-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливні брикети з деревини твердих порід
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_БРИКЕТИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
231 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження:
20.09.2024 14:24 - 29.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Наведені нижче факти свідчать про порушення учасником - Фізичною особою-підприємцем «ЗАРЕМБА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (надалі за текстом - ФОП «ЗАРЕМБА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ») умов тендерної документації,
Номер:
7a420b6b1e564c74ab0b69184607a9ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-20-008799-a.a2
Назва:
Наведені нижче факти свідчать про порушення учасником - Фізичною особою-підприємцем «ЗАРЕМБА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (надалі за текстом - ФОП «ЗАРЕМБА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ») умов тендерної документації,
Скарга:
Згідно вимог п. 3. Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі за текстом - Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України».
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження.
Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати Замовника скасувати рішення, що прийняте Протоколом ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ (РОЗГЛЯД ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЙ) № __б/н_ від 03.10.2024 про визнання ФОП «ЗАРЕМБА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» переможцем Закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ UA-2024-09-20-008799-a.pdf.asice.zip 08.10.2024 16:38
- Додток 3 Витяг з ЄДР на виробника.pdf 08.10.2024 16:38
- Додаток 2 Довідка про виробника.pdf 08.10.2024 16:38
- Додаток 1 Сертифікат якості та протокол 3 (1).PDF 08.10.2024 16:38
- Скарга в АМКУ UA-2024-09-20-008799-a.pdf 08.10.2024 16:39
- sign.p7s 08.10.2024 16:39
- рішення від 10.10.2024 № 16620.pdf 10.10.2024 15:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2024 № 17076.pdf 21.10.2024 14:34
- рішення від 18.10.2024 № 17076.pdf 23.10.2024 15:31
- Пояснення по скарзі.pdf 14.10.2024 13:23
- Пояснення по скарзі.doc 14.10.2024 13:23
- ДСТУ 8358_2015 Брикети та гранули паливні.pdf 14.10.2024 13:23
- Узагальнена практика органу оскарження в частині розгляду скарг щодо закупівель твердого палива.pdf 14.10.2024 13:23
- Лист- згода 10.PDF 14.10.2024 13:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.10.2024 16:52
Дата розгляду скарги:
18.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.10.2024 15:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.10.2024 15:31
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bd5d7e0a06d24f1ba7425f197f3c6262
Заголовок пункту скарги:
Наведені нижче факти свідчать про порушення учасником - Фізичною особою-підприємцем «ЗАРЕМБА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (надалі за текстом - ФОП «ЗАРЕМБА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ») умов тендерної документації
Опис заперечення:
Додатком 3 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі. Так, відповідно до пункту 8.1.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протокол (-и) випробувань та сертифікат якості із зазначенням виробника, видані не раніше 2023 - 2024 років відповідним органом з сертифікації, із зазначенням результатів випробувань по фізико-хімічним показникам, що визначені у Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Отже, умовами технічного завдання Замовник вимагав від учасників підтвердити якість запропонованого товару сертифікатом якості та протоколом випробовувань виданим не раніше 2023-2024 років, обов'язковою вимогою технічного завдання було щоб такий документ було видано відповідним органом з сертифікації, із зазначенням результатів випробувань по фізико-хімічним показникам, що визначені у Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації . Проте учасник ФОП «ЗАРЕМБА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» у складі своєї тендерної пропозиції подав сертифікат якості та протокол випробувань, який містить показники: «Вміст хлору, не більше % Вміст азоту, не більше %,», що не входять в сферу акредитації ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РІВНЕНСЬКОГО НАУКОВО-ВИРОБНИЧОГО ЦЕНТРУ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», яким такий сертифікат та протокол випробувань видано. Таким чином, лабораторія не мала юридичних повноважень для проведення випробувань за цим показником. Це не дозволяє зробити об'єктивний висновок щодо відповідності товару встановленим вимогам Замовника, оскільки ці ключові параметри не були підтверджені саме відповідним органом з сертифікації. Лабораторія, яка не акредитована для проведення певних випробувань, не може вважатися компетентною у наданні результатів, які стосуються таких показників.
Показник «Вміст хлору, не більше % Вміст азоту, не більше %,» не підлягає (не входить) до акредитації ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РІВНЕНСЬКОГО НАУКОВО-ВИРОБНИЧОГО ЦЕНТРУ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», що робить ці показники недійсними з точки зору підтвердження якості товару. Згідно з Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», акредитація лабораторії надає їй право проводити випробування виключно в межах сфери акредитації. Це означає, що показник, який не входить до сфери акредитації, не може бути підтверджений цією лабораторією.
Сертифікат якості та протокол випробувань є ключовою вимогою Замовника для підтвердження якості товару. Отже, якщо частина випробувань не підлягає акредитації, це означає, що лабораторія не має юридичної можливості підтвердити відповідність та якість цих параметрів.
Оскільки у ТД вимагається від учасників підтвердити якість запропонованого товару сертифікатом якості та протоколом випробовувань виданим не раніше 2023-2024 років, обов'язковою вимогою технічного завдання було щоб такий документ було видано відповідним органом з сертифікації, то сертифікат якості та протокол випробовувань, які містить показники, що не входять до сфери акредитації цієї лабораторії, фактично не відповідає вимогам встановленим Замовником Закупівлі. Це є порушенням умов та вимог до Закупівлі установленим ТД і суттєвою підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протокол (-и) випробувань та сертифікат якості із зазначенням виробника, видані не раніше 2023 - 2024 років відповідним органом з сертифікації, із зазначенням результатів випробувань по фізико-хімічним показникам, що визначені у Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Отже, умовами технічного завдання Замовник вимагав від учасників підтвердити якість запропонованого товару сертифікатом якості та протоколом випробовувань виданим не раніше 2023-2024 років, обов'язковою вимогою технічного завдання було щоб такий документ було видано відповідним органом з сертифікації, із зазначенням результатів випробувань по фізико-хімічним показникам, що визначені у Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації . Проте учасник ФОП «ЗАРЕМБА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» у складі своєї тендерної пропозиції подав сертифікат якості та протокол випробувань, який містить показники: «Вміст хлору, не більше % Вміст азоту, не більше %,», що не входять в сферу акредитації ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РІВНЕНСЬКОГО НАУКОВО-ВИРОБНИЧОГО ЦЕНТРУ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», яким такий сертифікат та протокол випробувань видано. Таким чином, лабораторія не мала юридичних повноважень для проведення випробувань за цим показником. Це не дозволяє зробити об'єктивний висновок щодо відповідності товару встановленим вимогам Замовника, оскільки ці ключові параметри не були підтверджені саме відповідним органом з сертифікації. Лабораторія, яка не акредитована для проведення певних випробувань, не може вважатися компетентною у наданні результатів, які стосуються таких показників.
Показник «Вміст хлору, не більше % Вміст азоту, не більше %,» не підлягає (не входить) до акредитації ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РІВНЕНСЬКОГО НАУКОВО-ВИРОБНИЧОГО ЦЕНТРУ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», що робить ці показники недійсними з точки зору підтвердження якості товару. Згідно з Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», акредитація лабораторії надає їй право проводити випробування виключно в межах сфери акредитації. Це означає, що показник, який не входить до сфери акредитації, не може бути підтверджений цією лабораторією.
Сертифікат якості та протокол випробувань є ключовою вимогою Замовника для підтвердження якості товару. Отже, якщо частина випробувань не підлягає акредитації, це означає, що лабораторія не має юридичної можливості підтвердити відповідність та якість цих параметрів.
Оскільки у ТД вимагається від учасників підтвердити якість запропонованого товару сертифікатом якості та протоколом випробовувань виданим не раніше 2023-2024 років, обов'язковою вимогою технічного завдання було щоб такий документ було видано відповідним органом з сертифікації, то сертифікат якості та протокол випробовувань, які містить показники, що не входять до сфери акредитації цієї лабораторії, фактично не відповідає вимогам встановленим Замовником Закупівлі. Це є порушенням умов та вимог до Закупівлі установленим ТД і суттєвою підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Фактично, використання частково відповідних документів у складі тендерної пропозиції ФОП «ЗАРЕМБА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» підриває принципи рівного доступу і конкурентної справедливості між учасниками. Якщо протокол випробувань не підтверджує відповідність товару ключовим вимогам – якості товару, це може свідчити про надання переваг конкретному учаснику необґрунтовано та суб’єктивно, що є порушенням конкуренції, яка є важливим аспектом при проведенні публічних закупівель.
Враховуючи викладене вище, учасник ФОП «ЗАРЕМБА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» не підтвердив якість товару сертифікатом якості та протоколом випробувань які було видано відповідним органом з сертифікації на показники - «Вміст хлору, не більше % Вміст азоту, не більше %», що вважається не підтвердженими технічними вимогами згідно ТД Замовника, в зв’язку з чим, тендерна пропозиція такого учасника повинна бути відхилена Замовником. У свою ж чергу, Замовник порушив принцип об’єктивності та неупередженості у проведені Закупівлі, оскільки обрав переможцем учасника, який не надав протокол випробувань виданого акредитованою лабораторією для підтвердження якості товару у розрізі показника «вміст дрібних частинок,%».
Враховуючи викладене вище, учасник ФОП «ЗАРЕМБА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» не підтвердив якість товару сертифікатом якості та протоколом випробувань які було видано відповідним органом з сертифікації на показники - «Вміст хлору, не більше % Вміст азоту, не більше %», що вважається не підтвердженими технічними вимогами згідно ТД Замовника, в зв’язку з чим, тендерна пропозиція такого учасника повинна бути відхилена Замовником. У свою ж чергу, Замовник порушив принцип об’єктивності та неупередженості у проведені Закупівлі, оскільки обрав переможцем учасника, який не надав протокол випробувань виданого акредитованою лабораторією для підтвердження якості товару у розрізі показника «вміст дрібних частинок,%».
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь
Пропозиція учасника переможця містить грубі помилки та підлягає відхиленню в порядку передбаченому законом.
Номер:
4d4db969eb36475d84c809b3dbfb74cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-20-008799-a.a1
Назва:
Пропозиція учасника переможця містить грубі помилки та підлягає відхиленню в порядку передбаченому законом.
Вимога:
Звертаємо вашу увагу що документи Пропозиції учасника-переможця
містять грубі помилки в технічній частині предмету закупівлі таі не підлягають виправленню, як невідповідність протягом 24 годин, а отже, його Пропозиція підлягає відхиленню відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону як така, що не відповідає умовам Документації. Просимо завершити процедуру закупівлі у законий спосіб без звернення до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2024 20:20
Вирішення:
Добрий день, шановний Учасник! Замовник сумлінно дотримується вимог чинного законодавства щодо проведення процедур закупівель, а тому Ваше звернення буде обов’язково розглянуто Замовником та вчинені дії у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні