 10.04.2023 № 4470
9. Рішення від 10.04.2023 № 4456
10. Рішення від 26.06.2023 № 9320
11. Рішення від 26.06.2023 №9329

Як доказ порушеного права надаємо:
- Рішення АМКУ від 22.02.2022 № 3635
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: d400a4659c174973b115b353de2b81a5
Заголовок пункту скарги: Лист від виробника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: У пункті 5 розділу 1 Додатку 4; Тендерної документації міститься вимога «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію:
- послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій (елементів горищних покриттів) передбачають використання сертифікованого вогнебіозахисного засобу (далі — ВЗ) з гарантійним терміном вогнезахисної дії не менше 5 років. Гарантійний термін експлуатації деревини, що оброблена ВЗ підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції завіреної виробником копії протоколу кліматичних випробувань від акредитованої Національним агентством з акредитації України (НААУ) лабораторії ДСНС України, що має у своїй сфері ГОСТ 16363-98;
- якість ВЗ згідно з діючим сертифікатом(ами) відповідності на вказану продукцію, завірена виробником ВЗ копія якого надається у складі тендерної пропозиції, має відповідати вимогам п. 6.23 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» та п. п. 3.4.1, 3.4.2, 3.4.4, 3.4.5 ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение» щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), індексу поширення полум’я по поверхні (група І1). Вказаний в цьому пункті сертифікат має бути виданий виробнику товару акредитованим НААУ органом сертифікації;
- виробником ВЗ, з метою підтвердження якісних характеристик вогнезахищеної деревини має бути визначено: групи горючості, групу займистості, димоутворювальну здатність, температуру тління, температури займання та самозаймання просоченої (покритої) деревини згідно з п. п. 6.1.3, 7.3, 7.8, 7.10, 7.14, 7.19, 7.21 ДСТУ 8829:2019 «Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. Номенклатура показників і методи їх визначення. Класифікація» та п. 5.1 ДСТУ Б В.1.1-2-97 «Матеріали будівельні. Метод випробування на займистість». Для підтвердження якісних характеристик вогнезахищеної деревини згідно з п. п. 6.1.3, 7.3, 7.8, 7.10, 7.14, 7.19, 7.21 ДСТУ 8829:2019 та п. 5.1 ДСТУ Б В.1.1-2-97, учасник зобов'язаний надати в складі тендерної пропозиції копію протоколу сертифікаційних випробувань щодо визначення температури самозаймання (не менше 450 ˚С) та копії протоколів випробувань щодо: визначення температури займання (не менше 330 ˚С), визначення групи горючості (не більше Г 1), визначення групи горючості (важкогорючий матеріал), визначення групи займистості (не більше В 1), визначення димоутворювальної здатності (не більше Д2), визначення температури тління (не менше 600 ˚С). Вищезазначені протоколи мають бути видані акредитованою НААУ випробувальною лабораторією ДСНС України, що має у своїй сфері ДСТУ 8829:2019, та копії таких протоколів мають бути завірені виробником ВЗ;
- копію діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ВЗ;
- учасник зобов'язаний у складі тендерної пропозиції надати лист від виробника щодо своєчасного постачання останнім вказаному учаснику цієї процедури закупівлі (вказати в листі ідентифікатор оголошення про проведення цих відкритих торгів) необхідної кількості ВЗ;».
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
ТОВ «ТОП ФАЄР» звертався до виробника необхідної Вогнебіозахисної просочувальної речовини "РЕТАРДАНТ" - ПП “ВКФ “СУВІТ” із проханням отримати необхідні документи для участі у закупівлі, проте виробник не відповідає на надіслані нами повідомлення та відповідно не надає необхідні сертифікати, копії протоколів та гарантійний лист.

На підтвердження цього надаємо скріншот листування з ПП “ВКФ “СУВІТ” та копію запиту до ПП “ВКФ “СУВІТ”.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 11c88f1595164c64ab8c45946a9a87ec
Заголовок пункту скарги: Сертифікати завірені виробником
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У Додатку 2 Тендерної документації зазначено, що «Примітки. Всі посилання в тексті цієї тендерної документації в цілому та її додатках на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». При цьому, еквівалент виробу, матеріалу або його складової частини, тощо – вживається у значенні, як рівнозначне найменування виробу, матеріалу або його складова частини, тощо, що виражається в наявності рівнозначних (однакових) співвідношень відносно всіх технічних та якісних характеристик окремих виробів, матеріалів або їх частин, тощо, що визначені замовником згідно вимог цієї тендерної документації. Кожен прийнятий учасником еквівалент виробу, матеріалу, або його складової частини, тощо, повинен забезпечувати сумісність монтажу та подальшої експлуатації з використанням будівельних матеріалів, виробів або їх частин, що передбачені згідно цієї тендерної документації. У випадку наявності зазначених вище посилань у тексті цієї тендерної документації такі обставини зумовлені прийнятими технічними рішеннями при виконанні послуг, які забезпечать в тому числі досягнення довговічності експлуатації покриття, належних показників вогнезахисту конструкцій, а так само забезпечить ефективне та економне використання бюджетних коштів.
Всі посилання згідно цієї тендерної документації в цілому та її додатках на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами тощо, слід читати в сукупності з виразом «або еквівалент»».
ТОВ «ТОП ФАЄР», під час виконання зобов’язань за договором про вогнезахисну обробку дерев'яних конструкцій покрівлі будівель Смілянського дитячого будинку-інтернату у разі визнання переможцем, прагне застосовувати еквівалент Вогнебіозахисної просочувальної речовини "РЕТАРДАНТ" - ВЗ «ANTIFIRE IMPREGNAT», який буде мати рівнозначні (однакові) і навіть кращі співвідношення відносно всіх технічних та якісних характеристик ВЗ, що визначені Замовником згідно вимог цієї тендерної документації. При цьому еквівалент ВЗ використаний ТОВ «ТОП ФАЄР» буде забезпечувати сумісність монтажу та подальшої експлуатації з використанням будівельних матеріалів, виробів або їх частин, що передбачені згідно цієї тендерної документації.
Проте в пункті 5 розділу 1 Додатку 4 Тендерної документації міститься вимога «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію:
- послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій (елементів горищних покриттів) передбачають використання сертифікованого вогнебіозахисного засобу (далі — ВЗ) з гарантійним терміном вогнезахисної дії не менше 5 років. Гарантійний термін експлуатації деревини, що оброблена ВЗ підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції завіреної виробником копії протоколу кліматичних випробувань від акредитованої Національним агентством з акредитації України (НААУ) лабораторії ДСНС України, що має у своїй сфері ГОСТ 16363-98;»
- ВЗ згідно з діючим сертифікатом(ами) відповідності на вказану продукцію, завірена виробником ВЗ копія якого надається у складі тендерної пропозиції, має відповідати вимогам п. 6.23 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» та п. п. 3.4.1, 3.4.2, 3.4.4, 3.4.5 ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение» щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), індексу поширення полум’я по поверхні (група І1). Вказаний в цьому пункті сертифікат має бути виданий виробнику товару акредитованим НААУ органом сертифікації;
- виробником ВЗ, з метою підтвердження якісних характеристик вогнезахищеної деревини має бути визначено: групи горючості, групу займистості, димоутворювальну здатність, температуру тління, температури займання та самозаймання просоченої (покритої) деревини згідно з п. п. 6.1.3, 7.3, 7.8, 7.10, 7.14, 7.19, 7.21 ДСТУ 8829:2019 «Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. Номенклатура показників і методи їх визначення. Класифікація» та п. 5.1 ДСТУ Б В.1.1-2-97 «Матеріали будівельні. Метод випробування на займистість». Для підтвердження якісних характеристик вогнезахищеної деревини згідно з п. п. 6.1.3, 7.3, 7.8, 7.10, 7.14, 7.19, 7.21 ДСТУ 8829:2019 та п. 5.1 ДСТУ Б В.1.1-2-97, учасник зобов'язаний надати в складі тендерної пропозиції копію протоколу сертифікаційних випробувань щодо визначення температури самозаймання (не менше 450 ˚С) та копії протоколів випробувань щодо: визначення температури займання (не менше 330 ˚С), визначення групи горючості (не більше Г 1), визначення групи горючості (важкогорючий матеріал), визначення групи займистості (не більше В 1), визначення димоутворювальної здатності (не більше Д2), визначення температури тління (не менше 600 ˚С). Вищезазначені протоколи мають бути видані акредитованою НААУ випробувальною лабораторією ДСНС України, що має у своїй сфері ДСТУ 8829:2019, та копії таких протоколів мають бути завірені виробником ВЗ

У разі, якщо ТОВ «ТОП ФАЄР» застосує аналог, тоді ТОВ «ТОП ФАЄР» не зможе виконати дану вимогу, адже сертифікати, які наявні в нас на еквівалент ВЗ «ANTIFIRE IMPREGNAT» засвідчують, що терміни експлуатації покриття згідно кліматичних випробувань* (не менше) років, відповідно до протокол Nº 15/3-2020 від 25.02.2020 р. – 5 років, Звіт НВЦ УкрНДІЦЗ від 29.04.2020 р. протокол Nº01/30-2020 від 30.04.2020 – 10 років, що підтверджує, що речовина краща за ВЗ "РЕТАРДАНТ", проте формально ТОВ «ТОП ФАЄР» не може задовольнити дану вимогу Замовника.
Замовник встановив, що виробником ВЗ, з метою підтвердження якісних характеристик вогнезахищеної деревини має бути визначено: групи горючості, групу займистості, димоутворювальну здатність, температуру тління, температури займання та самозаймання просоченої (покритої) деревини і надав перелік чітких характеристик, яким має відповідати речовина, проте наш аналог ВЗ «ANTIFIRE IMPREGNAT», який має кращі властивості і якісні характеристики (температура самозаймання (не менше 450 ˚С) – у ВЗ «ANTIFIRE IMPREGNAT» 505 ˚С) на противагу ВЗ "РЕТАРДАНТ", проте сертифікат ВЗ «ANTIFIRE IMPREGNAT» містить відмінну інформацію від характеристики, яку надав Замовник.
Наприклад, Замовник вимагає відповідати вимогам п. 6.23 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» та п. п. 3.4.1, 3.4.2, 3.4.4, 3.4.5 ГОСТ 30219-95, ВЗ «ANTIFIRE IMPREGNAT» відповідає ДБН В.1.1-7:2016 п.п. 4.10, 6.23; проте щодо інших сертифікаційних характеристик ВЗ аналога містить більш розширений або часом видозмінений, доповнений (у віднощенні до ВЗ "РЕТАРДАНТ") перелік характеристик, наприклад, ВЗ «ANTIFIRE IMPREGNAT» відповідає ДСТУ 4479:2005 табл.2(поз. 1,2,3); ГОСТ 30219-95 п. 3.5.10; ДСТУ 8829:2019 п.п. 6.1.2. 6.4.1, 6.14.2, 6.15.2, 6.16.2, 6.17.2; ГОСТ 16363-98 п. 6.1.3, що говорить про те, що замовник створив вимогу щодо сертифікаційних характеристик речовини виключно опираючись на сертифікат запропонованої основної речовини "РЕТАРДАНТ", фактично повністю скопіював його.
Тому така вимога є дискримінаційною щодо ТОВ «ТОП ФАЄР», адже замовником не передбачено можливість надати сертифікат на інші характеристики навіть якщо вони кращі і після використання речовина принесе ще більш задовільні результати, ніж від застосування ВЗ "РЕТАРДАНТ".
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації

Як доказ порушення нашого права надаємо копію:
- Документи на Вогнебіозахисну просочувальну речовину «ANTIFIRE IMPREGNAT»


Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації