• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Аміачна селітра

Завершена

287 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 436.25 UAH
Період оскарження: 19.09.2024 13:57 - 27.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Про скасування протиправного рішення уповноваженої особи Замовника

Номер: f57bc3959ef543cbaffad282ee4b086d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-19-007800-a.a1
Назва: Про скасування протиправного рішення уповноваженої особи Замовника
Вимога:
повний зміст вимоги додається у вкладеному файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 01.10.2024 року замовником, розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію учасника процедури закупівлі та її відповідність вимогам тендерної документації. За результатом розгляду замовником прийнято рішення про визнання переможцем - ФОП Ольховик Д.М. в процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2024-09-19-007800-a». 06.10.2024 року від учасника в процедурі відкритих торгів - ПП «Нафтатранссервіс» до замовника надійшла вимога про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ольховик Д.М.. Учасник вважає, що переможцем - ФОП Ольховик Д.М. порушено розділ ІІІ інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а тому на підставі п.44 ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, замовник повинен відхиляє тендерну пропозицію ФОП Ольховик Д.М.. Розглянувши аргументи учасника в процедурі відкритих торгів - ПП «Нафтатранссервіс», встановлено наступне. Згідно абзацу 10 п.28 Постанови 1178 у тендерній документації має бути окремий додаток з переліками документів та/або інформації, які подаються учасником і переможцем. Учасник ФОП Ольховик Д.М. відповідно до додатку 7 тендерної документації подав перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме : інформаційну довідку про наявність досвіду повного виконання одного аналогічного договору, копію аналогічного договору щодо надання послуг зі всіма додатками та додатковими угодами та копії документів, що підтверджують фактичне повне виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції. Розділ ІІІ інструкції з підготовки тендерної пропозиції, вона є універсальною для закупівлі товарів, робіт та послуг, і встановлює перелік вимог, які в разі потреби замовник може вимагати від учасника. У цьому випадку замовник не вбачає необхідність надання документів, крім обов’язкових, передбачених окремим додатком. Відповідно до пункту 28 Особливостей «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.». Пунктом 47 Особливостей визначені підстави, коли замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі. Зазначені підстави для відмови є вичерпними. Замовником не виявлено підстав, які вказують на те, що ФОП Ольховик Д.М, підпадає під дію Пункта 47 Особливостей. Разом з цим, ФОП Ольховик Д.М., підтвердив відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей у процедурі закупівлі за допомогою електронних полів, проставивши відмітку у відповідних розділах електронного майданчика. На підставі Пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель коли учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Таким чином, замовник, при розгляді вимоги ПП «Нафтатранссервіс» не погоджується з твердженням, що визнавши переможцем відкритих торгів ФОП Ольховик Д.М., прийняте протиправне рішення в порушення Пункту 44 Особливостей. Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, ВИРІШИВ: 1.Відмовити у задоволенні вимоги ПП «Нафтатранссервіс» про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ольховик Д.М.. 2.Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про розгляд вимоги ПП «Нафтатранссервіс».
Статус вимоги: Відхилено