-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Сейф-пакети
Завершена
304 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 523.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 523.40 UAH
Період оскарження:
17.09.2024 14:46 - 23.09.2024 14:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо надання додаткової аргументації та прийняття повторного рішення стосовно визначення переможця закупівлі
Номер:
a114315125b14e8282642817650230b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-17-009684-a.c3
Назва:
Вимога щодо надання додаткової аргументації та прийняття повторного рішення стосовно визначення переможця закупівлі
Вимога:
Відповідно до Протоколу №1350 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника, Вінницької філії ТОВ «Газорозподільчі мережі України» від 11.10.2024 р. в рамках проведення спрощеної закупівлі № UA-2024-09-17-009684-a Замовником було прийнято рішення визнати пропозицію Учасника закупівлі ТОВ «АНДРЕАЛ», код ЄДРПОУ 32700884, такою, що відповідає вимогам документації спрощеної закупівлі, визначити ТОВ «АНДРЕАЛ» переможцем закупівлі № UA-2024-09-17-009684-a, прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «АНДРЕАЛ».
Зазначаємо, що вказані рішення мають бути переглянути на підставі того, що пропозиція Учасника ТОВ «АНДРЕАЛ» не відповідає вимогам документації спрощеної закупівлі через наступні невідповідності:
- документацією спрощеної закупівлі (Додаток 2) визначено, учасник має надати у складі пропозиції документи для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності та/або свідоцтво про визнання відповідності та/або паспорт виробника, тощо);
- документацією спрощеної закупівлі (Додаток 2) визначено, учасник має надати у складі пропозиції документи для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді згоди з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації Додаток 3 до документації та гарантування їх виконання у вигляді заповненої та підписаної технічної специфікації.
На виконання вказаних вимог документації Учасником ТОВ «АНДРЕАЛ» надано заповнену та підписану технічну специфікацію (Додаток 3 до документації), а також файли, які мають підтверджувати відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності та/або свідоцтво про визнання відповідності та/або паспорт виробника, тощо):
- 15 Паспорт Сейф-пакет 360-500.pdf;
- 16 Паспорт Сейф-пакет 600-600.pdf,
які містять документи «Паспорт Сейф-пакет 360*500» та «Паспорт Сейф-пакет 600*600» на товар, що пропонується Учасником у складі пропозиції, складені не вказаним виробником продукції ТОВ «СПЕКТРУМ ПЕКІДЖІНГ», а безпосередньо Учасником, який не є виробником запропонованого товару.
Вимогою ч. 2 Додатка 3 до Документації закупівлі «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до товарної позиції № 1 «Сейф-пакет 360*500» встановлено розміри 360*500 (мм) без можливості граничних відхилень від вказаних розмірів. В документі Учасника ТОВ «АНДРЕАЛ», який він надає для підтвердження відповідності товару, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, «Паспорт Сейф-пакет 360*500», в розділі 3 «Тухнічні дані» вказано розміри: 360 мм х 500 мм (± 10 мм), що є показником можливого відхилення від вказаних розмірів, а тому невідповідністю технічним характеристикам предмета закупівлі.
Вимогою ч. 2 Додатка 3 до Документації закупівлі «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до товарної позиції № 2 «Сейф-пакет 600*600» встановлено розміри 600*600 (мм) без можливості граничних відхилень від вказаних розмірів В документі Учасника ТОВ «АНДРЕАЛ», який він надає для підтвердження відповідності товару, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, «Паспорт Сейф-пакет 600*600», в розділі 3 «Тухнічні дані» вказано розміри: 600 мм х 600 мм (± 10 мм), що є показником можливого відхилення від вказаних розмірів, а тому невідповідністю технічним характеристикам предмета закупівлі.
Вимогою ч. 5 Додатка 3 до Документації закупівлі «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлено якісну характеристику товару, а саме: дата виготовлення товару – не раніше 2024 року. На підтвердження вказаної характеристики Учасником ТОВ «АНДРЕАЛ» у складі пропозиції не надано жодного документа на жоден із запропонованих товарів, а тому невідповідністю якісним характеристикам предмета закупівлі.
Вимогою ч. 6 Додатка 3 до Документації закупівлі «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлено якісну характеристику товару, а саме: термін придатності товару – не менше 12 місяців від дати поставки Товару. На підтвердження вказаної характеристики виготовлення товару – не раніше 2024 року. На підтвердження вказаної характеристики Учасником ТОВ «АНДРЕАЛ» у складі пропозиції щодо обох запропонованих товарів надано документи «Паспорт Сейф-пакет 360*500» та «Паспорт Сейф-пакет 600*600», в яких у розділі 6 «Гарантії» міститься інформація, що «гарантійний термін зберігання 12 місяців, при дотриманні споживачем умов». Зазначаємо, що відповідно до статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний термін – це термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг, що ніяким чином не відноситься до якісної характеристики предмета закупівлі – терміну придатності товару, який, відповідно до п. 2 ст. 677 ЦКУ, визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Тобто, за вимогами Документації до закупівлі, Учасники мають підтвердити саме можливість постачання товару, залишковий термін придатності якого на момент постачання складає не менше 12 місяців. Ця вимога Учасником ТОВ «АНДРЕАЛ» фактично не виконана, а тому невідповідністю якісним характеристикам предмета закупівлі.
Таким чином, Учасником закупівлі ТОВ «АНДРЕАЛ» порушено вимоги Документації спрощеної закупівлі в частині надання обов’язкових документів для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, на підставі чого пропозицію Учасника мало бути дискваліфіковано на етапі її розгляду.
Зазначаємо, що фактичний стан виконання з боку Замовника процедури оголошення переможця спрощеної закупівлі, змушуватиме ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ», як Учасника закупівлі, офіційно звернутись до Держаудитслужби України щодо ймовірних порушень з боку замовника відповідно до норм Закону України «Про звернення громадян», а саме з приводу:
- безпідставної дискваліфікації учасника ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ», який надав усі необхідні документи, що вимагались тендерною документацією;
- необґрунтованого вибору переможця закупівлі, який не підтвердив чотири вимоги Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а цінова пропозиція якого на 52% вища, ніж пропозиція попереднього дискваліфікованого учасника та дорівнює початковій очікуваній вартості закупівлі, що була оголошена Замовником.
На підставі вищезазначеного, як Учасник закупівлі,
ВИМАГАЄМО:
- надати додаткову аргументацію, щодо рішення Замовника визнати пропозицію Учасника закупівлі ТОВ «АНДРЕАЛ», код ЄДРПОУ 32700884, такою, що відповідає вимогам документації спрощеної закупівлі, визначити ТОВ «АНДРЕАЛ» переможцем закупівлі № UA-2024-09-17-009684-a, прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «АНДРЕАЛ»;
- прийняти повторне рішення стосовно пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «АНДРЕАЛ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2024 14:04
Вирішення:
Шановний Учаснику – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ», Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Вимогами пункту 3 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі (далі - Документація) передбачено надання Учасником документів, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності та/або свідоцтво про визнання відповідності та/або паспорт виробника, тощо). Так, на виконання зазначеної вимоги Учасником - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АНДРЕАЛ» (далі - Учасник) надано Сертифікат відповідності №UA.CRT.00416-24 терміном дії з 13.06.2024 до 12.06.2025 на продукцію – Тара з пластмас (захисні пакети, сейф-пакети, пакети з плівкового матеріалу), виробника ТОВ «СПЕКТРУМ ПЕКІДЖІНГ».
Тобто, Учасником в повному обсязі виконано вимоги даного пункту документації.
Також, Учасником надано Паспорт Сейф-пакет 360*500 та Паспорт Сейф-пакет 600*600 із зазначенням загальних характеристик та технічного опису запропонованого Учасником товару. Умовами дилерського договору №ДКП-000230505 від 05.05.2023 укладеного ТОВ «АНДРЕАЛ» з виробником ТОВ «СПЕКТРУМ ПЕКІДЖІНГ», передбачено поставка продукції, що мають індивідуальні технічні характеристики, за відповідним замовленням ТОВ «АНДРЕАЛ», в тому числі і за характеристиками зазначеними в наданих Учасником паспортах на запропонований товар – Сейф-пакети.
На виконання вимог пункту 2 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» додатку 2 Документації, Учасником надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі №85-09 від 23.09.2024 у вигляді заповненої та підписаної технічної специфікації згідно додатку 3 Документації, чим підтверджено передбачені вимоги, в тому числі і відповідність розмірів запропонованого товару, а саме: 360*500 та 600*600, а також підтверджено дату виготовлення товару – не раніше 2024 року та термін придатності товару – не менше 12 місяців від дати поставки Товару.
Крім того, наданим Учасником Гарантійним листом №84-09 від 23.09.2024 підтверджено можливості поставити товар відповідно до вимог цієї документації, включаючи умови проекту договору, що зазначений у Додатку № 5 до цієї документації, що в свою чергу підтверджує пункт 2.6 проекту договору, а саме: дата виготовлення товару – не раніше 2024 року.
Таким чином, Учасником ТОВ «АНДРЕАЛ» дотримано всі вимоги оголошення та документації даної спрощеної закупівлі, в тому числі і вимоги технічної специфікації, підстави для відхилення Учасника відсутні.
Одночасно, зазначаємо, що Ваша пропозиція відхилена 04.10.2024 згідно підпункту 4.1 пункту 4 розділу V Документації спрощеної закупівлі та статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі/документації закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме: Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), при цьому Замовником жодним чином не порушено Закон України «Про публічні закупівлі» та інші законодавчі акти з питань публічних закупівель.
На підставі вище викладеного, Ваша вимога по спрощеній закупівлі за предметом - Сейф-пакети за ДК 021:2015: 18930000-7 – «Мішки та пакети», ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-17-009684-a, підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
ВИМОГА щодо надання додаткової аргументації та прийняття повторного рішення стосовно пропозиції учасника
Номер:
7dff2b5299664e5a92f14c217a0def4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-17-009684-a.b2
Назва:
ВИМОГА щодо надання додаткової аргументації та прийняття повторного рішення стосовно пропозиції учасника
Вимога:
Відповідно до Протоколу №1305 від 04.10.2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Вінницької філії ТОВ «Газорозподільчі мережі України», прийнято рішення відхилити пропозицію Учасника спрощеної закупівлі за кодом за предметом – Сейф-пакети згідно з кодом ДК 021:2015: 18930000-7 - «Мішки та пакети» (№ UA-2024-09-17-009684-a) ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме: Учасником надано лише договір № УС 1611/1-23 від 16.11.2023, укладений з КП «Харківспецбуд» на поставку товару – Мішки поліпропіленові без логотипу, проте в наданому договорі не передбачена та не підтверджена поставка товару – сейф-пакетів, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 Документації, а саме, що Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про поставку товару, що є предметом закупівлі, - сейф-пакети.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Укрпластекологія» 07.10.2024 р. було подано вимогу № UA-2024-09-17-009684-a.b1 щодо прийняття повторного рішення стосовно пропозиції учасника.
Однак, 08.10.2024 Замовником на вказану вимогу було розміщено відповідь, в якій викладено факти, що не відповідають дійсності. А саме, Замовник вказує, що:
«В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі № UA-2024-09-17-009684-a, зазначено в тому числі і наступне:
- Назва предмету закупівлі – Сейф-пакети.
- Вид предмета закупівлі – Товари.
- Код за Єдиним закупівельним словником - ДК 021:2015: 18930000-7 – «Мішки та пакети». Також, документацією спрощеної закупівлі, зокрема додатком 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачена поставку товару, що і є предметом закупівлі, а саме Сейф-пакетів. Тобто, виходячи з викладеного, товаром що є предметом закупівлі є саме Сейф-пакети».
Зазначаємо, що вказана Замовником у відповіді деталізація предмету закупівлі за назвою, видом та кодом за Єдиним закупівельним словником відсутня. Так, у п. 4.1. Розділу I. Загальні положення Документації спрощеної закупівлі вказано, що «назва предмета закупівлі - Сейф-пакети ДК 021:2015: 18930000-7 – «Мішки та пакети» (по тексту цієї документації може бути – предмет закупівлі або товар)». В п. 1 Додатку 3 до Документації спрощеної закупівлі зазначено, що «Предмет закупівлі: Сейф-пакети за ДК 021:2015: 18930000-7 – «Мішки та пакети». Обидва вказані пункти містять посилання на код ДК 021:2015: 18930000-7 з визначенням предмету закупівлі за четвертою цифрою, як того й вимагає Порядок визначення предмету закупівлі, затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708. Додаткова деталізація стосовно предмета закупівлі або товару не міститься ані в жодному Документації до спрощеної закупівлі, ані в оголошенні на майданчику системи державних закупівель.
Посилання Замовника на можливість звернення за роз’ясненнями в період уточнення інформації щодо закупівлі є некоректним, оскільки Документація до спрощеної закупівлі № UA-2024-09-17-009684-a складена відповідно до всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 08.08.2024 та Порядку визначення предмету закупівлі, тому причиною дискваліфікації учасника стала не багатозначність або невідповідність інформації Документації, а її тлумачення Замовником на власний розсуд.
Зважаючи на це, учасник ТОВ «Укрпластекологія» вважає, що:
- відповідь Замовника на вимогу № UA-2024-09-17-009684-a.b1 не містить додаткової аргументації щодо підстав для дискваліфікації пропозиції ТОВ «Укрпластекологія».
- учасником повністю підтверджено кваліфікаційні та всі інші вимоги Документації спрощеної закупівлі;
На підставі вищезазначеного
ВИМАГАЄМО:
- надати додаткову аргументацію, щодо причин відхилення нашої пропозиції у спрощеній закупівлі № UA-2024-09-17-009684-a;
- повернути нашу пропозицію на кваліфікацію та прийняти щодо неї повторне рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.10.2024 17:49
Вирішення:
Шановний Учаснику – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ», Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, на виконання вищенаведеної норми Уповноваженим органом Наказом № 708 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок визначення), який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини 1 статті 1 Закону та Порядком визначення предмета закупівлі, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, про що свідчить інформація вказана в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі № UA-2024-09-17-009684-a, а саме:
- Код за Єдиним закупівельним словником - ДК 021:2015: 18930000-7 – «Мішки та пакети». Також, документацією спрощеної закупівлі, зокрема додатком 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачена поставку товару, що і є предметом закупівлі, а саме Сейф-пакетів.
- Назва предмету закупівлі – Сейф-пакети.
- Вид предмета закупівлі – Товари.
Тобто, виходячи з викладеного, товаром що є предметом закупівлі є саме Сейф-пакети.
Замовником жодним чином не порушено ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші законодавчі акти, що стосуються публічних закупівель. На підставі вище викладеного, Ваша вимога по спрощеній закупівлі за предметом - Сейф-пакети за ДК 021:2015: 18930000-7 – «Мішки та пакети», ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-17-009684-a, підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
ВИМОГА щодо прийняття повторного рішення стосовно пропозиції ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"
Номер:
ea123eda18a1414cb8f3b14530bb8c0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-17-009684-a.b1
Назва:
ВИМОГА щодо прийняття повторного рішення стосовно пропозиції ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"
Вимога:
Відповідно до Протоколу №1305 від 04.10.2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Вінницької філії ТОВ «Газорозподільчі мережі України», прийнято рішення відхилити пропозицію Учасника спрощеної закупівлі за кодом за предметом – Сейф-пакети згідно з кодом ДК 021:2015: 18930000-7 - «Мішки та пакети» (№ UA-2024-09-17-009684-a) ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме: Учасником надано лише договір № УС 1611/1-23 від 16.11.2023, укладений з КП «Харківспецбуд» на поставку товару – Мішки поліпропіленові без логотипу, проте в наданому договорі не передбачена та не підтверджена поставка товару – сейф-пакетів, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 Документації, а саме, що Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про поставку товару, що є предметом закупівлі, - сейф-пакети.
Зазначаємо, що вказана причина відхилення пропозиції Учасника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 08.08.2024, Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708.
Зокрема, п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Згідно із ст. 3 Порядку визначення предмету закупівлі, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до п. 4.1 Розділу I. Загальні положення Документації спрощеної закупівлі «Сейф-пакети. Код за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 18930000-7 – «Мішки та пакети», назва предмета закупівлі визначена як «Сейф-пакети ДК 021:2015: 18930000-7 – «Мішки та пакети» із зазначенням «по тексту цієї документації може бути – предмет закупівлі або товар». Згідно з вимогами пункту 1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 Документації, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про поставку товару, що є предметом закупівлі. Зважаючи на те, що Замовником не було додатково визначено номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, відповідно до ст. 5 Порядку визначення предмету закупівлі, однозначне визначення предмету закупівлі або товару (обидва визначення назви предмету закупівлі зазначені Замовником як можливі по тексту документації) відбувається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме за кодом ДК 021:2015: 18930000-7 «Мішки та пакети».
Відповідно до цього, Учасником ТОВ «Укрпластекологія» була підтверджена кваліфікаційна вимога досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом завантаження до системи закупівель договору № УС 1611/1-23 від 16.11.2023, укладеного ТОВ «Укрпластекологія» з КП «ХАРЬКІВСПЕЦБУД» з предметом договору на поставку товару за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 18930000-7 – Мішки та пакети, що повністю відповідає вимогам Замовника, зазначеним в Документації спрощеної закупівлі. Визначення Замовником Товару як Сейф-пакети в даному випадку є некоректним, оскільки тоді Замовником мала б бути, окрім класу, додатково визначена номенклатура за п’ятою цифрою Єдиного закупівельного словника, а саме, наприклад, 18937100-7 Пакувальні пакети.
Таким чином, відповідно до вказаних нормативних актів та до умов Документації спрощеної закупівлі № UA-2024-09-17-009684-a саме за четвертою цифрою (класом) Єдиного закупівельного словника визначається товар предмету закупівлі, тому, надавши договір № УС 1611/1-23 від 16.11.2023 з предметом договору на поставку товару за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 18930000-7 – Мішки та пакети, який повністю співпадає з кодом Предмету закупівлі, ТОВ «Укрпластекологія», як Учасник, повністю підтвердило кваліфікаційні та всі інші вимоги Документації спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що дискваліфікація пропозиції ТОВ «Укрпластекологія» може свідчити про відхилення пропозиції Учасника, який, виконавши всі вимоги документації закупівлі, надав найбільш економічно вигідну пропозицію, з формальних підстав, що, в свою чергу, надає Учаснику право подання до Держаудитслужби звернення щодо ймовірних порушень з боку Замовника відповідно до норм Закону України «Про звернення громадян».
На підставі вищезазначеного
ВИМАГАЄМО:
- надати додаткову аргументацію, щодо причин відхилення нашої пропозиції у спрощеній закупівлі № UA-2024-09-17-009684-a;
- повернути нашу пропозицію на кваліфікацію та прийняти щодо неї повторне рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 07.10.2024 09:26
Дата подачі:
07.10.2024 09:26
Вирішення:
Шановний Учаснику – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ», Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Під час розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» (далі - Учасник) даної спрощеної закупівлі, було виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та 02.10.2024 в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Учасником протягом 24 годин.
Однією із вимог про усунення невідповідностей, зокрема в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, було чітко зазначено в повідомленні виявленні Замовником невідповідності, а саме: під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про поставку товару, що є предметом закупівлі, а саме на поставку товару - Сейф-пакети, та на підставі яких передбачено надання Учасником скан-копію(-ї) договору(-ів) із документами, що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (видаткові накладні або акти приймання-передачі товару, та/або скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо) (Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про поставку товару, що є предметом закупівлі).
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі № UA-2024-09-17-009684-a, зазначено в тому числі і наступне:
- Назва предмету закупівлі – Сейф-пакети.
- Вид предмета закупівлі – Товари.
- Код за Єдиним закупівельним словником - ДК 021:2015: 18930000-7 – «Мішки та пакети».
Також, документацією спрощеної закупівлі, зокрема додатком 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачена поставку товару, що і є предметом закупівлі, а саме Сейф-пакетів.
Тобто, виходячи з викладеного, товаром що є предметом закупівлі є саме Сейф-пакети.
Проте, всупереч чітко зазначених невідповідностей в повідомленні, Учасником надано договір № УС 1611/1-23 від 16.11.2023 укладений з КП «ХАРКІВСПЕЦБУД» на поставку товару – Мішки поліпропіленові без логотипу, а не на поставку товару – Сейф-пакетів. Не можливість Учасника підтвердити досвід виконання аналогічного договору саме на поставку товару - Сейф-пакетів, створює ризик подальшого невиконання/неналежного виконання зобов’язань по договору, що є неприпустимим для діяльності підприємства критичної інфраструктури.
Тобто, враховуючи вище викладене Учасником не підтверджено досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та недотримано вимоги пункту 1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 Документації.
Так, 04.10.2024 Вашу пропозицію даної спрощеної закупівлі було відхилено згідно підпункту 4.1 пункту 4 розділу V Документації спрощеної закупівлі та статті 14 Закону, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі/документації закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме: Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Крім того, згідно із частиною 7 статті 14 Закону та пункту 1 розділу II Документації спрощеної закупівлі зазначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Так, у період уточнення інформації по спрощеній закупівлі за предметом - Сейф-пакети за ДК 021:2015: 18930000-7 – «Мішки та пакети», ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-17-009684-a, а саме з 17.09.2024 по 23.09.2024, жоден Учасник, в тому числі і ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ», не звертались до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тобто, враховуючи вище зазначене всі Учасники погодженні із усіма вимогами зазначених в оголошенні і документах даної спрощеної закупівлі, та є обов’язковими для виконання та надання Учасниками у складі своїх пропозицій.
На підставі вище викладеного, Ваша вимога по спрощеній закупівлі за предметом - Сейф-пакети за ДК 021:2015: 18930000-7 – «Мішки та пакети», ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-17-009684-a, підлягає відхиленню.
.
Статус вимоги:
Відхилено