-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо, Бензин А-92
Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва: ДК 021:2015 - 09134200-9 Дизельне паливо, ДК 021:2015 - 09132000-3 Бензин
Торги відмінено
324 951.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 624.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 624.76 UAH
Період оскарження:
19.09.2024 12:07 - 11.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
2a41ccc373374a309d17ff4f1567fe69
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-19-005797-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ІФС-АВІАС ДОГОВІР.pdf 23.09.2024 13:39
- Скарга від 23.09.2024 року на умови документації_ВО Звенігородскої МР.pdf 23.09.2024 13:39
- 3. Договір ХАРКІВЗЕЛЕНБУД.pdf 23.09.2024 13:39
- Скарга від 23.09.2024 року на умови документації_UA-2024-09-19-005797-a.docx 23.09.2024 13:39
- Зразки талонів АВІАС (всі види палива).pdf 23.09.2024 13:39
- 3. Видаткова ХАРКІВЗЕЛЕНБУД.pdf 23.09.2024 13:39
- sign.p7s 23.09.2024 13:40
- рішення від 25.09.2024 №15785.pdf 25.09.2024 15:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2024 №16263.pdf 04.10.2024 15:10
- рішення від 03.10.2024 №16263.pdf 08.10.2024 16:01
- 1. Пояснення по скарзі -ТОВ ІФС бензин.doc 27.09.2024 09:54
- 1. Пояснення по скразі.pdf 27.09.2024 09:54
- 7. Перелік змін до ТД від 09.10.2024.docx 09.10.2024 15:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.09.2024 13:58
Дата розгляду скарги:
03.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.09.2024 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2024 16:03
Дата виконання рішення Замовником:
09.10.2024 15:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № №16263-р/пк-пз від 03.10.2024 Замовником були внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6917f0a6691a474fb199df409c443613
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки встановив обмеження у формі поставки товару на підставі виключно відомостей на видачу паливо-мастильних матеріалів та визначив умову щодо неприйняття товарів на підставі довірчих документів, таких як паливні талони (картки), скретч-картки тощо.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки встановив обмеження у формі поставки товару на підставі виключно відомостей на видачу паливо-мастильних матеріалів та визначив умову щодо неприйняття товарів на підставі довірчих документів, таких як паливні талони (картки), скретч-картки тощо:
«- Товар постачається учасником-переможцем за додатково погодженими партіями шляхом самозаправки Замовником власного транспорту на підставі відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів.»
«Замовник не приймає товари на підставі довірчих документів, таких як паливні талони (картки), скретч-картки тощо. У цих документах відсутня інформація про сторони договору – Замовника та Постачальника. Передача паливних талонів (карток), скретч-карток тощо, відповідно до умов закупівлі та договору не є фактом передачі товару, а надає лише право на отримання цього товару на АЗС у третьої сторони, яка не є учасником закупівлі і не фігурує у договорі про закупівлю.»
Вимагаючи від учасників відпуску нафтопродуктів, а отже отримання Товару саме за відомостями на видачу паливо-мастильних матеріалів – Замовник обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива лише за талонами/скретч-картками, які не мають можливості здійснювати відпуск палива по відомостям.
Відповідно до пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України :
«Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету та сайту.
Вимога щодо забезпечення Замовника таким видом підтверджуючого документу на отримання палива з АЗС, як відомість - є дискримінаційною та обмежувальною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, у яких впроваджено система отримання палива на АЗС партнерів по відомостям.
Скаржник планує запропонувати Замовнику для заправки автомобільного транспорту мережу АЗС Авіас, відповідно до укладеного партнерського договору про відпуск палива по довірчим документам – Талонам (скретч-картками).
Також, варто звернути увагу на той факт, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент", згідно частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС Авіас, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір за адресою:
Черкаська область, м. Звенигородка, вул. Б. Хмельницького, 9
Мережа АЗС, яку планує запропонувати Скаржник, не використовує в обігу здійснення відпуску палива такий вид як відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів, а здійснює відпуск палива та талонами (скретч-картами), що свідчить про наявність дискримінаційної умови у тендерній документації.
«- Товар постачається учасником-переможцем за додатково погодженими партіями шляхом самозаправки Замовником власного транспорту на підставі відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів.»
«Замовник не приймає товари на підставі довірчих документів, таких як паливні талони (картки), скретч-картки тощо. У цих документах відсутня інформація про сторони договору – Замовника та Постачальника. Передача паливних талонів (карток), скретч-карток тощо, відповідно до умов закупівлі та договору не є фактом передачі товару, а надає лише право на отримання цього товару на АЗС у третьої сторони, яка не є учасником закупівлі і не фігурує у договорі про закупівлю.»
Вимагаючи від учасників відпуску нафтопродуктів, а отже отримання Товару саме за відомостями на видачу паливо-мастильних матеріалів – Замовник обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива лише за талонами/скретч-картками, які не мають можливості здійснювати відпуск палива по відомостям.
Відповідно до пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України :
«Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету та сайту.
Вимога щодо забезпечення Замовника таким видом підтверджуючого документу на отримання палива з АЗС, як відомість - є дискримінаційною та обмежувальною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, у яких впроваджено система отримання палива на АЗС партнерів по відомостям.
Скаржник планує запропонувати Замовнику для заправки автомобільного транспорту мережу АЗС Авіас, відповідно до укладеного партнерського договору про відпуск палива по довірчим документам – Талонам (скретч-картками).
Також, варто звернути увагу на той факт, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент", згідно частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС Авіас, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір за адресою:
Черкаська область, м. Звенигородка, вул. Б. Хмельницького, 9
Мережа АЗС, яку планує запропонувати Скаржник, не використовує в обігу здійснення відпуску палива такий вид як відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів, а здійснює відпуск палива та талонами (скретч-картами), що свідчить про наявність дискримінаційної умови у тендерній документації.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС (всі види палива).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
ІФС-АВІАС ДОГОВІР.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом: ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-92), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-19-005797-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки встановив обмеження у формі поставки товару на підставі виключно відомостей на видачу паливо-мастильних матеріалів та визначив умову щодо неприйняття товарів на підставі довірчих документів, таких як паливні талони (картки), скретч-картки тощо.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7a5b9e41013441c1ba3279629242b561
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки встановив обмеження підтвердження кваліфікаційним критеріям в частині включення до своєї пропозиції копію документу про видачу паливо-мастильних матеріалів (відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів) який повинен бути наданий до аналогічного договору.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В пункті 3 Додатку 1 та Додатку № 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки встановив обмеження підтвердження кваліфікаційним критеріям в частині включення до своєї пропозиції копію документу про видачу паливо-мастильних матеріалів (відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів) який повинен бути наданий до аналогічного договору:
В пункті 3 Додатку 1: «Для підтвердження можливості поставки товару по відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів, учасник включає до своєї пропозиції копію документу про видачу паливо-мастильних матеріалів (відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів) який повинен бути наданий до аналогічного договору, що наданий для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. В цій копії учасник має бути відзначений як постачальник паливних матеріалів, що є предметом закупівлі (надана копія документу не обов’язково повинна бути на весь обсяг товару, зазначеного в аналогічному договорі).»
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
- Копію аналогічного договору із попереднім Замовником
Відсутність додатків до аналогічного договору не буде вважатись підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Примітка:
**Аналогічним договором в рамках цієї закупівлі є договір на постачання палива
Для підтвердження можливості поставки товару по відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів, учасник включає до своєї пропозиції копію документу про видачу паливо-мастильних матеріалів (відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів) який повинен бути наданий до аналогічного договору, що наданий для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. В цій копії учасник має бути відзначений як постачальник паливних матеріалів, що є предметом закупівлі (надана копія документу не обов’язково повинна бути на весь обсяг товару, зазначеного в аналогічному договорі).»
Дискримінаційна вимога в частині встановлення обмеження щодо підтвердження можливості поставки товару по відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів, учасник включає до своєї пропозиції копію документу про видачу паливо-мастильних матеріалів (відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів) який повинен бути наданий до аналогічного договору, що наданий для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає встановлення Замовником кваліфікаційного критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовником встановлено у Додатку № 3 та Додатком № 1 до тендерної документації надання учасниками Довідки про досвід виконання аналогічних договорів та зазначення інформації щодо:
Для підтвердження можливості поставки товару по відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів, учасник включає до своєї пропозиції копію документу про видачу паливо-мастильних матеріалів (відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів) який повинен бути наданий до аналогічного договору, що наданий для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. В цій копії учасник має бути відзначений як постачальник паливних матеріалів, що є предметом закупівлі (надана копія документу не обов’язково повинна бути на весь обсяг товару, зазначеного в аналогічному договорі)..
Встановлення вимоги в частині надання на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям досвіду виконання аналогічного договору копію документа про видачу паливно-мастильних матеріалів, а саме відомість на видачу ПММ – встановлює обмеження для Скаржника та суперечить ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно п. 4.1. Розділу 1 тендерної документації визначена назва предмету закупівлі: «ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-92)
Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва:
ДК 021:2015 - 09134200-9 Дизельне паливо,
09132000-3 Бензин.»
Скаржник має успішний досвід виконання аналогічних договорів, при цьому форма відпуску Товару (ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-92)) – за довірчими документами (талонами, скретч-картками).
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України :
«Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету та сайту.
Відпуск нафтопродуктів за відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів здійснюється АЗС на підставі договорів, укладених між підприємством та споживачем.
Вимога щодо забезпечення Замовника таким видом підтверджуючого документу на отримання палива з АЗС, як відомість - є дискримінаційною та обмежувальною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, у яких впроваджено система отримання палива на АЗС партнерів по відомостям.
На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника, Скаржник може надати аналогічний договір на постачання палива за талонами/скретч-картами на виконання тим самим об’єктивним обставинам, що свідчить про встановлення дискримінаційного критерію у тендерній документації Замовника, опублікованого на сайті уповноваженого органу, в частині надання аналогічного договору, за умовами якого, формою здійснення відпуску Товару - є відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів).
1.2. В пункті 3 Додатку 1 та Додатку № 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки встановив обмеження підтвердження кваліфікаційним критеріям в частині включення до своєї пропозиції копію документу про видачу паливо-мастильних матеріалів (відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів) який повинен бути наданий до аналогічного договору:
В пункті 3 Додатку 1: «Для підтвердження можливості поставки товару по відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів, учасник включає до своєї пропозиції копію документу про видачу паливо-мастильних матеріалів (відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів) який повинен бути наданий до аналогічного договору, що наданий для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. В цій копії учасник має бути відзначений як постачальник паливних матеріалів, що є предметом закупівлі (надана копія документу не обов’язково повинна бути на весь обсяг товару, зазначеного в аналогічному договорі).»
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
- Копію аналогічного договору із попереднім Замовником
Відсутність додатків до аналогічного договору не буде вважатись підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Примітка:
**Аналогічним договором в рамках цієї закупівлі є договір на постачання палива
Для підтвердження можливості поставки товару по відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів, учасник включає до своєї пропозиції копію документу про видачу паливо-мастильних матеріалів (відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів) який повинен бути наданий до аналогічного договору, що наданий для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. В цій копії учасник має бути відзначений як постачальник паливних матеріалів, що є предметом закупівлі (надана копія документу не обов’язково повинна бути на весь обсяг товару, зазначеного в аналогічному договорі).»
Дискримінаційна вимога в частині встановлення обмеження щодо підтвердження можливості поставки товару по відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів, учасник включає до своєї пропозиції копію документу про видачу паливо-мастильних матеріалів (відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів) який повинен бути наданий до аналогічного договору, що наданий для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає встановлення Замовником кваліфікаційного критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовником встановлено у Додатку № 3 та Додатком № 1 до тендерної документації надання учасниками Довідки про досвід виконання аналогічних договорів та зазначення інформації щодо:
Для підтвердження можливості поставки товару по відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів, учасник включає до своєї пропозиції копію документу про видачу паливо-мастильних матеріалів (відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів) який повинен бути наданий до аналогічного договору, що наданий для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. В цій копії учасник має бути відзначений як постачальник паливних матеріалів, що є предметом закупівлі (надана копія документу не обов’язково повинна бути на весь обсяг товару, зазначеного в аналогічному договорі)..
Встановлення вимоги в частині надання на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям досвіду виконання аналогічного договору копію документа про видачу паливно-мастильних матеріалів, а саме відомість на видачу ПММ – встановлює обмеження для Скаржника та суперечить ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно п. 4.1. Розділу 1 тендерної документації визначена назва предмету закупівлі: «ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-92)
Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва:
ДК 021:2015 - 09134200-9 Дизельне паливо,
09132000-3 Бензин.»
Скаржник має успішний досвід виконання аналогічних договорів, при цьому форма відпуску Товару (ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-92)) – за довірчими документами (талонами, скретч-картками).
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України :
«Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету та сайту.
Відпуск нафтопродуктів за відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів здійснюється АЗС на підставі договорів, укладених між підприємством та споживачем.
Вимога щодо забезпечення Замовника таким видом підтверджуючого документу на отримання палива з АЗС, як відомість - є дискримінаційною та обмежувальною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, у яких впроваджено система отримання палива на АЗС партнерів по відомостям.
На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника, Скаржник може надати аналогічний договір на постачання палива за талонами/скретч-картами на виконання тим самим об’єктивним обставинам, що свідчить про встановлення дискримінаційного критерію у тендерній документації Замовника, опублікованого на сайті уповноваженого органу, в частині надання аналогічного договору, за умовами якого, формою здійснення відпуску Товару - є відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів).
×
-
Назва доказу:
Видаткові накладні за аналогічним договором
-
Повʼязаний документ:
3. Видаткова ХАРКІВЗЕЛЕНБУД.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
3. Договір ХАРКІВЗЕЛЕНБУД.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС (всі види палива).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
3. Договір ХАРКІВЗЕЛЕНБУД.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом: ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-92), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-19-005797-a, зокрема: Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки встановив обмеження підтвердження кваліфікаційним критеріям в частині включення до своєї пропозиції копію документу про видачу паливо-мастильних матеріалів (відомість на видачу паливо-мастильних матеріалів) який повинен бути наданий до аналогічного договору.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
512f84d57e0d4f8dace04fca15ebc6a8
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників список своїх АЗС із зазначенням адрес принаймні у м. Звенигородка, Черкаської обл.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.3. В Додатку № 3 та пункті 4 Додатку № 1 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників список своїх АЗС із зазначенням адрес принаймні у м. Звенигородка, Черкаської обл.:
«4. Поставка здійснюється згідно потреб Замовника за адресою та місцезнаходженням АЗС у м. Звенигородка, Черкаської обл. Учасники повинні надати у складі пропозицій список своїх АЗС із зазначенням адрес у м. Звенигородка, Черкаської обл.»
«Учасники повинні надати у складі пропозицій список своїх АЗС із зазначенням адрес у м. Звенигородка, Черкаської обл.»
Замовником визначено термін щодо наявності у учасників «своїх» АЗС – що за Тлумаченим свлоником із "Словника української мови" за лексичним значенням передбачає поняття «власний».
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві власності - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві власності/користуванні/оренди.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу. Учасники які не мають АЗС у праві власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС Авіас, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір за адресою:
м.Звенигородка, вул.Б.Хмельницького, 9
«4. Поставка здійснюється згідно потреб Замовника за адресою та місцезнаходженням АЗС у м. Звенигородка, Черкаської обл. Учасники повинні надати у складі пропозицій список своїх АЗС із зазначенням адрес у м. Звенигородка, Черкаської обл.»
«Учасники повинні надати у складі пропозицій список своїх АЗС із зазначенням адрес у м. Звенигородка, Черкаської обл.»
Замовником визначено термін щодо наявності у учасників «своїх» АЗС – що за Тлумаченим свлоником із "Словника української мови" за лексичним значенням передбачає поняття «власний».
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві власності - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві власності/користуванні/оренди.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу. Учасники які не мають АЗС у праві власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС Авіас, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір за адресою:
м.Звенигородка, вул.Б.Хмельницького, 9
×
-
Назва доказу:
Видаткові накладні
-
Повʼязаний документ:
3. Видаткова ХАРКІВЗЕЛЕНБУД.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
ІФС-АВІАС ДОГОВІР.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом: ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-92), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-19-005797-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників список своїх АЗС із зазначенням адрес принаймні у м. Звенигородка, Черкаської обл.