• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління медичними відходами

Торги не відбулися

74 701.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 373.50 UAH
Період оскарження: 18.09.2024 11:38 - 23.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 3dd1aba2991c436987861b31cbe77207
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-18-004496-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ( номер закупівлі UA-2024-09-18-004496-a) Послуги з управління медичними відходами згідно ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 01de0e1890704de7b6ba793bd7a53284 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-18-004496-a) Послуги з управління медичними відходами згідно ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено: 18.09.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". 01.10.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Виходячи з протоколу від № 1 від 01.10.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування. Звертаємо увагу, що згідно п.4 Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав: Вимоги до пакування (тари): Вимоги до пакування (тари): Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм. Надати у складі пропозиції чинні (відповідно до вимог до паковання): - сертифікат відповідності пакування (тари)* (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації)*; - видаткову накладну на пакування (тару). На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано: - Видаткову накладну № 1487 від 09.11.2023 р. - Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23. Звертаємо увагу, що сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23 відповідає вимогам ТУ У 22.2-31798300 013:2023 «Пакети поліетиленові для медичних відходів. Технічні умови» п.п. 3.2.1. табл. 1 (рядок 1,2,5), 3.2.2., 3.2.3, 3.2.5., 3.2.6., 3.2.7. Звертаємо увагу, що зазначений ТУ повність відповідає вимогам до пакування, які встановив Замовник у п.4 Додатку 4 до тендерної документації. Окремо до скарги додається: Декларація про відповідність, Висновок наукової санітарно-екологічної експертизи № 2023/04/208 від 29.11.2023 р., Сертифікат якості, Протокол сертифікаційних випробувань № 0408 від 20 грудня 2023 р., які підтверджують відповідність пакування тари, згідно вимог вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм. Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував. З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Неправомірно відхиливши пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», замовник 02.10.2024 р. згідно протокольного рішення № 2 визнав переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації. 1) Відповідно до ч.3 Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав Надати у складі пропозиції дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи або документальне підтвердження з офіційного реєстру дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів з присутнім записом назви суб’єкта господарювання, якому видано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (згідно вимоги статті 27 Закону України Про управління відходами). Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації. 2) Відповідно до п.14 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутні документи, які підтверджують повноваження особи на підписання, а також не надано жодного документу, підтверджуючого право підпису керівника. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації, та визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації- було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-18-004496-a ID у PROZORRO 01de0e1890704de7b6ba793bd7a53284 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-18-004496-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». 4) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Дата розгляду скарги: 16.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.10.2024 16:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.10.2024 16:45
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cff1db0c416e4745b0a3640eb25f0ac7
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
( номер закупівлі UA-2024-09-18-004496-a)
Послуги з управління медичними відходами згідно ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 01de0e1890704de7b6ba793bd7a53284 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-18-004496-a) Послуги з управління медичними відходами згідно ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 18.09.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
01.10.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу від № 1 від 01.10.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування.
Звертаємо увагу, що згідно п.4 Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав:
Вимоги до пакування (тари):
Вимоги до пакування (тари):
Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм.

Надати у складі пропозиції чинні (відповідно до вимог до паковання):
- сертифікат відповідності пакування (тари)* (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації)*;
- видаткову накладну на пакування (тару).

На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано:
- Видаткову накладну № 1487 від 09.11.2023 р.
- Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23.
Звертаємо увагу, що сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23 відповідає вимогам ТУ У 22.2-31798300 013:2023 «Пакети поліетиленові для медичних відходів. Технічні умови» п.п. 3.2.1. табл. 1 (рядок 1,2,5), 3.2.2., 3.2.3, 3.2.5., 3.2.6., 3.2.7. Звертаємо увагу, що зазначений ТУ повність відповідає вимогам до пакування, які встановив Замовник у п.4 Додатку 4 до тендерної документації.
Окремо до скарги додається: Декларація про відповідність, Висновок наукової санітарно-екологічної експертизи № 2023/04/208 від 29.11.2023 р., Сертифікат якості, Протокол сертифікаційних випробувань № 0408 від 20 грудня 2023 р., які підтверджують відповідність пакування тари, згідно вимог вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм.
Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.

Неправомірно відхиливши пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», замовник 02.10.2024 р. згідно протокольного рішення № 2 визнав переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації.
1) Відповідно до ч.3 Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав Надати у складі пропозиції дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи або документальне підтвердження з офіційного реєстру дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів з присутнім записом назви суб’єкта господарювання, якому видано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (згідно вимоги статті 27 Закону України Про управління відходами).
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації.
2) Відповідно до п.14 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутні документи, які підтверджують повноваження особи на підписання, а також не надано жодного документу, підтверджуючого право підпису керівника.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації, та визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації- було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-18-004496-a ID у PROZORRO 01de0e1890704de7b6ba793bd7a53284 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-18-004496-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
4) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника