-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Миючі засоби для малозабезпечених громадян, які не здатні до самообслуговування та перебувають на обліку в міському та/або районних територіальних центрах соціального обслуговування м. Києва
Завершена
2 194 761.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 973.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 973.80 UAH
Період оскарження:
16.09.2024 15:25 - 18.10.2024 00:00
Вимога
Без відповіді
Ще раз щоб ви зрозуміли розрахунки
Номер:
e68f4c929567445d9d7766d9b7ba44b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-16-010482-a.c3
Назва:
Ще раз щоб ви зрозуміли розрахунки
Вимога:
Бюджет цієї закупівлі майже 2 195 000, на основі тих цін, які ви узгодили з родичами Олександра Пономаренко. Він на тендер виставляє ФОП Дишко зі своєю продукцією сз пропозицією майже 1 000 000 , мінус податок 70000, мініс собівартість виробництва 450 000 грн + доставка хай максимум 30000 грн, і того загальна собівартість 450000 +30000+70000= 550000 грн. А ви виставили бюджет 2194792 грн , тобто на 1 500 000 більше чим все це коштує. І так було 5 років поспіль, поки не знайшлась ще одна лабораторія на яку Пономаренко так сподівався захищаючи всі ці свої документації ці роки. Тому заради справедливості ми наполягаємо на перерахунку недоданого кешу за мінімум 6 років з Пономаренко, судячи з постанови на арешт майга за кримінальним провадженням на його жінку там було куплено чимало земельки, будинків і квартир. На жінку і дітей заробляючи на таких "наївних" як ви. Тому транш за ці всі роки треба повернути (можна квартирами і землями). Ну і справедливо буде поділитися з прокурорами і іншими ревізорами, щобвони на все це що робилося заплющили очі. Бо ми обов'язково поставим їх в курс справи. Люди повинні бути в "тємі". Ми навіть скаргу подавати не будемо, в данному випадку перерахунок бюджетних коштів на чергового родича нам на руку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2024 13:39
Вимога
Без відповіді
ви уявляєте скільки кєша Вам не додавали всі ці роки?
Номер:
34639062dd2e40fd9be21ca2d6ddd3c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-16-010482-a.a2
Назва:
ви уявляєте скільки кєша Вам не додавали всі ці роки?
Вимога:
Замовник, а чому ви дозволяєте так себе дурити? Вже більше 5 років поспіль ці торги у Вашій організації виграє пбо ТОВ Гренландія, або ТОВ Гренландія НВП або ФОП Дишко з продукцією Греннландії (так би мовити всі фірми оформлені на родичів). І от шо ми маємо- свій бюджет ви формуєте на основі тих комерційних пропозицій та цін які вам всі ці родичі дають або підказують де взяти. Всі ці роки вони вигравали х ціною "під потолок". І скільки вони вам повертали 10%? ну максімум 15? Знаючи Олександра Пономаренко, і його жадність навряд чи більше хтось там вам давав. І от тепер вуаля- бюджет 2 400 000 грн, сформований на комерційних пропозиціях родичів. А виграли фопом, який як мінімум ще 6% податків із загальної суми заплатить -це близько 70000 грн та ще й щось зароблять. Тобто спочатку надаючи вам ціни для формування бюджету родичі вже знали що їх заробіток на 2 400 000,00 грн буде щонайменьше 1 500 000, 00 грн. Судячи з тієї пропозиції до якої вони понизились. А вам що пропонувалося 200 -300 тисяч? І ви вважаєте що це справедливо? ви берете на себе всі корупційні ризики а родичі заробляють зверхприбутки. І що це нормальні партнери ви вважаєте? Де справедливість? Ви повинні вимагати від них перерахунку "возврата кєша" за всі ці роки, що вони вас дурили. як мінімум вони повинні були з вами ділитися 50/50. шо не так хіба? ви ж могли кому завгодно цей тендер дати прописати, більш щедрішим партнерам. чи не так?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2024 13:23
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
1d0745a4bda045068c198749fb47913b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-16-010482-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга КМДА миючі на документацію[1].docx 20.09.2024 21:07
- Паспорт та інн.pdf 20.09.2024 21:07
- Виписка.pdf 20.09.2024 21:07
- Протокол випробувань.pdf 20.09.2024 21:07
- рішення про призначення директора.pdf 20.09.2024 21:07
- Приклади етикеток.pdf 20.09.2024 21:07
- sign.p7s 20.09.2024 21:09
- рішення від 24.09.2024 № 15684.pdf 24.09.2024 15:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2024 № 16110.pdf 02.10.2024 12:25
- рішення від 01.10.2024 № 16110.pdf 04.10.2024 11:06
- Додаток1 до Пояснення.docx 26.09.2024 17:06
- Пояснення по суті скарги.pdf 26.09.2024 17:06
- Пояснення по суті скарги.docx 26.09.2024 17:06
- Додаток2 до Пояснення.pdf 26.09.2024 17:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2024 21:10
Дата розгляду скарги:
01.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.09.2024 15:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.10.2024 11:29
Дата виконання рішення Замовником:
15.10.2024 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації щодо усунення порушення, зазначеного у мотивувальній частині рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.10.2024 №16110-р/пк-пз
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b45e42b3991045a6b26ebac0a930bb5c
Заголовок пункту скарги:
Скарга
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Тендерною документацією у технічній специфікації, розміщеній у Додатку 2 до ТД, прописано вимоги до предмета закупівлі, сукупність яких, є дискримінаційною стосовно учасників, які не пропонують товарів конкретного виробника, під технічні характеристики якого прописані вимоги ТД.
Замовник убезпечив себе від участі небажаних учасників, в тому числі Скаржника, встановивши конкретний перелік вимог до технічних характеристик, якому не відповідає жодна з продукції, яку може запропонувати Скаржник.
ТОВ “БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП” може запропонувати запитувані Замовником товари які відповідають вимогам за експлуатаційними властивостями, але не зможе дотримати усієї сукупності вимог до технічних характеристик та документального підтвердження.
Відтак Скаржник вважає наведені нижче вимоги замовника до товару дискримінаційними та такими що безпідставно звужують коло учасників:
Технічні, якісні, кількісні характеристики товару що може запропонувати Учасник підтверджено Протоколом випробувань № UA.TP.0072/24 від 15.08.2024р (додаток до скарги).
Скаржником було проведено моніторинг ринку на предмет наявності виробників, що мають товар який відповідає усім технічним вимогам Замовника, і не було знайдено жодного такого виробника.
Просимо зобов’язати Замовника видалити дискримінаційні умови тендерної документації в частині технічних характеристик та вимог до товару, що дозволить мені та іншім учасникам прийняти участь у закупівлі.
2. Пунктом 3 Додатку 1 документації вимагається:
«9. З метою запобігання закупівлі фальсифікату учасник повинен надати на усі запропоновані засоби свідоцтва, отримані виробником, про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній мережі GS1 із зазначенням глобального номера товарної позиції (номера штрих-коду на товарі, за яким технічні характеристики можуть бути перевірені на офіційному сайті мережі в Україні за посиланням https://newgepir.gs1ua.org/search/gtin).»
Жодним нормативним актом в Україні не передбачено обов’язок виробника продукції для чищення здійснювати присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній мережі GS1.
Відповідно до Положення про штрихове кодування товарів, затвердженого Наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України за № 255 від 20.08.2002, обов'язковому маркуванню штриховими кодами GS1 підлягають алкогольні напої та тютюнові вироби, примірники аудіовізуальних творів та фонограм, лікарські засоби та інші товари, маркування яких штриховими кодами передбачене чинними законодавчими актами України.
Відповідно до законодавства України товар, який є предметом закупівлі, а саме – «Миючі засоби для малозабезпечених громадян, які не здатні до самообслуговування та перебувають на обліку в міському та/або районних територіальних центрах соціального обслуговування м. Києва» не підлягає обов'язковому маркуванню штриховими кодами GS1.
Товар, який ми хочемо запропонувати, містить все необхідне маркування від виробника, дотримуючись при цьому вимог Технічного регламенту мийних засобів (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. № 717 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 червня 2013 р. № 408)) та ЗУ «Про захист прав споживачів», але не має ідентифікаційного номера у всесвітній мережі GS1. В той же час товар повністю відповідає вимогам чинного законодавства України.
Встановлена Замовником вимога в тендерній документації не узгоджується з чинним законодавством та направлена на штучне звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі.
Крім того, абсолютно не зрозуміло яким чином наявність чи відсутність штрихового кодування допоможе Замовнику запобігти закупівлі фальсифікату, адже штрихове кодування може бути нанесено і на фальсифікатний товар. Варто також зауважити, що реєстрації штрих-коду в GS1 ніяким чином не впливає на технічні характеристики товару, тим паче при реєстрації не проходить контроль якості товару на який такий штрих код накладається.
Реєстрація штрих-коду в GS1 не підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик товару, що визначені замовником в документації, це не є документ який посвідчує якість товару і ніяк не оборігає замовника від закупівлі фальсифікованого неякісного товару.
Навіть немає ніякого сумніву, що данна документація-це нові вигадки майбутнього переможця ТОВ Гренландія НВП і звичайно ж на підтвердження двох виробників буде надано паспорт якості або лист від ТОВ Гренландія НВП та ще однієї організації яка існує лише на папері і не займається виробництвом і яку зареєструвала особисто ТОВ Гренландія НВП .
Закон «Про публічні закупівлі» забов’язує замовників дотримуватись законодавства та принципу недискримінації при формуванні умов документації.
Так, відповідно до статті 15 ЗУ «Про захист прав споживачів»:
«1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою.
Інформація про продукцію повинна містити:
1) назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються;
3) дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання;
4) відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами;
5) позначку про наявність у складі продукції генетично модифікованих організмів;
6) дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції;
6-1) виробник (продавець) у разі виявлення недостовірної інформації про продукцію (якщо вона не шкодить життю, здоров'ю або майну споживача) протягом тижня вилучає цю продукцію з продажу та приводить інформацію про неї у відповідність, якщо законом чи відповідним технічним регламентом не встановлено інший порядок дій виробника (продавця) у таких випадках;
7) дату виготовлення;
8) відомості про умови зберігання;
9) гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);
10) правила та умови ефективного і безпечного використання продукції;
11) строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
12) найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.
2. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), визначеним відповідними нормативно-правовими актами, у тому числі технічними регламентами, або, прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування.»
Тож як видно із зазначеного вище ідентифікаційний номер у всесвітній мережі GS1 із зазначенням глобального номера товарної позиції не включено до переліку інформації яка повинна надаватися споживачеві згідно з чинним законодавством.
Продукція що закуповується по позиціям 1,2 та 4-6 підпадає під дію Технічного регламенту мийних засобів (далі – Технічний регламент). Згідно п.11 Технічного регламенту:
«11. Мийний засіб маркується шляхом нанесення на зовнішню поверхню паковання чи етикетку напису чіткими літерами, що не змиваються протягом строку придатності такого засобу, із зазначенням:
найменування та інформації про призначення мийного засобу;
торговельної марки (за наявності) або торговельного знака, найменування, місцезнаходження та номера телефону виробника мийного засобу або його уповноваженого представника;
інформації про склад мийного засобу згідно з додатком 2;
адреси, зокрема електронної пошти (за наявності), та номера телефону, за якими можна одержати технічний опис інгредієнтів;
інструкції із застосування, заходів безпеки та спеціальних застережень згідно із законодавством, а в разі їх відсутності - вимог, наведених у ДСТУ ГОСТ 31340:2009 “Попереджувальне маркування хімічної продукції. Загальні вимоги”;
маси нетто чи об’єму;
дати виготовлення;
строку придатності;
умов зберігання (в разі потреби).
У разі коли мийний засіб постачається нерозфасованим, інформація, зазначена в абзацах другому, третьому і п’ятому цього пункту, повинна міститися в супровідній документації.»
Тож як видно із зазначеного вище ідентифікаційний номер у всесвітній мережі GS1 із зазначенням глобального номера товарної позиції не включено до переліку інформації яка повинна бути наявна у маркуванні миючих засобів відповідно до Технічного регламенту мийних засобів.
На інші позиції предмету закупівлі не розповсюджуються дії технічних регламентів, отже наявність ідентифікаційного номеру у всесвітній мережі GS1 із зазначенням глобального номера товарної позиції визначається виключно чинним законодавством (тобто не перебачено враховуючи Положення про штрихове кодування товарів та ЗУ «Про захист прав споживачів»).
Товар, що пропонує Скаржник, не має штрихових кодувань взагалі (а відповідно і свідоцтва, отриманого виробником, про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній мережі GS1 із зазначенням глобального номера товарної позиції), оскільки буде виготовлятися на спеціальне замовлення особисто для замовника оскільки він має нестандартні характеристики (вигадані ТОВ Гренландія НВП), що не застосовується до звичайних засобів побутової хімії .
Товар що пропонує Скаржник повністю відповідає вимогам чинного законодавства (технічному регламенту мийних засобів, Закону «Про захист прав споживачів» та вимогам до маркування).
Виробник, товар якого пропонує скаржник не має реєстрації ідентифікаційного номеру у всесвітній мережі GS1 та не планує її здійснювати. Скаржник не може заставити чи вплинути на рішення виробника оскільки його товар та маркування повністю відповідають вимогам чинного законодавства та може бути запропонований на торги.
На підтвердження зазначеного вище надаємо приклади етикеток товару, що планується пропонувати до постачання Скаржник.
Аналогічна ситуація висвітлена у рішеннях № 5178-р/пк-пз від 20.04.2023р. (щодо скарги UA-2023-04-07-003638-a.c1) та № 5006-р/пк-пз від 18.04.2023 (щодо скарги UA-2023-04-04-004279-a.a2).
Таким чином просимо зобов’язати Замовника видалити дискримінаційні умови тендерної документації в частині надання свідоцтва, отриманого виробником, про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній мережі GS1 із зазначенням глобального номера товарної позиції (номера штрих-коду на товарі, за яким технічні характеристики можуть бути перевірені на офіційному сайті мережі в Україні за посиланням https://newgepir.gs1ua.org/search/gtin).
Замовник убезпечив себе від участі небажаних учасників, в тому числі Скаржника, встановивши конкретний перелік вимог до технічних характеристик, якому не відповідає жодна з продукції, яку може запропонувати Скаржник.
ТОВ “БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП” може запропонувати запитувані Замовником товари які відповідають вимогам за експлуатаційними властивостями, але не зможе дотримати усієї сукупності вимог до технічних характеристик та документального підтвердження.
Відтак Скаржник вважає наведені нижче вимоги замовника до товару дискримінаційними та такими що безпідставно звужують коло учасників:
Технічні, якісні, кількісні характеристики товару що може запропонувати Учасник підтверджено Протоколом випробувань № UA.TP.0072/24 від 15.08.2024р (додаток до скарги).
Скаржником було проведено моніторинг ринку на предмет наявності виробників, що мають товар який відповідає усім технічним вимогам Замовника, і не було знайдено жодного такого виробника.
Просимо зобов’язати Замовника видалити дискримінаційні умови тендерної документації в частині технічних характеристик та вимог до товару, що дозволить мені та іншім учасникам прийняти участь у закупівлі.
2. Пунктом 3 Додатку 1 документації вимагається:
«9. З метою запобігання закупівлі фальсифікату учасник повинен надати на усі запропоновані засоби свідоцтва, отримані виробником, про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній мережі GS1 із зазначенням глобального номера товарної позиції (номера штрих-коду на товарі, за яким технічні характеристики можуть бути перевірені на офіційному сайті мережі в Україні за посиланням https://newgepir.gs1ua.org/search/gtin).»
Жодним нормативним актом в Україні не передбачено обов’язок виробника продукції для чищення здійснювати присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній мережі GS1.
Відповідно до Положення про штрихове кодування товарів, затвердженого Наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України за № 255 від 20.08.2002, обов'язковому маркуванню штриховими кодами GS1 підлягають алкогольні напої та тютюнові вироби, примірники аудіовізуальних творів та фонограм, лікарські засоби та інші товари, маркування яких штриховими кодами передбачене чинними законодавчими актами України.
Відповідно до законодавства України товар, який є предметом закупівлі, а саме – «Миючі засоби для малозабезпечених громадян, які не здатні до самообслуговування та перебувають на обліку в міському та/або районних територіальних центрах соціального обслуговування м. Києва» не підлягає обов'язковому маркуванню штриховими кодами GS1.
Товар, який ми хочемо запропонувати, містить все необхідне маркування від виробника, дотримуючись при цьому вимог Технічного регламенту мийних засобів (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. № 717 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 червня 2013 р. № 408)) та ЗУ «Про захист прав споживачів», але не має ідентифікаційного номера у всесвітній мережі GS1. В той же час товар повністю відповідає вимогам чинного законодавства України.
Встановлена Замовником вимога в тендерній документації не узгоджується з чинним законодавством та направлена на штучне звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі.
Крім того, абсолютно не зрозуміло яким чином наявність чи відсутність штрихового кодування допоможе Замовнику запобігти закупівлі фальсифікату, адже штрихове кодування може бути нанесено і на фальсифікатний товар. Варто також зауважити, що реєстрації штрих-коду в GS1 ніяким чином не впливає на технічні характеристики товару, тим паче при реєстрації не проходить контроль якості товару на який такий штрих код накладається.
Реєстрація штрих-коду в GS1 не підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик товару, що визначені замовником в документації, це не є документ який посвідчує якість товару і ніяк не оборігає замовника від закупівлі фальсифікованого неякісного товару.
Навіть немає ніякого сумніву, що данна документація-це нові вигадки майбутнього переможця ТОВ Гренландія НВП і звичайно ж на підтвердження двох виробників буде надано паспорт якості або лист від ТОВ Гренландія НВП та ще однієї організації яка існує лише на папері і не займається виробництвом і яку зареєструвала особисто ТОВ Гренландія НВП .
Закон «Про публічні закупівлі» забов’язує замовників дотримуватись законодавства та принципу недискримінації при формуванні умов документації.
Так, відповідно до статті 15 ЗУ «Про захист прав споживачів»:
«1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою.
Інформація про продукцію повинна містити:
1) назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються;
3) дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання;
4) відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами;
5) позначку про наявність у складі продукції генетично модифікованих організмів;
6) дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції;
6-1) виробник (продавець) у разі виявлення недостовірної інформації про продукцію (якщо вона не шкодить життю, здоров'ю або майну споживача) протягом тижня вилучає цю продукцію з продажу та приводить інформацію про неї у відповідність, якщо законом чи відповідним технічним регламентом не встановлено інший порядок дій виробника (продавця) у таких випадках;
7) дату виготовлення;
8) відомості про умови зберігання;
9) гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);
10) правила та умови ефективного і безпечного використання продукції;
11) строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
12) найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.
2. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), визначеним відповідними нормативно-правовими актами, у тому числі технічними регламентами, або, прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування.»
Тож як видно із зазначеного вище ідентифікаційний номер у всесвітній мережі GS1 із зазначенням глобального номера товарної позиції не включено до переліку інформації яка повинна надаватися споживачеві згідно з чинним законодавством.
Продукція що закуповується по позиціям 1,2 та 4-6 підпадає під дію Технічного регламенту мийних засобів (далі – Технічний регламент). Згідно п.11 Технічного регламенту:
«11. Мийний засіб маркується шляхом нанесення на зовнішню поверхню паковання чи етикетку напису чіткими літерами, що не змиваються протягом строку придатності такого засобу, із зазначенням:
найменування та інформації про призначення мийного засобу;
торговельної марки (за наявності) або торговельного знака, найменування, місцезнаходження та номера телефону виробника мийного засобу або його уповноваженого представника;
інформації про склад мийного засобу згідно з додатком 2;
адреси, зокрема електронної пошти (за наявності), та номера телефону, за якими можна одержати технічний опис інгредієнтів;
інструкції із застосування, заходів безпеки та спеціальних застережень згідно із законодавством, а в разі їх відсутності - вимог, наведених у ДСТУ ГОСТ 31340:2009 “Попереджувальне маркування хімічної продукції. Загальні вимоги”;
маси нетто чи об’єму;
дати виготовлення;
строку придатності;
умов зберігання (в разі потреби).
У разі коли мийний засіб постачається нерозфасованим, інформація, зазначена в абзацах другому, третьому і п’ятому цього пункту, повинна міститися в супровідній документації.»
Тож як видно із зазначеного вище ідентифікаційний номер у всесвітній мережі GS1 із зазначенням глобального номера товарної позиції не включено до переліку інформації яка повинна бути наявна у маркуванні миючих засобів відповідно до Технічного регламенту мийних засобів.
На інші позиції предмету закупівлі не розповсюджуються дії технічних регламентів, отже наявність ідентифікаційного номеру у всесвітній мережі GS1 із зазначенням глобального номера товарної позиції визначається виключно чинним законодавством (тобто не перебачено враховуючи Положення про штрихове кодування товарів та ЗУ «Про захист прав споживачів»).
Товар, що пропонує Скаржник, не має штрихових кодувань взагалі (а відповідно і свідоцтва, отриманого виробником, про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній мережі GS1 із зазначенням глобального номера товарної позиції), оскільки буде виготовлятися на спеціальне замовлення особисто для замовника оскільки він має нестандартні характеристики (вигадані ТОВ Гренландія НВП), що не застосовується до звичайних засобів побутової хімії .
Товар що пропонує Скаржник повністю відповідає вимогам чинного законодавства (технічному регламенту мийних засобів, Закону «Про захист прав споживачів» та вимогам до маркування).
Виробник, товар якого пропонує скаржник не має реєстрації ідентифікаційного номеру у всесвітній мережі GS1 та не планує її здійснювати. Скаржник не може заставити чи вплинути на рішення виробника оскільки його товар та маркування повністю відповідають вимогам чинного законодавства та може бути запропонований на торги.
На підтвердження зазначеного вище надаємо приклади етикеток товару, що планується пропонувати до постачання Скаржник.
Аналогічна ситуація висвітлена у рішеннях № 5178-р/пк-пз від 20.04.2023р. (щодо скарги UA-2023-04-07-003638-a.c1) та № 5006-р/пк-пз від 18.04.2023 (щодо скарги UA-2023-04-04-004279-a.a2).
Таким чином просимо зобов’язати Замовника видалити дискримінаційні умови тендерної документації в частині надання свідоцтва, отриманого виробником, про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній мережі GS1 із зазначенням глобального номера товарної позиції (номера штрих-коду на товарі, за яким технічні характеристики можуть бути перевірені на офіційному сайті мережі в Україні за посиланням https://newgepir.gs1ua.org/search/gtin).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов'язати Замовника прийняти рішення про внесення змін до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у цій скарзі