• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лічильник води DN50 згідно коду ДК 021:2015 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів

Торги не відбулися

11 512.92 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 115.13 UAH
Період оскарження: 20.09.2024 15:50 - 29.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення

Номер: a9ac75f158174ee0beabf01c755f987c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-20-011413-a.c1
Назва: Вимога про скасування рішення
Вимога:
Шановний замовнику Згідно з ПОСТАНОВОЮ Кабінету Міністрів від 24 лютого 2016 р. № 163 Про затвердження Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, а саме Додаток 2 до Технічного регламенту, МОДУЛЬ B: ПЕРЕВІРКА ТИПУ розд.14. Перевірка типу - частина процедури оцінки відповідності, згідно з якою призначений орган досліджує технічний проект засобу вимірювальної техніки, перевіряє і підтверджує його відповідність застосовним вимогам Технічного регламенту. П.16, абз 3), отриманий сертифікат модуль «В» містить відомості про конструкцію, виробництво та функціонування засобу вимірювальної техніки в обсязі, необхідному для проведення оцінки, що є технічною та комерційною таємницею виробника. Призначеним Державою органом є Державний центр сертифікації та метрології України. Названий орган контролює, змінює та перевіряє термін дії Сертифікату модуль «В». Данний сертифікат існує не для покупця а для контролюючого органу. Для покупця видається Декларація про відповідність Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки. Декларація містить в собі зав № приладу і готується в день відгрузки.обладнання. Звертаю увагу, що згідно Тендерної Документації Замовника на стор,10 написано Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням.свого.рішення. Тобто сам Замовник взагалі дозволяє відсутність документів і не вважає це за помилку. Таким чином, Замовник: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" має право вимагати від Учасника документи передбачені Законом, а надання сертифікату модуль «В» не передбачено Законом. Вимагаю скасувати рішення про дискваліфікацію і визнати переможцем ТОВ НВП ВОДОМІР. В іншому разі змушений буду звернутись до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Закупований лічильник води Замовник планує використовувати для комерційного обліку водопостачання. Згідно статті 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом види діяльності, щодо яких з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки. До сфери законодавчо регульованої метрології належать такий вид діяльності як «7) торговельно-комерційні операції та розрахунки між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем), у тому числі під час надання транспортних, побутових, комунальних, електронних комунікаційних послуг, послуг поштового зв’язку, постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо)». Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на вище зазначене, вимога щодо надання копії сертифікату перевірки типу Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (затверджений постановою КМУ від 24.02.2016 № 163) є правомірною та обгрунтованою. Також, зазначаємо, що згідно абзацу 2 пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, проте звернення в електроній системі відсутні. Звертаємо увагу, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ВОДОМІР» надано сертифікат перевірки типу не в повному обсязі, а лише титульний лист. Оскільки цей документ відноситься до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) надання 24 годин на виправлення невідповідності неможливе згідно пункту 43 Особливостей. З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Одночасно зазначаємо, що ПАТ «УКРНАФТА» під час здійснення публічних закупівель неухильно дотримується принципів встановлених ст. 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено