• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Детектори та аналізатори – за кодом СPV ДК 021:2015 – 38430000-8 (Аналізатори), в тому числі 2 лоти: Лот 1 – Біохімічний аналізатор; Лот 2 – Гематологічний аналізатор

Торги не відбулися

1 650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 100.00 UAH
Період оскарження: 19.06.2018 16:14 - 28.07.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 09cb0168f8e741a9a69aa02d2de7db9d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-19-000710-c.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Запорізький державний медичний університет Код ЄДРПОУ 02010741 69035, Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Маяковського, буд. 26 Тендерному комітету Предмет закупівлі: Детектори та аналізатори – за кодом СPV ДК 021:2015 – 38430000-8 (Аналізатори), в тому числі 2 лоти: Лот 1 – Біохімічний аналізатор; Лот 2 – Гематологічний аналізатор Процедура закупівлі: відкриті торги Процедура закупівлі оголошена 19.06.2018 17:52 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/ Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-19-000710-c Дата останніх змін - 19.06.2018 17:52 ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі Детально ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю UA-2018-06-19-000710-c, «Детектори та аналізатори – за кодом СPV ДК 021:2015 – 38430000-8 (Аналізатори), в тому числі 2 лоти: Лот 1 – Біохімічний аналізатор; Лот 2 – Гематологічний аналізатор, звертаю увагу Тендерного комітету Замовника на вимогу пункта сьомого, параграфу: «Загальні вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх документального підтвердження», розділу: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Додатоку 4, Тендерної документації (в подальшому по тексту: «Вимога п.7») яка викладено в тексті Тендерної документації в такій редакції: «Наявність сертифікованого сервісного центру в м. Запоріжжі. У разі його відсутності, у областях, які є граничними з Запорізькою областю, а саме Херсонській, Дніпропетровській, Донецькій (надати у складі пропозиції гарантійний лист від уповноваженого представника або дилера, або офіційного дистриб’ютора з вказанням адреси та телефонів сервісного центру). У викладеній редакції вимоги п.7 відбувається виділення конкретних учасників торгів за територіальною ознакою близькості до Запорізької області та створюються дискримінаційні вимоги для інших потенційних учасників процедури цієї закупівлі, які здійснюють господарську діяльність в інших регіонах України. Такі дії Замовника суперечать основним принципам здійснення закупівель передбачених абзацом першим та абзацом четвертим, розділу першого, Статті 3, Закону України № 922-VIII№ 922-VIII від 25 грудня 2015 року «Про публічні закупівлі» (в подальшому по тексту: Закону). Крім того, такі дії Замовника можуть свідчити про наявність ознак узгоджених корупційних дій з ймовірною метою спотворення результатів торгів, оскільки створюють штучні, нічим не обґрунтовані перепони для інших потенційних учасників цієї процедури торгів. Потрібно відмітити те, що на заміну дискримінаційної вимоги п.7, Замовник, в тексті Тендерної документації, міг би викласти вимогу яка б зобов’язувала потенційних Учасників гарантувати направлення відповідних працівників за місцем встановлення виробів, які є предметом цих торгів, протягом, наприклад 24-48 годин з моменту отримання відповідної обґрунтованої вимоги Замовника. Також потрібно відмітити те, що наявна інфраструктура автомобільних, повітряних та залізнодорожних шляхів України забезпечує можливість прибуття відповідних спеціалістів потенційних Учасників процедури закупівлі, за місцем встановлення виробів, які є предметом цих торгів, протягом 12-24 годин з моменту отримання відповідного повідомлення від Замовника не тільки з Херсонської, Дніпропетровської, або Донецької області, але також і з любого іншого обласного центру, або регіону України. На підставі викладеного, керуючись вимогами розділу третього Статті 5, розділу 4 Статті 22 та розділу першого Статті 23 Закону ВИМАГАЮ: • прийняти до розгляду цю Вимогу; • видалити з тексту Тендерної документації вимогу передбачену пунктом сьомим, параграфу: «Загальні вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх документального підтвердження», розділу: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Додатоку 4, Тендерної документації - а саме, видалити з тексту тендерної документації вимогу: «Наявність сертифікованого сервісного центру в м. Запоріжжі. У разі його відсутності, у областях, які є граничними з Запорізькою областю, а саме Херсонській, Дніпропетровській, Донецькій ( надати у складі пропозиції гарантійний лист від уповноваженого представника або дилера, або офіційного дистриб’ютора з вказанням адреси та телефонів сервісного центру). Виражаю повагу та сподіваюсь, що Замовник буде сприяти ефективному та прозорому здійсненню закупівель, сприятиме створенню конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганню проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції як це і передбачено Законом України № 922-VIII№ 922-VIII від 25 грудня 2015 року «Про публічні закупівлі» З повагою та сподіваннями на подальшу співпрацю
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Вимога у Додатку 4 Тендерної документації про наявність сертифікованого сервісного центру у м. Запоріжжі або граничними з Запорізькою областями (Херсонській, Дніпропетровській, Донецькій) направлена на забезпечення тривалої та безперебійної роботи предметів закупівлі – біохімічного та гематологічного аналізатору. Вказані аналізатори планується використовувати не лише для науково-дослідницької роботи, а й для проведення рутинних досліджень з метою надання лікувально-діагностичної допомоги пацієнтам університетської клініки. Лабораторні методи дослідження при переважній більшості нозологічних форм відіграють провідну, а в певних клінічних ситуаціях вирішальну роль для діагностики та вибору тактики лікування. Університетська клініка надає не лише консультативну допомогу в амбулаторних умовах, а й проводить лікування в умовах стаціонарних відділень кардіологічного, терапевтичного та неврологічного профілів. Щодня клініко-діагностичною лабораторією обстежується близько 150 пацієнтів, виконується більше 400 лабораторних досліджень, з яких майже 20% проводиться у терміновому режимі – за 30 – 60 хвилин. Виходячи з вище викладеного, вкрай важливим фактором є забезпечення безперебійної роботи лабораторного обладнання, проведення своєчасного сервісного обслуговування та, найголовніше, швидке відновлення роботи аналізаторів у випадку їх технічної несправності. Будь-які порушення у роботі приладів повинні бути усунені потягом максимально короткого проміжку часу, в межах одного робочого дня. Незабезпечення виконання цієї умови призведе до порушення діагностичної, та як наслідок, лікувальної роботи всієї університетської клініки та створить загрозу здоров’ю та життю пацієнтів. У Тендерній документації зазначена максимальна кількість близьких до Запоріжжя областей, на території яких розташовані філіали та офіційні представництва провідних виробників лабораторного обладнання, що укомплектовані сертифікованими сервісними інженерами. Наявність сервісного центру з ремонту та технічного обслуговування предметів закупівлі – біохімічного та гематологічного аналізатору саме в цих областях забезпечить швидке реагування на будь-яку наявну технічну несправність та усунення проблем у роботі лабораторного обладнання у максимально короткий час.
Статус вимоги: Відхилено