-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексні інженерні послуги – послуги з розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель Металургійного району м. Кривий Ріг Дніпропетровської області
Комплексні інженерні послуги – послуги з розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель Металургійного району м. Кривий Ріг Дніпропетровської області
Завершена
7 568 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 841.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 841.00 UAH
Період оскарження:
31.05.2018 15:59 - 28.06.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
776cde9213724a69a2599f4d7b18ccb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-31-000460-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога про внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Інформація у довільній формі 22.06.2018 18:04
Дата подачі:
22.06.2018 18:04
Вирішення:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, як зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Необхідно звернути увагу, що законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», не має вичерпних роз’яснень з боку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі — Мін-економрозвитку) як уповноваженого органу у сфері публічних закупівель. Також, замовник не наділений повноваженнями і не зобов’язаний уточнювати чи надавати поняття щодо аналогічного договору.
Спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 18 частини 1 статті 1) встановлено Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок визначення предмета закупівлі). Згідно Порядку визначення предмета закупівлі, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником відповідним показником основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономрозвитку.
Тому для визначення аналогічного договору предмету закупівлі слід використовувати код зазначеного державного класифікатора, який містить не тільки ідентичні або тотожні характеристики, а й подібні чи схожі, що підпадають під відповідний предмет закупівлі.
Виходячи із зазначеного вище, відсутні будь-які підстави для внесення змін до тендерної документації, так як замовником дотримано всіх принципів здійснення закупівель закріплених в статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено