• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Консерви овочеві «Ікра з солодкого перцю»

Торги не відбулися

11 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 000.00 UAH
Період оскарження: 17.09.2024 16:41 - 21.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога скасувати незаконне Протокольне рішення № 596 від 02.10.2024 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОДСЕРВІС М».

Номер: 5bfa250683244ea3a45080481d0fadca
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-17-013221-a.b1
Назва: Вимога скасувати незаконне Протокольне рішення № 596 від 02.10.2024 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОДСЕРВІС М».
Вимога:
ТОВ «ПРОДСЕРВІС М», як учасник спрощеної закупівлі, просить скасувати Протокольне рішення № 596 від 02.10.2024 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОДСЕРВІС М» спрощеної закупівлі згідно оголошення номер UA-2024-09-17-013221-a опублікованого через електронну систему закупівель ProZorro, щодо закупівлі Консерви овочеві «Ікра з солодкого перцю» за кодом ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі), оскільки Замовником грубо порушено чинне законодавство з наступних причин. Причиною дискваліфікації на думку Замовника стало: «В порушення пункту 5 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Додатку №2 до Оголошення «Технічні вимоги» в наданому Учасником експертному висновку №001728 п/24 від 25.09.2024 відсутня інформація щодо мікробіологічного дослідження товару. Враховуючи вищенаведене, Замовником не надається 24 години на виправлення невідповідностей у зв’язку з невідповідністю документу про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та наявності помилок які призводять до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо». По-перше, Замовник в протоколі керується тільки ЗУ «Про публічні закупівлі», однак наразі закупівлі проводяться з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості). Відповідно до п.3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом «Про публічні закупівлі». Однак, Замовником не було враховано положення Особливостей чим грубо порушено вимоги чинного законодавства та порядок проведення процедури спрощенної закупівлі. По-друге, відповідно до 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Повідомляємо, що така невідповідність як - відсутність інформації щодо мікробіологічного дослідження товару в наданому експертному висновку №001728 п/24 від 25.09.2024 є підставою для надання 24 годин на виправлення відповідно до п. 43 Особливостей. Оскільки, наявність такої помилки, як відсутність мікробіологічного дослідження не призводить до зміни предмета закупівлі, який пропонується нами в закупівлі, не змінює ні найменування товару, ні марку, ні модель. ТОВ «Продсервіс М» вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний був надати 24 години на виправлення такої невідповідності, а не відхиляти пропозицію, яка повністю відповідає всім встановленим вимогам, які визначені в тендерній документації. Замовником порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, ТОВ «Продсервіс М», вважає, що рішення прийняте в Протокольному рішенні № 596 від 02.10.2024 про відхилення тендерної пропозиції учасника спрощеної закупівлі є безпідставним та з порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», тому просить замовника скасувати Протокольне рішення № 596 від 02.10.2024 та надати 24 години на виправлення невідповідності, тобто завантажити мікробіологічне дослідження до наданого у складі пропозиції експертному висновку №001728 п/24 від 25.09.2024.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: По перше, фахівці замовника мають належну та високу кваліфікацію для фахового і об’єктивного оцінювання пропозицій учасників. Учасник не потребує роз’яснень чинного законодавства, особливо з урахуванням факту, що вами була висмикнута з контексту частина норми, та з метою в ведення в оману замовника, самостійно трактована в Вашу користь, що неминуче призведе до спотворення результатів закупівлі. По друге, головною метою Замовника є своєчасне та належне забезпечення військовослужбовців продуктами харчування та іншими видами забезпечення, що мають належну якість. Витрата такого дефіцитного фактору як час , коли кращі сини та доньки країни ризикують життям задля її захисту, на відповіді на необґрунтованій інвіктиві учасників та самовільній трактовці окремих частин правових норм, призводять до затягування процесів належного забезпечення Сил оборони України, що є неприпустимо. По третє, відповідно до норм чинного законодавства та інших чинних нормативно-правових актів України, оператори ринку зобов’язані забезпечення відповідності харчових продуктів мікробіологічним критеріям на кожній стадії виробництва, переробки та обігу харчових продуктів, оператори ринку зобов’язані здійснювати ряд заходів як частину процедур, що засновані на принципах системи аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках та аналогічних систем забезпечення якості та безпечності харчових продуктів. Враховуючи наведене, відсутність результатів мікробіологічних досліджень запропонованої продукції безальтернативно свідчить про порушення вимог контролю якості запропонованого товару.
Статус вимоги: Відхилено