-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
«ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування)»
Закупівля здійснюється в цілому
Завершена
3 204 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 340.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 340.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2018 18:35 - 16.06.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження незаконних вимог Замовника
Номер:
0bcc4066c2724f4aa4e079005e992d60
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-19-001720-c.b1
Назва:
Оскарження незаконних вимог Замовника
Скарга:
Скарга
на незаконні вимоги тендерної документації замовника при проведенні процедури закупівлі ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування)
Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2018-04-19-001720-c про проведення відкритих торгів на закупівлю «ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско- налагоджування (3 лота)
Лот №1 – послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування в спеціалізованій загальноосвітній школі – інтернат № 16, Депутатська, 1;
Лот №2 –послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування в позашкільному навчальному закладі «Центр військово – патріотичного та спортивного виховання молоді «Десантник»
Лот №3 –послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування в Дитячо – юнацькому спортивному клубі з водних видів спорту «Бригантина»
Кінцевою датою подання пропозицій учасниками визначено 21.05.2018 р. о 18.30 годині.
Згідно з абзацом першим частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведенняторгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій».
Вважаємо ряд вимог Тендерної документації Замовника дискримінаційними у відношенні до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ», що дитально описується в скарзі, що додається:
В звязку з викладеним вище, просимо
3. Зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо надання документального підтвердження про наявність власної або орендованої електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт;
4. Зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо надання Листів-відгуків на фірмовому бланку від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до 3.1 пункту 5 Розділу III тендерної документації підписаний керівником та адресований Замовнику;
5. Зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо надання листа погодження щодо проведення послуги з інспектування, а саме: перевірка систем протипожежного захисту, з органом виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Скан. копія документу, що підтверджує акредитацію (атестат про акредитацію, тощо), згідно ДСТУ ІSO/IEC 17020, що вимагається замовником згідно Додатку № 2 Технічні та якісні характеристики «Вимоги до відповідності закінчених послуг, що є предметом закупівлі» встановлена вимога до учасників щодо надання.
З повагою, директор Матвійчук А.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист № 15-3.pdf 16.05.2018 14:29
- лист № 346.pdf 16.05.2018 14:29
- Перелік сертифікованих організації OI_ISO-IEC-17020_14.05.2018.pdf 16.05.2018 14:30
- платіжне доручення.pdf 16.05.2018 14:30
- скарга.pdf 16.05.2018 14:30
- Рішення від 18.05.2018 № 4708.pdf 21.05.2018 14:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2018 № 5370.pdf 06.06.2018 14:54
- Рішення від 05.06.2018 № 5370.pdf 08.06.2018 17:26
- Заперечення АПС позашкільники.PDF 31.05.2018 15:45
- Внесення змін до ТД позашкільн.PDF 13.06.2018 17:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.05.2018 14:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.06.2018 17:27
Дата виконання рішення Замовником:
13.06.2018 17:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесення змін на підставі рішення АМКУ № 5370-р/пк-пз від 05.06.2018