-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери, ноутбуки)
Торги не відбулися
4 609 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 000.00 UAH
Період оскарження:
03.07.2018 18:04 - 30.07.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Умови тендерноъ документацыъ !
Номер:
21ff8787bc614ab099235baa1fd4f082
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-03-003144-a.a1
Назва:
Умови тендерноъ документацыъ !
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію вважаємо, що Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме п.2. ст.. 32:
Стаття 32. Прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю
2. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
А також: Неправомірне рішення Замовника, щодо не зміни умов постачання обладнання після 20.09.2018р., мотивуючі – «Чернівецький національний університет не може збільшити термін поставки оскільки це пов’язано із використанням бюджетних коштів та навчальним процесом» порушує Статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, а саме:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
– максимальна економія та ефективність;
– недискримінація учасників;
– об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
– запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести відповідні зміни, тобто перенести терміни постачання обладнання на Жовтень 2018 року !
В противному випадку, дії Замовника спонукають Виконавців звертатися до вищестоящих організацій, Державної аудиторської служба України, АМКУ, контролюючих органів або ЗМІ, що в свою чергу може привести до відміни тендеру в цьому 2018 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2018 16:31
Вирішення:
Вимоги в тендерній документації до даного предмету закупівлі (Код 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери, ноутбуки)) визначено із врахуванням потреб університету при використанні бюджетного фінансування відповідно до помісячного плану використання бюджетних коштів та необхідності забезпечення ліцензійних умов підготовки фахівців (початок навчального процесу). При цьому тендерним комітетом Університету дотримано в повній мірі умови Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено