• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі за адресою: Донецька область, м. Краматорськ» (коригування)

Торги не відбулися

3 746 704.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 112 401.12 UAH
Період оскарження: 17.09.2024 13:48 - 29.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП "ІНСАМ-БУД"

Номер: f8a505336db448eb902b27e1a5b21f6f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-17-008017-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП "ІНСАМ-БУД"
Вимога:
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозциію ПП "ІНСАМ-БУД" на пілставі протоколу №152 від 07.10.2024, вказуючи причиною відхилення те, що ПП "ІНСАМ-БУД" не виправив невідповідності впродовж 24 годин з моменту відповідного повідомлення Замовника, розміщеного в ЕСЗ. Опис: Повідомлення Замовника про усунення невідповідностей тендерної документаціїї ПП "ІНСАМ-БУД" було завантажено 04.10.2024 о 10:19. ПП "ІНСАМ-БУД" завантажило оновлену інформацію 05.10.2024 о 9:31-9:32. Тобто, впродовж 24 годин після вимоги Замовника. Таким чином, Замовник порушує головні засади та принципи передбаченні Законом України «Про публічні закупівлі» На виконання норм п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р., а також Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо розглянути тендерну пропозиці. ПП "ІНСАМ-БУД".
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ПЕРСПЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ МІСТА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 40478970 ПРОТОКОЛ 10.10.2024 Краматорськ № 156 Щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд вимоги Приватного підприємства «ІНСАМ-БУД» (ЄДРПОУ 39903686) (далі – Учасник) про надання додаткової інформації щодо причин невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (далі - Вимога) щодо закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі за адресою: Донецька область, м. Краматорськ» (коригування) (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (далі - Закупівля) та надання такого роз’яснення. 2. Про оприлюднення відповіді з додатковою інформацією на Вимогу через електронну систему закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-09-17-008017-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. 08 жовтня 2024 року в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу, яка зареєстрована за ідентифікатором № UA-2024-09-17-008017-a.c1, наступного змісту: «ПП «ІНСАМ-БУД», ознайомившись з протоколом відхилення учасника ПП "ІНСАМ-БУД" на підставі протоколу №152 від 07.10.2024 щодо закупівлі № UA-2024-09-17-008017-a повідомляє наступне: 1.За результом аукціону закупівлі «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі за адресою: Донецька область, м. Краматорськ» (коригування), відкриті торги (з особливостями) № UA-2024-09-17-008017-a, тендерна пропозиція ПП "ІНСАМ-БУД" була визначена системою як тендерна пропозиція / пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій / пропозицій відповідно до статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовник, здійснюючи оцінку тендерної пропозиції ПП "ІНСАМ-БУД" відповідно п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р., висунув вимогу щодо усунення невідповідностей інформації, наданої в тендерній документації. Зауважимо, що відповідне повідомлення було розміщене в ЕСЗ 04 жовтня о 10:19. Звертаємо увагу, що згідно з тією ж Постановою №1178, Учасник має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Виконуючи засади законодавства, ПП "ІНСАМ-БУД" усунув невідповідності тендерної документації та завантажив відповідні документи 05 жовтня о 9:31-9:32 години. Тобто, впродовж 24 години після завантаження відповідної вимоги Замовником. В свою чергу, порушуючи норми законодавства, які регулюють процедуру здійснення оцінювання тендерних пропозицій учасників, Замовник 07 жовтня 2024 року відхилив тендерну пропозицію ПП "ІНСАМ-БУД" на підставі Протоколу №152 від 07.10.2024 року, аргументуючи відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП "ІНСАМ-БУД" тим, що вказаний учасник не виправив вказані невідповідності, що не відповідає дійсності, адже в ЕСЗ є відповідний час та дата завантаження ПП "ІНСАМ-БУД" виправлених невідповідностей, а саме о 9:31-9:32 години 05 жовтня 2024 року. Зважаючи на вищенаведене, ПП "ІНСАМ-БУД" просить задовольнити вимогу ПП "ІНСАМ-БУД" щодо усунення порушень Замовником процедури розгляду тендерних пропозицій № UA-2024-09-17-008017-a та виконати вимоги Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 та ст.29 ЗУ "Про публічні закупівлі".». Виходячи зі змісту абзацу 2 п. 46 Особливостей, на Вимогу надається додаткова інформація наступного змісту: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником у встановлений строк було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції (Додаток до Протоколу №151 від 04.10.2024). Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей Учасником було розміщено в електронній системі закупівель оновлені документи тендерної пропозиції, а саме: 1. Усунення невідповідностей. 2. Сертифікат АВК підтвердження. 3. Лист-згода Шмельов. 4. Лист-згода Тарасенко. 5. Лист-згода Таран. 6. Лист-згода Рибалка. 7. Лист-згода Реган. 8. Лист-згода Поліщук. 9. Лист-згода Папін. 10. Лист-згода Одінцов. 11. Лист-згода Катюха. 12. Лист-згода Дождіков. 13. Лист-згода Андрюхін. 14. Додаток 2 до аналогічного договору Ч.2. 15. Додаток 2 до аналогічного договору Ч.1. 16. Додаток 1 до аналогічного договору Ч.2. 17. Додаток 1 до аналогічного договору Ч.1. 18. Довідка щодо приміщення+підтвердження оновлена. 19. Довідка працівники оновлено інформацію. 20. Довідка МТБ з додатками оновлена. 21. Довідка аналогічний договір оновлена. 22. Договірна ціна. 23. Підсумкова відомість ресурсів. 24. Локальний кошторис на будівельні роботи. 25. Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. 26. Загальновиробничі витрати на будову. 27. Кошторисний розрахунок. 28. розрахунки №1-4. 29. Пояснювальна записка. 30. Дефектний акт. 31. Відомість обсягів робіт. 32. Електронний файл із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів. За наслідками розгляду оновлених документів тендерної пропозиції Учасника закупівлі з урахуванням виправлення було виявлено, що вимога про усунення невідповідностей була виконана частково, а невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, виправлені частково. Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в повному обсязі, що подані ним у тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. На підставі вищенаведеного, зазначимо перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції з урахуванням виправлення, які не були виправлені протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення: 1. Відповідно до Додатка №3 «Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації Довідка про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинна містити відомості про те, що Учасник має склади та/або виробничу базу для зберігання матеріалів (у складі довідки вказати адресу, надати опис та надати документ, що підтверджує право власності, у разі оренди (користування) додати копію договору оренди). В Довідці про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 04.10.2024 року № 04/10-16 наданій Учасником відсутня інформація щодо наявності склади та/або виробничу базу для зберігання матеріалів. Надана учасником Довідка МТБ (приміщення) від 04.10.2024 року № 04/10-17 не береться до уваги у зв'язку з невідповідністю форми вимогам Додатка №3 тендерної документації. 2. Відповідно до Додатка №3 «Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації Довідка про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинна обов’язково відображати всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов предмету закупівлі вказаного в відомості ресурсів. В Довідці про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 04.10.2024 року № 04/10-16 наданій Учасником відсутнє наступне обладнання: - Котки ручні, 30-40 кг; - Лабораторія пересувна вимірювально-настойкова, пенал. 3. Відповідно до Додатка №3 «Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасником надається Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2020-2023 рр. В Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 04.10.2024 року №04/10-14, яка надана Учасником в складі тендерної пропозиції вказаний договір укладений в 2019 році та відповідно до плану фінансування та додаткових угод основне фінансування за договором було у 2019 році, що не відповідає вимогам заявленої Замовником форми довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2020-2023 рр. 4. Відповідно до Додатка №5 «Розрахунок ціни пропозиції» тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі договірної ціни тендерної пропозиції об'єктний кошторис. В документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутній об'єктний кошторис. З вищенаведеного вбачається, що Учасником Приватним підприємством «ІНСАМ-БУД» не було виправлено виявлені Замовником невідповідності, оскільки часткове виконання вимоги про усунення невідповідностей не свідчить про виправлення невідповідностей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунення таких невідповідностей. Таким чином, було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника. Рішення затверджене Протоколом уповноваженої особи від 07.10.2024 року №152». Додатково зазначаємо до вищенаведеного, що Учасник відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей може звернутися до Замовника виключно з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Таким чином, вимога Учасника Приватне підприємство «ІНСАМ-БУД» від 07.10.2024 року № 07/10 про усунення порушень Замовником процедури розгляду тендерних пропозицій є такою, що не відповідає положенню абзацу 2 пункту 46 Особливостей і не може бути задоволена Замовником. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, необхідно оприлюднити відповідь на Вимогу в порядку зазначеному вище. ВИРІШИЛА: 1. Надати відповідь з додатковою інформацією на Вимогу Учаснику. 2. Оприлюднити відповідь з додатковою інформацією на Вимогу через електронну систему закупівель. Уповноважена особа Інна ЛЕВАДНА Головний спеціаліст проєктно-технічного відділу Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради
Статус вимоги: Не задоволено