• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги архівів

Послуги архівів

Завершена

20 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2018 10:42 - 30.07.2018 11:00
Вимога
Вирішена

оскарження рішення

Номер: 1e15498fcb464a25aac797aac2820c04
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-27-000279-a.b1
Назва: оскарження рішення
Вимога:
викладено в скарзі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Протокол №47 від 03.08.2018 р. про розгляд скарги ТОВ «ЮАФ» від 02.08.2018 р.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 03.08.2018 13:39
Підтвердження вирішення: Комунальне підприємство «Водно-інформаційний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) розглянуто скаргу ТОВ «ЮАФ» від 02.08.2018 р. щодо прийнятого Тендерним комітетом Замовника рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЮАФ» на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та у межах компетенції повідомляє. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Замовник є підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) яке в своїй діяльності керується нормативними актами з питань діловодства, а також регламентами та національними стандартами на організаційно-розпорядчу документацію. Відповідно до покладених завдань, Замовник зобов’язаний забезпечити зберігання архівних документів. Зберігання та передача документації здійснюється відповідно до нормативних документів погоджених з виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у сфері архівної справи та діловодства. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові які повинна містити тендерна документація. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства яку Замовник вважає за необхідно до неї включити. Таким чином Замовник має право вимагати від учасників торгів додаткову підтверджуючу інформацію, для підтвердження якості надання послуг з архівацією документів Замовником включено стандарт ДСТУ ISO 9001:2009 у перелік додаткових документів. Відповідно до частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один, або декілька таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтверджуючого досвіду виконання аналогічного договору; Тобто Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Крім того, відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – це пропозиція, щодо предмету закупівлі або його частини (лоту) яку учасник подає Замовнику відповідно вимог тендерної документації. Враховуючи вище викладене ТОВ «ЮАФ» не виконані вимоги, щодо тендерної документації, а саме: ненаданий сертифікат управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009. Тендерні пропозиції доповнення та інші документи отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання не приймаються Замовником до розгляду. Одночасно зазначимо, що при визначенні переможця процедури закупівлі Замовник виходив з принципу об'єктивності та неупередженої оцінки тендерної пропозиції. Уповноважена особа з питань проведення допорогових закупівель Дємідова А.В.
Задовільнена: Ні