-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Засоби для прибирання та супутні товари
Торги не відбулися
540 175.71
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.88 UAH
Період оскарження:
20.09.2024 14:03 - 25.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
0350e16ca6804e3e8963ba0ea6f8956f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-20-007935-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 10.10.2024 р. №197/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 10.10.2024.pdf.asice.zip 10.10.2024 11:04
- Скарга від 10.10.2024.doc 10.10.2024 11:04
- sign.p7s 10.10.2024 11:04
- Рішення від 14.10.2024 №16727.pdf 14.10.2024 17:26
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги від 21.10.2024 №1719.pdf 21.10.2024 18:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2024 №17645.pdf 30.10.2024 17:20
- Рішення від 30.10.2024 №17645.pdf 04.11.2024 13:25
- Протокол УО № 81 від 20.09.2024.doc 16.10.2024 19:21
- Протокол УО № 81 від 20.09.2024.pdf 16.10.2024 19:21
- Протокол відхилення УО № 90 від 07.10.2024.doc 16.10.2024 19:21
- Протокол відхилення УО № 90 від 07.10.2024.PDF 16.10.2024 19:21
- Лист від 16.10.2024 до АМКУ на скаргу по закупівлі Засобів для прибирання.PDF 16.10.2024 19:21
- Протокол УО № 92 від 09.10.2024.doc 16.10.2024 19:21
- Протокол про відхилення згідно абз. 2 підп. 2 п. 44 Особливотсей.doc 16.10.2024 19:21
- Лист від 16.10.2024 до АМКУ на скаргу по закупівлі Засобів для прибирання.doc 16.10.2024 19:21
- Протокол про відхилення згідно абз. 2 підп. 2 п. 44 Особливотсей.PDF 16.10.2024 19:21
- Тендерна документація Засоби для прибирання та супутні товари 20.09.2024.doc 16.10.2024 19:21
- Протокол УО № 92 від 09.10.2024.PDF 16.10.2024 19:21
- Тендерна документація Засоби для прибирання та супутні товари 20.09.2024.pdf 16.10.2024 19:21
- Протокол УО № 96 від 06.11.2024 про виконання рішення АМКУ.PDF 06.11.2024 18:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.10.2024 12:05
Дата розгляду скарги:
21.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.10.2024 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.11.2024 13:26
Дата виконання рішення Замовником:
06.11.2024 18:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
29d71296712642888cf1e8436b5773f8
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішеннями Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджуємось, вважаємо його дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір» була відхилена з наступних підстав:
ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, виходячи з наступного.
Таблицею 1 Додатку №4 Документації встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі, в тому числі до позиції № 19 «Мішки для побутового сміття Fino Міцні міцні 60 л 20 шт. (або еквівалент)» та до позиції № 20 «Мішки для побутового сміття Fino Міцні міцні 120 л 10 шт. (або еквівалент)», а саме:
№
з/п Найменування Од. виміру Кіль-кість Вимоги до предмету закупівлі
19 Мішки для побутового сміття Fino Міцні міцні 60 л 20 шт. (або еквівалент) шт 400 Вид: мішки для побутового сміття
Тип: міцні
Об'єм: 60 л
Товщина плівки: не менше 18 мкм
Кількість в упаковці: не менше 20 шт.
20 Мішки для побутового сміття Fino Міцні міцні 120 л 10 шт. (або еквівалент) шт 400 Вид: мішки для побутового сміття
Тип: міцні
Об'єм: 120 л
Товщина плівки: не менше 24 мкм
Кількість в упаковці: не менше 10 шт.
Також, Додатком №4 Документації встановлено, що Товар, що поставляється повинен відповідати встановленим для даного Товару технічним вимогам, що підтверджує якість Товару. Виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом, а також, що Учасник в складі своєї пропозиції повинен вказати відповідність товару, що пропонується на торги параметрам технічних вимог та обов’язково звести всю інформацію в таблицю за Формою1.
Форма 1
Таблиця відповідності технічним вимогам
№
з/п Назва товару(з обов’язковим вказанням торгової марки)
Назва виробника, країна походження Вимоги до товару надані Замовником (показники) Значення показників виробів, запропоновані Учасником Відповідність (Вказати ТАК/НІ)
1
2
Уповноважена особа _________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Скаржник на виконання вищезазначених вимог надав у складі своєї тендерної пропозиції Гарантійний лист № 34 від 25.09.2024 року у файлі з ім’ям «Гарантійний лист (якість).pdf», Інформацію про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № №35 від 25.09.2024 року та Таблицю за Формою 1 додатку №4 Документації у файлі з ім’ям «Інформація про технічні характеристики.pdf» та на позиції № 19 та №20 вказав наступну інформацію:
№
з/п Назва товару (з обов’язковим вказанням торгової марки) Назва виробника, країна походження Вимоги до товару надані Замовником (показники) Значення показників виробів, запропоновані Учасником Відповідність (Вказати ТАК/НІ)
19. Мішки для побутового сміття Такі Пакі міцні 60 л 20 шт. ТОВ «Укрпластекологія», Україна Вид: мішки для побутового сміття
Тип: міцні
Об'єм: 60 л
Товщина плівки: не менше 18 мкм
Кількість в упаковці: не менше 20 шт. Вид: мішки для побутового сміття
Тип: міцні
Об'єм: 60 л
Товщина плівки: 18 мкм
Кількість в упаковці: 20 шт. ТАК
20. Мішки для побутового сміття Такі Пакі міцні 120 л 10 шт. ТОВ «Укрпластекологія», Україна Вид: мішки для побутового сміття
Тип: міцні
Об'єм: 120 л
Товщина плівки: не менше 24 мкм
Кількість в упаковці: не менше 10 шт. Вид: мішки для побутового сміття
Тип: міцні
Об'єм: 120 л
Товщина плівки: 24 мкм
Кількість в упаковці: 10 шт. ТАК
Звертаємо вашу увагу, що Замовником чітко прописано у Додатку №4 Документації, що Учасник в складі своєї пропозиції повинен вказати відповідність товару, що пропонується на торги параметрам технічних вимог та обов’язково звести всю інформацію в таблицю за Формою 1. Звідси, умовами Документації НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ (!!!) надати підтвердження технічних характеристик товару посиланням на Інтернет ресурси.
Скаржнику не зрозуміло, чому Замовник посилається на неперевірені Інтернет джерела, відступає від вимог своєї Документації, маніпулює змістом своєї Документації і відхиляє найбільш вигідну пропозицію, а саме Скаржника, на підставі не існуючої вимоги Документації.
Тобто, Скаржник надав абсолютно всі документи що вимагались Документацією. Якщо Замовнику щось було не зрозумілим, або у Замовника виникли сумніви щодо товару що пропонує Скаржник до постачання, він мав можливість надати Скаржнику 24 години для уточнення чи усунення певних невідповідностей відповідно до пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону «Про публічні закупівлі». В той же час, Замовник проігнорував дану можливість і неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Таким чином, вимоги Документації та були виконані ТОВ «ТВГ Український папір» в повній мірі та належним чином, а відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» з даної підстави здійснене Замовником неправомірно та безпідставно.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір».
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір» була відхилена з наступних підстав:
ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, виходячи з наступного.
Таблицею 1 Додатку №4 Документації встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі, в тому числі до позиції № 19 «Мішки для побутового сміття Fino Міцні міцні 60 л 20 шт. (або еквівалент)» та до позиції № 20 «Мішки для побутового сміття Fino Міцні міцні 120 л 10 шт. (або еквівалент)», а саме:
№
з/п Найменування Од. виміру Кіль-кість Вимоги до предмету закупівлі
19 Мішки для побутового сміття Fino Міцні міцні 60 л 20 шт. (або еквівалент) шт 400 Вид: мішки для побутового сміття
Тип: міцні
Об'єм: 60 л
Товщина плівки: не менше 18 мкм
Кількість в упаковці: не менше 20 шт.
20 Мішки для побутового сміття Fino Міцні міцні 120 л 10 шт. (або еквівалент) шт 400 Вид: мішки для побутового сміття
Тип: міцні
Об'єм: 120 л
Товщина плівки: не менше 24 мкм
Кількість в упаковці: не менше 10 шт.
Також, Додатком №4 Документації встановлено, що Товар, що поставляється повинен відповідати встановленим для даного Товару технічним вимогам, що підтверджує якість Товару. Виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом, а також, що Учасник в складі своєї пропозиції повинен вказати відповідність товару, що пропонується на торги параметрам технічних вимог та обов’язково звести всю інформацію в таблицю за Формою1.
Форма 1
Таблиця відповідності технічним вимогам
№
з/п Назва товару(з обов’язковим вказанням торгової марки)
Назва виробника, країна походження Вимоги до товару надані Замовником (показники) Значення показників виробів, запропоновані Учасником Відповідність (Вказати ТАК/НІ)
1
2
Уповноважена особа _________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Скаржник на виконання вищезазначених вимог надав у складі своєї тендерної пропозиції Гарантійний лист № 34 від 25.09.2024 року у файлі з ім’ям «Гарантійний лист (якість).pdf», Інформацію про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № №35 від 25.09.2024 року та Таблицю за Формою 1 додатку №4 Документації у файлі з ім’ям «Інформація про технічні характеристики.pdf» та на позиції № 19 та №20 вказав наступну інформацію:
№
з/п Назва товару (з обов’язковим вказанням торгової марки) Назва виробника, країна походження Вимоги до товару надані Замовником (показники) Значення показників виробів, запропоновані Учасником Відповідність (Вказати ТАК/НІ)
19. Мішки для побутового сміття Такі Пакі міцні 60 л 20 шт. ТОВ «Укрпластекологія», Україна Вид: мішки для побутового сміття
Тип: міцні
Об'єм: 60 л
Товщина плівки: не менше 18 мкм
Кількість в упаковці: не менше 20 шт. Вид: мішки для побутового сміття
Тип: міцні
Об'єм: 60 л
Товщина плівки: 18 мкм
Кількість в упаковці: 20 шт. ТАК
20. Мішки для побутового сміття Такі Пакі міцні 120 л 10 шт. ТОВ «Укрпластекологія», Україна Вид: мішки для побутового сміття
Тип: міцні
Об'єм: 120 л
Товщина плівки: не менше 24 мкм
Кількість в упаковці: не менше 10 шт. Вид: мішки для побутового сміття
Тип: міцні
Об'єм: 120 л
Товщина плівки: 24 мкм
Кількість в упаковці: 10 шт. ТАК
Звертаємо вашу увагу, що Замовником чітко прописано у Додатку №4 Документації, що Учасник в складі своєї пропозиції повинен вказати відповідність товару, що пропонується на торги параметрам технічних вимог та обов’язково звести всю інформацію в таблицю за Формою 1. Звідси, умовами Документації НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ (!!!) надати підтвердження технічних характеристик товару посиланням на Інтернет ресурси.
Скаржнику не зрозуміло, чому Замовник посилається на неперевірені Інтернет джерела, відступає від вимог своєї Документації, маніпулює змістом своєї Документації і відхиляє найбільш вигідну пропозицію, а саме Скаржника, на підставі не існуючої вимоги Документації.
Тобто, Скаржник надав абсолютно всі документи що вимагались Документацією. Якщо Замовнику щось було не зрозумілим, або у Замовника виникли сумніви щодо товару що пропонує Скаржник до постачання, він мав можливість надати Скаржнику 24 години для уточнення чи усунення певних невідповідностей відповідно до пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону «Про публічні закупівлі». В той же час, Замовник проігнорував дану можливість і неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Таким чином, вимоги Документації та були виконані ТОВ «ТВГ Український папір» в повній мірі та належним чином, а відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» з даної підстави здійснене Замовником неправомірно та безпідставно.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір».
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Номер:
d9cd10b072734f529ab214bd0d7474ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-20-007935-a.b3
Назва:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 27.11.2024 р. №242/юр/24.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО № 133 від 20.12.2024 про виконання рішення АМКУ.PDF 20.12.2024 18:03
- Протокол УО № 133 від 20.12.2024 про виконання рішення АМКУ.PDF 20.12.2024 17:52
- Протокол УО № 97 від 06.11.2024 про відміну відкритих торгів згідно підп. 2 п. 50 Особливостей.docx 03.12.2024 19:22
- Протокол про відхилення згідно абз. 2 підп. 2 п. 44 Особливотсей.doc 03.12.2024 19:22
- Протокол відхилення УО № 90 від 07.10.2024.doc 03.12.2024 19:22
- Протокол УО № 108 від 21.11.2024 про відміну відкритих торгів згідно підп. 2 п. 50 Особливостей.docx 03.12.2024 19:22
- Лист від 03.12.2024 до АМКУ на скаргу по закупівлі Засобів для прибирання.PDF 03.12.2024 19:22
- Протокол відхилення УО № 90 від 07.10.2024.PDF 03.12.2024 19:22
- Протокол УО № 92 від 09.10.2024.PDF 03.12.2024 19:22
- Протокол УО № 108 від 21.11.2024 про відміну відкритих торгів.PDF 03.12.2024 19:22
- Тендерна документація Засоби для прибирання та супутні товари 20.09.2024.pdf 03.12.2024 19:22
- Протокол УО № 81 від 20.09.2024.pdf 03.12.2024 19:22
- Протокол про відхилення згідно абз. 2 підп. 2 п. 44 Особливотсей.PDF 03.12.2024 19:22
- Протокол УО № 106 від 20.11.2024 про виконання рішення АМКУ.docx 03.12.2024 19:22
- Тендерна документація Засоби для прибирання та супутні товари 20.09.2024.doc 03.12.2024 19:22
- Лист від 03.12.2024 до АМКУ на скаргу по закупівлі Засобів для прибирання.doc 03.12.2024 19:22
- Протокол УО № 96 від 06.11.2024 про виконання рішення АМКУ.PDF 03.12.2024 19:22
- Протокол УО № 92 від 09.10.2024.doc 03.12.2024 19:22
- Протокол УО № 81 від 20.09.2024.doc 03.12.2024 19:22
- Протокол УО № 97 від 06.11.2024 про відміну відкритих торгів згідно підп. 2 п. 50 Особливостей.PDF 03.12.2024 19:22
- Протокол УО № 96 від 06.11.2024 про виконання рішення АМКУ.docx 03.12.2024 19:22
- Протокол УО № 106 від 20.11.2024 про виконання рішення АМКУ.PDF 03.12.2024 19:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2024 № 19506.pdf 10.12.2024 14:16
- рішення від 09.12.2024 № 19506.pdf 12.12.2024 12:41
- рішення від 29.11.2024 № 19035.pdf 29.11.2024 15:55
- sign.p7s 27.11.2024 11:51
- Скарга від 27.11.2024.docx 27.11.2024 11:51
- Скарга від 27.11.2024.pdf.asice.zip 27.11.2024 11:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.11.2024 12:18
Дата розгляду скарги:
09.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.11.2024 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.12.2024 12:41
Дата виконання рішення Замовником:
20.12.2024 18:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийнято рішення виконати рішення Комісії про скасування рішення уповноваженої щодо відміни процедури закупівлі на закупівлю Засоби для прибирання та супутні товари за кодом ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення, UA-2024-09-20-007935-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4ae5e32c34c846da95d04b9bd7c11cf5
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішенням Замовника про відміну тендеру не погоджуємось, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням правових норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». Замовником вказано лише коментар, що «До переліку товарів, які планувались до закупівлі, окрім продукції для чищення по коду відповідно ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення, за яким була оголошена процедура закупівлі, ще увійшли наступні товари: - Антибактеріальне рідке мило, господарське мило, що відповідають коду відповідно ДК 021:2015:33710000-0 - Парфуми, засоби гігієни та презервативи; Туалетний папір, паперові рушники, що відповідають коду відповідно ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки; Рукавички латексні, швабра для підлоги, змінна насадка до швабри, совок, ганчірка для підлоги, серветки з мікрофібри, мішки для побутового сміття, відро, віник, Йоржик для унітазу, губка для посуду, що відповідають коду відповідно ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування. Тобто, визначення предмета закупівлі за кодом ДК, не відповідає предмету закупівлі. Виходячи з наведеного вище та враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2024-09-20-007935-а.».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Варто зазначити, що Замовник вже намагався відмінити дану закупівлю також відповідно до п.п.2 п.50 Особливостей Протоколом УО № 97 від 06.11.2024 року, але Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням №18495 – р/пк-пз від 18.11.2024 р. зобов’язала скасувати рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі, тому Замовник просто знайшов нову підставу для її відміни.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-09-20-007935-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024 та № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». Замовником вказано лише коментар, що «До переліку товарів, які планувались до закупівлі, окрім продукції для чищення по коду відповідно ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення, за яким була оголошена процедура закупівлі, ще увійшли наступні товари: - Антибактеріальне рідке мило, господарське мило, що відповідають коду відповідно ДК 021:2015:33710000-0 - Парфуми, засоби гігієни та презервативи; Туалетний папір, паперові рушники, що відповідають коду відповідно ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки; Рукавички латексні, швабра для підлоги, змінна насадка до швабри, совок, ганчірка для підлоги, серветки з мікрофібри, мішки для побутового сміття, відро, віник, Йоржик для унітазу, губка для посуду, що відповідають коду відповідно ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування. Тобто, визначення предмета закупівлі за кодом ДК, не відповідає предмету закупівлі. Виходячи з наведеного вище та враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2024-09-20-007935-а.».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Варто зазначити, що Замовник вже намагався відмінити дану закупівлю також відповідно до п.п.2 п.50 Особливостей Протоколом УО № 97 від 06.11.2024 року, але Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням №18495 – р/пк-пз від 18.11.2024 р. зобов’язала скасувати рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі, тому Замовник просто знайшов нову підставу для її відміни.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-09-20-007935-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024 та № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-09-20-007935-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Номер:
3b7aea4404b44ba48d395277c0c26d19
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-20-007935-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 07.11.2024 р. №225/юр/24.
Пов'язані документи:
Замовник
- Тендерна документація Засоби для прибирання та супутні товари 20.09.2024.pdf 13.11.2024 20:50
- Протокол УО № 81 від 20.09.2024.doc 13.11.2024 20:50
- Протокол УО № 106 від 20.11.2024 про виконання рішення АМКУ.PDF 20.11.2024 15:22
- Протокол УО № 97 від 06.11.2024 про відміну відкритих торгів згідно підп. 2 п. 50 Особливостей.PDF 13.11.2024 20:50
- Протокол УО № 92 від 09.10.2024.doc 13.11.2024 20:50
- Тендерна документація Засоби для прибирання та супутні товари 20.09.2024.doc 13.11.2024 20:50
- Лист від 13.11.2024 до АМКУ на скаргу по закупівлі Засобів для прибирання.PDF 13.11.2024 20:50
- Протокол про відхилення згідно абз. 2 підп. 2 п. 44 Особливотсей.doc 13.11.2024 20:50
- Протокол про відхилення згідно абз. 2 підп. 2 п. 44 Особливотсей.PDF 13.11.2024 20:50
- Протокол УО № 97 від 06.11.2024 про відміну відкритих торгів згідно підп. 2 п. 50 Особливостей.docx 13.11.2024 20:50
- Лист від 13.11.2024 до АМКУ на скаргу по закупівлі Засобів для прибирання.doc 13.11.2024 20:50
- Протокол УО № 92 від 09.10.2024.PDF 13.11.2024 20:50
- Протокол УО № 81 від 20.09.2024.pdf 13.11.2024 20:50
- Протокол УО № 96 від 06.11.2024 про виконання рішення АМКУ.PDF 13.11.2024 20:50
- Протокол УО № 96 від 06.11.2024 про виконання рішення АМКУ.docx 13.11.2024 20:50
- Протокол відхилення УО № 90 від 07.10.2024.PDF 13.11.2024 20:50
- Протокол відхилення УО № 90 від 07.10.2024.doc 13.11.2024 20:50
- рішення від 18.11.2024 № 18495.pdf 20.11.2024 10:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2024 № 18495.pdf 19.11.2024 12:13
- рішення від 11.11.2024 № 18128.pdf 11.11.2024 15:57
- sign.p7s 07.11.2024 11:30
- Скарга від 07.11.2024.docx 07.11.2024 11:30
- Скарга від 07.11.2024.pdf.asice.zip 07.11.2024 11:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.11.2024 13:09
Дата розгляду скарги:
18.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2024 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.11.2024 10:53
Дата виконання рішення Замовником:
20.11.2024 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення Комісії про скасування рішення уповноваженої щодо відміни процедури закупівлі на закупівлю Засоби для прибирання та супутні товари за кодом ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення, UA-2024-09-20-007935-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
919bc879aa124c67afa7b232cc29dbf2
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішенням Замовника про відміну тендеру не погоджуємось, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням правових норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем. Замовником вказано лише коментар, що «Проаналізувавши умови тендерної документації про проведення відкритих торгів, замовник дійшов висновку про неможливість виконати в повному обсязі зобов’язання з обох сторін за договором, у разі його укладення, у встановлені чинним законодавством та тендерною документацією терміни – до 30.10.2024 року, без внесення відповідних змін до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Також Скаржнику не зрозуміло чому після 30.10.2024 року Замовнику вже не потрібен товар, що визначений Документацією, та чому Замовник не може укласти з переможцем закупівлі, в період укладення договору, додатку угоду до договору на продовження терміну поставки?!
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-09-20-007935-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024 та № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем. Замовником вказано лише коментар, що «Проаналізувавши умови тендерної документації про проведення відкритих торгів, замовник дійшов висновку про неможливість виконати в повному обсязі зобов’язання з обох сторін за договором, у разі його укладення, у встановлені чинним законодавством та тендерною документацією терміни – до 30.10.2024 року, без внесення відповідних змін до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Також Скаржнику не зрозуміло чому після 30.10.2024 року Замовнику вже не потрібен товар, що визначений Документацією, та чому Замовник не може укласти з переможцем закупівлі, в період укладення договору, додатку угоду до договору на продовження терміну поставки?!
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-09-20-007935-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024 та № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-09-20-007935-a.