-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(ПК-24Т_0340_ВО) Герметик силіконовий
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-09-17-015491-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0340_ВО) ДК 021:2015 39810000-3 Ароматизатори та воски (Герметик силіконовий) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39812000-7 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 681 395,00 грн без ПДВ (шістсот вісімдесят одна тисяча триста дев’яносто п’ять гривень00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.09.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товари - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
мін. крок: 1% або 6 813.95 UAH
СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця
- Скарга до АМКУ_UA-2024-09-17-014012-a.pdf 11.11.2024 20:26
- Скарга до АМКУ_для редагування.docx 11.11.2024 20:26
- Паспорт якості Bostik S730.pdf 11.11.2024 20:26
- Bostik S730 TDS Переклад.pdf 11.11.2024 20:26
- Сертифікат Відповідності Сан.служба.pdf 11.11.2024 20:26
- Сертифікат Відповідності.pdf 11.11.2024 20:26
- sign.p7s 11.11.2024 20:28
- Рішення від 13.11.2024 № 18297.pdf 13.11.2024 15:47
- інформація про перенесення розгляду скарги та запит Скаржнику та Замовнику від 21.11.2024 № 1907.pdf 21.11.2024 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.11.2024 № 19004.pdf 28.11.2024 17:34
- Рішення від 28.11.2024 № 19004.pdf 02.12.2024 18:51
- Bostik S730 TDS Переклад.pdf 14.11.2024 10:23
- Паспорт якості Bostik S730.pdf 14.11.2024 10:23
- Пояснення Замовника по скарзі 14.11.2024.docx 14.11.2024 10:23
- Пояснення Замовника по скарзі 14.11.2024.docx.zip 14.11.2024 10:23
- Пояснення Замовника по скарзі 14.11.2024.pdf 14.11.2024 10:23
- Сертифікат Відповідності.pdf 14.11.2024 10:23
- Сертифікат Відповідності Сан.служба.pdf 14.11.2024 10:23
- Додаткові поясненнядо Скарги 25.11.2024.docx 25.11.2024 09:40
- Додаткові поясненнядо Скарги 25.11.2024.docx.zip 25.11.2024 09:40
- ДСТУ БВ 2.7.-158 2008..pdf 25.11.2024 09:40
- ДСТУ БВ 2.7.-158 2008..pdf.p7s 25.11.2024 09:40
- Пояснення _Бурж Трейд_1 (1).pdf 25.11.2024 09:40
- Копія з екрану.jpg 25.11.2024 09:40
- Сертифікат представника Bostik-КМ (1).pdf 25.11.2024 09:40
- Пояснення _Бурж Трейд_1.pdf.p7s 25.11.2024 09:40
- відхилення 26.12.2024.docx.zip 26.12.2024 11:55
- Протокол скасув 26.12.2024.docx.zip 26.12.2024 11:55
- протокол відхилення 26.12.2024.docx.zip 26.12.2024 11:55
Пункт скарги
Додаток А
Герметик силіконовий універсальний 280 мл
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Продукція, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам.
Технічні параметри
Найменування - Герметик силіконовий універсальний 280 мл
Технічні вимоги
Сфера застосування: для герметизації з'єднань при виконанні внутрішніх і зовнішніх робіт.
Загальні технічні вимоги
Основні технічні вимоги наведені у таблиці 1.
Таблиця 1
Показник Значення
Зовнішній вигляд колір – прозорий/білий
Тип універсальний
Основа силікон
Об’єм, мл: 280
Щільність, г/см³ 0,98-1,0
Час висихання, не більше, год 24
Температура експлуатації, ºС -40 до +60
Твердість по Шору А 25-40
Гарантійні зобов’язання
Відповідно до нормативної документації виробника
Умови зберігання
Відповідно до нормативної документації виробника
Умови транспортування
Відповідно до нормативної документації виробника
Умови пакування, маркування
Відповідно до нормативної документації виробника
У відповідності із вимогами розділу 1 Додатку 2 до Документації, Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі. Так згідно підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 2 до Документації, у складі пропозиції повинно бути надано документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар, а саме зокрема:
2.2 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 23894:2016.
Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.
На виконання зазначеної вимоги, Учасником у складі пропозиції було надано:
- Зразок паспорту якості на BOSTIK S730 SILICONE PREMIUM A Преміум силікон з ацетоксі системою твердіння для сантехнічних з’єднань (файл: Паспорт якості Bostik S730.pdf);
- Технічний паспорт на BOSTIK S730 SILICONE PREMIUM A Преміум силікон з ацетоксі системою твердіння для сантехнічних з’єднань, з перекладом на українську мову (файл: Bostik S730 TDS Переклад.pdf).
Проаналізувавши надані документи, можна зробити висновок, що запропонований Учасником товар, не відповідає основним технічним вимогам Замовника встановленим у Таблиці 1 Додатку А до Документації, а також надані Учасником документи в повній мірі не підтверджують якість запропонованого товару, з огляду на наступне:
- згідно вимог встановлених Замовником, показник «Об’єм, мл» повинен мати значення 280 мл, але згідно наданого Учасником Технічного паспорту запропонований товар має об’єм картриджу 300 мл, що не відповідає одне одному. При цьому слід зауважити, що Замовником при встановленні основних технічних вимог на предмет закупівлі, не було перебачено будь-якого толерансу «не більше» та/або «не менше» щодо об’єму фасування одиниці товару. Також у наданому Учасником документі, «Цінова пропозиція», в графі «Найменування товару» зазначено - Bostik SILICONE PREMIUM A S730 300 мл Силіконовий герметик ацетоксі білий, що також підтверджує наявну невідповідність об’єму фасування запропонованого товару;
- згідно вимог встановлених Замовником, товар за предметом закупівлі «Герметик силіконовий універсальний 280 мл» повинен мати основу «Силікон», але згідно наданого Учасником Технічного паспорту запропонований товар має основу «Силікон з ацетоксі системою твердіння», що не відповідає одне одному. Слід зауважити, що існує дуже принципова різниця між герметиками, що мають силіконову (або нейтрально силіконову) основу та герметиками на ацетоксі-силіконовій основі. Нейтральні силікони не викликають корозію металів, тому їх можна безпечно використовувати майже для всіх металів. Крім того, нейтральні силікони можна використовувати з найрізноманітнішими пластмасами без проблем з адгезією, властивих ацетокси-силіконам;
- згідно вимог встановлених Замовником, показник «Час висихання, не більше год» повинен бути не більше 24 годин, а також показник «Температура експлуатації, ºС» повинна бути в межах від -40ºС до +60ºС, однак в наданих Учасником зразках документів виробника, відсутнє підтвердження зазначених технічних показників, що не відповідає вимогам Замовника в цій частині.
На підставі всього зазначеного вище заявляємо, що запропонований Учасником до постачання товар Bostik SILICONE PREMIUM A S730 300 мл Силіконовий герметик ацетоксі білий, не відповідає технічним вимогам Замовника встановленим у Додатку А до Документації, а також надані Учасником у складі пропозиції зразки документів виробника, не підтверджують в повній мірі якість та відповідність товару вимогам Замовника, у зв’язку з чим, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей – тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
-
Назва доказу:
Технічний паспорт на товар
-
Повʼязаний документ:
Bostik S730 TDS Переклад.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт якості виробника
-
Повʼязаний документ:
Паспорт якості Bostik S730.pdf
-
Враховуючи зазначену вище інформацію та обгрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, керуючись статтями 1, 3, 5, 11, 22, 28, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, ПРОСИМО: 1) Прийняти Скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі UA-2024-09-17-014012-a, за предметом закупівлі: Герметик силіконовий, код за ДК 021:2015 – 39810000-3 Ароматизатори та воски; 3) Визнати незаконним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «БУРЖ-ТРЕЙД».
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
Додаток 2 до Документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Згідно п.1 Додатку 2 до Документації, Замовником встановлено вимогу надати у складі пропозиції документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі, зокрема згідно п.п. 1.1 надати документи щодо підтвердження відповідності:
1. Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні товару, якщо учасник буде визнаний переможцем):
1.1. На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
1.2 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
1.3 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
Слід зазначити, що документація передбачає можливість надання на підтвердження відповідності товару, що пропонується до постачання, одного з наступних документів:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
У складі Пропозиції Учасника містяться зокрема:
- документ «Цінова пропозиція» від 20.09.2024 р № 1 (файл: 1 Цінова.docx), відповідно до якого Учасником запропоновано Bostik SILICONE PREMIUM A S730 300 мл Силіконовий герметик ацетоксі білий, виробник та країна походження - BOSTIK BENELUX BV, Нідерланди, адреса виробництва: Фабрика «DEN BRAVEN FRANCE S.A.R.L», Франція (файл: ;
- сертифікат відповідності зареєстрований в реєстрі ТОВ «УКРСЕРТІФІЕНЙШН» за № UA.CRT.00719-24, термін дії з 20 вересня 2024 до 19 вересня 2025 (файл: Сертифікат Відповідності.pdf), відповідно до якого продукція – Заповнювачі швів (клей-герметики силіконові) для зовнішнього та внутрішнього застосування для використання в будівництві та промисловості, відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-158:2008 (згідно перелічених підпунктів);
- висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від 26.03.2024 р № 2024/04/544 (файл: Сертифікат Відповідності Сан.служба.pdf), затверджений т.в.о. директора ДУ «ІМЛ ІМЕНІ Ю.І. КУНДІЄВА НАМН», відповідно до якого:
«Об’єкт експертизи: Акрилові герметики, силіконові герметики, гібрідні герметики, бітумні герметики, каучукові герметики, клей-герметики, клей-піна, мастики, хімічні анкери, піна монтажна поліуретанова торгівельних марок “Den Braven”, “Zwaluw”, “Tiger”, “Bostik”, “Tecfix”, “BIT”, “Tecseal”……
Об’єкт експертизи відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам: ……
…….
За результатами експертизи: Акрилові герметики, силіконові герметики, гібрідні герметики, бітумні герметики, каучукові герметики, клей-герметики, клей-піна, мастики, хімічні анкери, піна монтажна поліуретанова торгівельних марок “Den Braven”, “Zwaluw”, “Tiger”, “Bostik”, “Tecfix”, “BIT”, “Tecseal” відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог цього висновку можуть бути використані в заявленій сфері застосування»
Будь-які інші документи, щодо підтвердження відповідності запропонованого товару, надані на виконання вимог Замовника зазначених у підпункті 1.1 Додатку 2 до Документації, у складі пропозиції Учасника відсутні.
Розглянувши більш детально перелічені вище документи надані Учасником у складі пропозиції, заявляємо, що жоден із документів не відповідає вимогам Замовника встановленим у підпункті 1.1 Додатку 2 до Документації з наступних підстав:
1) Наданий Учасником сертифікат відповідності зареєстрований в реєстрі ТОВ «УКРСЕРТІФІЕНЙШН» за № UA.CRT.00719-24, термін дії з 20 вересня 2024 до 19 вересня 2025 р., виданий на іншу групу продукції (клей-герметики), та не містить інформації щодо відповідності саме силіконових герметиків, що є предметом закупівлі.
2) Наданий Учасником висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від 26.03.2024 р № 2024/04/544, затверджений т.в.о. директора ДУ «ІМЛ ІМЕНІ Ю.І. КУНДІЄВА НАМН», що не є органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, та не містить інформації як щодо підтвердження відповідності запропонованої продукції, вимогам нормативно-технічної документації виробника на її виготовлення, так і не підтверджує відповідність запропонованої продукції вимогам Замовника встановленим у Додатку А до Документації. Наданий висновок лише підтверджує що продукція (об’єкт експертизи) зазначена у висновку, відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам, та за наданим заявником зразком відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог цього висновку можуть бути використані в заявленій сфері застосування, а тому даний документ не може бути прийнятий Замовником як такий, що підтверджує виконання визначених Замовником вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Інформація про сферу акредитації можна переглянути за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov
На підставі зазначеного вище заявляємо, що тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей – тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
-
Назва доказу:
Висновок наукової санітарно-епідеміолоічної експертизи
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Відповідності Сан.служба.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Відповідності.pdf
-
Враховуючи зазначену вище інформацію та обгрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, керуючись статтями 1, 3, 5, 11, 22, 28, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, ПРОСИМО: 1) Прийняти Скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі UA-2024-09-17-014012-a, за предметом закупівлі: Герметик силіконовий, код за ДК 021:2015 – 39810000-3 Ароматизатори та воски; 3) Визнати незаконним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «БУРЖ-ТРЕЙД».
СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця
- Скарга до АМКУ_UA-2024-09-17-014012-a.pdf 09.10.2024 15:59
- Скарга до АМКУ_для редагування.docx 09.10.2024 15:59
- 2. Підтвердження відповідності.pdf 09.10.2024 15:59
- 4. висновок СЕС до 2028 року.pdf 09.10.2024 15:59
- 4. Сертифікат відповідності.pdf 09.10.2024 15:59
- 4. Декларація 17050.pdf 09.10.2024 15:59
- 7. Лист щодо представництва інтересів виробника.pdf 09.10.2024 15:59
- 7. Представництво інтересів ТКК.pdf 09.10.2024 15:59
- 7. Сертифікат представника БУДСПЕЦГАРАНТ.pdf 09.10.2024 15:59
- sign.p7s 09.10.2024 15:59
- рішення від 11.10.2024 № 16687.pdf 11.10.2024 15:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2024 № 17137.pdf 22.10.2024 14:39
- рішення від 21.10.2024 № 17137.pdf 24.10.2024 14:17
- 4. висновок СЕС до 2028 року.pdf 15.10.2024 14:25
- 4. Декларація 17050.pdf 15.10.2024 14:25
- 7. Представництво інтересів ТКК.pdf 15.10.2024 14:25
- Пояснення по суті Скарги_ (1).pdf 15.10.2024 14:25
- 7. Сертифікат представника БУДСПЕЦГАРАНТ.pdf 15.10.2024 14:25
- 17025-VL_09_10_2024.xlsx 15.10.2024 14:25
- Пояснення по суті Скарги_.docx (1).asice 15.10.2024 14:25
- Пояснення по суті Скарги_.docx 15.10.2024 14:25
- відхилення30.10.2024.docx 30.10.2024 10:35
- протокол відхилення30.10.2024.docx 30.10.2024 10:35
- Протокол скасув 30.10.2024.docx 30.10.2024 10:35
Пункт скарги
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
Додаток 2 до Документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Згідно п.1 Додатку 2 до Документації, Замовником встановлено вимогу надати у складі пропозиції документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі, зокрема згідно п.п. 1.1 надати документи щодо підтвердження відповідності:
1. Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні товару, якщо учасник буде визнаний переможцем):
1.1. На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
1.2 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
1.3 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
Слід зазначити, що документація передбачає можливість надання на підтвердження відповідності товару, що пропонується до постачання, одного з наступних документів:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
На виконання зазначеної у п.1.1 Додатку 2 до Документації вимоги, у складі Пропозиції Учасника було надано:
- Лист (вих. № 25/09/2024-012 від 25.12.2024 р.) в якому Учасник підтверджує, що продукція відповідає продукції, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам (файл: 2. Підтвердження відповідності.pdf);
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12/2-18-3/4218 від 26.04.2023 р., згідно з яким, об’єкт експертизи: Піни, клей-піни та герметики: поліуретанові, силіконові, акрилові, бітумні, високотемпературні, водозахисні, вогнетривкі ТМ (згідно зазначеного переліку), виготовлений у відповідності із – законодавством країни-виробника, країна-виробник: «TKK Sprenica, d.o.o.» («TKK Proizvodnja Kemichih Izdelkov d.o.o.»), Sprenica 1, 5224 Sprenica, Slovenia, Словенія, відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам, та за наданим заявником зразком відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог цього висновку можуть бути використані в заявленій сфері застосування (файл: 4. висновок СЕС до 2028 року.pdf);
- Декларація постачальника про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) № 09/2602-2 від 24.09.2024 р., дійсна до 24.09.2025 р., (файл: 4. Декларація 17050.pdf) згідно якої:
1) Назва емітента: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП»
Адреса емітента: місто Київ, вулиця Кирилівська, будинок 82, офіс 256
2) Об’єкт декларації: Герметик силіконовий універсальний 280 мл
Виробник: «TKK Sprenica, d.o.o.» («TKK Proizvodnja Kemichih Izdelkov d.o.o.»), Sprenica 1, 5224 Sprenica, Slovenia, Словенія
3) Зазначений вище об’єкт декларації відповідає вимогам таких документів:
№ документа Назва Редакція/Дата випуску
12.2-18-3/4218 Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи 26.04.2023 р.
913 Протокол експертизи 04.04.2023 р.
UA.CRT.000033-24 Сертифікат системи управління якості 21.06.2024 р
Додаткова інформація:
4) Продукція «Герметик силіконовий універсальний 280 мл» якісна, безпечна для використання і може бути реалізована споживачеві.
- Сертифікат відповідності виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ», зареєстрований в реєстрі за № UA.CRT.P.0000015-24, дата видачі 20.09.2024 р., дійсний до 20.09.2025 р., згідно якого, Герметик силіконовий універсальний 280 мл, відповідає вимогам Додатку А до Сертифікату відповідності (файл: 4. Сертифікат відповідності.pdf);
Будь-які інші документи, щодо підтвердження відповідності запропонованого товару, надані на виконання вимог Замовника зазначених у п.п. 1.1 Додатку 2 до Документації, у складі пропозиції Учасника відсутні.
Розглянувши більш детально перелічені вище документи надані Учасником у складі пропозиції, заявляємо, що жоден із документів не відповідає вимогам Замовника встановленим у п.п. 1.1 Додатку 2 до Документації з наступних підстав:
1) Наданий Учасником висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12/2-18-3/4218 від 26.04.2023 р. не містить інформації як щодо підтвердження відповідності запропонованої продукції, вимогам нормативно-технічної документації виробника на її виготовлення, так і не підтверджує відповідність запропонованої продукції вимогам Замовника встановленим у Додатку А до Документації. Наданий висновок лише підтверджує що продукція (об’єкт експертизи) зазначена у висновку, відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам, та за наданим заявником зразком відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог цього висновку можуть бути використані в заявленій сфері застосування, а тому даний документ не може бути прийнятий Замовником як такий, що підтверджує виконання визначених Замовником вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
2) Надана Учасником декларація постачальника про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) № 09/2602-2, не містить посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, та як слід не відповідає вимогам Замовника в цій частині.
3) Наданий Учасником сертифікат відповідності № UA.CRT.P.0000015-24, виданий органом оцінки відповідності ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ», який не має відповідної галузі акредитації, як того вимагає Замовник згідно п.1.1 Додатку 2 до Документації. Інформація про Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності та їх сферу акредитації станом на 09.10.2024 р. розміщена у вільному доступі на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Враховуючи, той факт, що зазначений орган з оцінки відповідності видав сертифікат відповідності саме продукції, то відповідно, інформація про його діючу галузь акредитації, повинна міститься в розділі «Органи з сертифікації продукції, процесів та послуг (ДСТУ EN ISO/IEC 17065)», однак як в даному розділі так і в інших, взагалі відсутня інформація про такий орган оцінки відповідності, а отже не відповідає вимогам Замовника в цій частині.
Згідно Додатку 2 до Документації, Замовником встановлено вимогу надати у складі пропозиції документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі, зокрема згідно п.п. 3.1 надати правові документи, щодо виготовлення та постачання товару:
3.1 Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або
г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Слід зазначити, що якщо Учасник не є безпосереднім виробником запропонованого до постачання товару, документація передбачає можливість надання виключно правових документів укладених між виробником та Учасником закупівлі.
На виконання зазначеної у п.3.1 Додатку 2 до Документації вимоги, у складі Пропозиції Учасника було надано:
- Лист (вих. № 25/09/2024-030 від 25.09.2024 р.) від Учасника, в якому він підтверджує, що не є виробником продукції, а тому надає у складі пропозиції скановані копії сертифікату представника від ТОВ «ТД ЄВРОХІМБУД», що підтверджує повноваження ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП», а також Сертифікат від «TKK Sprenica, d.o.o.» («TKK Proizvodnja Kemichih Izdelkov d.o.o.»), Sprenica 1, 5224 Sprenica, Slovenia, Словенія, що підтверджує повноваження ТОВ «ТД ЄВРОХІМБУД» (файл: 7. Лист щодо представництва інтересів виробника.pdf);
- Сертифікат офіційного дилера, згідно якого виробник продукції запропонованої за предметом закупівлі «TKK Sprenica, d.o.o.» («TKK Proizvodnja Kemichih Izdelkov d.o.o.»), Sprenica 1, 5224 Sprenica, Slovenia, Словенія, підтверджує, що ТОВ «ТД ЄВРОХІМБУД» є офіційним імпортером і представляє інтереси виробника в Україні (файл: 7. Представництво інтересів ТКК.pdf);
- Лист (вих. № 1854-5 від 20.09.2024 р.) від ТОВ «ТД ЄВРОХІМБУД», згідно якого він підтверджує, що ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ» має право представляти їх інтереси, та гарантується якість продукції запропонованої ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ» (файл: 7. Сертифікат представника БУДСПЕЦГАРАНТ.pdf).
Будь-які інші документи, щодо підтвердження відповідності запропонованого товару, надані на виконання вимог Замовника зазначених у п.п. 3.1 Додатку 2 до Документації, у складі пропозиції Учасника відсутні.
Розглянувши більш детально перелічені вище документи надані Учасником у складі пропозиції, заявляємо, що жоден із документів не відповідає вимогам Замовника встановленим у п.п. 3.1 Додатку 2 до Документації оскільки не підтверджують прямого зв’язку між Учасником закупівлі ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» та виробником «TKK Sprenica, d.o.o.» («TKK Proizvodnja Kemichih Izdelkov d.o.o.»), Sprenica 1, 5224 Sprenica, Slovenia, Словенія.
Окремо слід зазначити, що Замовником в порушення власних встановлених у п.п. 3.1 вимог, були прийняті до розгляду надані Учасником документи, що на думку Замовника повинні підтверджувати зв’язок Учасника з імпортером продукції, а імпортера з виробником, але ж Замовник не звернув уваги, що в наданому листі від ТОВ «ТД ЄВРОХІМБУД» зазначено, що від підтверджує повноваження ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ», а Учасником закупівлі згідно наданого Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 24.09.2024 р. є юридична особа ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП», що не відповідає одне одному.
На підставі зазначеного вище заявляємо, що тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей – тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
-
Назва доказу:
Лист від імпортера ТОВ "ТД ЄВРОХІМБУД" (вих. № 1854-5 від 20.09.2024 р.)
-
Повʼязаний документ:
7. Сертифікат представника БУДСПЕЦГАРАНТ.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат офіційного дилера ТОВ "ТД ЄВРОХІМБУД"
-
Повʼязаний документ:
7. Представництво інтересів ТКК.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист від Учасника (вих. № 25/09/2024-030 від 25.09.2024 р.)
-
Повʼязаний документ:
7. Лист щодо представництва інтересів виробника.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності продукції
-
Повʼязаний документ:
4. Сертифікат відповідності.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація постачальника про відповідність
-
Повʼязаний документ:
4. Декларація 17050.pdf
-
-
Назва доказу:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
-
Повʼязаний документ:
4. висновок СЕС до 2028 року.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист від Учасника (вих. № 25/09/2024-012 від 25.12.2024 р.)
-
Повʼязаний документ:
2. Підтвердження відповідності.pdf
-
Враховуючи зазначену вище інформацію та обгрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, керуючись статтями 1, 3, 5, 11, 22, 28, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, ПРОСИМО: 1) Прийняти Скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі UA-2024-09-17-014012-a, за предметом закупівлі: Герметик силіконовий, код за ДК 021:2015 – 39810000-3 Ароматизатори та воски; 3) Визнати незаконним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП».
Визнання неправомірним рішення Замовника торгів
- Скарга_БУРЖ-ТРЕЙД_09.10.2024.PDF 09.10.2024 15:53
- 4. Декларація 17050.pdf 09.10.2024 15:53
- 4. Сертифікат відповідності.pdf 09.10.2024 15:53
- 8. Сертифікат системи управління якістю.pdf 09.10.2024 15:53
- sign.p7s 09.10.2024 15:54
- рішення від 11.10.2024 № 16695.pdf 11.10.2024 15:53
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2024 № 17138.pdf 22.10.2024 14:44
- рішення від 21.10.2024 № 17138.pdf 24.10.2024 15:06
- 4. висновок СЕС до 2028 року.pdf 15.10.2024 14:24
- 4. Декларація 17050.pdf 15.10.2024 14:24
- 17025-VL_09_10_2024.xlsx 15.10.2024 14:24
- Пояснення по суті Скарги_.docx 15.10.2024 14:24
- Пояснення по суті Скарги_.docx.asice 15.10.2024 14:24
- Пояснення по суті Скарги_.pdf 15.10.2024 14:24
Пункт скарги
Відповідно до Протоколу № 1-04/10-24 від 04.10.2024 р. уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП».
Встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі. Вирішено: визначити переможцем закупівлі учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» - за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: Класифікатор ДК 021:2015: 39810000-3 Ароматизатори та воски (Герметик силіконовий), № UA-2024-09-17-014012-а та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: 544 700,00 грн без ПДВ.
Скаржник не погоджується з таким рішенням повністю та вважає дії Замовника такими, що грубо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують законні права та інтереси Скаржника.
Зокрема, відповідно до положень ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП». (далі – Переможець) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником, зокрема, з наступних підстав.
1. Відповідно до вимог пп.1.1 п.1 Додатку №2 до Тендерної документації:
Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні продукції, якщо учасник буде визнаний переможцем)
1. 1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
У складі поданої тендерної пропозиції Переможцем було надано сертифікат відповідності («4. Сертифікат відповідності.pdf»), однак цей документ містить низку суттєвих недоліків, які ставлять під сумнів його відповідність вимогам тендерної документації.
Зокрема, у сертифікаті відсутня інформація про найменування продукції, виробника, країну походження, протокол випробувань, на підставі якого видано сертифікат.
Відсутність цих відомостей унеможливлює ідентифікацію товару, на який було видано сертифікат. Це є грубим порушенням тендерних вимог, оскільки саме зазначені дані дозволяють підтвердити відповідність продукції технічним умовам закупівлі.
Крім того, зазначаємо, що сертифікат, наданий Переможцем, оформлений у формі, що суттєво відрізняється від загальноприйнятих стандартів, які зазвичай використовуються для складання сертифікатів відповідності. Зокрема, у порівнянні з належним чином оформленим сертифікатом, наданим Скаржником (Сертифікат Відповідності.pdf), сертифікат, наданий Переможцем, не містить ключових елементів. Такі недоліки в оформленні документу свідчать про його невідповідність не лише вимогам тендерної документації, але й загальним вимогам до сертифікаційної документації, що використовуються для підтвердження відповідності продукції технічним регламентам.
Зважаючи на це можливо констатувати, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена з цих підстав.
2. Орган сертифікації - ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ», який видав Сертифікат відповідності, наданий Переможцем у складі тендерної пропозиції («4. Сертифікат відповідності.pdf»), не акредитований в Національному агентстві з акредитації України.
Зокрема, згідно з даними Реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності (станом на 07.10.2024 р.), який доступний за посиланням: https://www.naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov, ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ» відсутнє у списку акредитованих органів.
Відповідно до положень Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», акредитація — це засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, або вимогам міжнародних чи європейських стандартів. Акредитація також може вимагати додаткових вимог у відповідних сферах для здійснення діяльності з оцінки відповідності.
Таким чином, орган, який не має акредитації, не має права видавати сертифікати відповідності, оскільки це порушує вимоги діючого законодавства у відповідній сфері та ставить під сумнів дійсність такого сертифіката.
Зважаючи на відсутність акредитації у ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ», який видав «4. Сертифікат відповідності.pdf», можна констатувати, що сертифікат не має законної сили та не може бути прийнятий як підтвердження відповідності продукції вимогам тендерної документації, що у свою чергу свідчить про невідповідність пропозиції Переможця технічним специфікаціям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Така тендерна пропозиція повинна бути відхилена на цій підставі.
3. Переможець надав у складі тендерної пропозиції Декларацію постачальника про відповідність згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 № 09/2602-2 («4. Декларація 17050.pdf»). У пункті 3 цього документа повинні міститися посилання на технічну документацію, яка є доказовою базою відповідності продукції вимогам технічного регламенту щодо відповідної продукції., на підставі яких видана Декларація, зокрема зазначені Переможцем:
• Протокол експертизи №913 від 04.04.2023 р.,
• Сертифікат системи управління якістю № UA.CRT.000033-24 від 21.06.2024 р.
Разом із тим, Протокол експертизи №913 від 04.04.2023 р. не був доданий до комплекту тендерної документації, що є порушенням вимог щодо повноти поданих документів.
Що стосується Сертифіката системи управління якістю № UA.CRT.000033-24 від 21.06.2024 р., він виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ», який, як зазначалося раніше, не акредитований у Національному агентстві з акредитації України. Відсутність акредитації органу, що видав сертифікат, ставить під сумнів правомірність його використання в тендерній пропозиції.
На підставі вищезазначеного, Скаржник вважає, що Замовник, при прийнятті рішення (оформленого Протоколом № 1-04/10-24 від 04.10.2024 р.), що оскаржується, значним чином порушив принципи здійснення закупівель, передбачені положеннями ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія, ефективність та пропорційність недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також Замовник допустив грубі порушення норми ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо оскаржуване рішення тендерного комітету безпідставним, необґрунтованим та таким, що прийняте у порушення вимог діючого законодавства.
Вищенаведені дії Замовника призвели до неправомірного визначення Переможцем ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП», що в свою чергу призвело до порушення законних прав та інтересів Скаржника.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено його права та законні інтереси.
-
Виходячи з викладеного, на підставі закону України "Про публічні закупівлі" скаржник звертається з проханням до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» (Протокол № 1-04/10-24 від 04.10.2024 р.).