-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування копіювально-множувальної техніки
Завершена
118 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 185.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 185.00 UAH
Період оскарження:
23.09.2024 14:10 - 12.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
13d9c45a33054902b341edd4fe0ad323
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-23-007960-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
До органу оскарження:
Антимонопольного комітету України
М. КИЇВ, ВУЛ. МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, БУД. 45
Код ЄДРПОУ: 00032767
Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМА ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ
(надалі – Скаржник)
ЛЬВІВСЬКА ОБЛ., М. ЛЬВІВ, ВУЛ. ТРОЛЕЙБУСНА, Б. 6, КВ. 34
Код ЄДРПОУ: 3077807779
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
ЛЬВІВСЬКА МИТНИЦЯ
(надалі – Замовник)
ЛЬВІВСЬКА ОБЛ., М. ЛЬВІВ, ВУЛ. КОСТЮШКА Т., БУД. 1
Код ЄДРПОУ: 43971343
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2024-09-23-007960-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовник розпочав процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі – Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування копіювально-множувальної техніки «ДК 021:2015: 5031000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки».
Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь, однак ознайомившись з тендерною документацією (надалі – Документація), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та унеможливлюють подати свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція), а саме:
1. Щодо висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та авторизаційного листа.
Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 додатку 1 Документації встановлено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (термоплівки, вали гумові, вали тефлонові, термоелементи, вузли термозакріплення) які використовуватимуться при наданні послуг з ремонту та сервісного обслуговування обладнання, є безпечними для оточуючого персоналу та застосування за призначенням, дійсні на момент розкриття пропозицій.
Якщо висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видані не на імʼя учасника закупівлі, додатково треба надати в складі пропозиції, лист/авторизаційний лист від виробника або заявника випробувань з обовʼязковим зазначенням ідентифікатору закупівлі про те, що Учасник є авторизованим партнером виробника або заявника випробувань.
Відповідно до частини 1 та 2 прикінцевих та перехідних положень Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я":
Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали (термоплівки, вали гумові, вали тефлонові, термоелементи, вузли термозакріплення) суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції та є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішеннях № 6949-р/пк-пз від 18.04.2024, №10316-р/пк-пз від 13.06.2024, № 14201-р/пк-пз від 22.08.2024.
Крім того, Скаржник позбавлений можливості надати лист/авторизаційний лист від виробника або заявника випробувань з обовʼязковим зазначенням ідентифікатору закупівлі про те, що Учасник є авторизованим партнером виробника або заявника випробувань, оскільки їх надання напряму залежить від надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали.
На підтвердження порушених прав надаємо копію Закону України "Про систему громадського здоров’я".
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
2. Щодо довідки про утилізацію, актів та договорів виробника (або імпортера) з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження).
Відповідно до підпункту 5.4. пункту 5 додатку 1 Документації встановлено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
Документи про застосування виробником (або імпортером) запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, що використовуються для надання послуг, заходів із захисту довкілля. Довідка в довільній формі про утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, з наданням документальних підтверджень дійсних на момент подання пропозицій (надати підтверджуючий акт(и) протягом попереднього календарного року, щодо послуг з управління відходами – збирання, поводження, зберігання відходів):
Копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження).
Відповідно до пункту 4.1 розділу 1 Документації зазначено інформацію про предмет закупівлі, а саме: Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування копіювально-множувальної техніки «ДК 021:2015: 5031000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки».
Враховуючи вищенаведене, зазначені вимоги не узгоджуються з предметом закупівлі.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішеннях №10316-р/пк-пз від 13.06.2024 та № 14201-р/пк-пз від 22.08.2024.
На підтвердження порушених прав надаємо тендерну документацію.
Крім того, Скаржник не є виробником або імпортером витратних матеріалів, запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, які будуть використовуватись при наданні послуг.
При наданні послуг за предметом закупівлі Скаржник планує використовувати витратні матеріали, запчастини та комплектуючі для друкуючого обладнання, виробництва компанії Statik Control Components.
До зазначеного виробника Скаржник відправив лист-запит № 7960-1З від 25.09.2024 на отримання документів, які необхідні для участі в закупівлі, але відповідь, на момент подання скарги, в тому числі і документи не отримав.
Офіційним представником та імпортером витратних матеріалів, запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання виробництва компанії Statik Control Components в Україні є ТОВ «МАККОН». Саме у вказаного імпортера Скаржник планує придбати витратні матеріали, запчастини та комплектуючі для друкуючого обладнання для надання послуг за предметом закупівлі.
До вказаного імпортера Скаржник відправив лист-запит № 7960-2З від 25.09.2024 про надання документів, відповідно до його статусу, проте запитувані документи не отримав.
Разом з тим, імпортер не є виробником або сервісною компанією, тому він не має документи щодо утилізації, на підтвердження надаємо скріншоти відправки запитів та відповіді.
Додатково інформуємо, що Скаржник не має права впливати на господарські відносини між імпортером або виробником витратних матеріалів, запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання та компанією, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), в тому числі впливати на укладення чи отримання конкретних документів.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі": недискримінації учасників та рівного ставлення до них; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Встановивши незаконні та дискримінаційні вимоги, через які Скаржник не може прийняти участь в закупівлі Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні Закупівлі" та Конституцією України, –
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за процедурою закупівлі та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства;
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Копія Закону України "Про систему громадського здоров’я" на 70 арк;
2. Копія тендерної документації на 38 арк;
3. Копія листа-запиту № 7960-1З від 25.09.2024 на 2 арк;
4. Копія листа-запиту № 7960-2З від 25.09.2024 на 1 арк;
5. Копія скріншотів на 2 арк.
З повагою,
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ _______КЕП______ Володимир ЯРЕМА
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. ЗУ Про систему громадського здоров’я.pdf 25.09.2024 13:32
- 2. Запити до імортера та виробника.pdf 25.09.2024 13:32
- 2. Скріншоти.pdf 25.09.2024 13:32
- 2. Тендерна документація.zip 25.09.2024 13:32
- Скарга на умови.docx 25.09.2024 13:32
- sign.p7s 25.09.2024 16:14
- рішення від 27.09.2024 № 15927.pdf 27.09.2024 14:16
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.10.2024 № 16382.pdf 08.10.2024 12:29
- рішення від 07.10.2024 № 16382.pdf 09.10.2024 14:08
- Пояснення по суті скарги 01.10.2024.rtf 01.10.2024 16:07
- пояснення по суті скарги 01.10.2024.pdf 01.10.2024 16:07
- ДОДАТОК №2 нова редакція.docx 10.10.2024 09:33
- рішення УО №199.pdf 10.10.2024 09:33
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.docx 10.10.2024 09:33
- Перелік змін ремонт БФП.docx 10.10.2024 09:33
- ДОДАДОК №3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нова редакція.docx 10.10.2024 09:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2024 16:22
Дата розгляду скарги:
07.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.09.2024 14:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.10.2024 14:09
Дата виконання рішення Замовником:
10.10.2024 09:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16382-р/пк-пз від 07.10.2024, Замовником було внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
67f1c844ead642fd8c4f781ea7a7868f
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та авторизаційного листа.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 додатку 1 Документації встановлено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (термоплівки, вали гумові, вали тефлонові, термоелементи, вузли термозакріплення) які використовуватимуться при наданні послуг з ремонту та сервісного обслуговування обладнання, є безпечними для оточуючого персоналу та застосування за призначенням, дійсні на момент розкриття пропозицій.
Якщо висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видані не на ім?я учасника закупівлі, додатково треба надати в складі пропозиції, лист/авторизаційний лист від виробника або заявника випробувань з обов?язковим зазначенням ідентифікатору закупівлі про те, що Учасник є авторизованим партнером виробника або заявника випробувань.
Відповідно до частини 1 та 2 прикінцевих та перехідних положень Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я":
Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали (термоплівки, вали гумові, вали тефлонові, термоелементи, вузли термозакріплення) суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції та є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішеннях № 6949-р/пк-пз від 18.04.2024, №10316-р/пк-пз від 13.06.2024, № 14201-р/пк-пз від 22.08.2024.
Крім того, Скаржник позбавлений можливості надати лист/авторизаційний лист від виробника або заявника випробувань з обов?язковим зазначенням ідентифікатору закупівлі про те, що Учасник є авторизованим партнером виробника або заявника випробувань, оскільки їх надання напряму залежить від надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали.
На підтвердження порушених прав надаємо копію Закону України "Про систему громадського здоров’я".
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (термоплівки, вали гумові, вали тефлонові, термоелементи, вузли термозакріплення) які використовуватимуться при наданні послуг з ремонту та сервісного обслуговування обладнання, є безпечними для оточуючого персоналу та застосування за призначенням, дійсні на момент розкриття пропозицій.
Якщо висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видані не на ім?я учасника закупівлі, додатково треба надати в складі пропозиції, лист/авторизаційний лист від виробника або заявника випробувань з обов?язковим зазначенням ідентифікатору закупівлі про те, що Учасник є авторизованим партнером виробника або заявника випробувань.
Відповідно до частини 1 та 2 прикінцевих та перехідних положень Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я":
Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали (термоплівки, вали гумові, вали тефлонові, термоелементи, вузли термозакріплення) суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції та є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішеннях № 6949-р/пк-пз від 18.04.2024, №10316-р/пк-пз від 13.06.2024, № 14201-р/пк-пз від 22.08.2024.
Крім того, Скаржник позбавлений можливості надати лист/авторизаційний лист від виробника або заявника випробувань з обов?язковим зазначенням ідентифікатору закупівлі про те, що Учасник є авторизованим партнером виробника або заявника випробувань, оскільки їх надання напряму залежить від надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали.
На підтвердження порушених прав надаємо копію Закону України "Про систему громадського здоров’я".
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
1. ЗУ Про систему громадського здоров’я
-
Повʼязаний документ:
1. ЗУ Про систему громадського здоров’я.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за процедурою закупівлі та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
32450f9234a843e880372627f684a862
Заголовок пункту скарги:
Щодо довідки про утилізацію, актів та договорів виробника (або імпортера) з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 5.4. пункту 5 додатку 1 Документації встановлено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
Документи про застосування виробником (або імпортером) запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, що використовуються для надання послуг, заходів із захисту довкілля. Довідка в довільній формі про утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, з наданням документальних підтверджень дійсних на момент подання пропозицій (надати підтверджуючий акт(и) протягом попереднього календарного року, щодо послуг з управління відходами – збирання, поводження, зберігання відходів):
Копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження).
Відповідно до пункту 4.1 розділу 1 Документації зазначено інформацію про предмет закупівлі, а саме: Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування копіювально-множувальної техніки «ДК 021:2015: 5031000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки».
Враховуючи вищенаведене, зазначені вимоги не узгоджуються з предметом закупівлі.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішеннях №10316-р/пк-пз від 13.06.2024 та № 14201-р/пк-пз від 22.08.2024.
На підтвердження порушених прав надаємо тендерну документацію.
Крім того, Скаржник не є виробником або імпортером витратних матеріалів, запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, які будуть використовуватись при наданні послуг.
При наданні послуг за предметом закупівлі Скаржник планує використовувати витратні матеріали, запчастини та комплектуючі для друкуючого обладнання, виробництва компанії Statik Control Components.
До зазначеного виробника Скаржник відправив лист-запит № 7960-1З від 25.09.2024 на отримання документів, які необхідні для участі в закупівлі, але відповідь, на момент подання скарги, в тому числі і документи не отримав.
Офіційним представником та імпортером витратних матеріалів, запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання виробництва компанії Statik Control Components в Україні є ТОВ «МАККОН». Саме у вказаного імпортера Скаржник планує придбати витратні матеріали, запчастини та комплектуючі для друкуючого обладнання для надання послуг за предметом закупівлі.
До вказаного імпортера Скаржник відправив лист-запит № 7960-2З від 25.09.2024 про надання документів, відповідно до його статусу, проте запитувані документи не отримав.
Разом з тим, імпортер не є виробником або сервісною компанією, тому він не має документи щодо утилізації, на підтвердження надаємо скріншоти відправки запитів та відповіді.
Додатково інформуємо, що Скаржник не має права впливати на господарські відносини між імпортером або виробником витратних матеріалів, запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання та компанією, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), в тому числі впливати на укладення чи отримання конкретних документів.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі": недискримінації учасників та рівного ставлення до них; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Встановивши незаконні та дискримінаційні вимоги, через які Скаржник не може прийняти участь в закупівлі Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі.
Документи про застосування виробником (або імпортером) запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, що використовуються для надання послуг, заходів із захисту довкілля. Довідка в довільній формі про утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, з наданням документальних підтверджень дійсних на момент подання пропозицій (надати підтверджуючий акт(и) протягом попереднього календарного року, щодо послуг з управління відходами – збирання, поводження, зберігання відходів):
Копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження).
Відповідно до пункту 4.1 розділу 1 Документації зазначено інформацію про предмет закупівлі, а саме: Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування копіювально-множувальної техніки «ДК 021:2015: 5031000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки».
Враховуючи вищенаведене, зазначені вимоги не узгоджуються з предметом закупівлі.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішеннях №10316-р/пк-пз від 13.06.2024 та № 14201-р/пк-пз від 22.08.2024.
На підтвердження порушених прав надаємо тендерну документацію.
Крім того, Скаржник не є виробником або імпортером витратних матеріалів, запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, які будуть використовуватись при наданні послуг.
При наданні послуг за предметом закупівлі Скаржник планує використовувати витратні матеріали, запчастини та комплектуючі для друкуючого обладнання, виробництва компанії Statik Control Components.
До зазначеного виробника Скаржник відправив лист-запит № 7960-1З від 25.09.2024 на отримання документів, які необхідні для участі в закупівлі, але відповідь, на момент подання скарги, в тому числі і документи не отримав.
Офіційним представником та імпортером витратних матеріалів, запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання виробництва компанії Statik Control Components в Україні є ТОВ «МАККОН». Саме у вказаного імпортера Скаржник планує придбати витратні матеріали, запчастини та комплектуючі для друкуючого обладнання для надання послуг за предметом закупівлі.
До вказаного імпортера Скаржник відправив лист-запит № 7960-2З від 25.09.2024 про надання документів, відповідно до його статусу, проте запитувані документи не отримав.
Разом з тим, імпортер не є виробником або сервісною компанією, тому він не має документи щодо утилізації, на підтвердження надаємо скріншоти відправки запитів та відповіді.
Додатково інформуємо, що Скаржник не має права впливати на господарські відносини між імпортером або виробником витратних матеріалів, запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання та компанією, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), в тому числі впливати на укладення чи отримання конкретних документів.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі": недискримінації учасників та рівного ставлення до них; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Встановивши незаконні та дискримінаційні вимоги, через які Скаржник не може прийняти участь в закупівлі Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі.
×
-
Назва доказу:
2. Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
2. Тендерна документація.zip
-
-
Назва доказу:
2. Скріншоти
-
Повʼязаний документ:
2. Скріншоти.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Запити до імортера та виробника
-
Повʼязаний документ:
2. Запити до імортера та виробника.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за процедурою закупівлі та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства