-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни
Завершена
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 2% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
06.07.2018 11:04 - 19.07.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні та обмежуючі вимоги Тендерної документації
Номер:
d50f5db2c5ca49d9ba32be9898f0be15
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-06-000385-c.a1
Назва:
Дискримінаційні та обмежуючі вимоги Тендерної документації
Вимога:
06.07.2018 року Замовник оголосив закупівлю “Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни”.
Ознайомившись з Тендерною документацією ми виявили, що вона містить дискримінаційні та обмежуючі вимоги, а саме:
1. Згідно Додатку 3 до тендерної документації Предмет закупівлі не поділений на лоти. Пунктом 6 Предмету закупівлі є “Пробірка для підрахунку ретикулоцитів з 100 мкл фарбуючого розчину, 2 мл”.
Звертаємо Вашу увагу, що така пробірка зареєстрована лише в одного виробника на території України - Sarstedt, який має свого представника.
Враховуючи, що предмет закупівлі не поділений на лоти, прийняти участь у закупівлі може лише представник виробника Sarstedt .
Згідно численних рішень АМКУ, об'єднання в предмет закупівлі продукції, яка наявна у декількох виробників, з товаром, який може запропонувати лише один виробник, є обмеженням конкуренції та дискримінацією учасників.
Згідно ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, закупвілі відбуваються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупвілі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, прошу виокремити “Пробірка для підрахунку ретикулоцитів з 100 мкл фарбуючого розчину, 2 мл” в окремий лот предмету закупівлі.
2. Згдіно Додатку 3 до тендерної документації, до пробірки “Пробірка з активаротором
згортання на 9мл” міститься вимога: “В зв’язку з потенціальним ризиком для безпеки медичного персоналу та пацієнту, колір кришки вакуумної пробірки відповідає рекомендаціям стандарту ISO 6710:2017 та мати колір - червоний. ”
Звертаємо Вашу увагу, що міжнародний стандарт ISO 6710:2017 не містить вимог стосовно кольору кришки пробірки, в залежності від її вмісту. Стандарт ISO 6710:2017 містить лише рекомендації.
Тому різні виробники виробляють пробірки з активатором згортання на 9мл з різним кольором кришки, що не суперечить стандарту ISO 6710:2017 та національному Технічному регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro.
На території України зареєтровані пробірки з активатором згортання з різними кольорами кришки, а не тільки з червоним.
Таким чином, вищезазначена вимога обмежує коло учасників закупівлі та є дискримінаційним до учасників.
Крім цього, згідно Рішення АМКУ № 1175 від 17.07.2015 року (копія Додатється), зазначення конкретного кольору кришки пробірки в Тендерній документації є порушенням законодавства України, а саме — дискримінацією учасників.
Враховуючи вищезазначене, прошу виключити вимогу щодо кольору кришки пробірки з тендерної документації.
3. До “Пробірки для гематологічних досліджень з К3ЕДТА, об'єм 200 мкл” містяться наступні дискримінаційні вимоги:
По-перше: “Пробірка повинна мати стерильний капіляр закритий пластиковим чохлом”.
По-друге: “Пробірка повинна мати силіконове покриття капіляра, що полегшує взяття крові”.
Звертаємо Вашу увагу, що в Україні зареєстрований лише один виробник таких пробірок, з капіляром закритим кришечкою та з силіконовим покриттям капіляра – VACUTEST KIMA S.r.l .
Враховуючи, що предмет закупівлі не поділений на лоти, прийняти участь у закупівлі може лише представник виробника VACUTEST KIMA S.r.l.
Згідно численних рішень АМКУ, об'єднання в предмет закупівлі продукції, яка наявна у декількох виробників, з товаром, який може запропонувати лише один виробник, є обмеженням конкуренції та дискримінацією учасників.
Згідно ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, закупвілі відбуваються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупвілі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, прошу виключити вимогу “Пробірка повинна мати стерильний капіляр закритий пластиковим чохлом” та Пробірка повинна мати силіконове покриття капіляра, що полегшує взяття крові” з Тендерної документації.
По-третє: “Пробірки для забору венозної крові повинні бути стерилізовані гамма-випроміненням або за допомогою E-beam ”.
Звертаємо вашу увагу, що у пробірки об'єм 200 мкл забирається капілярна кров, а не венозна.
Таким чином, вимоги до “Пробірки для гематологічних досліджень з К3ЕДТА, об'єм 200 мкл” суперечать назві пробірки.
Враховуючи вищезазанчене прошу виключити з технічних вимог “Пробірки для гематологічних досліджень з К3ЕДТА, об'єм 200 мкл” вимогу “Пробірки для забору ВЕНОЗНОЇ КРОВІ”.
По-четверте: “Пробірка повинна містити сухий наповнювач К3ЕДТА, напилений на стінки пробірки”.
Звертаємо Вашу увагу, що К3ЕДТА не сухий наповнювач, а наповнювач у вигляді мікрокраплин. Тому виконати таку вимогу неможливо. Сухий наповнювач це К2ЕДТА.
Враховуючи вищезазначене, прошу внести зміни: виключити вимогу, що К3ЕДТА має бути сухим наповнювачем, або передбачити сухий наповнювач К2ЕДТА.
4. Сьомим пунктом предмету закупівлі є “Контейнери для крові 300/300 с ЦФДА-1 та портом для пробірок ”.
Однією з вимог до контейенрів є: “Пристрій (адаптер) для взяття крові на аналізи безпосередньо в вакуумну пробірку повинен бути з захисною кришкою, для запобігання випадкового пошкодження медичного персоналу з голкою в середині”.
Звертаємо Вашу увагу, що такі контейнери з адаптером для вакуумних пробірок з кришкою в Україні зареєстровані лише в одного виробника — Ravimed, який має єксклюзивного дистрибьютора на території України.
Згідно численних рішень АМКУ, об'єднання в предмет закупівлі продукції, яка наявна у декількох виробників, з товаром, який може запропонувати лише один виробник, є обмеженням конкуренції та дискримінацією учасників.
Згідно ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, закупвілі відбуваються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупвілі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, прошу виокремити “Контейнери для крові 300/300 с ЦФДА-1 та портом для пробірок ” в окремий лот предмету закупівлі або виключити вимогу наявності кришки на пристрої (адаптері) для взяття крові на аналізи безпосередньо в вакуумну пробірку.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення № 1175 від 17.07.2015.pdf 09.07.2018 15:09
Дата подачі:
09.07.2018 15:09
Вирішення:
Дискримінаційні та обмежуючі вимоги Тендерної документації
06.07.2018 року Замовник оголосив закупівлю “Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни”. Ознайомившись з Тендерною документацією ми виявили, що вона містить дискримінаційні та обмежуючі вимоги, а саме:
1. Згідно Додатку 3 до тендерної документації Предмет закупівлі не поділений на лоти. Пунктом 6 Предмету закупівлі є “Пробірка для підрахунку ретикулоцитів з 100 мкл фарбуючого розчину, 2 мл”. Звертаємо Вашу увагу, що така пробірка зареєстрована лише в одного виробника на території України - Sarstedt, який має свого представника. Враховуючи, що предмет закупівлі не поділений на лоти, прийняти участь у закупівлі може лише представник виробника Sarstedt . Згідно численних рішень АМКУ, об'єднання в предмет закупівлі продукції, яка наявна у декількох виробників, з товаром, який може запропонувати лише один виробник, є обмеженням конкуренції та дискримінацією учасників. Згідно ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, закупівлі відбуваються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, прошу виокремити “Пробірка для підрахунку ретикулоцитів з 100 мкл фарбуючого розчину, 2 мл” в окремий лот предмету закупівлі.
Стосовно вимоги відокремлення «“Пробірка для підрахунку ретикулоцитів з 100 мкл фарбуючого розчину, 2 мл” в окремий лот предмету закупівлі у зв’язку з тим, що як вважає скаржник даний товар присутній тільки у одно виробника, а саме у Sarstedt та його представника в Україні, повідомляймо що в України пропонує такий товар не лише Sarstedt, а ще декілька виробників, і нам не зрозуміло чому ми повинні повідомлять потенційним учасникам де їм узяти цей товар. По-друге, учасник не надає підтвердження того, що уповноважений представник виробника Sarstedt не надав йому гарантійні листи для участі у закупівлі. У зв’язку з тим що на ринку присутні декілька виробників подібного товару, ми не маємо наміру відокремлювати вищезгадану позицію.
2. Згідно Додатку 3 до тендерної документації, до пробірки “Пробірка з активатором згортання на 9мл” міститься вимога: “В зв’язку з потенціальним ризиком для безпеки медичного персоналу та пацієнту, колір кришки вакуумної пробірки відповідає рекомендаціям стандарту та мати колір - червоний. ” Звертаємо Вашу увагу, що міжнародний стандарт ISO 6710:2017 не містить вимог стосовно кольору кришки пробірки, в залежності від її вмісту. Стандарт ISO 6710:2017 містить лише рекомендації. Тому різні виробники виробляють пробірки з активатором згортання на 9мл з різним кольором кришки, що не суперечить стандарту ISO 6710:2017 та національному Технічному регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro. На території України зареєстровані пробірки з активатором згортання з різними кольорами кришки, а не тільки з червоним. Таким чином, вищезазначена вимога обмежує коло учасників закупівлі та є дискримінаційним до учасників. Крім цього, згідно Рішення АМКУ № 1175 від 17.07.2015 року (копія Додається), зазначення конкретного кольору кришки пробірки в Тендерній документації є порушенням законодавства України, а саме — дискримінацією учасників. Враховуючи вищезазначене, прошу виключити вимогу щодо кольору кришки пробірки з тендерної документації.
Стосовно вимоги що “Пробірка з активатором згортання на 9мл” повинна бути з кришкою червоного кольору, повідомляємо, що стандарт ISO 6710:2017 в розділі кольору кришки має рекомендований характер та не зобов’язує виробників вакуумних пробірок виробляти кришки тільки червоного кольору, але по-перше колір кришки несе в собі безпеку пов’язану з тим, що медичний персонал може поплутати пробірку з активатором згортання та пробірку з активаторам згортання с гелем. Наш заклад наразі використовує обидві пробірки і зв’язку з цим ми вимагаємо кришку червоного кольору, щоб уникнути плутанини.
По-друге, на ринку України присутні ще більш ніж 5 виробників які мають можливість запропонувати пробірку червоного кольору.
По-трете, якщо учасник запропонує аналогічний товар, з позначкою що він відповідає усім вимога але має не червону кришку тендерний комітет буде враховувати що це товар відповідає вимогам документації торгів.
3. До “Пробірки для гематологічних досліджень з К3ЕДТА, об'єм 200 мкл” містяться наступні дискримінаційні вимоги: По-перше: “Пробірка повинна мати стерильний капіляр закритий пластиковим чохлом”.
По-друге: “Пробірка повинна мати силіконове покриття капіляра, що полегшує взяття крові”. Звертаємо Вашу увагу, що в Україні зареєстрований лише один виробник таких пробірок, з капіляром закритим кришечкою та з силіконовим покриттям капіляра – VACUTEST KIMA S.r.l . Враховуючи, що предмет закупівлі не поділений на лоти, прийняти участь у закупівлі може лише представник виробника VACUTEST KIMA S.r.l. Згідно численних рішень АМКУ, об'єднання в предмет закупівлі продукції, яка наявна у декількох виробників, з товаром, який може запропонувати лише один виробник, є обмеженням конкуренції та дискримінацією учасників. Згідно ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, закупвілі відбуваються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупвілі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, прошу виключити вимогу “Пробірка повинна мати стерильний капіляр закритий пластиковим чохлом” та Пробірка повинна мати силіконове покриття капіляра, що полегшує взяття крові” з Тендерної документації.
По-третє: “Пробірки для забору венозної крові повинні бути стерилізовані гамма-випроміненням або за допомогою E-beam ”. Звертаємо вашу увагу, що у пробірки об'єм 200 мкл забирається капілярна кров, а не венозна. Таким чином, вимоги до “Пробірки для гематологічних досліджень з К3ЕДТА, об'єм 200 мкл” суперечать назві пробірки. Враховуючи вищезазанчене прошу виключити з технічних вимог “Пробірки для гематологічних досліджень з К3ЕДТА, об'єм 200 мкл” вимогу “Пробірки для забору ВЕНОЗНОЇ КРОВІ”.
По-четверте: “Пробірка повинна містити сухий наповнювач К3ЕДТА, напилений на стінки пробірки”. Звертаємо Вашу увагу, що К3ЕДТА не сухий наповнювач, а наповнювач у вигляді мікрокраплин. Тому виконати таку вимогу неможливо. Сухий наповнювач це К2ЕДТА. Враховуючи вищезазначене, прошу внести зміни: виключити вимогу, що К3ЕДТА має бути сухим наповнювачем, або передбачити сухий наповнювач К2ЕДТА.
Стосовно вимоги щодо “Пробірки для гематологічних досліджень з К3ЕДТА, об'єм 200 мкл” повідомляємо:
1. Стосовно вимоги «Пробірка повинна мати стерильний капіляр закритий пластиковим чохлом» будуть внесені зміни.
2. Стосовно вимогі «Пробірка повинна мати силіконове покриття капіляра, що полегшує взяття крові” будуть внесені зміни.
3. Стосовно вимоги “Пробірки для забору венозної крові повинні бути стерилізовані гамма-випроміненням або за допомогою E-beam ” будуть внесені зміни.
4. Стосовно вимоги Пробірка повинна містити сухий наповнювач К3ЕДТА, напилений на стінки пробірки” будуть внесені зміни.
4. Сьомим пунктом предмету закупівлі є “Контейнери для крові 300/300 с ЦФДА-1 та портом для пробірок ”. Однією з вимог до контейенрів є: “Пристрій (адаптер) для взяття крові на аналізи безпосередньо в вакуумну пробірку повинен бути з захисною кришкою, для запобігання випадкового пошкодження медичного персоналу з голкою в середині”. Звертаємо Вашу увагу, що такі контейнери з адаптером для вакуумних пробірок з кришкою в Україні зареєстровані лише в одного виробника — Ravimed, який має єксклюзивного дистрибьютора на території України. Згідно численних рішень АМКУ, об'єднання в предмет закупівлі продукції, яка наявна у декількох виробників, з товаром, який може запропонувати лише один виробник, є обмеженням конкуренції та дискримінацією учасників. Згідно ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, закупвілі відбуваються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупвілі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, прошу виокремити “Контейнери для крові 300/300 с ЦФДА-1 та портом для пробірок ” в окремий лот предмету закупівлі або виключити вимогу наявності кришки на пристрої (адаптері) для взяття крові на аналізи безпосередньо в вакуумну пробірку.
Стосовно вимоги що Контейнери для крові 300/300 ЦФДА-1 повинні мати пристрій (адаптер) для взяття крові на аналізи безпосередньо в вакуумну пробірку з захисною кришкою, може запропонувати лише один виробник є не правда. На ринку такі контейнери може запропонувати декілька виробників, а саме Равімед (Польща), Терумо (Індія), МакоФарм (Франція), TH pharmaceutical (Китай) Demophorius Limited (Кипр).
Усі ці виробники приймали участь у державних торгах, в вимогах документації торгів яких було вказано вимогу що контейнери для крові повинні мати порт з кришечкою. Ця інформація присутня в системі прозорро в вільному доступі, тому відповідність інших виробників цьому пункту можна подивитися.
Також є декілька рішень АМКУ щодо доцільності та законності висування вимоги щодо контейнерів для крові з портом з кришкою.
Статус вимоги:
Задоволено