• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з дослідження герметичності джерел іонізуючого випромінювання

Завершена

103 536.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 517.68 UAH
Період оскарження: 18.09.2024 12:50 - 23.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію учасника

Номер: ddcf70829f554200989ee72b6b235863
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-18-006489-a.c1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію учасника
Вимога:
ТОВ «Точні системи Ltd» надало у встановлений термін Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» від 07/08/2024 р. про наявність незнятої чи непогашеної судимості у директора ТОВ «Точні системи Ltd» Кравченка Ярослава Миколайовича, засудженого за статтею 333 ч.1 та 333 ч.2, відповідно до наданого до Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» від 07/08/2024 р. та юридичного пояснення викладеного в документі №01/10-10/2023 від 10.10.2023 р. Адвокатом України Юрієм Караченцевим, кримінальне правопорушення, за яким засуджено Кравченко Ярослава Миколайовича не відноситься до кримінальних правопорушення, вчинених з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не було знято або не погашено у встановленому законом порядку…», а тому не може бути підставою для дискваліфікації нашої тендерної пропозиції в Закупівля ДК 021:2015-73430000-5 Випробування та оцінювання (Послуги з дослідження герметичності джерел іонізуючого випромінювання) ID: UA-2024-09-18-006489-a.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляю наступне: Згідно ч. 1 та 2 ст. 333 Кримінального кодексу України, порушення встановленого порядку здійснення міжнародних передач товарів, що підлягають державному експортному контролю, карається штрафом від двох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого. Те саме діяння, вчинене повторно або організованою групою, карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Об’єктивна сторона злочину виражається в порушенні встановленого порядку здійснення міжнародних передач товарів, що підлягають державному експортному контролю. Міжнародні передачі товарів можуть виражатися у таких діях, як експорт, імпорт, реекспорт, тимчасове вивезення предметів за межі України або тимчасове ввезення їх на її територію, транзит товарів територією України, а також будь-які інші передачі товарів, що здійснюються за межами України, за умови участі в них суб’єктів здій¬снення міжнародних передач товарів. Діяння можуть бути вчиненні як на території України, так і за її межами. Спеціальний порядок міжнародної передачі за межі України перелічених матері¬алів, сировини, обладнань, технологій розробляються Державною службою експорт¬ного контролю та затверджуються КМУ і містять у собі конкретні норми, які закріп¬люють особливі правила державного контролю за такою діяльністю. Порушення цих правил можуть виявлятися в тому, що товари не пройшли держав¬ного експортного контролю, або суб’єкти не одержали дозволу цього контролю, виснов¬ку або документа про гарантії, або одержали дозвіл незаконно, шляхом представлення підроблених документів, умисно приховали відомості, які мають значення для отриман¬ня дозволу, отримали дозвіл шляхом зловживання службовим становищем тощо. Суб’єктивна сторона - прямий умисел, за якого особа усвідомлює, що здійснює міжнародну передачу товарів, які підлягають державному експортному контролю, з порушенням встановленого порядку такої пе¬редачі і бажає це зробити. Мотиви і мета зазвичай є корисливими. Доводити, або спростовувати мотиви не входить до компетенції Замовника, але факт засудження керівника за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів та ненадання переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей зобов’язує Замовника відхилити тендерну пропозицію. Тобто, виходячи із вищевикладеного та враховуючи вимогу п.п. 6 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених ПКМУ від 12.10.2022 №1178 (із внесеними змінами), де встановлено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку, та враховуючи вимогу додатку 12 до ТД щодо надання переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей, а саме: витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить в собі відомості про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку….., Ваша тендерна пропозиція була відхилена. Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що «Роз’яснення адвоката з правових питань № 01/10-10/2023» від 10.10.2023 не є нормативно-правовим актом та відповідно, не є обов’язковим для врахування Замовником. Крім того надані «Роз’яснення адвоката з правових питань № 01/10-10/2023» від 10.10.2023 висвітлюють питання віднесення кримінального правопорушення за ст. 333 Кримінального кодексу України, до корупційних кримінальних правопорушень та правопорушень пов’язаних з корупцією, та жодним чином не стосуються питання віднесення кримінального правопорушення за ст. 333 Кримінального кодексу України, до кримінальних правопорушень, вчинених з корисливих мотивів.
Статус вимоги: Не задоволено