-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Генератори» (Генератор бензиновий)
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
18.09.2024 15:01 - 09.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Номер:
85a110c5316042a3bd46034b77ab3ab6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-18-009586-a.b1
Назва:
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Тендерна документація - генератор бензиновий 3.5кВт - 2024.docx 20.09.2024 16:23
- Додаток 4 ДУ -3.5 кВт.docx 20.09.2024 16:23
- Додаток 2 ТВ -3.5 кВт.docx 20.09.2024 16:23
- скарга ворд.doc.p7s 20.09.2024 16:23
- скарга ворд.doc 20.09.2024 16:23
- скарга.pdf.p7s 20.09.2024 16:23
- сервісний центр Квітка.pdf 20.09.2024 16:23
- скарга.pdf 20.09.2024 16:23
- sign.p7s 20.09.2024 16:26
- Пояснення_на_скаргу_UA_2024_09_18_009586_a.b1.docx 23.09.2024 14:31
- Додаток 4 ДУ -3.5 кВт.docx 23.09.2024 14:32
- Додаток 2 ТВ -3.5 кВт.docx 23.09.2024 14:32
- Додаток 2 ТВ -3.5 кВт.docx 25.09.2024 08:57
- Додаток 4 ДУ -3.5 кВт.docx 25.09.2024 08:57
- Пояснення_на_скаргу_UA_2024_09_18_009586_a.b1.docx 25.09.2024 08:57
- Додаток 2 - Технічні вимоги.pdf 25.09.2024 08:57
- Пояснення на скаргу UA-2024-09-18-009586-a.b1.pdf 25.09.2024 08:57
- Додаток 4 - документи учасника.pdf 25.09.2024 08:57
- рішення від 24.09.2024 №15715.pdf 24.09.2024 16:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2024 №16136.pdf 02.10.2024 13:02
- рішення від 01.10.2024 №16136.pdf 04.10.2024 14:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2024 16:44
Дата розгляду скарги:
01.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.09.2024 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.10.2024 14:43
Дата виконання рішення Замовником:
07.10.2024 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.01.2024 №16136-р/пк-пз в тендерну документацію вносяться зміни з метою усунення порушень, зазначених в мотивувальній частині цього рішення (рішення додається).
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Перелік змін:
1. Зміни вносять в таблиці «Технічні характеристики» Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, а саме:
- в підпункт 2.2. пункту 2 «Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання та ресурс експлуатації строком не менше 12 місяців та обов’язкове сервісне обслуговування. Зазначення контактних телефонів відповідальних осіб та адреси сервісного центру, який буде проводити обслуговування.»
2. Зміни вносять в пункт 1 Розділу 4 Тендерної документації, а саме: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.10.2024 до 00:00 год.
3. Зміни вносять в підпункт 4.4 пункту 4 Розділу 1 Тендерної документації, а саме: строки поставки товарів: до 30.10.2024.
4. Зміни в носяться в підпункт 5.1 пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю із зазначенням порядку змін його умов. Договір.», а саме : Строк поставки товару: до 30.10.2024 року.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9f00753bb0384391b3f9885f8ff2f483
Заголовок пункту скарги:
умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 2.2. Додатку 2 та підпункту 2 пункту 20 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен надати: «Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання та ресурс експлуатації строком не менше12 місяців та обов’язкове сервісне обслуговування. Зазначення контактних телефонів відповідальних осіб та адреси сервісного центру, який буде проводити обслуговування у м. Хмельницькому або Хмельницькій області.».
Зазначена вище вимога Замовника є незаконною, необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, зважаючи на таке:
Така вимога Тендерної документації передбачає обов’язкову наявність в учасника закупівлі сервісного центру для здійснення сервісного обслуговування генераторів саме у м. Хмельницькому або Хмельницькій області.
ТОВ «Статус Енерго» є постачальником генераторів, які за своїми технічними параметрами відповідають вимогам Замовника, у зв’язку з чим є потенційним учасником цієї процедури закупівлі.
Проте, фактичним та юридичним місцезнаходженням Скаржника є місто Львів, у зв’язку з чим сервісне обслуговування пропонованих генераторів здійснює сервісний центр, який теж знаходиться у місті Львів, а саме сервісний центр «КВІТКА» (адреса якого: м. Львів, Промислова, 47А; тел. +380 (67) 414 02 65). Такий сервісний центр, в свою чергу, за попередньою домовленістю, може здійснити виїзд за адресою Замовника та забезпечити таким чином ремонт чи інше сервісне обслуговування відповідних генераторів. Також зазначений вище сервісний центр «КВІТКА», який здійснює ремонт та інше обслуговування генераторів, які ми постачаємо, є мережевим і знаходиться також в м. Київ (вул. Електротехнічна, 45) та м. Івано-Франківськ (вул. Левинського, 1). Тобто Замовник може в разі необхідності обрати найбільш зручний для нього сервісний центр.
Окрім того, такі генератори можуть бути транспортовані до будь-якого іншого міста для здійснення сервісного обслуговування, без обов’язкової прив’язки саме до місця знаходження Замовника.
З огляду на зазначене наявність сервісного центру в іншому, аніж визначеному Замовником місці, жодним чином не впливає на можливість, а також якість послуг з обслуговування, які можуть бути надані щодо поставленої продукції генераторів.
Скаржником для забезпечення участі у цій закупівлі було здійснено спробу знайти сервісний центр, який би знаходився саме у місті Хмельницькому та Хмельницькій області, та забезпечив би сервісне обслуговування пропонованих генераторів, проте такого сервісного центру знайдено не було.
Тобто, не зважаючи на те, що ТОВ «Статус Енерго» може забезпечити належне гарантійне обслуговування генераторів та здійснити всі необхідні дії для усунення неполадок, у разі настання таких, все одно не зможе взяти участь у цій закупівлі через відсутність сервісного центру саме в м. Хмельницькому або у Хмельницькій області.
Також хочемо додати, що Замовник жодним чином не аргументував, чим саме обумовлена така дискримінація щодо вибору місце розташування сервісного центру. Наявність його в тій же області чи місті, в якому знаходиться Замовник, жодним чином не гарантує і не впливає на оперативність вирішення питань, пов’язаних з ремонтом чи іншим обслуговуванням генератора. На теперішній час є безліч варіантів, за допомогою яких можна доставити продукцію з одного місця в інше, або іншим чином вирішити проблему, що виникла.
Таким чином, взяти участь у цій закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають сервісний центр у м. Хмельницькому або у Хмельницькій області, що дискримінує ТОВ «Статус Енерго».
Як наслідок, оскаржувана вимога є незаконною, дискримінаційною, такою, що значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, а відповідно має бути видалена з тексту тендерної документації.
Зазначена вище вимога Замовника є незаконною, необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, зважаючи на таке:
Така вимога Тендерної документації передбачає обов’язкову наявність в учасника закупівлі сервісного центру для здійснення сервісного обслуговування генераторів саме у м. Хмельницькому або Хмельницькій області.
ТОВ «Статус Енерго» є постачальником генераторів, які за своїми технічними параметрами відповідають вимогам Замовника, у зв’язку з чим є потенційним учасником цієї процедури закупівлі.
Проте, фактичним та юридичним місцезнаходженням Скаржника є місто Львів, у зв’язку з чим сервісне обслуговування пропонованих генераторів здійснює сервісний центр, який теж знаходиться у місті Львів, а саме сервісний центр «КВІТКА» (адреса якого: м. Львів, Промислова, 47А; тел. +380 (67) 414 02 65). Такий сервісний центр, в свою чергу, за попередньою домовленістю, може здійснити виїзд за адресою Замовника та забезпечити таким чином ремонт чи інше сервісне обслуговування відповідних генераторів. Також зазначений вище сервісний центр «КВІТКА», який здійснює ремонт та інше обслуговування генераторів, які ми постачаємо, є мережевим і знаходиться також в м. Київ (вул. Електротехнічна, 45) та м. Івано-Франківськ (вул. Левинського, 1). Тобто Замовник може в разі необхідності обрати найбільш зручний для нього сервісний центр.
Окрім того, такі генератори можуть бути транспортовані до будь-якого іншого міста для здійснення сервісного обслуговування, без обов’язкової прив’язки саме до місця знаходження Замовника.
З огляду на зазначене наявність сервісного центру в іншому, аніж визначеному Замовником місці, жодним чином не впливає на можливість, а також якість послуг з обслуговування, які можуть бути надані щодо поставленої продукції генераторів.
Скаржником для забезпечення участі у цій закупівлі було здійснено спробу знайти сервісний центр, який би знаходився саме у місті Хмельницькому та Хмельницькій області, та забезпечив би сервісне обслуговування пропонованих генераторів, проте такого сервісного центру знайдено не було.
Тобто, не зважаючи на те, що ТОВ «Статус Енерго» може забезпечити належне гарантійне обслуговування генераторів та здійснити всі необхідні дії для усунення неполадок, у разі настання таких, все одно не зможе взяти участь у цій закупівлі через відсутність сервісного центру саме в м. Хмельницькому або у Хмельницькій області.
Також хочемо додати, що Замовник жодним чином не аргументував, чим саме обумовлена така дискримінація щодо вибору місце розташування сервісного центру. Наявність його в тій же області чи місті, в якому знаходиться Замовник, жодним чином не гарантує і не впливає на оперативність вирішення питань, пов’язаних з ремонтом чи іншим обслуговуванням генератора. На теперішній час є безліч варіантів, за допомогою яких можна доставити продукцію з одного місця в інше, або іншим чином вирішити проблему, що виникла.
Таким чином, взяти участь у цій закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають сервісний центр у м. Хмельницькому або у Хмельницькій області, що дискримінує ТОВ «Статус Енерго».
Як наслідок, оскаржувана вимога є незаконною, дискримінаційною, такою, що значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, а відповідно має бути видалена з тексту тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Веб-сторінка сервісного центру «КВІТКА».
-
Повʼязаний документ:
сервісний центр Квітка.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника (додаток 4)
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 ДУ -3.5 кВт.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника (додаток 2)
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 ТВ -3.5 кВт.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація - генератор бензиновий 3.5кВт - 2024.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.