-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво системи охоронної сигналізації на об’єктах та периметру адміністрації МП Південний за адресою: вул. Берегова. буд.11, м. Южне, Одеська обл.»
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: роботи. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Будівельні роботи по об'єкту: "Будівництво системи охоронної сигналізації на об'єктах та периметру адміністрації МП Південний за адресою: вул. Берегова. буд.11, м. Южне, Одеська обл." за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 451 690,00 грн. без ПДВ / 2 942 028,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.10.2024 о 13-00 год. 12. Умови оплати: Оплата за фактично виконані Роботи, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання виконаних робіт, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання виконаних робіт на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично виконані Роботи здійснюється по кожному Акту здавання-приймання виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання виконаних робіт, на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання виконаних робіт, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
мін. крок: 0.5% або 12 258.45 UAH
Скарга на рішення Замовника, яке відбулося після оцінки тендерних пропозицій учасників (про визначення переможця процедури)
- Довідка щодо субпідрядників.pdf 18.10.2024 10:45
- sign (20).p7s 18.10.2024 10:45
- 12. Довідка про наявність працівників.pdf 18.10.2024 10:45
- ТД роботи з будів охоронної сигналізації Редакція 2.docx 18.10.2024 10:45
- 12.1. Документи працівників субпідрядника ПП СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ.pdf 18.10.2024 10:45
- Скарга на рішення Замовника, яке відбулося після оцінки тендерних пропозицій учасників.pdf 18.10.2024 10:45
- Пояснення щодо усунення невідповідностей.pdf 18.10.2024 10:45
- Довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази.pdf 18.10.2024 10:45
- Довіреність на заступника Управління.pdf 18.10.2024 10:45
- Скарга на рішення ПІвденної філії ДП АМПУ.docx 18.10.2024 10:45
- Протокол УО щодо визначення переможцем (1).docx 18.10.2024 10:45
- невідповідності 24 часа.docx 18.10.2024 10:45
- sign.p7s 18.10.2024 10:47
- Рішення від 21.10.2024 № 17116.pdf 21.10.2024 17:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.10.2024 № 17555.pdf 30.10.2024 13:48
- Рішення від 29.10.2024 № 17555.pdf 01.11.2024 17:42
- Пояснення по суті скарги Управління поліції охорони Одеської області.docx 23.10.2024 16:07
- Пояснення по суті скарги Управління поліції охорони Одеської області.pdf 23.10.2024 16:07
- Відповідь від ТОВ СМАРТТЕНДЕР.pdf 24.10.2024 09:56
- ПІВДЕННА+ФІЛІЯ+ДЕРЖАВНОГО+ПІДПРИЄМСТВА+АМПУ.docx.p7s 24.10.2024 09:56
- Лист до ТОВ СМАРТТЕНДЕР.pdf 24.10.2024 09:56
Пункт скарги
В пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «Документи, видані учаснику/складені учасником у вигляді копії, надаються учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованої копії (наприклад, у форматі PDF) з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (у разі її використання) учасника/уповноваженої особи учасника».
ТОВ «КАЛІПСО 2015» 02.10.2024 завантажило до електронної системи закупівель файл «12. Довідка про наявність працівників.pdf.p7s». Учасником також завантажено файл «12.1. Документи працівників субпідрядника ПП СПЕЦПОЖСЕРВІС-ЮГ.pdf.p7s». Цей файл, містить, разом з іншими документами, скани з копій (не з оригиналів!!!) наступних документів:
- Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Серія 12 СВ №925389 від 07.03.2018 року разом з додатком за реєстраційним номером 2315 від 07.03.2018 року;
- Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Серія 12 СВ №900196 від 02.07.2021 року разом з додатком за реєстраційним номером 227 від 02.07.2021 року;
- Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Серія 12 СВ №900269 від 21.07.2021 року разом з додатком за реєстраційним номером 290 від 21.07.2021 року.
Вищевказані копії документів подано учасником процедури закупівлі з порушенням умов підпункту 2.2.2. пункту 2.2. пункту 2 додатку 3 до тендерної документації та пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, що полягає в наступному:
- Копія Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Серія 12 СВ №925389 від 07.03.2018 року жодним чином не завірена (вона не містить підпису та печатки), завіреною є лише копія додатку до вказаного Свідоцтва, але вона завірена директором ПП «СПЕЦПОЖСЕРВІС-ЮГ» (між тим, зазначена юридична особа не є учасником даної процедури закупівлі), і в той же час ця копія додатку до Свідоцтва не завірена підписом та печаткою уповноваженої особи учасника закупівлі - ТОВ «КАЛІПСО 2015»;
- Копія Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Серія 12 СВ №900196 від 02.07.2021 року жодним чином не завірена (вона не містить підпису та печатки), завіреною є лише копія додатку до вказаного Свідоцтва, але вона завірена директором ПП «СПЕЦПОЖСЕРВІС-ЮГ», і не завірена підписом та печаткою уповноваженої особи учасника закупівлі - ТОВ «КАЛІПСО 2015».
Слід зазначити, що умовами тердерної документації, в редакції, що затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 24 версня 2024 року, не передбачено засвідчення копій документів, скан-копії яких подаються учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, іншими особами, у тому числі, тими особами, яких учасник процедури планує в майбутньому залучити до виконання робіт в якості субпідрядників.
Отже, викладений у Протоколі № 402 від 14 жовтня 2024 року висновок уповноваженої особи Замовника про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «КАЛІПСО 2015» вимогам тендерної документації не відповідає дійсності.
Замовником не застосовано положення п.43 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Визначення учасника ТОВ «КАЛІПСО 2015» переможцем відкритих торгів відбулося з порушенням Замовником зазначеної норми законодавства, тому рішення Замовника є незаконним та таким, що порушує законні права та інтереси Управління поліції охорони в Одеській області, як учасника процедури закупівлі. Управління поліції охорони в Одеській області (далі – Скаржник) є учасником зазначеної вище процедури закупівлі та в термін, встановлений тендерною документацією, Скаржник подав свою тендерну пропозицію (документи її завантажено до електронної системи закупівель). Пропозиція Скаржника є второю за своєю ціною, і Скаржник може бути визначений переможцем процедури закупівлі. Тому, рішення уповноваженої особи Замовника від 14.10.2024 року № 402 про визначення ТОВ «КАЛІПСО 2015» переможцем відкритих торгів безпосередньо зачіпляє права та законні інтереси Скаржника, як учасника зазначеної вище процедури закупівлі, та порушує його права та законні інтереси.
-
Назва доказу:
Файл «12.1. Документи працівників субпідрядника ПП СПЕЦПОЖСЕРВІС-ЮГ»
-
Повʼязаний документ:
12.1. Документи працівників субпідрядника ПП СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл «12. Довідка про наявність працівників»
-
Повʼязаний документ:
12. Довідка про наявність працівників.pdf
-
Зобов’язати Південну філію державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація морського порту Південний) скасувати повністю рішення у формі Протоколу № 402 від 14 жовтня 2024 року про визначення ТОВ «КАЛІПСО 2015» переможцем процедури закупівлі – «Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво системи охоронної сигналізації на об’єктах та периметру адміністрації МП Південний за адресою: вул. Берегова. буд.11, м. Южне, Одеська обл.», за кодом ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-16-011519-a
«Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі- електронний підпис) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, (якщо учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить скановані документи та документи в електронній формі, то учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо…
Вимоги щодо накладення КЕП повинні виконуватися учасниками при подачі документів та/або інформації у складі тендерної пропозиції, у тому числі на усунення виявлених замовником невідповідностей, а також при подачі документів та/або інформації учасником, якого визначено переможцем».
Між тим, ТОВ «КАЛІПСО 2015» було порушено зазначені вище умови тендерної документації.
На усунення виявлених Замовником невідповідностей, ТОВ «КАЛІПСО 2015» 10 жовтня 2024 року завантажило до електроної системи закупівель три файла: «Пояснення щодо усунення невідповідностей.pdf.p7s», «Довідка щодо субпідрядників.pdf.p7s» і «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf.p7s». Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, ТОВ «КАЛІПСО 2015» повинно було накласти КЕП на документи, що подавалися на усунення виявлених Замовником невідповідностей, в цілому, але ТОВ «КАЛІПСО 2015» цю вимогу тендерної документації не виконав і кваліфікований електронний підпис в цілому не наклав.
Таким чином, викладений у Протоколі № 402 від 14 жовтня 2024 року висновок уповноваженої особи Замовника про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «КАЛІПСО 2015» вимогам тендерної документації не відповідає дійсності.
Управління поліції охорони в Одеській області (далі – Скаржник) є учасником зазначеної вище процедури закупівлі та в термін, встановлений тендерною документацією, Скаржник подав свою тендерну пропозицію (документи її завантажено до електронної системи закупівель). Пропозиція Скаржника є второю за своєю ціною, і Скаржник може бути визначений переможцем процедури закупівлі. Тому, рішення уповноваженої особи Замовника від 14.10.2024 року № 402 про визначення ТОВ «КАЛІПСО 2015» переможцем відкритих торгів безпосередньо зачіпляє права та законні інтереси Скаржника, як учасника зазначеної вище процедури закупівлі, та порушує його права та законні інтереси.
-
Назва доказу:
Файл «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази»
-
Повʼязаний документ:
Довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл «Довідка щодо субпідрядників»
-
Повʼязаний документ:
Довідка щодо субпідрядників.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл «Пояснення щодо усунення невідповідностей»
-
Повʼязаний документ:
Пояснення щодо усунення невідповідностей.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл «Невідповідності 24 часа»
-
Повʼязаний документ:
невідповідності 24 часа.docx
-
Зобов’язати Південну філію державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація морського порту Південний) скасувати повністю рішення у формі Протоколу № 402 від 14 жовтня 2024 року про визначення ТОВ «КАЛІПСО 2015» переможцем процедури закупівлі – «Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво системи охоронної сигналізації на об’єктах та периметру адміністрації МП Південний за адресою: вул. Берегова. буд.11, м. Южне, Одеська обл.», за кодом ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-16-011519-a