-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Завершена
936 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 680.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 680.00 UAH
Період оскарження:
18.09.2024 13:35 - 23.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
3d043bfd3af44df3a8629f302bef7ead
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-18-007353-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
згідно додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 08.10.2024 14:22
- Відгук 08.10.2024 14:22
- Відгук 08.10.2024 14:22
- Договір 08.10.2024 14:22
- Договір 08.10.2024 14:22
- Договір 08.10.2024 14:22
- Договір 08.10.2024 14:22
- Довідка аналог договір 08.10.2024 14:22
- Довідка аналог договір 08.10.2024 14:22
- Відгук 08.10.2024 14:22
- sign.p7s 08.10.2024 14:27
- рішення від 10.10.2024 №16625.pdf 10.10.2024 15:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2024 №17034.pdf 18.10.2024 14:18
- Рішення від 17.10.2024 №17034.pdf 22.10.2024 16:43
- Пояснення .docx 11.10.2024 13:41
- Лист-01.10.2024 (1).pdf 11.10.2024 13:41
- Пояснення.pdf 11.10.2024 13:41
- Відгук_Тенегія (1).pdf 11.10.2024 13:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.10.2024 14:40
Дата розгляду скарги:
17.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.10.2024 15:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.10.2024 16:43
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a47f2409b3904c568602ce2ad9de0a2d
Заголовок пункту скарги:
Додаток № 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ Промпобутсервіс
код ЄДРПОУ: 36999936
адреса: Україна, Київська область, вулиця Гагаріна, 3
тел.: +380457652080
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Вихідний №: 08-10/04/14-10-0500
Дата: від 08.10.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-09-18-007353-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 09130000-9 Нафта і дистиляти
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ Промпобутсервіс (далі по тексту – Скаржник)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕНЕГІЯ" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол переможця.pdf 03.10.2024 15:36
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Додаток № 2 пункт 1
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме:
«1.1. Довідка довільного характеру, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору, укладеного не давніше 2023 року.
1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 (однієї) копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору
- копії/ю документів/у (накладні) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та лист-відгук від замовника не раніше дати оголошення закупівлі»(цитата).
У Переможця відсутній був відгук датований не раніше дати оголошення закупівлі.
01.10.2024 року Замовник торгів надав Переможцю вимогу про усунення порушень, а саме:
«Невідповідності тендерної документації. На виконання додатку 2 до тендерної документації: 1. У складі пропозиції відсутній лист-відгук про виконання аналогічного договору. На виконання додатку 3 до тендерної документації: 1. У складі пропозиції відсутні документи згідно п.3 (загружено частково)»(цитата).
На виконання даної вимоги Переможець завантажив два пакети документів, а саме:
Довідка аналог. Договір Договір Предмет договору Відгук дата
[02-10-2024 08.33.34] Довідка про досвід виконання
№ 75/29/04 від 29.04.2024 Бензин 95 та Дизельне паливо 01.02.2024
[01-10-2024 15.43.43] Довідка про досвід виконання № 77/2/348
від «17»
жовтня
2023р. Газ та бензин 95 01.10.2024
№ 78/2/347
від «17»
жовтня
2023р. Газ та Бензин 95 01.10.2024
№ 3 від «22»
січня 2024р. Бензин 95 БЕЗ ДАТИ
Фактично, довідка, яка була завантажена 01.10.2024 року разом із супровідними документами, не підтверджує факт постачання дизельного палива, яке є предметом даної закупівлі. Це є суттєвою невідповідністю, яка порушує умови тендерної документації.
Довідка, яка була завантажена наступного дня, 02.10.2024 року, хоча і містить інформацію про договір на постачання дизельного палива, все ж не відповідає вимогам тендерної документації щодо надання відгуку. Відповідно до умов тендеру, відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі, що є важливою умовою для підтвердження актуальності інформації.
Однак відгук у наданих документах датований лютим 2024 року, що не відповідає цій вимозі і є додатковою невідповідністю.
З огляду на зазначене, Переможець не усунув критичні невідповідності у документах, які були подані як частина тендерної пропозиції. Відсутність відповідного відгуку, датованого пізніше дати оголошення закупівлі, робить ці документи недостатніми для виконання умов тендерної документації.
Водночас, Замовник торгів встановив чітку вимогу, що підтвердженням виконання аналогічного договору має бути договір, який безпосередньо стосується предмету закупівлі, тобто постачання дизельного палива. Будь-яке відхилення від цієї вимоги є порушенням умов тендеру, тому надані документи не відповідають цій ключовій умові.
Різниця між постачанням дизельного пального та бензину полягає в їхніх фізико-хімічних властивостях, способі виробництва, регулюванні та використанні. Дизель менш летючий, що робить його більш стабільним при зберіганні. Окрім того, існують різні регуляторні вимоги для постачання дизельного палива та бензину, зокрема щодо безпеки транспортування, обліку якості та екологічних стандартів.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Довідки аналогічний договір;
2. Договора до довідки від 01.10.2024;
3. Листи відгуки до довідки від 01.10.2024;
4. Договора до довідки від 02.10.2024;
5. Листи відгуки до довідки від 02.10.2024.
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ Промпобутсервіс
код ЄДРПОУ: 36999936
адреса: Україна, Київська область, вулиця Гагаріна, 3
тел.: +380457652080
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Вихідний №: 08-10/04/14-10-0500
Дата: від 08.10.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-09-18-007353-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 09130000-9 Нафта і дистиляти
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ Промпобутсервіс (далі по тексту – Скаржник)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕНЕГІЯ" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол переможця.pdf 03.10.2024 15:36
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Додаток № 2 пункт 1
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме:
«1.1. Довідка довільного характеру, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору, укладеного не давніше 2023 року.
1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 (однієї) копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору
- копії/ю документів/у (накладні) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та лист-відгук від замовника не раніше дати оголошення закупівлі»(цитата).
У Переможця відсутній був відгук датований не раніше дати оголошення закупівлі.
01.10.2024 року Замовник торгів надав Переможцю вимогу про усунення порушень, а саме:
«Невідповідності тендерної документації. На виконання додатку 2 до тендерної документації: 1. У складі пропозиції відсутній лист-відгук про виконання аналогічного договору. На виконання додатку 3 до тендерної документації: 1. У складі пропозиції відсутні документи згідно п.3 (загружено частково)»(цитата).
На виконання даної вимоги Переможець завантажив два пакети документів, а саме:
Довідка аналог. Договір Договір Предмет договору Відгук дата
[02-10-2024 08.33.34] Довідка про досвід виконання
№ 75/29/04 від 29.04.2024 Бензин 95 та Дизельне паливо 01.02.2024
[01-10-2024 15.43.43] Довідка про досвід виконання № 77/2/348
від «17»
жовтня
2023р. Газ та бензин 95 01.10.2024
№ 78/2/347
від «17»
жовтня
2023р. Газ та Бензин 95 01.10.2024
№ 3 від «22»
січня 2024р. Бензин 95 БЕЗ ДАТИ
Фактично, довідка, яка була завантажена 01.10.2024 року разом із супровідними документами, не підтверджує факт постачання дизельного палива, яке є предметом даної закупівлі. Це є суттєвою невідповідністю, яка порушує умови тендерної документації.
Довідка, яка була завантажена наступного дня, 02.10.2024 року, хоча і містить інформацію про договір на постачання дизельного палива, все ж не відповідає вимогам тендерної документації щодо надання відгуку. Відповідно до умов тендеру, відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі, що є важливою умовою для підтвердження актуальності інформації.
Однак відгук у наданих документах датований лютим 2024 року, що не відповідає цій вимозі і є додатковою невідповідністю.
З огляду на зазначене, Переможець не усунув критичні невідповідності у документах, які були подані як частина тендерної пропозиції. Відсутність відповідного відгуку, датованого пізніше дати оголошення закупівлі, робить ці документи недостатніми для виконання умов тендерної документації.
Водночас, Замовник торгів встановив чітку вимогу, що підтвердженням виконання аналогічного договору має бути договір, який безпосередньо стосується предмету закупівлі, тобто постачання дизельного палива. Будь-яке відхилення від цієї вимоги є порушенням умов тендеру, тому надані документи не відповідають цій ключовій умові.
Різниця між постачанням дизельного пального та бензину полягає в їхніх фізико-хімічних властивостях, способі виробництва, регулюванні та використанні. Дизель менш летючий, що робить його більш стабільним при зберіганні. Окрім того, існують різні регуляторні вимоги для постачання дизельного палива та бензину, зокрема щодо безпеки транспортування, обліку якості та екологічних стандартів.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Довідки аналогічний договір;
2. Договора до довідки від 01.10.2024;
3. Листи відгуки до довідки від 01.10.2024;
4. Договора до довідки від 02.10.2024;
5. Листи відгуки до довідки від 02.10.2024.
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга
Номер:
c36c8f4db3ab4825978d1d08bb169c8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-18-007353-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Згідно додатку
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
08.10.2024 14:16
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5301b813ef254b998202b414927bf844
Заголовок пункту скарги:
Додаток № 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ Промпобутсервіс
код ЄДРПОУ: 36999936
адреса: Україна, Київська область, вулиця Гагаріна, 3
тел.: +380457652080
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Вихідний №: 08-10/04/14-10-0500
Дата: від 08.10.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-09-18-007353-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 09130000-9 Нафта і дистиляти
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ Промпобутсервіс (далі по тексту – Скаржник)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕНЕГІЯ" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол переможця.pdf 03.10.2024 15:36
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Додаток № 2 пункт 1
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме:
«1.1. Довідка довільного характеру, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору, укладеного не давніше 2023 року.
1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 (однієї) копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору
- копії/ю документів/у (накладні) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та лист-відгук від замовника не раніше дати оголошення закупівлі»(цитата).
У Переможця відсутній був відгук датований не раніше дати оголошення закупівлі.
01.10.2024 року Замовник торгів надав Переможцю вимогу про усунення порушень, а саме:
«Невідповідності тендерної документації. На виконання додатку 2 до тендерної документації: 1. У складі пропозиції відсутній лист-відгук про виконання аналогічного договору. На виконання додатку 3 до тендерної документації: 1. У складі пропозиції відсутні документи згідно п.3 (загружено частково)»(цитата).
На виконання даної вимоги Переможець завантажив два пакети документів, а саме:
Довідка аналог. Договір Договір Предмет договору Відгук дата
[02-10-2024 08.33.34] Довідка про досвід виконання
№ 75/29/04 від 29.04.2024 Бензин 95 та Дизельне паливо 01.02.2024
[01-10-2024 15.43.43] Довідка про досвід виконання № 77/2/348
від «17»
жовтня
2023р. Газ та бензин 95 01.10.2024
№ 78/2/347
від «17»
жовтня
2023р. Газ та Бензин 95 01.10.2024
№ 3 від «22»
січня 2024р. Бензин 95 БЕЗ ДАТИ
Фактично, довідка, яка була завантажена 01.10.2024 року разом із супровідними документами, не підтверджує факт постачання дизельного палива, яке є предметом даної закупівлі. Це є суттєвою невідповідністю, яка порушує умови тендерної документації.
Довідка, яка була завантажена наступного дня, 02.10.2024 року, хоча і містить інформацію про договір на постачання дизельного палива, все ж не відповідає вимогам тендерної документації щодо надання відгуку. Відповідно до умов тендеру, відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі, що є важливою умовою для підтвердження актуальності інформації.
Однак відгук у наданих документах датований лютим 2024 року, що не відповідає цій вимозі і є додатковою невідповідністю.
З огляду на зазначене, Переможець не усунув критичні невідповідності у документах, які були подані як частина тендерної пропозиції. Відсутність відповідного відгуку, датованого пізніше дати оголошення закупівлі, робить ці документи недостатніми для виконання умов тендерної документації.
Водночас, Замовник торгів встановив чітку вимогу, що підтвердженням виконання аналогічного договору має бути договір, який безпосередньо стосується предмету закупівлі, тобто постачання дизельного палива. Будь-яке відхилення від цієї вимоги є порушенням умов тендеру, тому надані документи не відповідають цій ключовій умові.
Різниця між постачанням дизельного пального та бензину полягає в їхніх фізико-хімічних властивостях, способі виробництва, регулюванні та використанні. Дизель менш летючий, що робить його більш стабільним при зберіганні. Окрім того, існують різні регуляторні вимоги для постачання дизельного палива та бензину, зокрема щодо безпеки транспортування, обліку якості та екологічних стандартів.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Довідки аналогічний договір;
2. Договора до довідки від 01.10.2024;
3. Листи відгуки до довідки від 01.10.2024;
4. Договора до довідки від 02.10.2024;
5. Листи відгуки до довідки від 02.10.2024.
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ Промпобутсервіс
код ЄДРПОУ: 36999936
адреса: Україна, Київська область, вулиця Гагаріна, 3
тел.: +380457652080
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Вихідний №: 08-10/04/14-10-0500
Дата: від 08.10.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-09-18-007353-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 09130000-9 Нафта і дистиляти
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ Промпобутсервіс (далі по тексту – Скаржник)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕНЕГІЯ" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол переможця.pdf 03.10.2024 15:36
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Додаток № 2 пункт 1
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме:
«1.1. Довідка довільного характеру, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору, укладеного не давніше 2023 року.
1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 (однієї) копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору
- копії/ю документів/у (накладні) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та лист-відгук від замовника не раніше дати оголошення закупівлі»(цитата).
У Переможця відсутній був відгук датований не раніше дати оголошення закупівлі.
01.10.2024 року Замовник торгів надав Переможцю вимогу про усунення порушень, а саме:
«Невідповідності тендерної документації. На виконання додатку 2 до тендерної документації: 1. У складі пропозиції відсутній лист-відгук про виконання аналогічного договору. На виконання додатку 3 до тендерної документації: 1. У складі пропозиції відсутні документи згідно п.3 (загружено частково)»(цитата).
На виконання даної вимоги Переможець завантажив два пакети документів, а саме:
Довідка аналог. Договір Договір Предмет договору Відгук дата
[02-10-2024 08.33.34] Довідка про досвід виконання
№ 75/29/04 від 29.04.2024 Бензин 95 та Дизельне паливо 01.02.2024
[01-10-2024 15.43.43] Довідка про досвід виконання № 77/2/348
від «17»
жовтня
2023р. Газ та бензин 95 01.10.2024
№ 78/2/347
від «17»
жовтня
2023р. Газ та Бензин 95 01.10.2024
№ 3 від «22»
січня 2024р. Бензин 95 БЕЗ ДАТИ
Фактично, довідка, яка була завантажена 01.10.2024 року разом із супровідними документами, не підтверджує факт постачання дизельного палива, яке є предметом даної закупівлі. Це є суттєвою невідповідністю, яка порушує умови тендерної документації.
Довідка, яка була завантажена наступного дня, 02.10.2024 року, хоча і містить інформацію про договір на постачання дизельного палива, все ж не відповідає вимогам тендерної документації щодо надання відгуку. Відповідно до умов тендеру, відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі, що є важливою умовою для підтвердження актуальності інформації.
Однак відгук у наданих документах датований лютим 2024 року, що не відповідає цій вимозі і є додатковою невідповідністю.
З огляду на зазначене, Переможець не усунув критичні невідповідності у документах, які були подані як частина тендерної пропозиції. Відсутність відповідного відгуку, датованого пізніше дати оголошення закупівлі, робить ці документи недостатніми для виконання умов тендерної документації.
Водночас, Замовник торгів встановив чітку вимогу, що підтвердженням виконання аналогічного договору має бути договір, який безпосередньо стосується предмету закупівлі, тобто постачання дизельного палива. Будь-яке відхилення від цієї вимоги є порушенням умов тендеру, тому надані документи не відповідають цій ключовій умові.
Різниця між постачанням дизельного пального та бензину полягає в їхніх фізико-хімічних властивостях, способі виробництва, регулюванні та використанні. Дизель менш летючий, що робить його більш стабільним при зберіганні. Окрім того, існують різні регуляторні вимоги для постачання дизельного палива та бензину, зокрема щодо безпеки транспортування, обліку якості та екологічних стандартів.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Довідки аналогічний договір;
2. Договора до довідки від 01.10.2024;
3. Листи відгуки до довідки від 01.10.2024;
4. Договора до довідки від 02.10.2024;
5. Листи відгуки до довідки від 02.10.2024.
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.