-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Генератори» (Генератор бензиновий)
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
18.09.2024 15:11 - 09.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
04b7833f1ba4437385d3ab00e6fdeabd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-18-009916-a.a1
Назва:
скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.doc 20.09.2024 16:24
- Додаток 4 ДУ -3.5 кВт.docx 20.09.2024 16:24
- Додаток 2 ТВ -3.5 кВт.docx 20.09.2024 16:24
- 1. Тендерна документація - генератор бензиновий 3.5кВт - 2024.docx 20.09.2024 16:24
- скарга.doc (1).p7s 20.09.2024 16:24
- скарга.pdf.p7s 20.09.2024 16:24
- сервісний центр Квітка.pdf 20.09.2024 16:24
- скарга.pdf 20.09.2024 16:25
- sign.p7s 20.09.2024 16:26
- Додаток 4 ДУ -3.5 кВт.docx 23.09.2024 14:42
- Додаток 2 ТВ -3.5 кВт.docx 23.09.2024 14:42
- Пояснення_на_скаргу_UA_2024_09_18_009916_a.а1.docx 23.09.2024 14:42
- Пояснення_на_скаргу_UA_2024_09_18_009916_a.а1.docx 25.09.2024 09:23
- Додаток 2 ТВ -3.5 кВт.docx 25.09.2024 09:23
- Додаток 4 ДУ -3.5 кВт.docx 25.09.2024 09:23
- Додаток 2- Технічні вимоги.pdf 25.09.2024 09:23
- Додаток 4- Документи учасника.pdf 25.09.2024 09:23
- Пояснення на скаргу UA-2024-09-18-009916-a.а1.pdf 25.09.2024 09:23
- Рішення від 24.09.2024 № 15731.pdf 24.09.2024 17:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2024 № 16140.pdf 02.10.2024 11:44
- Рішення від 01.10.2024 № 16140.pdf 04.10.2024 13:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2024 16:44
Дата розгляду скарги:
01.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.09.2024 17:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.10.2024 13:09
Дата виконання рішення Замовником:
07.10.2024 12:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.01.2024 №16140-р/пк-пз в тендерну документацію вносяться зміни з метою усунення порушень, зазначених в мотивувальній частині цього рішення (рішення додається).
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Перелік змін:
1. Зміни вносять в таблиці «Технічні характеристики» Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, а саме:
- в підпункт 2.2. пункту 2 «Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання та ресурс експлуатації строком не менше 12 місяців та обов’язкове сервісне обслуговування. Зазначення контактних телефонів відповідальних осіб та адреси сервісного центру, який буде проводити обслуговування.»
2. Зміни вносять в пункт 1 Розділу 4 Тендерної документації, а саме: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.10.2024 до 00:00 год.
3. Зміни вносять в підпункт 4.4 пункту 4 Розділу 1 Тендерної документації, а саме: строки поставки товарів: до 30.10.2024.
4. Зміни в носяться в підпункт 5.1 пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю із зазначенням порядку змін його умов. Договір.», а саме : Строк поставки товару: до 30.10.2024 року.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
be21beb8e2cd4d30b8fb61222c629fa2
Заголовок пункту скарги:
п. 2.2. Додатку 2, п. 20 Додатку 4
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 2.2. Додатку 2 ТД Замовника: «2.2. Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання та ресурс експлуатації строком не менше 12 місяців та обов’язкове сервісне обслуговування. Зазначення контактних телефонів відповідальних осіб та адреси сервісного центру, який буде проводити обслуговування у м. Хмельницькому або Хмельницькій області».
Аналогічна вимога передбачена в п. 20 Додатку № 4: «2. Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання та ресурс експлуатації строком не менше 12 місяців та обов’язкове сервісне обслуговування. Зазначення контактних телефонів відповідальних осіб та адреси сервісного центру, який буде проводити обслуговування у м. Хмельницькому або Хмельницькій області.»
ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» зазначає, що юридичним і фактичним місцезнаходженням Скаржника, є м. Львів (79026 , м. Львів, вул. Стрийська, 86-В, офіс 6). Абсолютно логічно з цього випливає, що ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» має сервісний центр, який здійснює обслуговування його продукції, саме у м. Львів.
Як наслідок, вказані вище вимоги тендерної документації Замовника є дискримінаційними насамперед через те, що ми, як постачальник генераторів не зобов’язані мати сервісний центр з їх обслуговування в конкретно визначеному Замовником місці, а саме в м. Хмельницькому або Хмельницькій області.
ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» може безперешкодно здійснювати ремонт генераторів, які він постачає, в сервісному центрі «КВІТКА», що знаходиться за адресою м. Львів, Промислова, 47А, телефон: 067- 414-02-65.
Також зазначений вище сервісний центр «КВІТКА», який здійснює ремонт та інше обслуговування генераторів, які ми постачаємо, є мережевим і знаходиться також в м. Київ (вул. Електротехнічна, 45) та м. Івано-Франківськ (вул. Левинського, 1). Тобто Замовник може в разі необхідності обрати найбільш зручний для нього сервісний центр.
Також за попередньою домовленістю зі Замовником вказаний вище сервісний центр може здійснити виїзне обслуговування генератора за місцезнаходженням Замовника процедури закупівлі.
З огляду на зазначене наявність сервісного центру в іншому, аніж визначеному Замовником місці, жодним чином не впливає на можливість, а також якість послуг з обслуговування, які можуть бути надані щодо поставленої продукції генераторів.
А тому наявність оскаржуваної вимоги в тендерній документації призводить до того, що взяти участь в закупівлі не зможуть ті учасники, які хоч і мають в наявності товар, який повністю відповідає вимогам тендерної документації замовника, а також сервісний центр в відмінному від встановленого Замовником місці, проте не відкрили і не бажають відкривати сервісні центри з обслуговування такої продукції, ще й саме в м. Хмельницький і в Хмельницькій області.
Тому вимоги Замовника в цій частині є не зрозумілими та необґрунтованими.
Замовник не може змушувати потенційних учасників процедури закупівлі, які мають необхідний для участі в ній товар, здійснювати додаткові витрати на відкриття сервісного центру саме в м. Хмельницький та в Хмельницькій області, аби взяти участь в цій закупівлі.
І на кінець хочемо додати, що Замовник жодним чином не аргументував, чим саме обумовлена така дискримінація щодо вибору місце розташування сервісного центру. Наявність його в тій же області чи місті, в якому знаходиться Замовник, жодним чином не гарантує і не впливає на оперативність вирішення питань, пов’язаних з ремонтом чи іншим обслуговуванням генератора. На теперішній час є безліч варіантів, за допомогою яких можна доставити продукцію з одного місця в інше, або іншим чином вирішити проблему, що виникла.
Як наслідок, оскаржувана вимога є незаконною, дискримінаційною, такою, що значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, а відповідно має бути видалена з тексту тендерної документації.
Аналогічна вимога передбачена в п. 20 Додатку № 4: «2. Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання та ресурс експлуатації строком не менше 12 місяців та обов’язкове сервісне обслуговування. Зазначення контактних телефонів відповідальних осіб та адреси сервісного центру, який буде проводити обслуговування у м. Хмельницькому або Хмельницькій області.»
ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» зазначає, що юридичним і фактичним місцезнаходженням Скаржника, є м. Львів (79026 , м. Львів, вул. Стрийська, 86-В, офіс 6). Абсолютно логічно з цього випливає, що ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» має сервісний центр, який здійснює обслуговування його продукції, саме у м. Львів.
Як наслідок, вказані вище вимоги тендерної документації Замовника є дискримінаційними насамперед через те, що ми, як постачальник генераторів не зобов’язані мати сервісний центр з їх обслуговування в конкретно визначеному Замовником місці, а саме в м. Хмельницькому або Хмельницькій області.
ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» може безперешкодно здійснювати ремонт генераторів, які він постачає, в сервісному центрі «КВІТКА», що знаходиться за адресою м. Львів, Промислова, 47А, телефон: 067- 414-02-65.
Також зазначений вище сервісний центр «КВІТКА», який здійснює ремонт та інше обслуговування генераторів, які ми постачаємо, є мережевим і знаходиться також в м. Київ (вул. Електротехнічна, 45) та м. Івано-Франківськ (вул. Левинського, 1). Тобто Замовник може в разі необхідності обрати найбільш зручний для нього сервісний центр.
Також за попередньою домовленістю зі Замовником вказаний вище сервісний центр може здійснити виїзне обслуговування генератора за місцезнаходженням Замовника процедури закупівлі.
З огляду на зазначене наявність сервісного центру в іншому, аніж визначеному Замовником місці, жодним чином не впливає на можливість, а також якість послуг з обслуговування, які можуть бути надані щодо поставленої продукції генераторів.
А тому наявність оскаржуваної вимоги в тендерній документації призводить до того, що взяти участь в закупівлі не зможуть ті учасники, які хоч і мають в наявності товар, який повністю відповідає вимогам тендерної документації замовника, а також сервісний центр в відмінному від встановленого Замовником місці, проте не відкрили і не бажають відкривати сервісні центри з обслуговування такої продукції, ще й саме в м. Хмельницький і в Хмельницькій області.
Тому вимоги Замовника в цій частині є не зрозумілими та необґрунтованими.
Замовник не може змушувати потенційних учасників процедури закупівлі, які мають необхідний для участі в ній товар, здійснювати додаткові витрати на відкриття сервісного центру саме в м. Хмельницький та в Хмельницькій області, аби взяти участь в цій закупівлі.
І на кінець хочемо додати, що Замовник жодним чином не аргументував, чим саме обумовлена така дискримінація щодо вибору місце розташування сервісного центру. Наявність його в тій же області чи місті, в якому знаходиться Замовник, жодним чином не гарантує і не впливає на оперативність вирішення питань, пов’язаних з ремонтом чи іншим обслуговуванням генератора. На теперішній час є безліч варіантів, за допомогою яких можна доставити продукцію з одного місця в інше, або іншим чином вирішити проблему, що виникла.
Як наслідок, оскаржувана вимога є незаконною, дискримінаційною, такою, що значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, а відповідно має бути видалена з тексту тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
сервісний центр
-
Повʼязаний документ:
сервісний центр Квітка.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 ДУ -3.5 кВт.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 2
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 ТВ -3.5 кВт.docx
-
-
Назва доказу:
ТД Замонвика
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація - генератор бензиновий 3.5кВт - 2024.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2..Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.