• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо екологічного класу Євро-5

Торги не відбулися

416 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 082.50 UAH
Період оскарження: 17.09.2024 13:44 - 22.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі.

Номер: 27184134deca44e7a7e8ee8c13b364df
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-17-007768-a.a1
Назва: Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі.
Скарга:
Тернопільською державною сільськогосподарською дослідною станцією Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-09-17-007768-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕЙЛЕКСПРОМ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, також ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» перебувало на стадії очікування рішення, після усунення нами виявлених Замовником невіповідностей протягом 24 год. Таким чином, ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» розраховувало на визнання нас переможцем та в майбутньому укласти договір із замовником та отримати прибуток, адже діяльність суб’єктів господарювання здійснюється, безпосередньо, з метою отримання прибутку. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі. ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» взяло участь в зазначеній процедурі закупівлі та перебувало на стадії очікування рішення, після усунення нами виявлених Замовником невіповідностей протягом 24 год. Водночас, Протокольним рішенням (протокол) №3/14/2024 від 02.10.2024 р. уповноваженою особою було відмінено процедуру закупівлі та вжито заходи, передбачені п.п. 1, п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі 1. Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель: причина відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Звертаємо увагу Органу оскарження, що в Протокольному рішенні (протокол) №3/14/2024 від 02.10.2024 р. Замовник пояснює, що причиною відміни закупівлі за пп. 1 п. 50 Особливостей стало те, що: - У замовника виникла потреба у додатковому обсязі товару, що значно змінює об’єми закупівлі та її очікувану вартість. Тому, замовник обирає підставу: відсутність подальшої потреби, яка абсолютно не відповідає описаній причині відміни закупівлі так як Замовник в протоколі аргументує відміну тим, що все таки має потребу у закупівлі товару , проте в збільшених обсягах. Отже зазначена підстава жодним чином НЕ СТОСУЄТЬСЯ ПІДСТАВИ ЗАСТОСУВАННЯ ПП. 1 П. 50 Особливостей, адже потреба в закупівлі дизельного палива продовжує існувати, а Замовник неправомірно та незаконно застосував норму пп. 1 п. 50 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей. У зв’язку з чим, ми - ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» оскаржуємо дане рішення Замовника про відміну закупівлі та просимо скасувати Протокольне рішення №3/14/2024 від 02.10.2024 р., адже воно є незаконним та таким, що грубо порушує законодавчі норми. Неправомірність рішення ЗАМОВНИКА щодо відміни процедури закупівлі полягає в наступному: Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та в Протокольному рішенні №3/14/2024 від 02.10.2024 р. Замовник вказує про необхідність відміни торгів з підстави п.п.1, п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг У Протоколі №3/14/2024 від 02.10.2024 р. Замовник зазначає, що Уповноважена особа: вирішила відмінити процедуру закупівлі UA-2024-09-17-007768-a через те, що у Замовника виникла потреба у додатковому обсязі товару, що значно змінює об’єми закупівлі та її очікувану вартість. Оскільки закупівля перебуває на стадії «кваліфікація переможця» внести зміни до технічного завдання та очікуваної вартості закупівлі станом на зараз є не можливим. Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі. Вважає таке рішення неправомірним та таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника та підлягає скасуванню з огляду на наступне. 1. По-перше, відповідно до Протоколу, що оприлюднений в системі Замовник відміняє процедуру закупівлю у зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Разом з тим, Замовник зазначає, що ним було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку з потребою замовника внесення змін до технічного завдання та очікуваної вартості закупівлі. Фактично Замовник не заперечує, що у нього наявна потреба у закупівлі «Дизельного палива екологічного класу Євро-5». Раптова зміна обсягу товару, жодним чином не свідчить та не підтверджує відсутність подальшої потреби в закупівлі товару. Враховуючи наведене, Замовник самостійно підтверджує, що потреба в закупівлі товарів залишилась і надалі. З огляду на викладене, процедуру закупівлі було неправомірно відмінено через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів. Таким чином, Замовник міг оголосити ще одну процедуру закупівлю на необхідний обсяг та суму товару задля того, щоб покрити нововиявлені потреби в додатковому обсязі товару, а не відміняти закупівлю, в якій вже є потенційний учасник, який має всі необхідні ресурси та обсяги задля поставки товару замовнику. Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі: «1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.» Разом з тим, Замовником жодним чином не доведено відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а лише доведено НАЯВНІСТЬ ДОДАТКОВОЇ ПОТРЕБИ, яку можна задовільнити – провівши ще одну закупівлю на необхідний обсяг товару, а не шляхом відміни закупівлі, яка відбулася. Щодо аналогічних практики із розгляду скарг Антимонопольного комітету України: У Рішенні Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19135-р/пк-пз від 28.11.2023 р. було розглянуто аналогічну ситуацію. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, причина відміни: "відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг". У даній ситуації у Замовника наявна відсутність потреби у подальшій закупівлі, через зміну обсягу закупівлі товару, який необхідний замовнику, а також через зміну порядку постачання необхідної продукції. У протоколі Замовник зазначає, що «виникла необхідність в перегляді закуповуваних обсягів трубної продукції для реалізації кампанії буріння» Позиція органу оскарження в даному рішенні сформована наступним чином: «Надані Замовником інформація та документи не підтверджують відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів та правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.» Наведене вище Рішення Органу оскарження ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» додає в якості доказу до цієї Скарги. 2. По-друге, Замовник в своєму рішенні не наводить жодних аргументів та не надає документального підтвердження та інформації того, що у нього відсутня потреба у закупівлі. Не зрозуміло, на підставі яких документів або інформації Замовник зробив висновок про наявність потреби у зміні обсягу предмету закупівлі, а також внесення змін до Технічного завдання та очікуваної вартості предмета закупівлі Хочемо також звернути увагу, що Замовник навіть не зазначає, чим фактично підтверджується відсутність подальшої потреби у закупівлі. Тому на думку Скаржника, процедуру закупівлі було неправомірно відмінено через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів. 3. По- третє, фактичне обґрунтування підстави відміни згідно пп. 1 п. 50 Особливостей повністю не відповідає опису підстави відміни закупівлі в Протокольному рішенні №3/14/2024 від 02.10.2024 р. Зважаючи на це, процедуру закупівлі було неправомірно відмінено через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів. З огляду на викладене, акцентуємо увагу Комісії на тому, що у чинному законодавстві відсутня підстава для відміни закупівлі через виникнення потреби у додатковому обсязі товару, що значно змінює об’єми закупівлі та її очікувану вартість. Враховуючи вищенаведене, Замовник не підтвердив та документально не довів відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів. ТОБТО, ЗАМОВНИК НЕ ЗАЗНАЧАЄ ОБ’ЄКТИВНИХ ОБСТАВИН ТА НЕ НАДАЄ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДСУТНОСТІ ПОТРЕБИ У ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ, ЯКІ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. Варто зауважити, що збільшення потреб в обсязі товару не дорівнює тому, що у Замовника відпала потреба у закупівлі товарів. Таким чином, враховуючи вищенаведену інформацію у цій ситуації можна зробити висновок, що у Замовника існує потреба в збільшенні використання обсягів товару, а не відсутність потреби у подальшій закупівлі товарів, що є предметом цієї закупівлі. Тому, з огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що потреба в закупівлі товару в Замовника наявна, про що прямо зазначено в протоколі рішення уповноваженої особи. Ми вважаємо, що Замовник не довів та документально не підтвердив підстави для відміни закупівлі згідно пп. 1 п. 50 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині протокольного рішення №3/14/2024 від 02.10.2024 р., Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей та ст. 5 Закону. Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» мають бути захищені шляхом скасувати рішення про відміну тендеру. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 1 Особливостей – Протокольне рішення рішення №3/14/2024 від 02.10.2024 р.). Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» просить: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду; 2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо екологічного класу Євро-5)», ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-09-17-007768-a. 3. Зобов’язати Замовника – Тернопільську державну сільськогосподарську дослідну станцію Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України – скасувати Протокольне рішення №3/14/2024 від 02.10.2024 р., стосовно рішення про відміну процедури закупівлі, як таке, що є необґрунтованим, незаконним та безпідставним. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Дата розгляду скарги: 23.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.10.2024 17:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.10.2024 15:16
Дата виконання рішення Замовником: 22.11.2024 11:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ та скасовано рішення про відміну закупівлі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЙЛЕКСПРОМ", Ольга Хрущ 380992406713 sejleksprom87@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 228f5b182fac4836a505e4697e5f4603
Заголовок пункту скарги: Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Тернопільською державною сільськогосподарською дослідною станцією Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-09-17-007768-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕЙЛЕКСПРОМ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, також ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» перебувало на стадії очікування рішення, після усунення нами виявлених Замовником невіповідностей протягом 24 год. Таким чином, ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» розраховувало на визнання нас переможцем та в майбутньому укласти договір із замовником та отримати прибуток, адже діяльність суб’єктів господарювання здійснюється, безпосередньо, з метою отримання прибутку.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі.
ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

Фактичні обставини

ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» взяло участь в зазначеній процедурі закупівлі та перебувало на стадії очікування рішення, після усунення нами виявлених Замовником невіповідностей протягом 24 год.
Водночас, Протокольним рішенням (протокол) №3/14/2024 від 02.10.2024 р. уповноваженою особою було відмінено процедуру закупівлі та вжито заходи, передбачені п.п. 1, п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі

1. Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель:
причина відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.

Звертаємо увагу Органу оскарження, що в Протокольному рішенні (протокол) №3/14/2024 від 02.10.2024 р. Замовник пояснює, що причиною відміни закупівлі за пп. 1 п. 50 Особливостей стало те, що:
- У замовника виникла потреба у додатковому обсязі товару, що значно змінює об’єми закупівлі та її очікувану вартість.
Тому, замовник обирає підставу: відсутність подальшої потреби, яка абсолютно не відповідає описаній причині відміни закупівлі так як Замовник в протоколі аргументує відміну тим, що все таки має потребу у закупівлі товару , проте в збільшених обсягах.



Отже зазначена підстава жодним чином НЕ СТОСУЄТЬСЯ ПІДСТАВИ ЗАСТОСУВАННЯ ПП. 1 П. 50 Особливостей, адже потреба в закупівлі дизельного палива продовжує існувати, а Замовник неправомірно та незаконно застосував норму пп. 1 п. 50 Особливостей.

Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей. У зв’язку з чим, ми - ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» оскаржуємо дане рішення Замовника про відміну закупівлі та просимо скасувати Протокольне рішення №3/14/2024 від 02.10.2024 р., адже воно є незаконним та таким, що грубо порушує законодавчі норми.

Неправомірність рішення ЗАМОВНИКА щодо відміни процедури закупівлі полягає в наступному:

Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та в Протокольному рішенні №3/14/2024 від 02.10.2024 р. Замовник вказує про необхідність відміни торгів з підстави п.п.1, п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг

У Протоколі №3/14/2024 від 02.10.2024 р. Замовник зазначає, що Уповноважена особа:
вирішила відмінити процедуру закупівлі UA-2024-09-17-007768-a через те, що у Замовника виникла потреба у додатковому обсязі товару, що значно змінює об’єми закупівлі та її очікувану вартість. Оскільки закупівля перебуває на стадії «кваліфікація переможця» внести зміни до технічного завдання та очікуваної вартості закупівлі станом на зараз є не можливим.

Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі. Вважає таке рішення неправомірним та таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника та підлягає скасуванню з огляду на наступне.

1. По-перше, відповідно до Протоколу, що оприлюднений в системі Замовник відміняє процедуру закупівлю у зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Разом з тим, Замовник зазначає, що ним було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку з потребою замовника внесення змін до технічного завдання та очікуваної вартості закупівлі.

Фактично Замовник не заперечує, що у нього наявна потреба у закупівлі «Дизельного палива екологічного класу Євро-5». Раптова зміна обсягу товару, жодним чином не свідчить та не підтверджує відсутність подальшої потреби в закупівлі товару.

Враховуючи наведене, Замовник самостійно підтверджує, що потреба в закупівлі товарів залишилась і надалі. З огляду на викладене, процедуру закупівлі було неправомірно відмінено через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.

Таким чином, Замовник міг оголосити ще одну процедуру закупівлю на необхідний обсяг та суму товару задля того, щоб покрити нововиявлені потреби в додатковому обсязі товару, а не відміняти закупівлю, в якій вже є потенційний учасник, який має всі необхідні ресурси та обсяги задля поставки товару замовнику.

Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:

«1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.

У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.»

Разом з тим, Замовником жодним чином не доведено відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а лише доведено НАЯВНІСТЬ ДОДАТКОВОЇ ПОТРЕБИ, яку можна задовільнити – провівши ще одну закупівлю на необхідний обсяг товару, а не шляхом відміни закупівлі, яка відбулася.


Щодо аналогічних практики із розгляду скарг Антимонопольного комітету України:

У Рішенні Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19135-р/пк-пз від 28.11.2023 р. було розглянуто аналогічну ситуацію. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, причина відміни: "відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг". У даній ситуації у Замовника наявна відсутність потреби у подальшій закупівлі, через зміну обсягу закупівлі товару, який необхідний замовнику, а також через зміну порядку постачання необхідної продукції. У протоколі Замовник зазначає, що «виникла необхідність в перегляді закуповуваних обсягів трубної продукції для реалізації кампанії буріння»
Позиція органу оскарження в даному рішенні сформована наступним чином:
«Надані Замовником інформація та документи не підтверджують відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів та правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.»

Наведене вище Рішення Органу оскарження ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» додає в якості доказу до цієї Скарги.

2. По-друге, Замовник в своєму рішенні не наводить жодних аргументів та не надає документального підтвердження та інформації того, що у нього відсутня потреба у закупівлі.

Не зрозуміло, на підставі яких документів або інформації Замовник зробив висновок про наявність потреби у зміні обсягу предмету закупівлі, а також внесення змін до Технічного завдання та очікуваної вартості предмета закупівлі

Хочемо також звернути увагу, що Замовник навіть не зазначає, чим фактично підтверджується відсутність подальшої потреби у закупівлі.

Тому на думку Скаржника, процедуру закупівлі було неправомірно відмінено через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.

3. По- третє, фактичне обґрунтування підстави відміни згідно пп. 1 п. 50 Особливостей повністю не відповідає опису підстави відміни закупівлі в Протокольному рішенні №3/14/2024 від 02.10.2024 р.

Зважаючи на це, процедуру закупівлі було неправомірно відмінено через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.

З огляду на викладене, акцентуємо увагу Комісії на тому, що у чинному законодавстві відсутня підстава для відміни закупівлі через виникнення потреби у додатковому обсязі товару, що значно змінює об’єми закупівлі та її очікувану вартість.

Враховуючи вищенаведене, Замовник не підтвердив та документально не довів відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.

ТОБТО, ЗАМОВНИК НЕ ЗАЗНАЧАЄ ОБ’ЄКТИВНИХ ОБСТАВИН ТА НЕ НАДАЄ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДСУТНОСТІ ПОТРЕБИ У ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ, ЯКІ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ.

Варто зауважити, що збільшення потреб в обсязі товару не дорівнює тому, що у Замовника відпала потреба у закупівлі товарів.

Таким чином, враховуючи вищенаведену інформацію у цій ситуації можна зробити висновок, що у Замовника існує потреба в збільшенні використання обсягів товару, а не відсутність потреби у подальшій закупівлі товарів, що є предметом цієї закупівлі.


Тому, з огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що потреба в закупівлі товару в Замовника наявна, про що прямо зазначено в протоколі рішення уповноваженої особи.

Ми вважаємо, що Замовник не довів та документально не підтвердив підстави для відміни закупівлі згідно пп. 1 п. 50 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині протокольного рішення №3/14/2024 від 02.10.2024 р., Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей та ст. 5 Закону.

Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» мають бути захищені шляхом скасувати рішення про відміну тендеру.



На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 1 Особливостей – Протокольне рішення рішення №3/14/2024 від 02.10.2024 р.).

Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).


ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» просить:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо екологічного класу Євро-5)», ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-09-17-007768-a.
3. Зобов’язати Замовника – Тернопільську державну сільськогосподарську дослідну станцію Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України – скасувати Протокольне рішення №3/14/2024 від 02.10.2024 р., стосовно рішення про відміну процедури закупівлі, як таке, що є необґрунтованим, незаконним та безпідставним.

Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)