• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

С_24Т-578_09210000-4 Мастильні засоби (Оливи, мастила в асортименті)

Завершена

4 554 194.59 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 68 000.00 UAH
Період оскарження: 19.09.2024 14:14 - 30.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на неправомірні дії Замовника

Номер: ce091da245b94dc8ad8f3b2e782cc3b5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-19-008528-a.b1
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, а дії Замовника вважає такими, що порушують норми чинного законодавства, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного: 1. Замовником у Протоколі вказано, зокрема, як причина відхилення тендерної пропозиції Скаржника те, що Скаржником не надано сертифікат ISO на виробника продукції EVO Lubricants GmbH (Олива трансмісійна 80W90). Також, причиною відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказано, що Скаржником не надано сертифікат ISO на виробника продукції Chevron Belgium BV (Мастило консистентне літієве). Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації. Пунктом 1 Таблиці ІІ Частини Додатку №3 Тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, Учасник надає скан-копію сертифікату якості або паспорту або іншого аналогічного за змістом документа від фактичного Виробника запропонованого товару із зазначенням інформації про технічні характеристики запропонованого товару згідно із вимогами Додатку № 3 І ЧАСТИНА. Вказані документи надані у складі тендерної пропозиції Скаржника в повному обсязі. Таким чином, Скаржником повністю надано підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, як це й було встановлено Тендерною документацією. Пунктом 2 Таблиці ІІ Частини Додатку №3 Тендерної документації передбачено надання сканованої копії сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві відповідно вимогам ISO 9001:2015 щодо виробника, продукція якого пропонується Учасником. Зазначена вимога не стосується відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі. Стандарт ISO 9001 – це система управління якістю, сертифікація за якою гарантує, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати. Робота за принципами ISO 9001 означає, що компанія контролює якість на виробництві. Це мінімізує ризик отримання продукції невідповідної якості та перетворює роботу з поліпшення якості на фундамент виробничого процесу. Вимоги стандарту ISO 9001 носять загальний характер і не передбачають забезпечення однаковості структури систем управління якістю або однаковість документації, тому що застосовні до діяльності будь-якої організації незалежно від типу, розміру та продукції, що випускається (послуги, що надається). Частиною 2 Розділу V Тендерної документації встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Окремо зазначаємо що такий документ як сертифікати ISO 9001:2015 не є документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та виправлення цієї помилки, а саме долучення цих документів до Тендерної пропозиції не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На підтвердження додаємо сертифікати ISO 9001:2015 різних виробників, аби підтвердити, що в них відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Таким чином, неподання таких файлів є невідповідністю, яка підлягає виправленню в силу Закону. Зазначаємо, що Замовником не було опубліковано Вимогу про виправлення невідповідностей пропозиції Учасника. З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію Скаржника. 2. Замовником у Протоколі вказано, зокрема, як причина відхилення тендерної пропозиції Скаржника те, за позицією 3 «Олива гідравлічна HLP46, або еквівалент», згідно вимого додатку №3 ІІ Частина, Учасником надано сертифікат ISO на виробника продукції MOL-LUB Kenőanyag Gyártó Forgalmazó és Szolgáltató Kft, а пропонують продукцію виробника MOL LUB Lubrikant Production, Distribution and Service LTD (Олива гідравлічна HLP 46). Скаржник категорично не погоджується з таким твердженням. Мова йде про одного і того ж виробника, назва якого вказана у різних документах угорською та англійською мовами. Ця інформація легко перевіряється через відкриті джерела в мережі Інтернет. Навіть простий переклад через сервіс Google Translate підтверджує, що дані назви ідентичні. Крім цього, надані у складі тендерної пропозиції Скаржника документи, які мають назви виробника угорською та англійськими мовами, містять однакові реквізити, зокрема однакову юридичну адресу. Назва виробника MOL LUB Lubrikant Production, Distribution and Service LTD різними мовами застосовується у діловій та договірній документації відповідно до сфери та країни застосування, при цьому всі перелічені назви є правильними та застосовуються відповідно до необхідності документу, в якому вказується назва. Частиною 2 Розділу V Тендерної документації передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Виробник MOL LUB Lubrikant Production, Distribution and Service LTD (MOL-LUB Kenőanyag Gyártó Forgalmazó és Szolgáltató Kft) має офіційне представництво в Україні – ТОВ «МОЛ Україна». Звернення до виробника чи його офіційного представництва в Україні допомогло б уникнути непорозумінь. Таким чином, вказання назви виробника різними мовами є невідповідністю, яка підлягає виправленню в силу Закону, оскільки не містить інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Однак, Замовником було прийнято незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Зазначаємо, що Замовником не було опубліковано Вимогу про виправлення невідповідностей пропозиції Учасника. З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію Скаржника. Безпідставне відхилення пропозиції Скаржника призвело до порушення його законних прав та інтересів. Закон гарантує Скаржнику рівні з іншими учасниками права та умови. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником було порушено законодавство у сфері публічних закупівель, права та законні інтереси Скаржника.
Дата розгляду скарги: 25.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.10.2024 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.10.2024 12:36
Дата виконання рішення Замовником: 06.11.2024 16:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. На виконання рішення Комісії №17412-р/пк-пз від 25.10.2024 р., скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» по процедурі відкритих торгів, проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи, мастила в асортименті), С_24Т-578, ідентифікатор закупівлі № UA-2024-09-19-008528-a. 2. Повідомити Комісію через електронну систему закупівель про прийняте рішення.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ", Кузь Павло 380676222428 PAVLO.KUZ@VIP-OIL.COM.UA http://www.vip-oil.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4d0a839bc2d74e39b806645b20c66408
Заголовок пункту скарги: про сертифікати ISO
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. Замовником у Протоколі вказано, зокрема, як причина відхилення тендерної пропозиції Скаржника те, що Скаржником не надано сертифікат ISO на виробника продукції EVO Lubricants GmbH (Олива трансмісійна 80W90). Також, причиною відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказано, що Скаржником не надано сертифікат ISO на виробника продукції Chevron Belgium BV (Мастило консистентне літієве).
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації.
Пунктом 1 Таблиці ІІ Частини Додатку №3 Тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, Учасник надає скан-копію сертифікату якості або паспорту або іншого аналогічного за змістом документа від фактичного Виробника запропонованого товару із зазначенням інформації про технічні характеристики запропонованого товару згідно із вимогами Додатку № 3 І ЧАСТИНА.
Вказані документи надані у складі тендерної пропозиції Скаржника в повному обсязі. Таким чином, Скаржником повністю надано підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, як це й було встановлено Тендерною документацією.
Пунктом 2 Таблиці ІІ Частини Додатку №3 Тендерної документації передбачено надання сканованої копії сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві відповідно вимогам ISO 9001:2015 щодо виробника, продукція якого пропонується Учасником. Зазначена вимога не стосується відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі.
Стандарт ISO 9001 – це система управління якістю, сертифікація за якою гарантує, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати. Робота за принципами ISO 9001 означає, що компанія контролює якість на виробництві. Це мінімізує ризик отримання продукції невідповідної якості та перетворює роботу з поліпшення якості на фундамент виробничого процесу. Вимоги стандарту ISO 9001 носять загальний характер і не передбачають забезпечення однаковості структури систем управління якістю або однаковість документації, тому що застосовні до діяльності будь-якої організації незалежно від типу, розміру та продукції, що випускається (послуги, що надається).
Частиною 2 Розділу V Тендерної документації встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Окремо зазначаємо що такий документ як сертифікати ISO 9001:2015 не є документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та виправлення цієї помилки, а саме долучення цих документів до Тендерної пропозиції не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

На підтвердження додаємо сертифікати ISO 9001:2015 різних виробників, аби підтвердити, що в них відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, неподання таких файлів є невідповідністю, яка підлягає виправленню в силу Закону.
Зазначаємо, що Замовником не було опубліковано Вимогу про виправлення невідповідностей пропозиції Учасника.
З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: d715484cdd49483daafb02f2bd985ccb
Заголовок пункту скарги: про назву виробника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 2. Замовником у Протоколі вказано, зокрема, як причина відхилення тендерної пропозиції Скаржника те, за позицією 3 «Олива гідравлічна HLP46, або еквівалент», згідно вимого додатку №3 ІІ Частина, Учасником надано сертифікат ISO на виробника продукції MOL-LUB Kenőanyag Gyártó Forgalmazó és Szolgáltató Kft, а пропонують продукцію виробника MOL LUB Lubrikant Production, Distribution and Service LTD (Олива гідравлічна HLP 46).
Скаржник категорично не погоджується з таким твердженням. Мова йде про одного і того ж виробника, назва якого вказана у різних документах угорською та англійською мовами. Ця інформація легко перевіряється через відкриті джерела в мережі Інтернет. Навіть простий переклад через сервіс Google Translate підтверджує, що дані назви ідентичні.
Крім цього, надані у складі тендерної пропозиції Скаржника документи, які мають назви виробника угорською та англійськими мовами, містять однакові реквізити, зокрема однакову юридичну адресу. Назва виробника MOL LUB Lubrikant Production, Distribution and Service LTD різними мовами застосовується у діловій та договірній документації відповідно до сфери та країни застосування, при цьому всі перелічені назви є правильними та застосовуються відповідно до необхідності документу, в якому вказується назва.

Частиною 2 Розділу V Тендерної документації передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Виробник MOL LUB Lubrikant Production, Distribution and Service LTD (MOL-LUB Kenőanyag Gyártó Forgalmazó és Szolgáltató Kft) має офіційне представництво в Україні – ТОВ «МОЛ Україна». Звернення до виробника чи його офіційного представництва в Україні допомогло б уникнути непорозумінь.
Таким чином, вказання назви виробника різними мовами є невідповідністю, яка підлягає виправленню в силу Закону, оскільки не містить інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Однак, Замовником було прийнято незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Зазначаємо, що Замовником не було опубліковано Вимогу про виправлення невідповідностей пропозиції Учасника.
З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника