• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги O101318 Княжичі - Забір’я - Віта Поштова на ділянці км 9+906 - км 13+444

Завершена

47 060 641.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 47 060.64 UAH
Період оскарження: 02.05.2018 15:52 - 03.06.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга до АМКУ

Номер: 2a9cb4c6c659469e8206c6a48fe4fa29
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-02-001655-a.b2
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Вих. №64 від 29.06.2018 Орган оскарження: Антимонопольний комітет України (Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) 03035, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Замовник, рішення якого оскаржується: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації Код ЄДРПОУ 21467647 04119, м. Київ, вул. Мельникова, 40 Контактні особи замовника: Бондар Алла Володимирівна, Рогатюк Юлія Василівна тел. +380442067431, +380442067433 email: drrgkh_tender@ukr.net Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Алькор" Код ЄДРПОУ 39507877 01054, м. Київ, вул. Олеся Гончара, буд. 35, офіс 413 тел./факс 044-374-11-19 email: tovdpalcor@gmail.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-02-001655-a СКАРГА в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 02.05.2018 Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги O101318 Княжичі - Забір’я - Віта Поштова на ділянці км 9+906 - км 13+444 (Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-02-001655-a (надалі - Закупівля), а також оприлюднена документація цих конкурсних торгів. На підставі та у відповідності з встановленими Замовником в тендерній документації вимогами та критеріями до учасників Закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» (надалі – ТОВ «ДП «Алькор») подало свою тендерну пропозицію. 26.06.2018 членами тендерного комітету Замовника розглянуті тендерні пропозиції учасників Закупівлі на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, за результатами чого того ж дня було складено та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідний протокол засідання тендерного комітету № 236 та протокол розгляду тендерних пропозицій. Рішенням тендерного комітету Замовника тендерна пропозиція ТОВ «ДП «Алькор» була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. У якості обгрунтування невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації членами тендерного комітету Замовника визнано подання в складі пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» витягу з реєстру платників податку на додану вартість, датованого 22.04.2015, що, на думку Замовника, не відповідає вимогам ч. 2 розділу 5 тендерної документації. Вважаємо, що підстави до відхилення нашої тендерної пропозиції відсутні, а наведені в протоколі № 236 від 26.06.2018 аргументи, якими керувались члени тендерного комітету приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДП «Алькор», є безпідставними та необгрунтованими. Членами тендерного комітету оцінено тендерну пропозицію ТОВ «ДП «Алькор» необ’єктивно, з порушенням вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з чим вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлені в Законі України «Про публічні закупівлі». Пунктом 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що умови проведення публічних закупівель зазначаються в тендерній документації. В абзаці 3 ч. 3 розділу 5 тендерної документації Замовник зазначив, що пропозиція учасника буде вважатися такою, що не відповідає умовам тендерної документації замовника та буде відхилена у випадку відсутності в її складі витягу з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку). На виконання даної вимоги ТОВ «ДП «Алькор» у складі тендерної пропозиції надало витяг з реєстру платників податку на додану вартість, датований 22.04.2015. Відповідно до п. 7.4. Положення про реєстрацію платників податків на додану вартість, витяг з реєстру платників податків діє до внесення змін до реєстру платників податку на додану вартість, про що, до речі, зазначено в самому витягу. Наданий ТОВ «ДП «Алькор» в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість станом на дату подання пропозиції є чинним, в ньому міститься актуальна інформація про підприємство. Розглядаючи матеріали тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» та приймаючи рішення про її відхилення, члени тендерного комітету прийшли до висновку про невідповідність пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» вимогам тендерної документації, оскільки витяг з реєстру платників податку на додану вартість виданий раніше дати оголошення процедури Закупівлі, що суперечить, на їх думку, вимогам ч. 2 розділу 5 тендерної документації. Такий висновок є хибним з огляду на наступне. Частиною другою розділу 5 тендерної документації, серед іншого, передбачено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Встановлюючи дану вимогу, Замовник навів вичерпний перелік інших осіб, документи від яких повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Такими особами є підприємства, установи, організації. Відповідно до ч. 1 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 № 236, Державна фіскальна служба України (ДФС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску. Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади», апарат центрального органу виконавчої влади - організаційно поєднана сукупність структурних підрозділів, що забезпечують діяльність керівника центрального органу виконавчої влади, а також виконання покладених на центральний орган виконавчої влади завдань. Статтею 21 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» передбачено, що територіальні органи центрального органу виконавчої влади можуть утворюватись, ліквідовуватись, реорганізовуватись керівником центрального органу виконавчої влади як структурні підрозділи апарату центрального органу виконавчої влади. Територіальні органи центрального органу виконавчої влади утворюються як юридичні особи публічного права. Завданням територіальних органів, відповідно до ч. 2 Типового положення про територіальні органи міністерства та іншого центрального органу виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 563, є реалізація повноважень центрального органу виконавчої влади на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Відповідно до Переліку територіальних органів ДФС, які утворюються, що є додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 311, Державна податкова інспекція у Шевченківському районі Головного управління ДФС є територіальним органом ДФС. Таким чином, витяг з реєстру платників податку на додану вартість ТОВ «ДП «Алькор» виданий територіальним органом центрального органу виконавчої влади (ДФС), який не являється ні підприємством, ні установою, ні організацією та не входить до переліку інших осіб, наведеному в ч. 2 розділу 5 тендерної документації. За таких підстав, вимога про надання документів у складі тендерної пропозиції з датою видачі не раніше дати оголошення процедури закупівлі не застосовується до витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Підвердженням викладеному є висновки тендерного комітету стосовно подання учасниками Закупівлі ліцензій на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, виданих Державною архітектурно-будівельною інспекцією України. Учасниками Закупівлі ТОВ «ДП «Алькор», ТОВ «Блан-Дор», ПП «Автомагістраль» у складі своїх тендерних пропозиції надані ліцензії, видані раніше дати оголошення процедури Закупівлі. Однак подання даних документів не визнається Замовником підставою до відхилення їх тендерних пропозицій. Поряд з цим, Державна архітектурно-будівельна інспекція України є таким же центральним органом виконавчої влади, як і Державна фіскальна служба України. Відповідно до ч. 1 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцією України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 № 294, у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 № 408, Державна архітектурно-будівельна інспекція України (Держархбудінспекція) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем’єр-міністра України - Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» Замовником підтверджено, що наше підприємство відповідає кваліфікаційним критеріям та здатно надати послуги за предметом Закупівлі якісно та в строк: ТОВ «ДП «Алькор» має відповідний кваліфікований персонал, необхідні обладнання, техніку та матеріально-технічну базу, позитивний досвід виконання аналогічних робіт (послуг), договірну ціну складено у чіткої відповідності до діючого законодавства України. Відсутні підстави, зазначені у ст. 17 і ч. 7 ст. 28 Закону, які не дозволяють нам брати участь у процедурі Закупівлі. Про вказане свідчить протокол № 236 від 26.06.2018 та протокол розгляду тендерних пропозицій. Подання витягу з реєстру платників податку на додану вартість від 22.04.2015, який є чинним на дату подання пропозиції та в якому міститься актуальна інформація про підприємство, не призводить до нівелювання технічного потенціала та конкурентоздатності ТОВ «ДП «Алькор», не впливає на зміст нашої пропозиції, а тому в будь-якому разі не може бути підставої до відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор». Відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, із запобіганням корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Частиною 1 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Незаконні, на нашу думку, дії Замовника порушують право ТОВ «ДП «Алькор» брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною економією державних коштів. З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Організувати та здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель під час проведення закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги O101318 Княжичі - Забір’я - Віта Поштова на ділянці км 9+906 - км 13+444 (Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-02-001655-a. 3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення (протокол № 236 засідання тендерного комітету від 26.06.2018 та протокол розгляду тендерних пропозицій) в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор». 4. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації прийняти рішення, яким тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації, та допустити Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» до аукціону. 5. На час розгляду скарги призупинити процедуру Закупівлі. Додаток: платіжне доручення № 125 від 27.06.2018 про сплату плати за подання скарги. Директор О.В. Обухов
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Відсутність подальшого інтересу в участі у процедурі закупівлі.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 12.07.2018 13:24
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.07.2018 15:01
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ДП "АЛЬКОР", Обухов Олександр Васильович +380443741119 tovdpalcor@gmail.com
Вимога
Без відповіді

Вимога Замовнику

Номер: 6a67117688e842ada5f68f001773c616
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-02-001655-a.b1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Вих. №63 від 27.06.2018 Замовнику: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації Код ЄДРПОУ 21467647 04119, м. Київ, вул. Мельникова, 40 Учасника торгів: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Алькор" Код ЄДРПОУ 39507877 01030, м. Київ, вул. Олеся Гончара, буд. 35, офіс 413 тел./факс 044-374-11-19 email: office@alcor.ua Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-02-001655-a ВИМОГА 02.05.2018 Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги O101318 Княжичі - Забір’я - Віта Поштова на ділянці км 9+906 - км 13+444 (Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-02-001655-a (надалі - Закупівля), а також оприлюднена документація цих конкурсних торгів. На підставі та у відповідності з встановленими Замовником в тендерній документації вимогами та критеріями до учасників Закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» (надалі – ТОВ «ДП «Алькор») подало свою тендерну пропозицію. 26.06.2018 членами тендерного комітету Замовника розглянуті тендерні пропозиції учасників Закупівлі на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, за результатами чого того ж дня було складено та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідний протокол засідання тендерного комітету № 236 та протокол розгляду тендерних пропозицій. Рішенням тендерного комітету Замовника тендерна пропозиція ТОВ «ДП «Алькор» була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. У якості обгрунтування невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації членами тендерного комітету Замовника визнано подання в складі пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» витягу з реєстру платників податку на додану вартість, датованого 22.04.2015, що, на думку Замовника, не відповідає вимогам ч. 2 розділу 5 тендерної документації, якою, серед іншого, встановлено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Вважаємо, що підстави до відхилення нашої тендерної пропозиції відсутні, а наведені в протоколі № 236 від 26.06.2018 аргументи, якими керувались члени тендерного комітету, приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДП «Алькор», є безпідставними та необгрунтованими. Відповідно до п. 7.4. Положення про реєстрацію платників податків на додану вартість, витяг з реєстру платників податків діє до внесення змін до реєстру платників податку на додану вартість, про що, до речі, зазначено в самому витягу. Наданий ТОВ «ДП «Алькор» в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податків станом на дату подання пропозиції є чинним, в ньому міститься актуальна інформація про підприємство. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупвілі», під час складання тендерної пропозиції учасником можуть бути допущені формальні (несуттєві) помилки, які не впливають на зміст пропозиції та допущення яких учасниками не призводить до відхилення їх пропозицій. Частиною першою розділу 3 тендерної документації, зокрема, встановлюється що до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. З огляду на викладене, ВИМАГАЄМО: 1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» умовам тендерної документації Закупівлі, а саме: 1.1. яким чином подання витягу з реєстру платників податків, датованого 22.04.2015, що є чинним на дату подання пропозиції та в якому міститься актуальна інформація про підприємство, суттєво вплинуло на зміст тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор»; 1.2. яким чином подання витягу з реєстру платників податків, датованого 22.04.2015, що є чинним на дату подання пропозиції та в якому міститься актуальна інформація про підприємство, нівелює технічний потенціал ТОВ «ДП «Алькор»; 1.3. яким чином подання витягу з реєстру платників податків, датованого 22.04.2015, що є чинним на дату подання пропозиції та в якому міститься актуальна інформація про підприємство, нівелює конкурентоздатність ТОВ «ДП «Алькор». 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» та прийняти нове, яким визнати тендерну пропозицію ТОВ «ДП «Алькор» такою, що відповідає умовам тендерної документації Закупівлі, та допустити ТОВ «ДП «Алькор» до аукціону. Директор О.В. Обухов
Пов'язані документи: Учасник