• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби (оливи моторні 5W-30)

Завершена

121 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 606.00 UAH
Період оскарження: 21.09.2024 12:48 - 27.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: 6d0bbcd30f1041f08a64c371584b2acf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-21-000351-a.a2
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 28.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.10.2024 17:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.10.2024 18:24
Автор: ФОП Чайка Вікторія Василівна, Чайка Вікторія Василівна 380971532292 peugeot.parts2000@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 392045b25ebe410ca3e58479c6107bbc
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Щодо ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ Замовником зазначено наступне:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Чайка Вікторія Василівна було встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановленим згідно Додатку № 2 до Тендерної документації:
1. Згідно вимог Додатку № 2 Тендерної документації встановлено, що у разі, якщо учасник не є виробником товару, то на підтвердження ланцюгу зв`язку між виробником та учасником, останній повинен надати у складі пропозиції наступні документи: у разі, якщо учасник на пряму співпрацює з виробником – лист від виробника з накладеним електронним підписом посадової особи виробника на ім’я учасника, за змістом якого виробник гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу товару для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів, що свідчать, що учасник є офіційним дилером (представником) виробника або, у разі, якщо учасник не співпрацює з виробником, а здійснює закупівлю товару у офіційних дилерів(представників/дистриб’юторів) виробника в Україні – лист з накладеним електронним підписом уповноваженої особи дилера(представника/дистриб’ютора) виробника товару на ім’я учасника, за змістом якого дилер(представник/дистриб’ютор) виробника гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів від виробника що свідчать, що дилер (представник) виробника є офіційним представником (дилером) бренду виробника.
Учасником у складі пропозиції надано сертифікат про те, що ФОП Чайка Богдан Васильович є торговою точкою продажу та заміни мастильних матеріалів, що не відповідає технічним вимогам згідно Додатку № 2 до ТД, яким передбачено, що у разі, якщо учасник не співпрацює з виробником, а здійснює закупівлю товару у офіційних дилерів (представників/дистриб’юторів) виробника в Україні – учасник повинен надати – лист з накладеним електронним підписом уповноваженої особи дилера (представника/дистриб’ютора) виробника товару на ім’я учасника, за змістом якого дилер (представник/дистриб’ютор) виробника гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів від виробника що свідчать, що дилер (представник) виробника є офіційним представником (дилером) бренду виробника.
На підставі викладеного наданий сертифікат не підтверджує що ФОП Чайка Б.В. є офіційним представником (дилером) бренду виробника, що не відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановленим згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації.
2. Згідно Технічної специфікації зазначеної в Додатку № 2 до ТД встановлено вимогу про наявність офіційних схвалень OPEL OV 040 1547 - D30, OV 040 1547 - G30, копії яких учасник надає у складі пропозиції та наявність офіційних схвалень MB 229.51, MB 229.52, копії яких учасник надає у складі пропозиції.
Учасника ФОП Чайка Вікторія Василівна не надано копії офіційних схвалень на оливу моторну 5W-30, зокрема OPEL OV 040 1547 - D30, OV 040 1547 - G30, та MB 229.51, MB 229.52, що суперечить Додатку № 2 до ТД.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»

Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення тендерної пропозиція Скаржника:
Щодо першої підстави відхилення:
Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації до учасників встановлено наступну вимогу:
«Для підтвердження відповідності товару вимогам замовника у складі тендерної пропозиції надаються учасником наступні документи:
у разі, якщо учасник не є виробником товару, то на підтвердження ланцюгу зв`язку між виробником та учасником, останній повинен надати у складі пропозиції наступні документи: у разі, якщо учасник на пряму співпрацює з виробником – лист від виробника з накладеним електронним підписом посадової особи виробника на ім’я учасника, за змістом якого виробник гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу товару для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів, що свідчать, що учасник є офіційним дилером (представником) виробника або, у разі, якщо учасник не співпрацює з виробником, а здійснює закупівлю товару у офіційних дилерів(представників/дистриб’юторів) виробника в Україні – лист з накладеним електронним підписом уповноваженої особи дилера(представника/дистриб’ютора) виробника товару на ім’я учасника, за змістом якого дилер(представник/дистриб’ютор) виробника гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів від виробника що свідчать, що дилер (представник) виробника є офіційним представником (дилером) бренду виробника.»
На виконання вище зазначеної вимоги тендерної документації та вимоги Замовника про усунення невідповідностей Скаржником надано наступні документи: «Сертифікат Wolf_ФОП Чайка Б.В.pdf», «Гарантійний лист представника виробника.pdf.p7s.rar» та «1 Лист Замовнику.pdf».
Наданий документ «Сертифікат Wolf_ФОП Чайка Б.В.pdf» підписаний уповноваженою особою виробника
та підтверджує право ФОП Чайка Б.В. представляти продукцію Wolf в Україні.
Таким чином, Скаржником в повній мірі виконано вимогу тендерної документації.

Щодо другої підстави відхилення:
Відповідно до вимог Додатку №2 встановлено наступні технічні вимоги:
Наявність офіційних схвалень OPEL OV 040 1547 - D30, OV 040 1547 - G30, копії яких учасник надає у складі пропозиції.
Наявність офіційних схвалень MB 229.51, MB 229.52, копії яких учасник надає у складі пропозиції.
На виконання вище зазначеної вимоги Скаржником надано документи: «21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf» та «25 Детальний опис.pdf», в яких Скаржником підтверджено наявність офіційних схвалень OPEL OV 040 1547 - D30, OV 040 1547 - G30 та MB 229.51, MB 229.52 до позиції товару за номером 2.
Щодо надання копій офіційних схвалень, то зазначені документи не містять в собі інформацію про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі. Тобто ненадання зазначених документів є невідповідністю яка не містять в собі інформацію про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником мало бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.

Скаржником повністю виконано умови тендерної документації в повному обсязі. Причини відхилення є надуманими та мають жодного документального підтвердження щодо невідповідності пропозиції Скаржника.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника.
Підсумовуючи все зазначене вище, вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на неправомірні дії Замовника

Номер: f541c2b5a39f45beb521ba38825ab92a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-21-000351-a.b1
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Обласним комунальним некомерційним підприємством "Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" (код ЄДРПОУ 43343797) (надалі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-21-000351-a. Предметом закупівлі є Товар - ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби (оливи моторні 5W-30) Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ВІП-ОЙЛ» (надалі – Скаржник) взяло участь у зазначеній закупівлі та згідно умов Тендерної документації подало тендерну пропозицію. 12.10.2024 р. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу - prozorro.gov.ua було розміщено ПРОТОКОЛ №3 від 11.10.2024 р., відповідно до якого, Замовник прийняв рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Також було оприлюднено ПРОТОКОЛ №4 від 11.10.2024 р., відповідно до якого переможцем закупівлі визначено учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, а також з рішенням щодо визнання переможцем закупівлі учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі та мала бути відхиленою. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та визнавши переможцем закупівлі ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», Замовником було грубо порушено чинне законодавство України у сфері публічних закупівель. Такими прийнятими рішеннями та діями Замовника були порушені права та законні інтереси Скаржника, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, а дії Замовника вважає такими, що порушують норми чинного законодавства, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.10.2024 17:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.10.2024 18:42
Дата виконання рішення Замовником: 01.11.2024 23:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником в повній мірі виконано рішення АМКУ
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ", Кузь Павло 380676222428 PAVLO.KUZ@VIP-OIL.COM.UA http://www.vip-oil.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 80f3ccc1e65f42d5b1cd8a0210b1334f
Заголовок пункту скарги: сертифікат на систему управління щодо протидії корупції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. Замовником у ПРОТОКОЛІ №3 від 11.10.2024 р вказано, зокрема, як причина відхилення тендерної пропозиції Скаржника те, що Скаржником не надано сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, виданий на ім’я учасника державним органом сертифікації, що суперечить необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановленим згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Додатком 2 до тендерної документації встановлено надання учасниками, зокрема, сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, виданий на ім’я учасника, державним органом сертифікації. Зазначена вимога не стосується відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі.
Сертифікат на Систему управління щодо протидії корупції розробляється та надається відповідно до ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)». Цей стандарт установлює вимоги та надає настанову для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції. Цей стандарт застосовують лише до хабарництва. Він установлює вимоги та надає настанови щодо системи управління, яка призначена допомогти організації попередити, виявити та реагувати на хабарництво, виконувати закони щодо протидії корупції та добровільні зобов’язання, які можуть бути застосовані до її діяльності. Цей стандарт не стосується конкретно шахрайства, картелів та інших правопорушень, пов’язаних з антимонопольним законодавством та конкуренцією, відмиванням грошей та іншими видами діяльності, що належать до корупції, хоча організація може вибрати варіант розширення сфери застосування системи управління, долучивши до неї зазначену діяльність.



Частиною 1 Розділу V Тендерної документації встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Наголошуємо, що такий документ як сертифікат на систему управління щодо протидії корупції не є документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та виправлення цієї помилки, а саме долучення цих документів до Тендерної пропозиції не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На підтвердження додаємо зазначені сертифікати, надані учасниками закупівлі, аби підтвердити, що в них відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, неподання такого документу є невідповідністю, яка підлягає виправленню в силу Закону.
Зазначаємо, що Замовником не було опубліковано Вимогу про виправлення невідповідностей пропозиції Скаржника.
З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 4b8b73811f8442359c3e2b9b61597c30
Заголовок пункту скарги: сертифікація систем учасника про управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовником у ПРОТОКОЛІ №3 від 11.10.2024 р вказано, зокрема, як причина відхилення тендерної пропозиції Скаржника те, що Скаржником не надано документ, який засвідчує сертифікацію систем учасника про управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності, що суперечить необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановленим згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Додатком 2 до тендерної документації встановлено надання учасниками, зокрема, документу, який засвідчує сертифікацію систем учасника про управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності. Зазначена вимога не стосується відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі.
Сертифікат на Систему управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності розробляється згідно до ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2022, IDT)». Цей стандарт входить в сімейство стандартів ISO / IEC серії 27000 і належить Міжнародної організації зі стандартизації (ISO) і Міжнародної електротехнічної комісії (IEC). Це міжнародний стандарт, який встановлює вимоги до створення, впровадження, підтримки та вдосконалення системи менеджменту інформаційної безпеки в контексті організації, а також до постійної оцінці інформаційних ризиків і ризик-менеджменту. В результаті проходження процедури сертифікації СМІБ за стандартом ISO / IEC 27001, організація може показати всім зацікавленим сторонам, що вона проявляє належну обачність і забезпечує конфіденційність, цілісність і безпечний доступ до своїх інформаційних активів, керуючись при цьому кращими світовими практиками.
Частиною 1 Розділу V Тендерної документації встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Наголошуємо, що такий документ як сертифікат про управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності не є документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та виправлення цієї помилки, а саме долучення цих документів до Тендерної пропозиції не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На підтвердження додаємо сертифікати зазначені сертифікати, надані учасниками закупівлі, аби підтвердити, що в них відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, неподання такого документу є невідповідністю, яка підлягає виправленню в силу Закону.
Зазначаємо, що Замовником не було опубліковано Вимогу про виправлення невідповідностей пропозиції Скаржника.
З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 8dbc8d09582040a48874d9c6eaf40c55
Заголовок пункту скарги: Про відхилення пропозиції учасника ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 3. Замовником у ПРОТОКОЛІ №4 від 11.10.2024 р оприлюднено рішення про визнання ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» переможцем торгів. Скаржник не погоджується з даним рішенням, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» не відповідає умовам Тендерної документації.
Так, відповідно до частини 1 Розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі - згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Додатком 2 до Тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності товару вимогам замовника у складі тендерної пропозиції надаються учасником, зокрема, такі документи:
у разі, якщо учасник не є виробником товару, то на підтвердження ланцюгу зв`язку між виробником та учасником, останній повинен надати у складі пропозиції наступні документи: у разі, якщо учасник на пряму співпрацює з виробником – лист від виробника з накладеним електронним підписом посадової особи виробника на ім’я учасника, за змістом якого виробник гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу товару для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів, що свідчать, що учасник є офіційним дилером (представником) виробника або, у разі, якщо учасник не співпрацює з виробником, а здійснює закупівлю товару у офіційних дилерів(представників/дистриб’юторів) виробника в Україні – лист з накладеним електронним підписом уповноваженої особи дилера(представника/дистриб’ютора) виробника товару на ім’я учасника, за змістом якого дилер(представник/дистриб’ютор) виробника гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів від виробника що свідчать, що дилер (представник) виробника є офіційним представником (дилером) бренду виробника.
Учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у складі тендерної пропозиції надано лист від ТОВ «ЗАПОРІЖПРОМ ОЙЛ» вих. №2709/1 від 27.09.2024, яким дана компанія гарантує поставку товару, зокрема Оливи моторної «CHAMPION OEM SPECIFIC 5W30 C3 SP EXTRA». Однак ТОВ «ЗАПОРІЖПРОМ ОЙЛ» не являється дилером (представником/дистриб’ютором) виробника оливи моторної «CHAMPION OEM SPECIFIC 5W30 C3 SP EXTRA» - компанії «WOLF OIL CORPORATION NV», Бельгія, а зазначена в листі вих. №2709/1 від 27.09.2024 інформація є недостовірною.
Так, учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у складі тендерної пропозиції надано файл «5. СЕРТИФІКАТ АНАЛІЗУ CHAMPION ENG.pdf», який містить скан-копію сертифікату аналізу оливи моторної CHAMPION OEM SPECIFIC 5W30 C3 SP EXTRA з фактичними якісними показниками. Цей документ містить реквізити фактичного виробника товару - компанії «WOLF OIL CORPORATION NV» - компанії «WOLF OIL CORPORATION NV»:

Також учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у складі тендерної пропозиції надано файл «5_ПАКУВАЛЬНИЙ _ЛИСТ_CHAMPION_5W30_OEM_АНГ_УКР.pdf», який містить скан-копію документу митного оформлення олив торгової марки CHAMPION, зокрема і оливи моторної CHAMPION OEM SPECIFIC 5W30 C3 SP EXTRA. Зазначений документ містять реквізити фактичного виробника товару - компанії «WOLF OIL CORPORATION NV», а підпис уповноваженої особи скріплений печаткою компанії «WOLF OIL CORPORATION NV»:


На веб-сайті оливи CHAMPION за посиланням https://ua.championlubes.com/uk-ua/champion/about-us у розділі «Про нас» також розміщена інформація щодо виробника оливи - компанії «WOLF OIL CORPORATION NV»



Учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» не надано жодного документу, який підтверджує стосунки з виробником оливи «WOLF OIL CORPORATION NV» (Бельгія), чи його дилером (представником/дистриб’ютором). Відтак, пропозиція учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» не відповідає умовам Тендерної документації та мала бути відхилена Замовником. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника.
Закон гарантує Скаржнику рівні з іншими учасниками права та умови. Замовник надав неправомірні переваги учаснику та проігнорував те, що тендерна пропозиція ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» не відповідає вимогам Тендерної документації. Такі дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Цим самим було порушено права та законні інтереси Скаржника
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір