• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані)

Завершена

6 480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 64 800.00 UAH
Період оскарження: 17.09.2024 12:40 - 22.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Не наданням в складі пропозиції документу, що підтверджує якість

Номер: 605c550bb4fa4fec9f5511641473440a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-17-006783-a.b1
Назва: Не наданням в складі пропозиції документу, що підтверджує якість
Вимога:
Шановний замовнику! Умовами Додатку 5 до тендерної документації передбачено, що якість товару відповідає вимогам, зазначеним у цьому додатку до тендерної документації або бути кращою, згідно Держстандартів та технічних умов, встановлених для даного виду товару і підтверджена сертифікатом якості та/або відповідності та/або походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами, що підтверджують якість товару). На підтвердження даної вимоги Учасник обов’язково у складі своєї пропозиції надає відповідний підтвердний документ (оригінал або копію з оригіналу). По перше. В складі пропозиції учасника ТОВ "ЮА ПРО" надано файл «2 сертифікат якості 1100 л.pdf» в якому міститься просто скопійована інформація з Ваших технічних вимог, а самий документ незрозумілий, який ніяким чином не є - ні технічним паспортом, ні сертифікатом якості, з огляду на наступне: Паспорт якості товару – це технічний документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їхню відповідність вимогам нормативних документів. Паспорт якості видається виробником. Додатково він може містити відмітку про проходження перевірки відділом з контролю якості підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів, отриманих в результаті випробувань, чинним нормативним документам (ДСТУ чи ТУ У). Паспорт товару – це технічний документ, в якому містяться основні технічні та експлуатаційні характеристики продукції. Паспорт товару містить числові характеристики якості товару, отримані за підсумками випробувань. Видається цей документ також виробником товару. Сертифікат якості – це документ, складений у певній формі відповідно до чинного законодавства, щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару вимогам, які висуваються до якості такого товару. Сертифікат відповідності – це юридичний документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості та система управління якістю відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документа, визначеного чинним законодавством, у відповідній області виготовлення товару. Зазвичай відомості щодо товару та вимоги до його якості зазначаються в нормативних документах та/або визначені певним законодавством в частині сертифікації цього виду товару для визначеного виробника. В наданому файлі «2 сертифікат якості 1100 л.pdf» міститься інформація від учасника про технічні вимоги, які замовник висуває до товару, який планує закупити та нібито технічні характеристики товару, який даний учасник пропонує поставити. Оскільки відповідно до наданої в складі пропозиції учасника ТОВ "ЮА ПРО", а саме в формі «пропозиція» зазначено, що країною-походження товару, що пропонується до постачання є Німеччина, то ТОВ "ЮА ПРО" не може бути виробником даного товару та відповідно не має права видавати такі документи як паспорт якості товару чи паспорт товару, тим паче сертифікат відповідності, оскільки такі документи можуть бути видані тільки виробником товару, або уповноваженим на те органом. Сертифікат якості та сертифікат відповідності видається спеціалізованими організаціями, які мають повноваження на проведення сертифікації. Учасник ТОВ "ЮА ПРО" не є спеціалізованою організацією, яка має повноваження на проведення сертифікації, відповідно також не має права видавати сертифікат якості або сертифікат відповідності на продукцію, яку пропонує до постачання. Виходячи із вище викладеного учасником ТОВ "ЮА ПРО" порушено вимоги тендерної документації, а саме не надано в складі пропозиції документ (оригінал або копію з оригіналу), про те, що якість товару відповідає вимогам, зазначеним у додатку 5 до тендерної документації або є кращою, згідно Держстандартів та технічних умов, встановлених для даного виду товару і підтверджена сертифікатом якості та/або відповідності та/або походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами, що підтверджують якість товару). Учасник ТОВ "ЮА ПРО" не вказав в жодному документі фактичного виробника продукції, що планує постачати, там чином встановити реальну якість і походження товару - не можливо. Не наданням в складі пропозиції документу, що підтверджує якість учасником порушено вимоги технічної специфікації та відповідно така пропозиція повинна бути відхилена замовником на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. По друге. Умовами Додатку 1 до тендерної документації передбачено Довідка, складена учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в учасника. Замовник згідно додатку 1 розділу 1 тендерної документації вимагає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій. Згідно цієї довідки учасник мав надати конкретні назви обладнання, матеріально-технічної бази з вказанням кількості та підстави користування. В складі пропозиції учасника ТОВ "ЮА ПРО" надано файл «довідка мтб.pdf» в якому не міститься жодна інформація. Зі змісту цієї довідки не можливо встановити наявність Кваліфікаційного критерію, Згідно додатку 1, таблиці 1, оскільки будь яка інформація відсутня. Оскільки відсутня інформація згідно Додатку 1 Таблиці 1, тендерна пропозиція не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню. Однак Вами як Замовником проігноровано свої ж вимоги тендерної документації та визнано переможцем закупівлі пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. Вищевказані дії Замовника призводять до неправомірного укладення договору з учасником, пропозиція якого повинна бути відхилена та розтрачання коштів місцевого бюджету в розмірі 6 377 280,00 грн. На підставі вище викладеного вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем пропозицію учасника ТОВ "ЮА ПРО" та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. У разі ігнорування даного звернення ми вимушені будемо звернутися до органів фінансового контролю (Держаудитслужби), органів прокуратури та правоохоронних органів для недопущення розтрачання коштів місцевого бюджету в особливо великих розмірах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): «4. Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.» Крім того, відповідно до абзацу другого пункту 46 Постанови KMУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування» (далі Особливості): «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.». Проте, пропозиція ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» не розглядалася та не була відхилена по Закупівлі. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» (далі – Учасник) здійснювалось відповідно до пункту 41 Особливостей та відповідно до статті 29 Закону, (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей». Тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тому Учасник був правомірно визнаний Замовником переможцем процедури закупівлі, підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні. Під час розгляду тендерної пропозиції Замовник керувався виключно умовами тендерної документації та нормами чинного законодавства з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель. Наданий Учасником ТОВ "ЮА ПРО" надав Технічний паспорт (Сертифікат якості) № 021909 від 19.09.2024 року у своїй тендерній пропозиції, що підтверджує вимоги технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які вимагалися Замовником згідно Додатку № 5 до тендерної документації. Також повідомляємо, що згідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено поряд оскарження процедур закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено