• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція вузлів обліку та очищення газу газорозподільної станції № 9а м. Дніпро з облаштуванням вузла визначення фізико-хімічних показників газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-08-16-010851-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 239 робочих днів

63 757 053.17 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 637 570.53 UAH
Період оскарження: 20.09.2024 14:34 - 13.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: f24763f27a9241f5a6cfe2424233312e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-20-009112-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-20-009112-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «МБС-ІНЖИНІРІНГ» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі та згідно умов Тендерної документації (далі – ТД) подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі - Реконструкція вузлів обліку та очищення газу газорозподільної станції № 9а м. Дніпро з облаштуванням вузла визначення фізико-хімічних показників газу (Будівельні роботи та поточний ремонт), що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами аукціону найвигіднішою згідно запропонованої ціни пропозицією виявилась пропозиція учасника – ТОВ «ТУРБОТЕХСЕРВІС». Згідно з Протоколом № 24-2241-д щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.10.2024 були прийняті рішення: «у зв’язку з відповідністю тендерної пропозиції даного учасника встановленим вимогам, відсутністю підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах і підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, визначити переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУРБОТЕХСЕРВІС" (ЄДРПОУ: 34863068)» Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Повідомляємо про наявність наступних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТУРБОТЕХСЕРВІС». 1. Згідно п.2.1.1 Додатку 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» вимагається надати «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія листа-відгука від контрагента (з зазначенням назви контрагента, його адреси та контактного телефону, з посиланням на номер договору) для якого Учасником виконувались роботи з будівництва1) та/або ремонту об’єкту/-ів, класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) у складі яких були, в тому числі роботи з монтажу технологічного устаткування». У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТУРБОТЕХСЕРВІС" надало відгук від ТОВ «Прогресивні нафтогазові технології» щодо виконання робіт по договору №0104-24 від 01.04.2024 «Ремонт пунктів вимірювання витрати газу ГРС Білозір’я, ГРС Богуслав, ГРС Кагарлик». Але у відгуку не зазначено клас наслідків об’єкту ремонту. Згідно п.4.1 ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ)» Клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта, зокрема й тих, що входять до складу комплексу (будови), зазначають у завданні на проектування. Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації. Розрахунок наводять у пояснювальній записці проектної документації на будівництво. Якщо розраховані під час розроблення проектної документації класи наслідків (відповідальності) об’єктів не збігаються із зазначеними в завданні на проектування, до завдання вносять відповідні зміни. На підставі інформації, що наведено вище, вважаємо що учасником торгів не було надано інформації що підтверджує виконання вимог п.2.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Згідно п.13 Таблиці Ж.2 Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ РОБІТ ПО ОБ’ЄКТУ «Реконструкція вузлів обліку та очищення газу газорозподільної станції № 9а м. Дніпро з облаштуванням вузла визначення фізико-хімічних показників газу»»: Для захисту від корозії на зовнішній поверхні передбачити захисне поліуретанове (епоксидне) покриття (конструкція згідно з п. 3 (п. 4) табл. 4 ДСТУ 4219, що за показниками якості відповідає вимогам ДСТУ 4219 табл. 2, клас В). Захисне покриття повинно входити до Реєстру ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України. Для підтвердження відповідності захисного покриття вказаним вимогам учасник у складі пропозиції надає скан-копію листа виробника захисного покриття (дистриб’ютора) та його переклад (у разі іноземного виробництва фарби). Учасником торгів ТОВ "ТУРБОТЕХСЕРВІС" в складі тендерної пропозиції не було надано відповідних документів, що підтверджують виконання вимог наведених вище. 3. Згідно п.13 Таблиці Ж.2 «Вимоги до технічних характеристик ємності для зберігання конденсату ГРС» Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ РОБІТ ПО ОБ’ЄКТУ «Реконструкція вузлів обліку та очищення газу газорозподільної станції № 9а м. Дніпро з облаштуванням вузла визначення фізико-хімічних показників газу»»: Перед нанесенням захисного покриття усунути дефекти поверхні до ступеня підготовки поверхні Р3 (дуже ретельна підготовка) згідно з ДСТУ ISO 8501 3:2015 (ISO 8501 3:2006); поверхню очистити до ступеня підготовки не гірше ніж Sa 2 ½ згідно з ДСТУ ISO 8501 1:2015 (ISO 8501 1:2007). Для підтвердження цього учасник у складі пропозиції надає скан-копію гарантійного листа про забезпечення відповідної підготовки поверхні перед нанесенням захисного покриття. Учасником торгів ТОВ "ТУРБОТЕХСЕРВІС" в складі тендерної пропозиції не було надано відповідних документів, що підтверджують виконання вимог п.13 Таблиці Ж.2 Додатку 1. 4. Згідно п.14 Таблиці Ж.2 «Вимоги до технічних характеристик ємності для зберігання конденсату ГРС» Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ РОБІТ ПО ОБ’ЄКТУ «Реконструкція вузлів обліку та очищення газу газорозподільної станції № 9а м. Дніпро з облаштуванням вузла визначення фізико-хімічних показників газу»»: при подачі пропозицій: обов'язково надати зразок технічного паспорта і інструкцію (настанову) з експлуатації. Учасником торгів ТОВ "ТУРБОТЕХСЕРВІС" в складі тендерної пропозиції не було надано відповідних документів, що підтверджують виконання вимог п.14 Таблиці Ж.2 Додатку 1. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Крім того, відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «ТУБРОТЕХСЕРВІС», адже ця пропозиція не відповідає вимогам Замовника, про що свідчать зазначені порушення. Дії Замовника призвели до незаконного визначення переможцем ТОВ «ТУРБОТЕХСЕРВІС». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.ст.55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Конституцією України
Дата розгляду скарги: 06.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.10.2024 15:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.11.2024 12:27
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБС-ІНЖИНІРІНГ", Рамакаєв Тимур 3804070194 SALES@MBS-E.COM.UA https://www.mbs-e.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f69f61ff93944766a5eef4dc9c1b919b
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Повідомляємо про наявність наступних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТУРБОТЕХСЕРВІС».
1. Згідно п.2.1.1 Додатку 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» вимагається надати «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія листа-відгука від контрагента (з зазначенням назви контрагента, його адреси та контактного телефону, з посиланням на номер договору) для якого Учасником виконувались роботи з будівництва1) та/або ремонту об’єкту/-ів, класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) у складі яких були, в тому числі роботи з монтажу технологічного устаткування». У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТУРБОТЕХСЕРВІС" надало відгук від ТОВ «Прогресивні нафтогазові технології» щодо виконання робіт по договору №0104-24 від 01.04.2024 «Ремонт пунктів вимірювання витрати газу ГРС Білозір’я, ГРС Богуслав, ГРС Кагарлик». Але у відгуку не зазначено клас наслідків об’єкту ремонту.
Згідно п.4.1 ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ)» Клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта, зокрема й тих, що входять до складу комплексу (будови), зазначають у завданні на проектування. Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації. Розрахунок наводять у пояснювальній записці проектної документації на будівництво. Якщо розраховані під час розроблення проектної документації класи наслідків (відповідальності) об’єктів не збігаються із зазначеними в завданні на проектування, до завдання вносять відповідні зміни.
На підставі інформації, що наведено вище, вважаємо що учасником торгів не було надано інформації що підтверджує виконання вимог п.2.1.1 Додатку 2 до тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: d760326c5a334e86851e41cd727cfec4
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 2. Згідно п.13 Таблиці Ж.2 Додатку 1 до тендерної документації
«ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ РОБІТ ПО ОБ’ЄКТУ «Реконструкція вузлів обліку та очищення газу газорозподільної станції № 9а м. Дніпро з облаштуванням вузла визначення фізико-хімічних показників газу»»:
Для захисту від корозії на зовнішній поверхні передбачити захисне поліуретанове (епоксидне) покриття (конструкція згідно з п. 3 (п. 4) табл. 4 ДСТУ 4219, що за показниками якості відповідає вимогам ДСТУ 4219 табл. 2, клас В). Захисне покриття повинно входити до Реєстру ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України.
Для підтвердження відповідності захисного покриття вказаним вимогам учасник у складі пропозиції надає скан-копію листа виробника захисного покриття (дистриб’ютора) та його переклад (у разі іноземного виробництва фарби).
Учасником торгів ТОВ "ТУРБОТЕХСЕРВІС" в складі тендерної пропозиції не було надано відповідних документів, що підтверджують виконання вимог наведених вище.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 0c5508397537427ca7a0a46206d23cdb
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 3. Згідно п.13 Таблиці Ж.2 «Вимоги до технічних характеристик ємності для зберігання конденсату ГРС» Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ РОБІТ ПО ОБ’ЄКТУ «Реконструкція вузлів обліку та очищення газу газорозподільної станції № 9а м. Дніпро з облаштуванням вузла визначення фізико-хімічних показників газу»»:
Перед нанесенням захисного покриття усунути дефекти поверхні до ступеня підготовки поверхні Р3 (дуже ретельна підготовка) згідно з ДСТУ ISO 8501 3:2015 (ISO 8501 3:2006); поверхню очистити до ступеня підготовки не гірше ніж Sa 2 ½ згідно з ДСТУ ISO 8501 1:2015 (ISO 8501 1:2007).
Для підтвердження цього учасник у складі пропозиції надає скан-копію гарантійного листа про забезпечення відповідної підготовки поверхні перед нанесенням захисного покриття.
Учасником торгів ТОВ "ТУРБОТЕХСЕРВІС" в складі тендерної пропозиції не було надано відповідних документів, що підтверджують виконання вимог п.13 Таблиці Ж.2 Додатку 1.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: a32f3e9142f24e7885f3087cc115dbf5
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 4. Згідно п.14 Таблиці Ж.2 «Вимоги до технічних характеристик ємності для зберігання конденсату ГРС» Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ РОБІТ ПО ОБ’ЄКТУ «Реконструкція вузлів обліку та очищення газу газорозподільної станції № 9а м. Дніпро з облаштуванням вузла визначення фізико-хімічних показників газу»»: при подачі пропозицій: обов'язково надати зразок технічного паспорта і інструкцію (настанову) з експлуатації.
Учасником торгів ТОВ "ТУРБОТЕХСЕРВІС" в складі тендерної пропозиції не було надано відповідних документів, що підтверджують виконання вимог п.14 Таблиці Ж.2 Додатку 1.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного скасування процедури закупівлі

Номер: 5b082c770d554277be1561c6c0fc4443
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-20-009112-a.c2
Назва: СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного скасування процедури закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 23.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.12.2024 17:25
Дата прийняття рішення по скарзі: 24.12.2024 18:24
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП", Мусійчук Людмила Леонідівна 380632543680 lm6343@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4478afe2d7694f63b077087085b27cbf
Заголовок пункту скарги: ТОВ «ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП» стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірної відміни процедури закупівлі на підставі Протоколу №24-2241-в від 03.12.2024, інформація про який оприлюднена Замовником на веб-порталі Prozorro.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №24-2241-в від 03.12.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
По-перше, щодо цієї процедури закупівлі була подана одна Скарга № UA-2024-09-20-009112-a.c1, за результатами розгляду якої Комісією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було встановлено наступне – «Відсутні підстави для задоволення Скарги».
Таким чином, уповноваженим органом з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не було виявлено порушень в діях Замовника які були викладені в скарзі № UA-2024-09-20-009112-a.c1.
Таким чином, твердження Замовника щодо наявності скарг, у зв’язку з якими він прийняв рішення скасувати цю закупівлі, не відповідають дійсності, оскільки єдина скарга, яка була подана щодо цієї закупівлі, була відхилена Комісією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
По-друге, у оприлюдненому Замовником файлі «02.1 Підстави прийняття рішення про відміну торгів 24-2241-в.docx», відсутній опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які він не може усунути, що суперечить нормам підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
По-третє, Замовник аргументує відміну цієї закупівлі наступною інформацією – «проблемних питань щодо учасників закупівель (ТОВ «Турботехсервіс» та ТОВ «Газойлтехнопайп») та їх гіпотетична пов’язаність, про що висвітлено в анонімному листі на офіційні адреси працівників ТОВ «Оператор газотранспортної системи України»».
Це твердження Замовника не може бути підставою для прийняття рішення про скасування закупівлі, оскільки існує лише припущення, а не рішення уповноваженого органу.
Згідно зі статтею 62 Конституції України, особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.
Оскільки уповноваженим на це органом не було встановлено наявність пов’язаності між ТОВ «Турботехсервіс» та ТОВ «Газойлтехнопайп», Замовник не може спиратися лише на свої припущення у прийнятті рішень, зокрема і в прийнятті рішення про скасування цієї закупівлі.
Таким чином, Замовник безпідставно та порушуючи норми законодавства України прийняв рішення про скасування цієї процедури закупівлі, чим порушив права Скаржника, як потенційного переможця закупівлі UA-2024-09-20-009112-a.

Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що під час відміни закупівлі Замовник не надав опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які він не може усунути, чим порушив норми підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Внаслідок протизаконних дій Змовника було грубо порушено право ТОВ «ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП» бути обраним переможцем процедури закупівлі.
Так, у діях Замовника містяться ознаки порушення норм законодавства України та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а перш за все: відкритості та прозорості на всіх стадіях публічних закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/прощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішенням Замовника щодо скасування процедури закупівлі було порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП» та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)