-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція системи опалення в будівлях Чуківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
20.07.2018 15:08 - 25.07.2018 15:13
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога відхилити пропозицію учасника
Номер:
83ad7b87bd2f4d16bfd3c0d46854f1a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-20-000417-a.b2
Назва:
Вимога відхилити пропозицію учасника
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Бондаровський по закупівлі UA-2018-07-20-000417-a у завязку з грубими порушеннями даним учасником умов оголошення та документації що до даної закупівлі.
В своїй пропозиції ФОП Бондаровський не надав цінової пропозиції, вона була дозавантажена вже після проведення закупівлі (01.08.2018 12:24), разом з оновленим варіантом цінової пропозиції, хоча крайнім строком подання документів було 27.07.2018 15:13. Також не було подано і дозавантажено після проведення закупівлі наступні документи: копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); копія паспорту; копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; прайс – листи, прейскуранти, накладні, тощо, які обґрунтовують вартість матеріальних ресурсів та обладнання; - календарний графік виконання робіт; копії виконаних аналогічних даній закупівлі договорів в кількості не менш ніж два, та довідок «Про вартість виконаних робіт», виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників за результатами виконання цих договорів. Всі ці документи були дозавантажені на стадії кваліфікації учасника, що є грубим порушення умов даної закупівлі та Закону України "Про публічні закупівлі".
В умовах закупівлі також було сказано, що під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». ФОП Бондаровський не було надано жодного документу, який би підтверджував дану умову.
Згідно умов закупівлі учасник мав надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датою не пізніше семи днів до дати подання тендерної пропозиції, тендерна пропозиція ФОП Бондароського була подана 27.07.2018, документ "Витяг з Єдиного державного реєстру.pdf" (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), поданий даним учасником сформовано 30.01.2018, тобто даний документ сформовано більше ніж 178 днів до подання тендерної пропозиції.
У зв'язку із великою кількість грубих порушень ФОП Бондароським умов закупівлі та Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо відхилити дану пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2018 10:01
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
07.08.2018 16:15
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога переглянути рішення щодо відхилення пропозиції
Номер:
c1c963bd78374e759d4578f8a07b68a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-20-000417-a.b1
Назва:
Вимога переглянути рішення щодо відхилення пропозиції
Вимога:
ФОП Мільчнко О.О., був учасником торгів "РЕКОНСТРУКЦІЯ СИСТЕМИ ОПАЛЕННЯ В БУДІВЛЯХ ЧУКІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ" (UA-2018-07-20-000417-a). Згідно протоколу відхилення пропозиція ФОП Мільченко О.О. не відповідає за рядом пунків, з чим ми не погоджуємось.
По пункту «учасником наданий рахунок переліку матеріалів, який не повністю відповідає умовам (вимогам замовника)»: в документації до закупівлі UA-2018-07-20-000417-a вказано, що : « у складі пропозиції учасник має надати прайс – листи, прейскуранти, накладні, тощо, які обґрунтовують вартість матеріальних ресурсів та обладнання;», в даному пункті не вказано конктетних вимог до даного документу, ФОП Мільченко О.О. в складі своєї пропозиції було надано документ «10.Рахунок», рахунок фактуру який обгрунтовує вартість матеріальних ресурсів, що плануються використовуватись при реконструкції системи опалення Чуківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, тому просимо переглянути рішення по даному пункту;
По пункту «в листі про підтвердження виконання аналогічних договорів наявний лише один екземпляр підтверджуючих документів, а вимагалось не менше двох»: ФОП Мільченко О.О. було надано докумен «18.Лист договора», в якому присутня інформація по 7 договорам (згідно вимог необхідно 2 договори) у повній відповідності до вимог закупівлі (лист складений у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, аналогічних до предмету цієї закупівлі із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, їх адресою, найменування робіт, строків (або терміну) їх виконання. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж два, та довідок «Про вартість виконаних робіт», виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників за результатами виконання цих договорів.), а саме:
1. Договір виконання робіт №1-1007/17 від 10 липня 2017 року «Прокладання системи водопостачання Вінницького міжрегіонального центру професійної реабілітації інвалідів по вул.Пирогова 135а,м.Вінниця»
2. Договір виконання робіт № 01-2507/17 від 25 липня 2017 року «Сантехнічні роботи з влаштування водопровідної мережі, водовідведення та гідроізоляція бетонного резервуару»
3. Договір виконання робіт №117 від 25 серпня 2017 року «Поточний ремонт системи опалення та водопостачання вінницького будинку-інтернату геріатричного профілю, що знаходиться за адресою 21029,м.Вінниця»
4. Договір виконання робіт №1-02/17 Сантехнічні роботи на об’єкті: «Добудова незавершеної будівлі під дитячий садочок на 40 дітей в с.Сосонка, Вінницького району, Вінницької області»
5. Договір виконання робіт №2-01/17 від 1 грудня 2017 року Сантехнічні роботи на об’єкті : «Капітальний ремонт частини приміщень, зони реєстрації пасажирів в осях 11-13/Д-И та 14-18/Е-И Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця», в с.Гавришівка, Вінницького району, Вінницької області»
6. Договір виконання робіт №3-15/17 від 15 грудня 2017 року Сантехнічні роботи на об’єкті : «Водопроводні та санітарно-технічні роботи на будівництві автомийки на території автобази по вул.Сабарівське шосе,19 в м.Вінниця»
7. Договір підряду №15 від 17 травня 2018 року «Реконструкція системи опалення спортивної зали»
Даний лист довідку було надано із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, їх адресою, найменування робіт, строків (або терміну) їх виконання. Додатково було надано копії зазначених договорів в кількості 7, та довідок «Про вартість виконаних робіт», виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників за результатами виконання цих договорів по кожному договору.
По пункут «відсутній зведений кошторис» - зведений кошторис включає в себе вартість проектних робіт, вартість експертизи, яка вже має бути пройдена на момент проведення закупівлі, вартість технічного нагляду, і розробляється та підписується даний документ керівником проектної організації, головним інженером проекту за замовником, і тому даний документ розробляється проектною організацією, якою і затверджується.
По пунтку «відсутня інформація користування автоматизованих програмних комплексів» - в документі «11. Розрахунки відповідно до дефектного акту» вказано, що всі розрахунки виконувались в програмному комплексі АВК - 5 (3.3.2) укр., що рекомендований Міністерством регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України в останній діючій редакції.
По пункту «наданий локальний кошторис не відповідає повному переліку виконання робіт та матеріалів згідно дефектного акту, що не відповідає ПКД, а саме: із 105 позицї дефектного акту в локальному кошторисі учасника ФОП Мільченко О.О. передбачено лише 61 позиція; в пункті 58,59 передбачено лише один розширювальний бак». По позиціям – 61 позиція по причині того, що зєднувальні елементи і фасонні частини включені в вартість труби (Труби поліпропіленові PN ХХ для гарячої води і опалення діам. ХХ з фасонними частинами). Розширювальний бак лише один – через механічну помилку, загальна вартість робіт лишається в будь-якому випадку незмінною, і ФОП Мільченко О.О. надав інформацію, що погоджується зі всіма умовами закупівлі і умовами договору по даній закупівлі, з чого – обсяги робіт і матеріалів не можуть бути зменшені без погодження з замовником.
По пункту «не в повному обсязі надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» - згідно вимог тендерної документації по закупівлі UA-2018-07-20-000417-a «В складі пропозиції учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації», де не вказано конкретні вимоги до змісті і порядку складання даної довідки, ФОП Мільченко О.О. у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «13.Довідка працівники», в якому міститься інформація про навність у ФОП Мільченко О.О. весього необхідного персоналу для виконання робіт по даній закупівлі.
По пункту «в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація перелік наявного обладнання» - згідно вимог тендерної документації по закупівлі UA-2018-07-20-000417-a «В складі пропозиції учасник має надати - довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази», тут не вказано що має бути надано перелік даного обладнання, а оскільки дана вимога в закупівлі відсутня, даний перелік не надавався. Довідка «14. Довідка обладнання» в повній мірі відповідає вимогам ТД по закупівлі.
Тому просимо переглянути рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Мільченко О.О.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 02.08.2018 19:46
Дата подачі:
01.08.2018 11:52
Вирішення:
Комісія вирішила залишити попереднє рішення незмінним.
Статус вимоги:
Не задоволено