-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Завершена
1 923 838.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 619.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 619.19 UAH
Період оскарження:
19.09.2024 11:29 - 27.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
на рішення Замовника (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі- Закон) та Особливостей затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022 (надалі – Особливості))
Номер:
62700f0afc094039a8315e933020c6fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-19-003709-a.c2
Назва:
на рішення Замовника (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі- Закон) та Особливостей затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022 (надалі – Особливості))
Скарга:
Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області в системі електронних закупівель оприлюднено оголошення № UA-2024-09-19-003709-a про проведення процедури закупівлі за предметом – Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі.
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь наступні Учасники: ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ", ТОВ "А№8", ФОП ПІНЧУК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником прийнято ПРОТОКОЛ/РІШЕННЯ № 2-03/10 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Головного управління ДСНС України у Харківській області від 03 жовтня 2024 р. учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" визначено переможцем закупівлі Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-09-19-003709-a.
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає, що цим рішенням Замовником порушено вимоги Закону та Особливості з огляду на таке.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає складену учасником Таблицю №1* з заповненими колонками:
6 - Назва та технічні характеристики запропонованого товару
7 - Виробник товару 8 - Країна походження товару.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема:
- копію сертифікату відповідності та/або декларації відповідності.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" в складі тендерної пропозиції надано:
- файл 1. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf», в якому містяться ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі Предмет закупівлі: Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі. Таблиця № 1 вих.№ 1 від 27.09.2024р. де Учасником зазначаються назва та характеристики запропонованого товару, зокрема:
Котел опалювальний водогрійний ARS 65 KT-E-P,
Котел опалювальний водогрійний ARS 75 KT-E-P,
Котел опалювальний водогрійний ARS 100 KT-E-P.
Отже, згідно наданої Таблиці №1 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" пропонується , зокрема:
Котел опалювальний водогрійний ARS 65 KT-E-P,
Котел опалювальний водогрійний ARS 75 KT-E-P,
Котел опалювальний водогрійний ARS 100 KT-E-P. В наведених сертифікаті відповідності та в декларації про відповідність відсутні котли опалювальні водогрійні саме серії KT-E-P.
На підставі вказаних документів, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" не надано декларації про відповідність, сертифіката відповідності на:
Котел опалювальний водогрійний ARS 65 KT-E-P,
Котел опалювальний водогрійний ARS 75 KT-E-P,
Котел опалювальний водогрійний ARS 100 KT-E-P, саме серії KT-E-P.
Відтак, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" наведеними вище документами, а саме: сертифікатом відповідності та декларацією про відповідність, не підтверджено відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі п.п.2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" Замовник порушив п.п.2 пункту 44 Особливостей.
На підставі викладеного, рішення Замовника про визначення Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" переможцем закупівлі є незаконним, та таким, що порушує принципи, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та права та інтереси Скаржника, пов’язані з участю в процедурі закупівлі.
Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Пов'язані документи:
Учасник
- Декларація про відповідність .pdf 08.10.2024 14:00
- 1. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf 08.10.2024 14:00
- СКАРГА.docx 08.10.2024 14:00
- ПРОТОКОЛ (3).docx 08.10.2024 14:00
- Сертифікат відповідності.pdf 08.10.2024 14:00
- sign.p7s 08.10.2024 14:01
- Рішення від 10.10.2024 № 16613.pdf 10.10.2024 15:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2024 № 17027.pdf 18.10.2024 12:57
- Рішення від 17.10.2024 № 17027.pdf 22.10.2024 16:49
- 14.10.24 ПОЯСНЕННЯ по суті скарги UA-2024-09-19-003709-a.c2.doc 14.10.2024 17:35
- 1. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf 14.10.2024 17:35
- Декларація про відповідність.PDF 14.10.2024 17:35
- Сертифікат відповідності.PDF 14.10.2024 17:35
- 14.10.2024 Заява на участь у розгляді скарги.docx 14.10.2024 17:35
- 14.10.2024 Пояснення по суті скарги.pdf 14.10.2024 17:35
- Відзив.pdf 14.10.2024 17:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.10.2024 14:35
Дата розгляду скарги:
17.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.10.2024 15:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.10.2024 16:50
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
accc89c520ac4043b9fe406696b1f0cb
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визнання переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відтак, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" наведеними вище документами, а саме: сертифікатом відповідності та декларацією про відповідність, не підтверджено відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі п.п.2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" Замовник порушив п.п.2 пункту 44 Особливостей.
На підставі викладеного, рішення Замовника про визначення Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" переможцем закупівлі є незаконним, та таким, що порушує принципи, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та права та інтереси Скаржника, пов’язані з участю в процедурі закупівлі.
Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі п.п.2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" Замовник порушив п.п.2 пункту 44 Особливостей.
На підставі викладеного, рішення Замовника про визначення Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" переможцем закупівлі є незаконним, та таким, що порушує принципи, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та права та інтереси Скаржника, пов’язані з участю в процедурі закупівлі.
Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ (3).docx
-
-
Назва доказу:
Декларація про відповідність
-
Повʼязаний документ:
Декларація про відповідність .pdf
-
-
Назва доказу:
Технічні вимоги
-
Повʼязаний документ:
1. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника ПРОТОКОЛ/РІШЕННЯ № 2-03/10 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Головного управління ДСНС України у Харківській області від 03 жовтня 2024 р. неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Зобов'язати Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області скасувати рішення про визначення переможцем Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" за предметом закупівлі – Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, оголошення № UA-2024-09-19-003709-a.
Вимога
Є відповідь
Щодо прийняття рішення про визнання переможця закупівлі.
Номер:
e46ae246604c439fb93908e40a4645c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-19-003709-a.b1
Назва:
Щодо прийняття рішення про визнання переможця закупівлі.
Вимога:
Ненадання технічної документації в повному обсязі до технічного завдання (викладено в доданому документі).
Пов'язані документи:
Учасник
- _________________.docx 04.10.2024 21:50
- 1=08.10.24 Шановний Учаснику.docx 08.10.2024 15:21
Дата подачі:
04.10.2024 21:50
Вирішення:
Доброго дня, шановний запитувачу!
Замовником було здійснено детальне вивчення змісту Вашого звернення з вимогою про усунення порушення, та за цим надаємо відповідь на Ваше звернення про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019, із змінами) (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Щодо Вашого звернення з вимогою про усунення порушення (далі – Звернення/Вимога) слід звернути увагу на те, що відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Так як закупівля проводилась відповідно з урахуванням ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), то відповідно до пункту 54:
«54. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.»
При цьому жодних звернень не пізніше ніж за 3 дня до закінчення строку подання тендерної пропозиції, у тому числі з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, від будь-якої фізичної/юридичної особи, згідно з частиною першою пункту 54 Особливостей до замовника не надходило, а встановлений Законом строк для звернення будь-якої фізичної/юридичної особи до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру вже завершився.
Водночас, вважаємо за необхідне вказати на те, що згідно з частиною третьою статті 31 Закону та пункту 46 Особливостей, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерної пропозиції, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів (згідно Закону) та як через чотири дні (згідно Особливостей) з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. При цьому Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ФОП ПІНЧУК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА) не відхилена згідно із Законом.
У свою чергу, частиною четвертою статті 33 Закону, визначена ще одна правова підстава для звернення учасника через електронну систему закупівель з відповідною вимогою до замовника, де також встановлено обов’язок замовника надавати відповідь на звернення учасника, а саме: учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На момент подання Вимоги, Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ФОП ПІНЧУК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА) не була визначена електронною системою закупівель за результатом оцінки найбільш економічно вигідною, тому згідно із Законом, не розглядалася замовником на відповідність вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, Законом не передбачено.
У даному випадку, виходячи зі змісту Вимоги, необхідно також підкреслити, що Законом не передбачено право учасника процедури закупівлі на звернення до замовника з вимогою про скасування/перегляд рішення замовника, чи про повторний розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а у замовника не існує правових підстав згідно із Законом щодо повторного розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, або щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, чи про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібне звернення/подібну вимогу, у випадку отримання такого звернення/такої вимоги.
З повагою, уповноважена особа, Данило КАРАКУЦЯ
Статус вимоги:
Відхилено