• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мережеве обладнання

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації

Завершена

284 174.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 420.87 UAH
Період оскарження: 18.09.2024 16:46 - 23.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 5061e618d1f14777ac11bc1402316226
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-18-012885-a.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику, мною, ФОП Філон Віталієм Вікторовичем, було надано достовірну та вичерпну інформацію та всі документи згідно вимог Тендерної документації щодо закупівлі Мережевого обладнання за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання. 18 вересня 2024 Вами було оголошено процедуру закупівлі Мережевого обладнання за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання. Станом на 25 вересня 2024 запропоноване обладнання було все в наявності, та при швидкому розгляді пропозицій учасників та підписанні договору з переможцем, була реальна можливість поставки обладнання до 15 жовтня 2024 р. Тим паче, що нами було прийнято до уваги, що у разі невиконання зазначених термінів виконання поставки після отримання заявки, до нас були б застосовані оперативно-господарські санкції, згідно п. 12 Договору (наведеного у Додатку №7 до Тендерної документації). Прошу зазначити, що Вами не було виставлено вимоги наявності обладнання в резерві або на складі в учасників. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. ФОП Білоус Віктор Олександрович оголошений переможцем 14 жовтня 2024 року. Підписання договору не може відбутися раніше ніж 15 жовтня 2024 р як і поставка товару. У зв'язку з вищезазначеними порушеннями законодавства, я вимагаю скасування процедури закупівлі, оскільки це необхідно для дотримання законодавчих норм та принципів прозорості в закупівельних процесах.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо наступне: «Станом на 25 вересня 2024 запропоноване обладнання було все в наявності, та при швидкому розгляді пропозицій учасників та підписанні договору з переможцем, була реальна можливість поставки обладнання до 15 жовтня 2024 р.» Шановний Учасник, звертаємо вашу увагу, що аукціон за цією закупівлею відбувся 26.09.2024 р. то ж наявність товару на дату 25.09 можлива, але на дату розгляду вашої пропозиції на сайті, за посиланням яке ви надали у своїй пропозиції - зазначений товар був відсутній або в резерві. Ваша пропозиція була друга. Початок розгляду вашої пропозиції – з 07.10.2024 (оскільки перевірка інформації щодо першого учасника зайняла багато часу і не привела до жодного результату). «Прошу зазначити, що Вами не було виставлено вимоги наявності обладнання в резерві або на складі в учасників.» Не було, але було зазначено: «Також у листі зазначити назву, контактний номер офіційного представника (дилера або дистриб’ютора, тощо) виробника товару для можливості перевірки (у разі необхідності) відповідності товару заявленим характеристикам та офіційності ввозу на територію України.» При перевірці інформації, щодо офіційності ввозу на територію України товару менеджер ТОВ «ВІАТЕК» зазначив, що товар, який знаходиться на складі на 07.10.2024 офіційно ввезено на територію України, але зазначений вільний (не зарезервований) товар на залишку не відповідав кількості предмету закупівлі, яку ви підтвердили. Листом від 09.10.2024р. представник ТОВ «ВІАТЕК» повідомив, що зазначені позиції привозять на замовлення, доставлення в Україну можливо через 3-6 місяця. Товар не було вами зарезервовано (що було б логічно і забезпечило б вам виконання умов) або замовлено. Вами довідкою у довільній формі було підтверджено можливість постачання товару до 15.10.2024р. При перевірці (за телефоном та на сайті, який ви вказали) зазначена інформація не підтвердилась. То ж яким чином ви планували здійснити постачання в строки до 15.10.2024, або навіть до 31.12.2024р.? Виходячи з чого вашу пропозицію було відхилено з причин надання недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі. Дискваліфікація вашої пропозиції правомірна. Щодо «швидкого» розгляду – Замовник розглядає тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі щодо її відповідності вимогам тендерної документації у тому числі перевірка Учасників у державних реєстрах, згідно пункту 47 Особливостей. Це займає час. Згідно чинного законодавства та умов тендерної документації : «1.10. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.» Надсилання офіційних запитів та отримання відповідей також займає час. Таким чином у разі «швидкої» перевірки виникає ризик порушення законодавства у сфері закупівель, а також ризик не отримання необхідного товару в строки. Що є неприпустимим. «Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. ФОП Білоус Віктор Олександрович оголошений переможцем 14 жовтня 2024 року. Підписання договору не може відбутися раніше ніж 15 жовтня 2024 р як і поставка товару.» Звертаємо вашу увагу, що згідно умов проєкту договору, наведеного у Додатку №7 тендерної документації : п 1.3. «Строк поставки Товару – до 20.12.2024 р.», п.5.2. «Поставка (доставка, навантаження, розвантаження) Товару здійснюється Продавцем у робочі дні з 08.30 до 16.00 години, протягом 2 (робочих) днів, з моменту отримання заявки (усної або письмової).» На дату оголошення відкритих торгів неможливо точно визначити дату підписання договору, тому для розуміння того, що товар потрібен максимально швидко, зазначаються орієнтовні строки постачання. Що і зазначено у Додатку №4 тендерної документації. «4. Постачання товару здійснюється відповідно наданої Замовником заявки (усно або письмово) у робочі дні з 08.30 до 16.00 години. Доставка проводиться за умови попереднього узгодження дати та часу поставки, протягом 2 (робочих) днів, з моменту отримання заявки (усної або письмової) орієнтовно до 15.10.2024 р.» Оскільки товар потрібен максимально швидко і офіційним дистриб’ютером ТОВ «ВІАТЕК» підтверджено партнерство з Учасником-Переможцем, та підтверджено можливість постачання до 15.10.24 (оскільки товар було зарезервовано Учасником-Переможцем, що підтверджується листом від 11.10.2024 ТОВ «ВІАТЕК») і також, як слідство, можливо постачання товару у строки визначені договором (протягом 2 (робочих) днів) - порушення законодавства у сфері закупівель та порушення умов договору відсутнє.
Статус вимоги: Відхилено